ליברפול 2020/2021- לא מגנים על התואר, תוקפים אותו שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rushie, ‏27/10/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    @Liverpool-Forever

    אני אמרתי "כשיר פיזית בוודאות כי בדיקות רפואיות"? אמרתי בולט פרוף? מי מדביק טיעונים למי?

    אל תתבלבל, אני מאוד חושש ממצבת הבלמים שלנו לעונה הבאה אם זה נשאר ככה. אבל אני מסביר את הדברים כמו שאני חושב שהמועדון רואה אותם, זה לא אומר שאני אוהב את זה. גם אני הייתי מעדיף בלם בלי ההיסטוריה הזאת.
    אתה מצייר תמונה שהמועדון לא באמת יודע מה קורה, רואה פה הימור ששווה לקחת ולוקח. אני לא רואה על סמך ההיסטוריה שלנו על מה זה מבוסס, FSG מהמרים בסכומים כאלה? זה לא גרושים וזה לא בוא נביא מינאמינו ב7 מ' כי אולי נעשה רווח, 40 מ' זה כנראה רוב הכסף שנוציא הקיץ. לדעתי אם מוציאים סכום כזה זה כי הם משוכנעים שאין בעיה. עשו שיעורי בית והחליטו שהם לא מודאגים. תאהב או לא תאהב את זה, זה הרבה יותר סביר. אני לא מנסה לשכנע אותך או אף אחד שזה מהלך נכון, אין לי איך כי אני בעצמי לא משוכנע. לי לא נותר אלא להתפלל שהם צודקים.

    @ChelseaPensioner

    לא, אתה רואה פציעה אחת. כל ה3 פציעות שריר האלה הן למעשה אותה פציעה בירך, אחרי הפעם השלישית נמאס לו והוא עשה ניתוח. זה בקיץ 2020.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/21
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    איך שלא נהפוך את זה מדובר בהימור. נכון שיש בדיקות, סטטיסטיקות על פציעות מסוימות, ניבויים מדעיים וכו' וכו'. אבל המשתנים פה הם גם חיצוניים וארוכי טווח, כמו שגיל ציין אינטנסיביות, 2 משחקים בשבוע, קצב וסגנון משחק ועוד.

    המועדון הזה יצא מהעונה האחרונה בשן ועין ב50% באשמת פציעות של הבלמים שלו. אחד מהם בן 30 בקיץ הזה וקיים סיכוי שזה יגביל אותו מבחינת כמות הופעות או יותר חמור מבחינת יכולת, השני בן 24 ועבר כמות פציעות חמורות שרוב השחקנים לא עוברים בקריירה שלמה, והשלישי... לקח את הטוב משניהם מה שנקרא, אין מה לבנות עליו בשיט.

    איך התגובה לזה יכולה להיות בלם אחד בלבד עם כ"כ מעט הופעות בשנתיים האחרונות? כישרון ענק ככל שיהיה. המימוש של האופציה של קבאק אמור להיות נו-בריינר, נשגב מבינתי איך לא הבאנו אותו גם כן וחיפשנו רוכשת למאטיפ.

    מבחינתי אגב זאת החלטה זהה להחלטה להביא את תיאגו בלבד ולא להביא תיאגו ועוד בלם. החלטה שחלק מאיתנו החליקו ואמרו יאללה, עיתונאים ופרשנים הוציאו כתבות על כמה הגיוני להעביר את פאביניו לבלם לפעמים... בסוף זאת ההחלטה שגמרה לנו את העונה בין היתר. אז לחזור על אותה טעות פעמיים מבחינתי זה באמת רמה גבוהה. עם כל הכבוד להארי מגווייר המשודרג שלנו.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,890
    לייקים שהתקבלו:
    6,314
    LOL לא ממש הולך לך, אתה קצת מאבד את זה.
    בוא נתיישר שנייה-


    אפילו בגזרת ההכל עוד שנייה סגור הוא צייץ יממה לפני הכתב הגרמני הזה שאף פעם לא הבאתי ציוץ שלו פה.

