מנצ'סטר יונייטד 2020/21: חגיגות סוף הוודוורד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מגווייר רואה שחקן גדול מולו ועושה קקי במכנסיים. הוא אולי משתדל והכל ונמרץ והוא גם כשיר לשחק! וואו! ושיאן ההופעות\דקות באירופה או משהו כזה מבין הליגות הגדולות. אבל זה לא מספיק בשביל מנצ'סטר יונייטד, בטח לא כבלם הבכיר שצריך להוביל הגנה. הוא לא מספיק מהיר, הוא מסורבל, המיקום שלו לוקה בחסר, אני רואה בו גבריאל היינצה. אני אגיד לך מה ההבדל - אני רואה משחקים שלכם, אתה לא רואה דקה מריאל מדריד, אולי בליגת האלופות. ואולי גם את המונדיאל האחרון לא ראית. יש כאן הזדמנות לא רעה להביא בלם גדול כשהוא בשנה האחרונה לחוזה ובמחיר סביר. תגיד לי לשים עליו 75 מיליון יורו? הצעה לא טובה, אבל הערכה שלי - לריאל לא תהיה ברירה למכור במחיר נמוך יותר.
    אין ספק שואראן פציע - 44 משחקים ב-2018, 43 בשנתיים שאחר כך ו-40 העונה (עונת קורונה, נו מילא). בנבחרת הוא תמיד זמין. העונה האחרונה המחורבנת שלו הייתה ב-2014 בגלל אותה פציעה שסחב ב-2013. ב-2016 הוא שיחק פחות כי היה בלם שני אחרי פפה. רק עכשיו קראתי את המשפט שלך על ואראן בזמן שאתה מהלל את מגווייר וזה משעשע מאוד. כל הוא יעזור למגווייר להיראות טוב יותר.

    אלכס - למה לא רונאלדו, ולצערך הרבה כנראה שאתם לא מביטים קדימה לחמש שנים ואין לכם איזו אסטרטגיה. אני חושב שרונאלדו עוד מסוגל לתרום משהו, בשכר נורמלי, זה יביא לטירוף אצל הקהל וזה לא רק נוסטלגיה ורומנטיקה אלא גם נטו כדורגל - פינישר. מי יצטרך לעבוד קשה? מרסיאל שיורד למקום האחרון בהיררכיה. זה לא ממש דומה אבל נדמה לי שגם היית נגד קבאני, לא? והרכש הזה התברר כלא רע.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אם הוא כזה טוב והוא גם רוצה מאוד להשאר במדריד למה אתם לא מגישים לו הצעה ומשאירים אותו?

    למה לעזאזל הבאתם את אלאבה ב13 מליון אירו לעונה במקומו? (הינה הבאתי לך עכשיו בחינם רעיון לרב מכר נוסף...)
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טענת שהוא פציע - הוכחתי לכך שזה לא נכון ולעתים הוא היה בלם "מחליף" ומכאן שהוא היה יכול לשחק יותר, אז עברת לשטויות. בדקתי, וזו עונה מאוד ממוצעת של ריו פרדיננד ונמניה וידיץ' שהם אלים באולד טראפורד, ובצדק. תגיד שאתה לא מעודכן וזהו. יש לו חוזה עד 2022, רוצים שיישאר אבל הוא מתמהמה, אולי משום שזידאן בדרך לעזוב, אולי משום שהוא רוצה אתגר אחר ואולי בא לו גם להרוויח יותר וזה בהחלט יכול לקרות אצלכם. כנראה שלא תהיה ברירה למכור אותו. דויד אלאבה זה רכש שאני לא עף עליו מעבר לעובדה שהוא ורסטילי, שחקן שמגיע בחינם מרוויח הרבה כסף, מוזר לי שאני צריך ללמד אותך, אבל לא מפתיע אותי שיצאת קצת מהקונכייה של יונייטד או אנגליה - והפגנת את הבורות הרגילה שלך. רב מכר עאלק. זהו, כל פעם שלא יהיה לך מה להגיד ותצא אידיוט אתה תנגן לי על הספר הגאוני שלי? ליצן, כמו שאתה והחברים שלך אהבתם להגיד פעם: "תותים"*/aaarofl
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    טוב בוא נתחיל לבדוק קצת עובדות לסופר שלנו,


