הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא יודע כמה מזה זה עניין של אין מאמץ וזריקת זין וכמה זה זה פשוט העובדה שאין כסף לשים.
    בוא נהיה הוגנים, בסיטואציה הנוכחית אם ב"ש או גם ביטר רוצות לקחת לנו איזה גוטליב או גרופר אין לנו הרבה מה לעשות.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אני מסביר לך, לא דיברו עדיין עם עומרי אלטמן שסיים את החוזה שלו, למה הם חיכו? הרי במרץ או אפריל לא ידעו שרוצים שהוא ימשיך? בונים פה גלאקטיקוס ולא ידעתי? זה לא שהיינו במאבקי אליפות כמו ברק בכר שביקש לשים את העניין הזה בצד מול מכבי חיפה. מעבר לזה שקלינגר בטירוף עליו - אלטמן, ללא ספק והצליח להוציא ממנו מה שמאמנים אחרים לא. אם אבו עביד אומר שלא פנו אליו מהפועל, משום מה אני כן מאמין לו, בהתבסס על מקרי עבר. כשלספורי היה סעיף שחרור של 700 אלף יורו ונמכר - אמרנו ניחא, כשלדגני היה סעיף שחרור אמרנו ניחא. אין כסף לשחקני רכש טובים? ניחא, תשמרו על מה שיש, תעשו מאמץ.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  3. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,949
    לייקים שהתקבלו:
    758
    מין:
    זכר
    מטריף אותי שהם לא לומדים. בסך הכל ביקשו מהם לא לפרק את הקבוצה. עוד פעם אנחנו בקיץ סטייל כוח עליון ואחר כך יתפלאו למה הקבוצה תפתח רע. לא כל עונה נעשה חצי שני טוב ונביא חיזוקים טובים.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתם יודעים הרי גם כמה אפשר להגן על הניסנובים (שגם ככה יש להם את הגב של התקשורת) בתירוץ של "אין להם כסף". אף אחד לא ביקש מהם לשאיר את עומר דמארי מודל 2014 לדוגמא שהיה מבוקש באירופה או לשלם את החובות לאופ"א. טוב שהם לא פיטרו את ניר קלינגר כשהיינו במחשכים ומצד שני הם הסיבה לכך שפתחנו את העונה עם סגל של ליגה לאומית. זה לא היה בשמיים להשאיר את שחקני הסגל הנוכחי ולצרף חיזוק-שניים להתקפה. עד שהיו מוכנים לעשות מאמץ כלכלי אגב זה היה דווקא עם מאור בוזגלו ואנחנו עד עכשיו משלמים (או שלא) את המחיר..
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי ספורט1: אדי גוטליב סיכם בהפועל תל אביב לשנתיים נוספות (יש גם אופציה לעונה נוספת) בעוד סיאנה קולו עשוי לעזוב כי ניר קלינגר לא בונה עליו כבלם מוביל וכן ספסל אותו בחצי גמר הגביע וגם בגמר.

    נכון שעזיבת אבו עביד שלקחו אותו כמובן מאליו - הוציאה אותנו מאיזון והשוק לא מלהיב אף פעם בשביל הפועל ת"א המקוששת ללחם - אבל אפשר וצריך לשים סימן שאלה לגבי גוטליב אם נעזוב את העבר והפז"ם שלו. שיחק 15 משחקים בלבד בעונה שעברה בגלל הפציעה (הוא בריא למען השם כבר?), היה חרבנא בגמר - גם המהלך של הגול (לא רוצה לפתוח דיון, לא היה פנדל), גם בפאול המרושל על גררו שכמעט עלה לנו בפנדל. לדעתי יש לו הרבה מה להוכיח, לא הראה שהוא יכול להנהיג הגנה.
    שלומי אזולאי עלה לאחרונה כמועמד להפועל, עושה רושם שאין לו ממש הצעות מקבוצות גדולות אחרות וב"ש הרי החתימה את גורדנה. יחד איתו בקישור זה עשוי להיות מעניין, מאז ששי אבוטבול שפך לאגר לא היה לנו שחקן מסוכן מהאמצע מבחינת כדורי עומק וכן הלאה - הלוואי.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אז על מי קלינגר בונה כבלם מוביל? סירושטיין?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגדול זה יהיה לואי טאהא או מיקי סירושטיין לדעתי, אחד מהם יצטרף (לא בעד, אבל מעדיף את הראשון) אין לי בעיה עם קולו והייתי רוצה שימשיך, לדעתי הוא השתפר בחצי השני של העונה. בלם שקט, עושה את העבודה בגדול, לא זוכר טעות קריטית שלו מאז ההפסד באשדוד אולי.
    אבל זה לא העניין. לתחושתי ההגנה שלנו בסדר בשנים האחרונות, אולי גם כי אנחנו לא תוקפים מספיק. ירדנו ליגה עם גוטליב ודגני. אני מחכה שקבוצה יריבה תשחק נגד הפועל תל אביב ותחשוש קצת מההתקפה שלנו ולא מפנדל של אלטמן או מהלך מקרי אחד. לא היינו לנו התקפה טובה באמת מאז 2013/14 ולא היה משחק התקפה אמיתי מאז עונת הצ'מפיונס. כמה שחקני התקפה טובים באמת היו לנו? גג אלטמן. דמארי סבל מפציעה ולא הצליח לחזור לעצמו, בוזגלו עשה יותר נזק מתועלת. זרקו לנו הבטחות פעם על אחמד עאבד ורועי זיקרי. אין לי בעיה עם הגנה מסננת יחסית אבל קבוצה שמסוגלת להבקיע.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מסכים.

    הייתי מוכן שכלההגנה (אבו עביד, גוטליב, קולו, גרופר, ביטון ואיינבינדר) יישארו גם אם כל ההתקפה (כולל אלטמן ודוידה) ישוחררו ונצטרך להביא הכל חדש.

    האמת היא שיותר גרוע ממה שהיה פה השנה מבחינה התקפית יהיה קשה להפיק.
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,294
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    שלומי אזולאי מתקרב אליכם. אשדוד תראה כמו קבוצה אחרת לגמרי עונה הבאה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אצל הניסנובים אין דבר כזה ."מתקרב".
    כל שחקן טוב שהם רוצים לא באמת יגיע בחיים, אלא אם יפתיע ויחתום.
    עד אז אין דבר כזה "מתקרב להפועל" (שוב, אלא אם זה איזה עומר צלישר).
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני באמת לא זוכר שחקן מבוקש בליגה הזו שהפועל הצליחה להנחית אצלה כשגם אחרות רצו אותו, אולי מאז 2013. מאור בוזגלו לא נחשב. בן שהר הרי לא יגיע, זה ברור לכולנו למרות שאצלנו הוא יכול להיות השחקן הכי חשוב ולשחק תמיד. וזו גם לא משימה בשמיים להשאיר את אלטמן וזה לא יקרה (התארס הקפטן שלנו אגב, מזל טוב). יעשו את המינימום במקרה הטוב. השכר שלו לא גבוה אגב.
    אם אזולאי יצטרף, יהיה מעניין במרכז השדה יחד עם דן בתנאי שמאחורה יש גרזן כמו אייזן ואולי לא אליאס. בגדול לדעתי הוא יודע שאשדוד תתפורר אחרי עונה גדולה והגיעה הסנונית הראשונה כבר ורוצה לשחק לעיני קהל גדול. הוא עבר בשלוש קבוצות גדולות ולא רלוונטי למכבי חיפה\מכבי וב"ש החתימה את גורדנה אז מה נשאר בעצם? רכש הרבה יותר מתאים אם וכאשר לעומת עידן ורד. חלום שלי היה לראות את גוסטבו מרמנטיני אגב בכנף והוא יכול לשחק גם כ-10 אבל זה לא יקרה. @Telkiyski זה בדיוק מה שאמרתי, אחמיא לקבוצה אם הוא יגיע אבל זה לא שעשינו יותר מדי...

    לגבי ההתקפה, לדעתי ב-2014/15 המצב היה ממש בקאנטים למרות שלומי אזולאי ושובל גוזלן, כשגילי ורמוט עזב כמובן. וגם בעונת הירידה כשנתקענו נגד הפועל אשקלון וכדומה. אפילו מצבים לא היו.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אל תדאג אם הוא היה מבוקש באחת מבין ב"ש, ביטר, מיצ'ייה וחיפה הוא לא היה באמת "מתקרב" להפועל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעניין אם יש דברים בגו או שסתם זורקים משהו, אז אני אסייג: "אם ההנהלה הזו רוצה לעשות משהו לקראת העונה הבאה".
    * מדברים על זה שעידן ורד יחתום מחר לשנתיים. מלא הערכה כלפיו ומבין שהיה לא קל בבית"ר ירושלים אבל הוא מעבר לשיאו לדעתי. שחקן שכן הייתי מצרף זה את סלליך, קשר כנף אמיתי, רץ הרבה, משקיע, מהיר, מעניין איך הוא בצד שמאל ואפשר אולי שאושר דוידה יתרוצץ בצד השני.
    * לואי טאהא מתרחק מהפועל לפי מה שהבנתי, אני הייתי מעדיף אותו בגלל המהירות (נניח כתחליף לאיאד) ולא את מיקי סירושטיין שנראה לי סתם בלם. אסור לשחרר את קולו בינתיים אלא את רז שלמה.
    * רכש שיעשה אותי יותר מאושר - שלומי אזולאי כמובן אבל הוא צריך שיהיה לו למי למסור - בן שהר למשל זה שחקן שאני לא מאמין שיגיע עד שלא אראה את אוטובוס הוולקאם המפורסם.
    * לא חושב שיש לאלטמן כזה ביקוש מדהים אבל לפי מה שהבנתי עד ששלחו לו הצעה זה היה מעליב. אם היה מבקש שדרוג ניכר בשכר וההנהלה הייתה שמה ברקס אז לקהל לא היו טענות, אבל יש גבול כמה שאפשר לזלזל בנו.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    אז קיץ קודם קפטן הפועל עבר לבית"ר והקיץ הזה קפטן בית"ר עובר להפועל.

    איזה יריבות...

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מבין כל השחקנים שהיו מועמדים אלינו - ורד היה הכי פחות נחוץ כרגע. בן שהר>שלומי אזולאי>סינטיהו סלליך>לואי טאהא>עידן ורד. צריך לציין כמובן שזה עדיין לא רשמי אבל מתקרב. אם זו בקשה של קלינגר אז אני פחות מאוכזב מהמהלך הזה.
    בכל מקרה מה זה "יריבות" שנה וחצי בקושי יש קהל, הקבוצות במצב חרבנא למרות שבבית"ר לא היה חסר כסף וגם השחקנים שהגיעו, עם כל הכבוד לאוראל דגני או איינבינדר שעשו הכל כדי להיפטר ממנו - זה לא דומה ליוסי אבוקסיס בקיץ 2001 לפני העונה הקסומה באירופה או שמעון גרשון ששבר לי את הלב בקיץ 2006 שהוכיח לי שאין סמלים בכדורגל. השחקנים האלה שעשו את המעברים הם "מזוהים" עם המועדון ולא סמלים ונחשבו לשחקנים בכירים רק כי הכדורגל השתנה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.