    מי שבאמת התניע הכל עם מידע פנימי מתוך לייפציג זה היה פולק בתחילת אפריל.
    גם אז הבאתי לך אפילו את הציוץ של פולק שאמר שאתה מפעילים את הסעיף שחרור של קונאטה וקרובים ללסגור איתו פרטים אישיים.
    אורנסטיין בכלל צייץ את הידיעה הזאת הרבה אחרי ואפילו העלה את פולק בפודקאסט שלו.
    מאז מי שבעיקר מסקר את זה זה רומאנו בשרשורים מונעצים.

    את ה"עבר את הבדיקות" הרפואיות איזה 3-4 עיתונאים צייצו במקביל כולל רומאנו.
    בא לך להתלהב מי לחץ אנטר 3 דקות לפני על עסקה שכבר הייתה ידועה שהולכת להיות מוכרזת בכל שנייה, לך על זה.
    ברור שהוא לא תמיד יפגע בהכל, הוא עיתונאי שיש לו הרבה מאוד מקורות והוא מצייץ על העברות, כמו שפעם היה בעבר די מארציו והצוות שלו. מהשופרות שלכם לאף אחד לא אכפת, אין להם שום מקורות מעניינים והם כבר כמעט לא רלוונטיים בידיעות רציניות על העברות שקשורות אליכם.
    כשהם מצייצים משהו זה כבר נמצא באתר שלכם, כבר לא טרנד ועם 0% באז.

    אתה קצת באובססיה אחינו, תקח תשתה מים קרים, הכל טוב כריס וויליאמס לא הוציא ידיעה מגרמניה על שחקן שליברפול רוצה והעולם ימשיך להתקיים, השמש תזרח מהמזרח ותשקע במערב.

    מקצועית לא מבין איזה סכנה יש פה.
    ליברפול מצרפת עכשיו את הכשרון הצרפתי הכי גדול מקרב האופציות בהגנה להגנה שלה. כששיחק הראה שהוא בקלות הבלם הכי מבטיח בגרמניה.
    דנו כבר שעות על הפציעות האלה.
    היה לו את הניתוח בעקבות הפציעה הארוכה, פציעות שריר של בלם אתלטי בגיל 20-21, דבר נפוץ מאוד. לא דבר שאי אפשר להתאושש ולצאת ממנו.
    הוא כבר כשיר הרבה זמן ולא משחק בגלל החלטות של מאמן דביל שמעדיף דז'אן לוברנים נאמנים על פני איכות, רווח נקי לליברפול שמקבלת שחקן פרש.

    מפחיד לחשוב עליו מתפתח תחת קלופ, מפחיד.
    מאוד רציתי אותו אלינו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/21
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,917
    לייקים שהתקבלו:
    2,312
    @Liverpool-Forever
    אם פיליפס יהיה בלם 5 ואלו שלפניו ייפצעו שוב הוא ישחק הרבה, זה נכון ואני לא מת על זה אבל פשוט חושב שלא הכושר שלו בריצה האחרונה זה מה שגרם לויתור על קאבאק אלא סיבות מקצועיות/כלכליות.
    זה שאתה אומר שאתה בטוח שהצוות המקצועי תופס ממנו מפתיע אותי. על סמך מה בדיוק?
    אנחנו האוהדים בישראל רואים מ5000 ק"מ שלא מדובר בשחקן ברמה, למה שהצוות המקצועי יפול בפח? מדובר באנשים שהוכיחו שהם מבינים בכדורגל.