    זה לא הדיווח הראשון אגב שגורס שוראן רוצה להשאר בריאל מדריד, מאוד רוצה.
    ריאל לא מציעה לו חוזה עדיין. אלאבה לא הגיע סתם בחינם. הגיע אחרי שפיני זהבי סגר לו את החוזה 13 מליון אירו שהוא ניסה להוציא.
    אלאבה הגיע כדי לשחק לא כדי לקחת כסף ולשבת ביציע.
    במקום מי הוא בא? במקום האליל שלנו, שמאוד רוצה להשאר בריאל מדריד(עאלק מחפש אתגר חדש).
    אגב מחבר רבי מכר, תעבוד קצת על הקריאה שלך, לא כתבתי שאלאבה עלה דמי העברה*.

    אני באמת לא תופס משחקים של ריאל שבוע אחרי שבוע, אבל במשחקים שאני כן תופס אני רואה בלם שמאוד מתקשה לשחק ליד בלמים שהם לא ראמוס, נראה גם שפיזית הוא כבר לא אותו שחקן והליגה האנגלית היא קשה יותר מהליגה הספרדית.
    אני באמת מפחד שאצלנו הוא ירוויח יותר מדי, באמת אחד מהקטליזטורים ללהפוך לשוונשטייגר/אלכסיס/UNAMEIT מהר מהצפוי.
    מעדיף מישהו צעיר יותר, פחות שבע, עם נתונים פיזיים טובים.
    המועמד הכי טוב אצלי ברשימה זה טורס של ויריאל ואחריו באדיאשיל של מונאקו.
    השני גם לא אמור לעלות יותר מדי, לראשון יש סעיף שחרור של 50 אלף אירו אבל יקבל חוזה נמוך הרבה יותר מוראן.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה מביא לי דיווח אחד, שאני יכול להביא לך שלושה שסוטרים אותו מספרד (הנה עוד אחד חוץ מזה למטה), אולי שם מכירים קצת יותר טוב מה קורה בריאל מדריד, השערה לא מנותקת מהמציאות - ומציג כאילו זו עובדה. כבר מזמן היה שער של המארקה עם "בעיית ואראן", שהמועדון קיבל ממנו את הרושם שהוא לא רוצה להמשיך וזה קרה עוד לפני שנאצ'ו ומיליטאו נכנסו להרכב בקביעות ונראו טוב מאוד באפריל. זה לא נכון שהוא לא מוערך, ממש לא. עובדה גם שזידאן קיבע אותו כבלם הבכיר סופית במקומו של פפה בזמנו. יש נסיבות כלכליות שמקשות גם עליו וגם על ראמוס. הוא יכול להרוויח אצלכם יותר ולשנות אווירה, אף אחד לא ישדרג לו את החוזה בריאל בזמן קורונה. לא אמרתי שאמרת שאלאבה יעלה כסף, הסברתי לך את הדבר הפשוט הזה, מן קטע: שחקן שמגיע בחינם - החוזה שלו גבוה אוטומטית. גם עם מצלדר זה היה ככה, שלא נדבר על אלכסיס חברך, לא?
    הודית שאתה לא רואה את ריאל באופן קבוע ואת ויאריאל כן? פאו טורס עשה עונה טובה, כבר קניתם בלם מוצלח מוויאריאל שהיה טוב אבל לא מצוין. לטעמי ואראן הרבה יותר טוב ממנו אבל מקבל את דעתך.

    https://s1.eestatic.com/2021/02/08/elbernabeu/557458024_172451134_937x1200.Xxx
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    התחלנו עם שערים מהמארקה מפברואר? מה אמרו ב48?

    לא יודע, החיפוש הכי פשוט בטוויטר מראה לי דברים כאלה-


    עכשיו הלכנו רחוק לזה שדיזאן קיבע אותו בהרכב במקום פפה לפני חמישים שנים. כאילו קיי700 עכשיו מחסל את המורשת של וראן בריאל מדריד.
    הכל ברור בעצם, יש לך קעקוע של וראן על הפלח הימני. עד כדי כך אתה נפגע כשאתה שומע קצת ביקורת עליו?
    בוא נעדן אותה.
    היה בלם גדול, לדעתי ולדעת אוהדי ריאל אחרים שיצא לי לדבר איתם הוא בנסיגה. ואם יש משהו שמפחיד את קיי ופמלייתו זה להביא שחקנים גדולים מהעבר למנצ'סטר יונייטד FC האשאטאגAKAגלייזרס אאוט.
    כנראה שגם בריאל מדריד יש גורמים שכבר מריחים את זה ובבחירה בין להשאיר אותו או את ראמוס מעדיפים את ראמוס.
    אם היה כזה טוב היום לא היו מחפשים להנחית לו על הראש מינואר(אז אלאבה כבר ננעל עליכם) את אלאבה ולסמן לו את הדרך החוצה.

    זה פחות החוזה שאתם חושבים שאנחנו ניתן לו ויותר הנסיון שלכם גם לגרד עליו איזה 40-50 מליון פאונד בהעברה.
    אתם צריכים את הכסף, הוא כנראה לא מוערך היום הוורלד קלאס שאתה עושה ממנו ומחפשים לגרד עליו כסף.
    אתה מסכים שאם היה כזה אדיר היום הייתם עושים הכל כדי להשאיר אותו ובין היתר לא מנחיתים לו על הראש בלם שיקח לו את הדקות?

    הבנתי, הבאנו פעם בלם שנתן עונה טובה מויראיל והתברר כ....בלוף במנצ'סטר יונייטד.
    הבאנו פעמיים גם את שחקן השנה של דורטמונד מדורטמונד ושניהם התבררו כבלופים, אז דור רומנו AKA יוטיובר, מנהל קבוצת האוהדים של ריאל מדריד בישראל, כתב בדסק ספורט החוץ של ספורט4HD ממליץ לא להביא את סאנצ'ו?? ככה עובדת הלוגיקה?
    הבנתי.
    טענות מעניינות, רשמתי בפנקס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/21
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המארקה מקורב לריאל מדריד ויודע דברים יותר טוב מעמודים בטוויטר, אתה מראה לי דיווח זניח ואתה גם לא יודע איפה לחפש. הוא נמצא בשוק, ואני מסביר לך מהי הסיבה לכך - כי הוא לא רוצה להאריך את החוזה\העביר מסרים כאלה למועדון, חתום עד 2022, מה בדידים? מעניין שגם המארקה לא יודעים, גם ה-AS שדיווחו על זה לפני הציוץ שלך - לא יודעים, בספרד לא יודעים אבל המקורות שלך, ממש תורה משמיים כי K הגבר עם התמונה של קאנטונה החליט! הוא יודע!. מה הבעיה בדיווח מפברואר? שלושה חודשים עברו, הכל התחיל שם, אין מגעים לחוזה חדש כבר כמה חודשים.
    אתה אומר שרפא בירידה ומה ראמוס? ששיחק ב-2021 ארבעה משחקים לא כולל הנבחרת ורשם את העונה הגרועה בקריירה שלו והוא זקן בן 35, חשבת על זה? אני מסביר לך שיש הבדל בין להצטיין בוויאריאל, עונה-שתיים טובות, בין להיות בלם בכיר בריאל מדריד ובנבחרת צרפת במשך קרוב לעשור. אולי בינואר שקלו למכור את מיליטאו שלא שיחק כל כך עד אז? גם על כך היו דיווחים. הוא רשם שש הופעות עד ינואר. לא בושה להגיד 'אני לא יודע'. אפילו ויאריאל אתה לא יודע לכתוב כמו שצריך.
    סתם כי שאלת\הנחת - ואראן לא אחד השחקנים האהובים עליי בקבוצה, גם לא בטופ10 אולי לא של הסגל הנוכחי. עשית ממנו אלוהים כמו סרחיו ראמוס, הוא לא.

