מחזור 38 ואחרון בספרד: אתלטיקו מדריד אלופת ספרד !!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/5/21.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    5000 אוהדים, גם אם הם מחוץ לאיצטדיון, זה משחק עם קהל. הניצחון הזה עליהם.
     
  2. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,870
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    הפרש של שניות בין שער שברצלונה סופגת לשער שיריבתה לתואר מבקיעה,מחזור לפני הסיום בדקה 88.
    אני ב06/07?
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    564
    בוא, גם אם ברצלונה מנצחת היא הייתה מאבדת סיכוי לאליפות היום. הבדל גדול בין מה שקרה ב2007, אז היא הייתה ביתרון 3 נקודות על ריאל בדקה ה88 ובתוך רגע המצב חזר לשיוויון נקודות כשריאל בפסגה.

    אני חייב להגיד שבתוך תוכי עדיין יש אמונה שאתלטיקו תצליח לחרבן את זה במחזור האחרון. כמו שאמרתי בדיונים קודמים - היכולת שלה בסיבוב השני מבזה ובסיום העונה הזו סימאונה יצטרך לעשות חושבים על איך מירוץ אליפות קליל כל כך הסתבך לו עד למחזור האחרון. רק מזכיר - לאתלטיקו יש את הסגל הטוב בליגה בפער; היא צברה 50 נקודות בסיבוב הראשון; הייתה ביתרון של 4 משחקים בפסגה באמצע העונה; והתמודדה כל הדרך מול 2 קבוצות הרבה פחות טובות שגם לא צברו נקודות בקצב מדהים מדי (לא שריאל או בארסה עשו סיבוב שני של 50 נקודות..).

    גם לא מעט משחקים שאתלטיקו כן ניצחה בשבועות האחרונים היו בזכות ״תחת״ (הפנדלים המוחמצים של אלצ׳ה ואלאבס; אוסאסונה וסוסיאדד בשני המחזורים האחרונים), ולאור כל זה אני כן רואה תסריט שהיא תסתבך מול ויאדוליד במשחק קריטי גם מבחינתה. מקווה שגונזאלס לא יעלה במערך התקפי מדי על ההתחלה כי ככה לא יהיה להם סיכוי. הוא צריך לסגור את המשחק, להלחיץ את אתלטיקו לשלוח הרבה שחקנים קדימה ולעקוץ במתפרצות.

    מקווה שכן נצליח לתגמל את עצמנו באליפות אחרי עונה קשה כל כך. גם אם לא - מה שריאל הגיעה אליו בדינמיקה הזו הוא מעל ומעבר למצופה.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    במשחקים האחרונים אתלטיקו עולה בטירוף ושוכבת על השער של היריב, לא הייתי קורא לזה תחת היא נראת נהדר. בכל מקרה מין הסתם זה עוד לא גמור, אין אחד שיגיד לך אחרת.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שסימאונה אמר את זה הכי נכון שיש: דווקא בדקות כשלא היו לה הרבה מצבים - היא הייתה הכי חזקה מנטלית. אוססונה קבוצה טובה מוויאדוליד למשל, נלחמה (הייתי אומר נגד כל יריבה שאתלטיקו תנצח, אבל ויאדוליד ממש אשפתות) ועדיין אתלטיקו הגיעה להמון-המון מצבים ומצבים של גול, לא סתם; היא ניצחה העונה כמה פעמים 0:1 כשאולבק הודף פנדל וכן הלאה אבל לאחרונה היא העלתה את רמת המשחק שלה שוב.
    לגבי 2007 גם לי היו פלאשבקים קלים כי הליגה הזו לא חוותה סיום מטורף כזה זמן רב, אבל באותו הרגע, אז - ריאל הבקיעה ובארסה ספגה, פה זה היא אקס כמו סוארס ובארסה גם בלי ההפסד הזה לא הייתה יכולה להיות חלק מהמאבק. מאוד נוח לחבר סריית ניצחונות כשאתה במרחק עצום מהפסגה, גם עם הליקויים הגדולים של ברצלונה - אין הגנה והם מדברים על הולאנד וניימאר עד שהאריך חוזה, זה מזכיר קצת את נבחרת ישראל - שלושה בלמים אבל כולם בינוניים אז ביחד זה שניים - ציפיתי ממנה לא למעוד נגד גרנאדה וכאלה מה גם שתמיד מסי הבקיע את השער הראשון ועשה את שלו.