    יש גם גבול כמה אפשר לתכנן סגל לפי חשש מפציעות. תזכרו שאת העונה הנוכחית פתחנו עם לא פחות מ8 קשרים ולמרות זאת היו מצבים שהיינו צריכים לחלטר שם עם מינאמינו ושאקירי בגלל העדרויות.
    בסוף צריך גם מזל. ואם מדברים על מזל אני די בטוח שגם ואן דייק הגיע אלינו אחרי פציעה רצינית בסות'ון וגם הבענו חשש מהעניין הזה כאן בפורום ולמרות זאת הוא בא ושיחק רצוף במשך שנתיים.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,327
    לייקים שהתקבלו:
    7,463
    אני פשוט חושב שכל הדברים האלה משוכללים בהחלטה. צריך להבין עם מה אני מתווכח בכלל, זה לא עם החרדות שלנו פה, אני רק חושב שזה לא נכון להניח שמנקודת המבט של המועדון הם מביאים פה סימן שאלה. איך זו התגובה? כי חושבים שואן דייק וגומז יחזרו בלי בעיה וחושבים שלקונאטה אין בעיה. זאת הנחת העבודה, לא מתכוננים לתרחישי יום דין שבהם יש שוב מספר פציעות קשות ופיליפס נקרא לדגל. במילים אחרות, מה שRushie אמר.
    אותי מאוד מפחיד שזו נקודת המוצא כי אם אנחנו טועים - המשמעות היא הפחדים של גיל ושל כולנו, כלומר פיליפס בהרכב. הייתי מעדיף קבאק IN מאטיפ OUT כדי שיהיה יותר מרווח לטעות.

    צריך גם להגיד אמת פשוטה - אנחנו מועדון שעושה פשרות. המון. כל הזמן. קלופ חי עם חרב על הצוואר בנושא הסגל מהיום שהוא פה ואני חושב שגם אמרתי פעם, אני מיום ליום משתכנע יותר שיש פה גם העדפה אישית שלו שמשחקת תפקיד.
    אנחנו מתמקדים עכשיו בבלמים כי 2 הבלמים הבכירים שלנו עברו פציעות קשות ואנחנו חווינו מצב יוצא דופן שפציעות קשות התנקזו לעמדה הזו. אבל מה קורה אם טרנט נפצע לחצי שנה? מישהו בכלל יודע מי המגן השני בהיררכיה? מה היה קורה אם רוברטסון היה נפצע לחצי שנה בכל עונה לפני האחרונה (שבה היה את צימיקאס, נגיד)? מה אם זה יהיה פאביניו שכבר הבנו את החשיבות שלו לקישור ואין לנו בכלל אף קשר דומה לו? ו3 שנים טחנו פה דק את השלישייה הקדמית בלי גיבוי סביר לאף אחד מהם עד שהגיע ג'וטה.

    כל אלה פחות מסוכנים ויש פחות סבירות שיקרו מאשר שוב עונה של המון פציעות לבלמים? לא.
    לצפות שנחזיק 5 בלמים בכירים זה כנראה פנטזיה מטורפת שהייתה רק בראש שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/21
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    אבל אמרת בעצמך, קאבק על מאטיפ. אף אחד לא מבקש 5 בלמים אלא 4 בלמים שהם לא *כולם* חשודים פיזית. זאת לא דרישה מוגזמת.

    הנקודות על טרנט ואנדי נכונות כמובן. אני טוען דבר אחר - עובדתית, הבנו העונה שמדובר בעקב אכילס על כל המשמעויות של המונח. בעיניי הסיבה שההשפעה הייתה כל כך דרמטית היא גם העמדה במגרש. זה לא שלא נרגיש בחסרון של טרנט ואנדי, אבל המחיר שאתה משלם על מילנר מגן ימני או צימיקאס אם היה כשיר מגן שמאלי, הוא בעיניי פחות מאשר פיליפס או וויליאמס בלמים.

    זאת עמדה שמאוד קשה להעלים בה טרמפיסטים בוא נגיד ככה. אנחנו גם ממש מתעקשים להניע כדור מאחורה עם הבלמים מה שהופך את זה לעוד יותר קשה... בוא נגיד שבאופן אישי הייתי מעדיף להביא את קבאק מאשר גיבוי רציני לטרנט.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,511
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    רומאנו מקשקש על ההעברה הזאת כל כמה ימים. כולם מבינים שזה הימור מתבקש. הוא לא חשף כלום.
    הוא מבין שזה יקרה בשלב כלשהו אז "מתזכר" אותנו כל כמה ימים.

    מי ש"התניע" זה אורנסטין שאמר שאנחנו כבר בשלבים מתקדמים של העיסקה.
    זה היה במרץ.

    רומאנו הוא קשקשן שרק בתולים מחוצ'קנים מאוננים על מה שהוא מצייץ כשהם במרתף של ההורים שלהם ומצ'וטטים עם "סקסית19" במירק (ניסיתי להתנסח כמוך קיי).



    אי אפשר לצאת לעונה כשהנחת העבודה היא שוירג'יל וגומז יהיו פיקס מתחילת העונה ואפשר להעמיס עליהם כרגיל.
    אני גם בטוח שזאת לא הנחת העבודה.
    יכול להיות שמכורח הנסיבות (הכלכליות) זה יהיה מה שנעשה, אבל אני משוכנע שהנחת העבודה היא לא שהם חוזרים כאילו כלום לא קרה.
    אני גם מניח שהמועדון ישתכנע מספיק שהכשירות של קונאטה לא תהיה בעיה (אם באמת ישלימו את העיסקה). יחסיר משחקים וייפצע כמו שחקן סביר, כלומר לא משהו שמפיל עיסקה.

    פשרות, ברור. זאת היתה גם פשרה בקיץ שעבר שלא הבאנו בלם למרות שלכולם היה ברור שצריך. פשוט קיוו שלא יהיה תרחיש קיצון ובמידה כזאת אז פאביניו יוכל לחלטר איזה 2 משחקים כבלם במידת הצורך.
    לא אידאלי, אבל זה מה יש אצלנו.
    אין לטרנט תחליף אבל יגידו לך שמילנר יכול לשחק מגן ימני.
    אידאלי? לא. אבל להביא שחקן עולה כסף ואין לנו.

    מילנר (כדוגמה) מחליף של טרנט זאת פגיעה קשה מאוד בקבוצה. טרנט הוא המנוע של יצירת המצבים אצלנו. בלעדיו יש לנו בעיה רצינית מאוד, הוא הרבה הרבה מעבר ל"מגן" אצלנו.
    למצוא עוד מגן שיכול להחליף את טרנט בהיבט הזה נראה לי בלתי אפשרי, הסיכוי לפתור את זה עם רכש בקישור וההתקפה הרבה יותר ריאלי לדעתי..
    אני מעריך שחלק מהעניין בהבאת טיאגו זה להוריד את המשקל הזה מטרנט ולאפשר לנו יותר גיוון.
    לזה צריך להוסיף עוד קשר ועוד שחקן התקפה בקיץ שיכולים לייצר מצבים ולהיות איום על השער של היריבות.

    כשאני רטנתי פה אחרי שזכינו בליגת האלופות שלא עשו רכש וזאת טעות גדולה, על מה שקורה לנו עכשיו אני חשבתי.
    קיץ שאתה לא מרענן בו ובונה עתודות, זה קיץ שאתה מבזבז.
    אנחנו צריכים עוד שחקנים שיכולים לשחק כבלמים, כקשר אחורי, כמגן ימני וכמובן השלישייה הקדמית המתבגרת שנטחנה עד דק.
    אנחנו גם צריכים שחקנים איכותיים ולא סתם להעמיס וכאלה לרוב עולים כסף אז אי אפשר להביא יותר מאיזה 2, גג 3 בקיץ (כשהשלישי הוא מישהו זול וצעיר שמקווים שיוכל להתפתח טוב).
    קיץ אחד שלא עשינו את זה ועכשיו אנחנו צריכים כמות גדולה יותר כל קיץ בשביל להחזיק מעמד בצמרת.

    על טעויות (וקמצנות) משלמים. גם אם לא בזמן אמת, בסוף מקבלים את החשבון.


    כולי תקווה שהדבר הזה חילחל סוף סוף לבעלים וכתוצאה מהחרא של ה-ESL הם יוציאו את האצבע מהתחת בשביל לרצות את האוהדים (והצוות המקצועי) אבל כרגיל - אני לא אופטימי.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    יחד עם כל מה שאתה אומר (ואני מסכים עם הרוב המוחלט) - אני עדיין טוען שעדיף לעלות עם מילנר מגן ימני מאשר פיליפס בלם. גיבוי לטרנט זה חשוב מאוד, בלם רביעי שיהיה כשיר למקרה שקונאטה/גומז/וירג׳יל נפצעים - קריטי בעיניי.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,890
    לייקים שהתקבלו:
    6,314
    מתי ראית נוירולוג בפעם האחרונה?? באמת ממליץ לך, זה כבר מעבר לטיקים.
    בסדר רומאנו מקשקש ולא חשוף לכלום הוא "מהמר".
    תגיד מתי בוחפאזי, אורנסטיין, הוגנסטיין, פטריק ברגר למשל חשפו מה המקורות שלהם?
    אפילו בפודקסאט אורנסטיין לעולם לא חשף מקור.
    אז בוא נצחק על הדיווחים שלהם כאילו הם מהמרים??

    אתה שוב מתבלבל אגב.
    ב29 למרץ פולק וגם אורנסטיין יצאו על תחילת מגעים עם לאייפציג.
    פולק הראשון שדיבר על מגעים מתקדמים מאוד ומאז כולם יצאו עם זה.
    הרי פעם בחודשיים צריך להזכיר לך את הציוץ הזה-


    מעניין, מה עם כריס וויליאמס בימים אלה? עדיין עובד על להגיע ל40 אלף עוקבים כשהוא מגיב לרומאנו על ציוצים ונותן לו לייקים?
    איך הבן אדם בלי דופק בקיץ הזה, מישהו בדק שהוא שרד את המגיפה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/21
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,143
    לייקים שהתקבלו:
    15,996
    על סמך זה שאיתו ניצחנו איזה 8 משחקי ליגה ברצף אם לא יותר.
    אנחנו ראינו מ5000 ק"מ גם את קאריוס ולוברן, כמה זמן זה לקח לקלופ לראות?

    -לדעתי- מה שקורה הקיץ זה שפיליפס יישאר בלם חמישי מכיוון שאנחנו מודעים לבעיות הכשירות הפוטנציאליות עם כל 4 הבלמים שלנו.
    כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, יש מצב לא רע בכלל שמתוך 3 הפצועים 2 כלל לא מיועדים לשחק באוגוסט. מישהו ראה חדשות בנושא?
    פיליפס יישאר למקרה שהתוכנית לא הולכת לפי התכנון.
    אם הוא יימכר אני אשמח מאוד. תמיד טוב כששחקנים חלשים עוזבים. אם הם נשארים הם בסוף משחקים וזה הכי גרוע.
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-k_700 אוהבים את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,890
    לייקים שהתקבלו:
    6,314
    זה נראה כאילו מנסים להפוך את הפיליפס הזה בכוח לסיפור סינדרלה שמנוהל ומטופל על ידי הספץ הכי גדול בתחום פיתוח השחקנים כל הדרך לאגדת מועדון.

    יש לזה גם לובי אצל רוב האוהדים שלכם, ככה זה נראה.
    אני משוטט בכל הרשת ורק קורא איך הגבר הזה לא מוריד את הראש, מביא קשיחות, יורק דם וכל הקלישאות האנגליות הטיפוסיות.
    אתה רק מקל במצב הזה על הבעלים, הם לגמרי ילכו עם הקונצנזוס בטח כשנראה שגם קלופ לא בדיוק נגד השילוב של פיליפס בקבוצה הבוגרת(אולי זה עוד ישתנה כי הקיץ לא באמת התחיל וכל איזה דיווח על איחור בחזרה של הפצועים יכול לשנות את התוכניות*).