    אתה יכול להוסיף לקורות החיים שלי שאני מאמן כושר, נראה לי שאתה אחד שלא מזיז את התחת שלו, יושב כל יום שותה בירה, חושב שהוא יודע ויש לו כרס, דבר איתי אם אתה צריך משהו. גבר מאחורי מקלדת מה שנקרא. כמובן כשאין טיעון נורמלי ואין כוח לפסיקים אז מציגים את כל קורת החיים שלי, כי K החליט שזו בושה להוציא ספר על כדורגל. למה אתה לא מתייחס לשאלה שלי - למה חזרת לפורום? לא היה מגניב בחרם? */aaa021
     
    Sir Alex Ferguson ו-Sir Alex אוהבים את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    מעניין, לא מוצא כמעט שום דיווחים מהחצי שנה האחרונה שריאל רוצה להשאיר אותו והוא רוצה לעזוב ולא להאריך חוזה. מנגד הכתבים הכי רציניים באנגליה מדווחים שהכל פה משחק שלו ושל הסוכן שלו והוא רוצה מאוד להאריך חוזה בריאל מדריד והאופציה האחרונה שלו זה לעבור.
    יכול להיות שאתה לא שם לב להדלפות המגמתיות? העניין פה פשוט.
    ריאל מדריד חמה על דוד אלאבה מהקיץ, כבר אז פיני זהבי התחיל לרקוח את העסקה הזאת כשמהר מאוד כמעט כל המועמדות האחרות לקלוט אותו ירדו מהפרק ורק אתם או הארכת חוזה בבאיירן היו על הפרק באמת.
    לי זה נראה כמו סימון דלת קלאסית החוצה בטח כשריאל מדריד גם מקווה שהיא יכולה לגרד עליו 40-50 מליון פאונד ושנינו יודעים כמה הקאש פלו בעייתי כרגע בבנקים שלכם.
    המנהל שלנו ליצן??? למה ראמוס מקושר אלינו עכשיו בגיל 35? נראה לך שהייתי רוצה אותו במצבו בגיל 35?
    אני מבין למה נוח להשאיר את ראמוס אצלכם כעוד בלם בסגל. הוא סמל ענק במועדון ובניגוד לוראן זה אלפא דוג, כזה שיכול לגרום גם לבלמים בינוניים לתת ימים טובים ליד. לוראן את התכונה הזאת- אין.
    מסכים שיש הבדל ענק בין להצטיין בויריאל לבין לתת אותה בריאל מדריד במשך עשור, מסכים לגמרי.
    אני אוהב את התהליך שפאו טורס עבר. אני לא זוכר אותו כאיזה עילוי בגילאי נוער בנבחרות ספרד, סוג של לייט בלומר.
    נראה בלם חכם מאוד, משחק רגל טוב, לא מהבלמים הפיזיים שנכנסים לתיקולים בלי מוח, יש לו אינטילגנציית משחק גבוה והוא בגיל הנכון דווקא עכשיו(לא בן 20 ולא בן 28). אחרי רוחו, באיי, ג'ונס, סמולינג ולינדלוף, כל בלם עם טיפת מוח ליד מגווייר זה שדרוג עצום ופוטנציאל לאורגזמה.
    באיי למשל היה נראה מההתחלה כבלם מאוד פיזי שנכנס להמון תיקולים פיזים, אצלינו מההתחלה היה אפשר לראות שהרבה מוח ואינטילגנציה אין שם. הוא מהבלמים הפיזיים הפציעים האלה שגם בגלל העדר מוח בתיקולים שלהם הם בסכנה לקרוע איזה גיד או רצועה ולעוף מהמגרשים לחצי שנה.
    אף פעם לא הפחיד אותי להשיג שחקנים מקבוצות קטנות יותר אם באמת זיהיתי פוטנציאל.
    עוד הרבה לפני שמגווייר עבר אלינו אני אמרתי בפורום הזה שיש בלם אחד בעולם שאני שופך עליו את כל התקציב שלנו- רובן דיאז מבנפיקה, גם אז היו כאלה שצחקו שהמאבקים שלו הם מול באובישטה ופורטו.
    היום הם מעריצים עם פוסטר ובובות וודו בחדר.
    שמת פה תמונה שלך לאחרונה ונראה לי שמבין שנינו לך דווקא צמחה כרס לא קטנה, התחלת לזייף עם הפחמימות המנחמות? הייתי בכייף לוקח אותך להיות טריינר שלי בלאייפטיים, אבל תוריד את הכרס. יש שם קרוב ל200 טריינרים שלוקחים לפחות 80 דולר לאימון, לאף אחד מהם אין כרס.
    אני פה הלקוח. איך שכחתי לציין שאתה גם מאמן כושר עם תעודת אימון מוינגייט, אוי בוי.
    היית מד"סניק בצבא? זה לא תפקיד לבנות?

