בית ה' - ספרד, שוודיה, פולין, סלובקיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2020' פורסם ע"י alexshw, ‏11/6/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אז אני אענה בתור ״נציג אוהדי יובה״. מוראטה חלוץ טוב, לא גדול לא מהטופ האירופי, אבל הוא יודע את העבודה. יכולת הכיבוש שלו היא סבירה, הוא יודע לייצר לעצמו ולחבריו מצבים, וגם תורם בהנעת הכדור מחוץ לרחבה. ליובה הוא הגיע כחלוץ רוטציה, אבל בגלל היכולת המזעזעת של דיבאלה מצא את עצמו בעיקר בהרכב, וסך הכל עשה עונה טובה עם 11 שערים ו-9 בישולים בליגה. ועם כל זה לטעמי הוא יותר אפקטיבי כסופרסאב. למי שזוכר בעונת 2016 כשהיינו במאבק צמוד עם נאפולי הכניסות של אלברו מהספסל תרמו לנו רבות, כל פעם שעלה מהספסל הביא לשינוי. הייתי ממליץ לנסות אותו ככזה בנבחרת.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מוראטה השחקן הכי מהיר בסגל שלנו לדעתי והוא גם לוחץ את ההגנה כמו מטורף ויש לו כדורגל. גם ג'רארד מורנו רשם החמצה גדולה לקראת הסוף. הביקורת שלי עליו מוגבלת. הייתי רוצה לראות את שניהם משחקים יחד. כמובן שמוראטה לא גולר מספיק טוב. אגב מדוע בשידור התייחסו למספר שערי הליגה בלבד? הוא כבש שישה בליגת האלופות, גם אם בשלב הבתים. עונה עם 20 שערים ביובנטוס זו לא קטסטרופה.
    השאלה אם לספרד יש את הכלים לשחק בסגנון אחר כלומר לדהור קדימה במהירות, אני לא חושב כך. שינוי מסוים - כן, שינוי טוטאלי - לא. שחקנים גדולים על אוטומט לתוך שבלונה מסוימת. שחקנים חדשים צריך לשלב גם במוקדמות ובמשחקי ידידות שונים ולא ישר לזרוק אותם לקלחת הרותחת של היורו. רפא מיר וחבריו יחכו. זה לא ממש קורה בנבחרות אחרות גם.
    אני לא חושב שמישהו חרץ את דינה של ספרד ואמר שהיא תעוף בבתים והייתי אומר את זה גם אם היו עולות רק שתי נבחרות כמו בכל יורו נורמלי עד לא מזמן. פשוט אומרים שהיא משעממת וזה הסגל הכי גרוע שהגענו איתו מאז שאני רואה כדורגל. בשביל "רבע גמר" לא צריך לשחק בצורה מדהימה. נעוף בשמינית להערכתי.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    401
    השאלה הגדולה אם המשחק יראה פחות או יותר אותו הדבר גם אם היריבה תהיה צרפת או פורטוגל. אם התשובה היא כן אז המצב לא גרוע בכלל (אם לשפוט על פי הידידות שבוע שעבר נגד פורטוגל אז התשובה היא כן, אבל ברור שמשחקי ידידות לא תמיד מעידים על משהו). הרי הנבחרת אף פעם לא התהדרה ביכולת שלה לדרוס קבוצות חלשות ממנה משמעותית, החוזקה שלה הייתה להיות תמיד יותר טובה מהיריבה בקצת לא משנה מי היא היריבה. כמובן שבשביל שזה יבוא לידי ביטוי קודם כל צריך לעבור את שלב הבתים ולא בטוח בכלל שזה יקרה.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    בניסוח כן.
    לא חלקתי על ההערכה שלך שהיא תסיים ברבע הגמר כי זו הרמה שלה, אבל היא יכולה וצריכה לאיים על הנבחרות היותר חזקות.

    גם אין מה להתרגש מהמשחק אתמול.
    משחק קלאסי של ספרד, ככה הם גם נראו בימים הגדולים שלהם. זוכר את משחק הפתיחה של 2010?
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    הפסידו לשוויץ לא?

    Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אני זוכר,רק שב2010 הם הגיעו כאלופי אירופה,ועם סגל מפלצתי ,היו לא מעט סיבות לאופטימיות, לצערי מצבם היום לא קרוב.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות מהמחנה הספרדי:
    * בספרד מנסים לנחש מה יעשה לואיס אנריקה נגד פולין ונתנו כדוגמא את ויסנטה דל בוסקה שחזר על ההרכב בכל המשחקים ביורו 2016 (הדחה בשמינית הגמר). שינוי הגיוני הוא חוסה גאיה במקומו של ג'ורדי אלבה. במרכז ההגנה המאמן לא ייגע, הוא "תובעני מאוד, אולי התובעני ביותר" בעמדה הזו, וגם אונאי סימון ימשיך בשער כמובן. הסקרנות הגדולה היא מרכז השדה שכן המאמן מעולם לא חזר על אותם הקשרים.
    * במארקה יש טור דעה בו הכותרת הצינית היא: "יום יבוא ויבקשו עונש מאסר על משחק כזה" ונכתב שתיקו נגד שבדיה, מדורגת 18 בדירוג פיפ"א, נבחרת שהגיעה לרבע גמר המונדיאל, כשהשוער שלה היה המצטיין - זה לא רע. "אבל אנחנו ספרד, שזכינו בגביע העולם והיינו אלופי אירופה פעמיים ברצפיות לפני עשור". נדבר ביום שישי
    * כמעט 115 אלף מצביעים בסקר המארקה, 34% מניחים שהנבחרת תגיע לשמינית הגמר. 21% חושבים שנעוף בבתים. 7% מהמרים על זכייה. 27% מהמרים על רבע גמר. 8% חושבים חצי גמר ו-3% מהמהרים על הפסד בגמר.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מה גם שהמחצית הראשונה היתה טובה, ממש לא ה״לה רוחב״ שנאמר בזלזול על הנבחרת.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    קצת כמו עם האנגלים, עניין של ציפיות - מה מצופה מנבחרת כזו בינונית להשיג בכלל? למה לא לקבל שזה מה יש?
    ספרד הגרילה באמצע העשור הקודם,בדור אחד, כמות כשרונות שבדרך כלל מדינה מקבלת במאה שנה, וניצלה אותם עד תום. עד הדור הזה(שבהחלט ראוי להחשב אולי לנבחרת הטובה בכל הזמנים) - איזה נבחרות היסטוריות היו לספרד? בקושי ראול מוריינטס ומנדייטה - סה טו.

