חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם בשנים האלה ללא רכש 'גלאקטי' היה שחקנים שניתן היה לוותר עליהם, למשל אני הייתי חי בשלום גם ללא קורטואה למרות שהוא נפלא - כיה היה לנו את קיילור נבאס. אלברו אודריוסולה עלה כמעט 40 מיליון יורו, מריאנו דיאס 35 מיליון יורו, מדובר פה במאה מיליון יורו שנשרפו. ניימאר היה מעין אובססיה של פלורנטינו אך לדעתי רק בעבר ואולי החל להיות רלוונטי רק למשך שנה או שנתיים. הרי ב-2017 הוא רק עזב את ברצלונה ורק כעבור שנה רונאלדו למשל עזב והיה צורך בכוכב גדול. בארסה בעיקר הייתה מפלרטטת איתו כל קיץ, לא אנחנו. הזאר לא ספג בוז מההתחלה או משהו כזה ובהמשך לא היה קל וזידאן הגן עליו. על עונה אחת מחורבנת היו סולחים לו.

    K, ביקרתי את ריאל מדריד במשך כל העונה, אתה מוזמן לעקוב. אתה זה שנשרף לו הפיוז כשמישהו לא התלהב מהיכולת של סטרלינג. כתבתי שהכדורגל שלנו הכי מחורבן מאז שאני רואה את הקבוצה הזו משחקת (אני אוהד משנת 2000, אתה, אני מנחש - מעליי בגיל); ביקרתי את הזאר, את בנזמה, את ראמוס, את כולם. הקבוצה שלי לא קדושה, בכלל לא. הביקורת שלי היא בסגנון שונה משלך. אתה מוזמן לקרוא קצת על מה הספר, יש שם קצת על יונייטד. מעולם לא אמרתי לך או לכל אחד אחר לא להגיב.
    אני שמח מאוד שאתה משנן את כל הדברים שאני טוב בהם, אבל אם כבר עשית כזו עבודה יפה - אני גם מאמן כושר, אני מניח שמרוב הבירות שאתה שותה אתה צריך להוריד כמה קילו, להיכנס למשטר אימונים. אני זמין בפרטי אח שלי. וגאה אחושרמוטה על הספר וגם פרסמת אותו בפורום, צר לי שזה לא בסדר בעינייך.
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    מריאנו דיאז זה אחד ההטרלות הגדולות של פרס.
    שחקן שלא שווה מילואים של הפועל יהוד האגדית.
    בנזמה עבר כל כך הרבה חלוצים לידו (היגואוין, אדבאיור, מוראטה) ואף פעם לא נראה כל כך טוב כמו שהוא כשהוא שיחק לבד.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    בסוף בפורטו
     
  5. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    ומכריחים כל אוהד שרוצה לבוא להיכנס ולצאת מפורטוגל באותו יום.
    העיקר שאופ״א יצאו הצד הטוב בסיפור עם הסופר ליג, הם for the people.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    We will always have baku
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,478
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אני מקווה שזה המשחק האחרון בצ׳מפיונס שנראה בלי קהל מלא. אם בשנה שעברה עוד הצליחו למצוא פורמט אלגנטי שעזר לכסות את הפער (משחק אחד מרבע הגמר, הכל מרוכז בשבוע וקצת), העונה הזו יצאה פשוט דיכאון. שיטת הבית-חוץ חסרת ערך כשאין אוהדים ביציע, מורידה את האינטנסיביות של המשחקים והופכת את הטורניר הזה למרוח ומעייף.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב אחרת, היו לא מעט ניצחונות חוץ, בעיקר במשחקים של פריז סן ז'רמן נגד באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, ואז הגומלין כן מקבל חשיבות אחרת כי עדיין אפשר לבצע מהפך ושום דבר לא סגור. אני כן רואה מגמה טובה באנגליה מבחינת חזרת הקהל ואפילו באיטליה, בעוד גרמניה כנראה במפתיע קצת מפגרת מאחור ושלא נדבר על ספרד. הייתי מעדיף שהגמר השנה ייערך באנגליה אפילו אם לא היה אפשר להכניס קהל בכלל. זה עדיין מרגיש יותר קרוב מצד הקהל, לא יודע איך להסביר. אם כבר בשנה שעברה המצב היה פחות הוגן, למשל ריאל מדריד הפסידה 2:1 למנצ'סטר סיטי בספרד אבל זה היה לעיני קהל כמובן והגומלין נערך ללא קהל מה שהיה יכול אולי טיפ-טיפה לעזור לנו.
    אם אתה מתכוון לכך שהשנה בלבד היה צריך לבטל את אפקט שער החוץ שלמשל העיף את באיירן - הרי היא הפסידה 3:2 בבית וניצחה 0:1 בחוץ - נקודה מעניינת שאני מקווה כמו שאמרת שלא נעסוק בה יותר.

    אגב הפורמט הקצר לא היה כדי להוסיף עניין אלא בלית' ברירה, היה לחץ לסיים את העונה ולהתחיל את זו שאחריה בגלל היורו. תאמין לי שבאופ"א היו רוצים את הכסף של עוד משחק ולמשל לקיים גומלין אחרי ה-2:8 של באיירן נגד ברצלונה על אף שזה היה לפרוטוקול בלבד.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,206
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk