יורו 2020, שלב הבתים (19.6): הונגריה - צרפת | פורטוגל - גרמניה | ספרד - פולין

הנושא בפורום 'פורום יורו 2020' פורסם ע"י Sarek, ‏19/6/21.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מתי בכל זאת מותר לשופט לתת שתי מכות מתוך הרחבה?
    אני יודע שבהרמת רגל ובחסימה, אבל מניח שיש עוד מקרים.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,314
    לייקים שהתקבלו:
    5,803
    עבירות שקשורות לטיפול השוער בכדור (יותר מארבעה צעדים עם הכדור ביד, תפיסת הכדור בפעם השנייה ללא מגע של שחקן יריב בתווך וכו'), עבירות מילוליות או מחוות פוגעניות, התערבות במהלך של שחקן שעבר עבירה שדינה אדום או צהוב שני לאחר שניתן יתרון ועוד כל מיני סעיפים שוליים.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ממש טיפשי שיש משמעות למיקום העבירה אם הכדור לא באיזור ואין לה חשיבות למהלך. מה זה משנה אם ירקו עליי כשאני ברחבה או באמצע המגרש עם הכדור בכלל בצד השני של המגרש?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שאפשר לדבר על 'אווירה ביתית' באמת ביורו הזה, בכל מקרה אני רק משער, אולי יש איזורים בספרד שעדיין מטעמי בטיחות ובגלל הקורונה - אי אפשר לשחק שמה אבל המגרש בסביליה הוא אכן תעלומה. אני קורא כל יום לפחות את העיתונים ממדריד ולא ממש התעסקו בזה. בכל מקרה שחקנים צריכים לרוץ כאילו החיים שלהם תלויים בזה, לא בכל יום יש טורניר יוקרתי שכזה.

    הבעיה של מוראטה אכן היא שהוא צריך 3-4 מצבים כדי לתת גול. אני לא מחפש אשמים אבל בכל מקרה אתמול זה לא משנה שהוא הבקיע - ג'רארד מורנו גם בישל וגם סחט את הפנדל בעצמו שהוא החטיא והיה לא רע בכלל. בכל מקרה כל שחקן התקפה של ספרד שבלט ביצע 2-3 פעולות טובות וזה לא מספיק. @riquelme1, מספר השערים של מוראטה יפה "מבחוץ", למראית עין, זה לא מספר את הסיפור. הוא יסיים את הקריירה אני מניח עם רקורד הרבה יותר טוב מזה של טורס שכבש במספרים קצת פחות טובים גם מראול ושיחק רוב הזמן כשסביבו שחקנים טובים יותר. ועדיין טורס היה שם בטורנירים הגדולים ובגדול.
    גם אם הנבחרת הזו תעוף זה לא יהיה דומה להלם ממונדיאל 2014 - כי אנחנו ממש לא ברמה הזו מקצועית, או לכאב בתור ילד - כי קצת קשה לי להזדהות עם הנבחרת, אני רואה אותה ולא ממש מכיר אותה למען האמת.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,548
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    מוראטה לא מטובי החלוצים ביבשת, זה ברור לכולם, אבל הוא כרגע החלוץ הכי טוב שיש לך, או אחד מהשניים הכי טובים או ווטהבר. זה לא שהושבת על הספסל את לבנדובסקי בשבילו. ואגב, מה עם קשרים שיבואו מגל שני ויבקיעו? זה לא קיים בנבחרת? הכל צריך לקום וליפול על מוראטה?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע החמצות כמו אלה שרשם בשני המשחקים האחרונים בהחלט יכולים לגמור טורנירים אבל אם עברת על הפוסטים שלי אז לא הפכתי אותו לשעיר לעזאזל. הוא צריך לפתוח בהרכב כי אין לנו משהו אחר והוא כן מסכן את השער ולחלק מהמצבים הוא מגיע גם בזכות היכולת שלו כמו המהירות ועצם זה שהוא באמת רץ 90 דקות ולא עצלן. לואיס אנריקה בחר בשלישיית קשרים קצת נגרית מדי לטעמי וחבל וזה עוד מבלי שבוסקטס היה בסגל. הייתי רוצה לראת את טיאגו וזה לא קרה. קוקה בנבחרת מעולם לא הבקיע והאמת שבסגל עצמו אין סרחיו קנאלס שאמין יותר בשליש האחרון של המגרש. בהתחשב בקיים, שוב - הייתי נותן ליורנטה יותר דרור לתקוף, מבצע שינוי באמצע ומנסה אולי את טראורה בכנף, אני סולד מסגנון המשחק הזה אבל מרגיש שניסינו הכל והנבחרת צריכה להפתיע.