    גדול אתה.
    חזרתי מהחרם הגדול של 2006-7 כדי להציל את הפורום ממך (תשובה טובה?).
     
  10. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    צריך לבנות מגרש חדש. עבר זמנו של אולד טראפורד
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סרחיו ראמוס מדבר על זה שהוא רוצה לשחק אפילו באולימפיאדה, הוא חושב שהוא בשיאו, זה לא קל להשאירו כ'עוד בלם בסגל'. ראמוס לא שחקן שיכול לשבת על הספסל. הנה זידאן שילם על כך אולי במשחק נגד צ'לסי, הרי את ראמוס אי אפשר לספסל והוא היה נראה רע מאוד. וגם להאריך חוזה לשנתיים לבלם בן 35, זה נוגד את ההתנהלות של ריאל עם שחקנים מעל גיל 30 ובחצי השנה האחרונה הוא נפצע המון. לגבי ואראן - העניין הזה כבר הפך למשני מה שנקרא בזמן שהעתיד של זידאן לוט בערפל וכך גם של הקפטן. משהו שאני חושב שפספסת, אולי גם אין את המאמן שיעזור לשחקן כמו פאו טורס להשתלב. זה גם לא כמו להביא את פרדיננד מווסטהאם בזמנו. ההגנה הייתה מפוררת אבל ריו שיחק כבר בפרמיירליג והיה גדול ושיחק בקבוצת צמרת. זה שאתה מעדיף את פאו טורס במצב הנוכחי זה אחלה, עם הניתוח המקצועי שלך לגבי ואראן אני פחות מסכים. נחכה ונראה..
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אפשר גם להשקיע כסף בשיפוץ שלו, אבל בגלל שמדובר בגלייזרים הם פשוט ישימו פלסטר על פלסטר...
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא כדאי בסכומים המדוברים וגם כדאי שהמגרש החדש ימוקם באיזור יותר מרכזי.
    בכללי גם מבחינת נוחות, יותר נוח לבנות כבר מגרש חדש לגמרי מאשר לבצע את השיפוצים שרשומים שם.
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אוהב את אולד טראפורד, אבל יש גבול כמה אפשר לשים טלאי על טלאי. אין לי בעיה עם איצטדיון חדש. מצד שני, גם בישן לא השקיעו גרוש מאז שהגלייזרים הגיעו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.