    אני מאמין שאתם כן הולכים לקיץ של תוספות.
    יהיה קשר(ביסומה?), לדעתי יהיה גם שחקן התקפה מהסוג של דאקה או סולימאנה.
    לא מישהו שעולה יותר מדי אבל מישהו עם המון פוטנציאל ושמתאים לסגנון+יכול לשחק על כמה עמדות.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  12. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,260
    מין:
    זכר
    באותה מידה שכל הכתבות של פירס למיניהן על התרומה של פיליפס הן בשביל להכשיר את המהלך של ההשארה שלו בעיניי האוהדים זה גם יכול להיות מהלך יחצ של העלת ערך בשביל למכור ולייצר עוד כמה גרושים משום דבר.

    אם לא יביאו מישהו אחר ונישאר עם ארבעה בלמים שלשלושה מהם יש ספקות בנוגע לכשירות שלהם זה כבר בעיה אחרת.

    אבל המועדון הזה הוכיח שהוא יודע להתנהל בחשאיות יחסית עם העברות שלו כבר כמה וכמה פעמים גם בנושאי המכירה וגם ברכישה (מלבד ינואר האחרון), לא הייתי שש לקבוע שהנה מרוצים מפיליפס ובגלל זה הקנייה של קאבק נפלה.
    שגם קאבק בפני עצמו הוא לא בלם מספיק מהיר.

    מה שאני באמת לא יבין. זה למה להביא עוד שחקן אפריקאי שלא יהיה זמין לחודש וחצי במהלך העונה, במיוחד גם עם סאלח/מאנה נשארים.
     
  13. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,104
    לייקים שהתקבלו:
    346
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,511
    לייקים שהתקבלו:
    18,428
    לא ביקשתי מרומאנו שיחשוף את המקורות שלו. יש לי טוויטר, ברור לי מה המקורות שלו.

    אתה בא להוכיח לי שפולק היה הראשון עם ציוץ מאמצע אפריל כשאורנסטין דיווח את זה כבר במרץ.
    מי מאיתנו צריך נוירולוג?

    יאללה, סיימתי את הויכוח על הגורו רומאנו.


    אני לא מאמין שהצוות באמת חושב שפיליפס ברמה הנדרשת.
    אבל התקציב מוגבל.
    בהחלט יש מצב שהשופרות מרימים לפיליפס בשביל לעזור לנו להוציא עליו יותר. מקווה שזאת הסיבה.


    לגבי שחקן אפריקאי נוסף, אם זה בעמדה שהיא א התקפה זה יותר ניתן להבנה.
    הבעה עם מאנה וסלאח זה בעיקר כי שניהם מהווים חצי מחוליית ההתקפה שלו (כולל ספסל).
    קשר אפריקאי, לצורך העניין, יהווה 1/6 מחוליית הקישור לכל היותר.


    בראדלי הזה, יש מצב שהוא כישרון מעניין.
    דיי מהיר, עושה רושם של שחקן דיי חכם וגם טכניקה סבירה.
    לא איזה יהלום, אבל אולי יוכל להיות גיבוי סביר לבוגרים עוד איזה שנה או שנתיים.
     
  15. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,104
    לייקים שהתקבלו:
    346
    יש עוד שבועיים עד שהחלון ייפתח, ברגע שקונאטה יצטרף דברים יתבהרו וישתנו.

    לא רואה את פיליפס יושב ביציע ועובר להיות בלם 4/5 כל עוד מאטיפ בסגל, ליברפול תעדיף לגזור קופון חם עליו ועל וויליאמס (ועוד שכחנו את בן דיוויס).

    מעניין אם תהיה התפתחות בגזרת סוון בוטמן אם חושבים קדימה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.