    קח את מונדיאל 1998 שראיתי בדיעבד, ספרד כמו ספרד הודחה כבר בשלב הבתים מעבר לזיכרון היפה של ראול מבקיע מהאוויר אחרי בישול של היירו, גול שהיה אפשר להוריד עוד בתוכנה הישנה - קאזה. ראול, מוריינטס, פרננדו היירו באמצע ולואיס אנריקה. אין לנבחרת כישרון היום| קח את יורו 2000 בו ספרד עלתה בקושי לרבע הגמר כשהפסידה במשחק הפתיחה והשיגה 3:4 הזוי על יוגוסלביה: ראול, מוריינטס, לואיס אנריקה, גווארדיולה, מנדייטה, חואן קרלוס ואלרון (לפני הפריצה בדפור), היירו וזה על קצה המזלג.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,548
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    אז זה חבל. קח אחד כמו לואיס אלברטו למשל, מעבר לאיך שהוא דוחף את המשחק קדימה הוא גם קשר שיודע לאיים על השער, העונה הוא עם 9 שערים(2 פחות ממוראטה אגב) אחד כזה היה צריך להיות באנקר בהרכב, הוא אפילו לא זומן. אלה דברים שאני לא מבין אותם.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    יש את יאגו אספס שגם יודע להבקיע שערים וגם יודע ליצור, היה חייב לזמן אותו. ויש לא מעט קשרים התקפיים שיודעים להצטרף מקו שני (לואיס אלברטו, קנאלס, יורנטה כשהוא לא מגן ימני, פביאן וגם איסקו היה צריך להילקח בחשבון).
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    יאגו אספס היה במונדיאל. זה לא הפריע להם להניע כדור בצורה חסרת תכלית כמו עכשיו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה איסקו היה צריך להילקח בחשבון? למה לירות על אוטומט? אנשים פה מדברים כאילו אנחנו ב-2018, ובאמת היה עולם יפה אז - ריאל מדריד אלופת אירופה, אני חשבתי שאני אכבוש את העולם אחרי התואר בתקשורת וכשכיכבתי ברחבה בפאנג'ויה. איסקו עם כמה קילוגרמים עודפים, בלי ראש בכדורגל, הוא שיחק מעט השנה כי לא הגיע לו בכלל לשחק וחבל שזידאן העדיף אותו פה ושם על חשבון אודגור. הוא לא חזר טוב מאז חידוש הליגה ביוני 2020 ומיעט לשחק. אנשים זוכרים לו את ה-0:3 נגד איטליה והתחושה שמרקו וראטי יקבל ממנו שחיל כל רגע, עבר זמן מאז.
    בגדול הסגל של ספרד חלש מאוד, דור השחקנים הזה פחות טוב. יאגו אספס היה ראוי לזימון, גם הוא לא היה מוציא את ספרד מהפלונטר שלה. בנבחרת של 2018 אגב, אלכס, עוד היו שאריות של אינייסטה (סופסל נגד רוסיה אם אני לא טועה וזה פשע), קצת מדויד סילבה, מנהיגים כמו ראמוס על המגרש והנבחרת הייתה במומנטום עד לפצצה עם לופטגי. זה באמת היה טורניר מפוספס. לואיס אלברטו אכן היה צריך לקבל הזדמנות. בינתיים מבין ההחלטות של לואיס אנריקה שהתבררו כטובות - ג'ורדי אלבה שהוא כוח התקפי חשוב מאוד. אבל אוהדי ברצלונה יגידו לכם בכבודם ובעצמם שבמשחק גדול נגד התקפה מסוכנת אי אפשר לסמוך עליו והוא מוקד לפורענות.
     
  11. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,979
    לייקים שהתקבלו:
    720
    פדרי משחק בברצלונה כזה הגנתי כמו בנבחרת? הוא בכלל לא מצטרף להתקפה. הוא כמובן ילד ואי אפשר לבוא אליו בטענות. פשוט אני תוהה אם רק בנבחרת הוא משחק מאחורה ככה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,548
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    יאגו אספס לא חלוץ? איך זה קשור להנעת כדור?
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,193
    לייקים שהתקבלו:
    25,753
    מין:
    זכר
    מציגים אותו כמושיע. עובדה זה לא קרה במונדיאל.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מאותה סיבה שגריזמן ופוגבה נילקחו בחשבון אצל דשאן.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,077
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מוראטה לא אשם. נבחרת ספרד צריכה מהפכה וזה כולל גם בגישה למשחק. הגיע הזמן לנסות סגנונות משחק שתואמים את היכולות של הדור הבא, ולא להסתמך שוב על חלוצים שצריכים מיליון הזדמנויות כדי לכבוש. מאמן שיודע לשלב צעירים ולא מתעסק בסגירת חשבונות כל היום (אפילו עם העוזר שלו לשעבר לואיס אנריקה היה עסוק בסגירת חשבונות, חלאס).

    גדל דור חדש של שחקנים צעירים, אמנם לא ברמה של צ'אבי ואינייסטה אבל כן כאלה שאפשר להוציא מהם הרבה, אבל בשביל זה צריך לשנות את הגישה למשחק.
     
    VAR אוהב/ת את זה.