    מבין אוהדים של הנבחרת שאולי מתסוכלים, כאוהדים במקום הרגשי, אבל אם לרגע מסתכלים מהצד - מה ההפתעה? מה באמת אפשר להשיג פה עם הבינוניות הזו?
     
    k_700 אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול לדבר בשם עצמי בלבד, כתבתי ולדעתי די בצדק שזה הסגל הכי חלש שהיה לנו ב-20 השנים האחרונות, לא ממש העברתי ביקורת על לואיס אנריקה וציינתי שכל יאגו אספס או סרחיו ראמוס במצבו שנשאר בחוץ - היה משפר את הנבחרת במעט אבל זה לא מספיק. אני לא חושב שהיינו טובים נגד שבדיה, מוותר על 20% של הנעת כדור בשביל עוד מצב הבקעה לפני תוספת הזמן. גם פגשנו יריבה שבאה להתבטל. את הנבחרת של ראול ומוריינטס היה כיף לראות והיו פה ושם הדחות טראגיות כמו דרום קוריאה ב-2002 בגלל שיפוט וביורו כשהמלך החמיץ פנדל. לא אמרתי שהיא עמדה בהבטחה אבל היה למה לצפות. הציפיות שלי? לעבור את שלב הבתים, אולי לסחוב לרבע הגמר, זה הכל.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    401
    זה נכון שהסגל חלש, אבל הנבחרת עדיין חזקה וכן יש לי ציפיות ממנה. אני לא מופתע ממה שקרה נגד שבדיה, ספרד לא יודעת לדרוס קבוצות שחלשות ממנה בהרבה, אבל היא יודעת להיות יותר טובה מהיריבה. אני הייתי מחכה לביקורת לפחות עד שנפגוש את אחת הגדולות (בתקווה שזה יקרה), לא יודע אם ראית את משחקי הידידות נגד פורטוגל וגרמניה אבל המשחק התנהל אותו הדבר בדיוק הם עברו את החצי פעמיים. אז נכון שתי מתפרצות של פורטוגל או צרפת זה לא שתי מתפרצות של שבדיה אבל זה עדיין רק שתי מתפרצות.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תגיד, על מה להעזעזל אתה מדבר? ספרד של לופטגי הייתה דורסת יריבות שמיניות, שישיות וחמישיות כל שני וחמישי, ושלשייה גם לאיטליה.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,562
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    זאת ממש לא הנבחרת המשעממת של דל בוסקה. 85% החזקת כדור היו בגלל שהשבדים לא ידעו לחבר שתי מסירות.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    401
    של דל בוסקה לרוב לא הייתה דורסת ובכל מקרה זאת לא הייתה הנקודה החשובה (גם של אנריקה כבר נתנה שתי שישיות על נבחרות חזקות). הנקודה שלי היא שמה שראית נגד שבדיה זה מה שתראה גם כשהריבה תהיה פורטוגל או גרמניה, כלומר לדעתי היא תהיה יותר טובה מהיריבה שלה כמו שראינו נגד שבדיה זה מין הסתם לא מבטיח ניצחון.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את עידן ההצלחות של ספרד אפשר לחלק לשני חלקים: הנבחרת של לואיס ארגוניס ששיחקה כדורגל התקפי, טורס ו-ויאה (גם אם לעתים בצד שמאל) וקשרים התקפיים מתחת כמו סילבה ואינייסטה; לעומת הנבחרת של דל בוסקה שהוסיף את צ'אבי אלונסו על חשבון שחקן התקפה בגדול. אבל האמת שזה לא משנה, בגמר יורו 2012 התוצאה הייתה 0:4 והיה גם ניצחון גבוה בשלב הבתים. או.קיי, אז הנבחרת שיעממה. היו כמה משחקים כאלה שהביאו את כינוי הגנאי "לה רוחב" אבל זה היה קצת יותר מאוחר. יש להניע כדור עם צ'אבי ואינייסטה וסילבה גם אם אין ממש מצבים ויש להניע כדור עם פדרי ורודרי. אני מקווה לראות את טיאגו פותח בהרכב. ועדיין אם אני צריך לבחור שני שחקנים מדור ההצלחות שישדרגו את הנבחרת זה ויאה וקסיאס, מצטער. במרכז השדה זה עוד סביר..

    ספרד של לופטגי 'החלה תהליך' לא רע בכלל, אבל דין טורניר גדול לא כדין משחקי ידידות או טורניר מוקדם שם גם מוראטה כובש בלי הכרה. ללופטגי היו עוד שאריות של סילבה ואינייסטה וגם השואו של איסקו, תשאלו את וראטי שעדיין רודף אחריו.

    הנעת כדור לא מבטיחה מצבים, גם אם נשלוט ב-90% מהזמן נגד פורטוגל וזה הרי לא יקרה, אין לנו גם דרך לטוס למתפרצת בניגוד ליתר הנבחרות. היינו סבירים נגד שבדיה, לא 'טובים'.