    לגבי ריאל מדריד: אני לא יודע אם להגיד 'לנו' מגיע זה מדויק, לזידאן מגיע. בכל מקרה בחצי העונה הראשון מעדנו קצת יותר מדי עם סגל סביר יותר. גם אתמול האמת בקושי בעטנו לשער עם כמה שנאצ'ו מרגש ו-ויני חירב את ההתקפה-שתיים. מהי עמדתך לגבי הזאר? במשחק כזה הוא על הספסל, לא חבל? בטח שהוא לא גאון והוא מאכזב אבל ויניסיוס מגזים.

    @סיונרה, אתה לא יודע להגיד "טעיתי", זו בעיה אצלך, כשאתה לא יודע לענות לטיעון אתה אומר: "זה לא רלוונטי". הכי קל. לא האמנת שהיא תפסיד פה, לא האמנת שהיא תמעד שם. אפילו אוהדי בארסה התלוננו גם בתקופת הניצחונות הרצופים, רק אתה ראית דברים טובים שאני בספק אם קומאן ראה.

    הנה קצת מהטירוף של אוהדי אתלטיקו מדריד אתמול:

     
  6. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    564
    הייתה לאתלטיקו חצי שעה מצוינת מול סוסיאדד ואז 60 דקות של עמידה לחוצה מאחורה שבנס לא הסתיימו בתיקו ומעלה (שתי קורות, עוד כמה החמצות לא הגיוניות של סוסיאדד והצלות של אובלאק). גם מול אוסאסונה אפשר היה לצפות ליכולת הרבה יותר טובה במשחק בית, מול קבוצה נחותה משמעותית שלא היה לה על מה לשחק וגם לא עמדה על המגרש בצורה מקשה יותר מדי (העבודה ההגנתית האיומה בשני השערים שאתלטיקו הבקיעה מעלה ניחוחות כבדים של פתיחת רגליים).

    ושוב, מדובר על השבועות האחרונים של העונה, כשאתלטיקו מובילה בפסגה, בלי עומס של צ׳מפיונס ורחוקה ניצחונות בודדים מאליפות. הobvious זה שיעלו בטירוף, אבל חוץ מפתיחות חזקות לא ראיתי הרבה כדורגל מעבר.

    @Raulito
    אנחנו קבוצה אימפוטנטית בהתקפה וברור היה לי שכדי לעשות את העבודה שלנו ברצף המשחקים נצטרך לחיות על הגנה חזקה שתספוג מעט וניצול הברקה / שתיים בהתקפה במשחק (אולי מדי פעם יתפלק לכמה שחקני התקפה משחק טוב ויהיה קל יותר כמו נגד גרנאדה).

    בדילמה בין הזאר לאחרים, אני חושב (בצער רב) שאנחנו צריכים להפסיק להשלות את עצמנו שלהזאר עדיין יש יכולת להתפוצץ ולשדרג אותנו בהתקפה, וכל מה שחסר לו הוא ״המשחק הנכון״ שבו דברים יתחברו. פיזית הבן אדם גמור וגם מנטלית הוא נראה כמי שאיבד אמון בעצמו. זה לא מודריץ׳ ב2012 או איסקו ב2016 נניח, שהיו עושים פעולות אישיות טובות ופשוט היו צריכים את החיבור לקבוצה / העמדה הנכונה במגרש כדי להיות אפקטיביים. הכישרון של הזאר בוודאי עדיין שם אבל ב29 מתוך 30 משחקים שתשים אותו על הדשא זה לא ייראה, והערך המוסף שלו בדברים אחרים (עמידה טקטית, הגנה, ריווח) הרבה יותר נמוך מזה של ויניסיוס או רודריגו אפילו. אז במצב הנוכחי שבו אנחנו צריכים לעלות עם הכלים הכי טובים שלנו כדי למקסם את הסיכוי לנצח כל משחק, הוא לא מתאים להרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/21
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין להם את העומס של הצ'מפיונס, זה נכון, אבל גם להם היו שבועות עם סגל קצר במיוחד של מספר מצומצם של שחקני שדה. מעבר לכך יש שחקנים שזכו בתארים וסוארס הוא המרכזי אבל עדיין הרוב שם לא כאלה והלחץ משחק תפקיד, בוודאי. אין כבר את דייגו גודין, אין את גאבי, גם לדברים האלה כנראה יש משקל. הם פתחו פער עצום וכל הכבוד להם, מאזן הבית שלהם הוא הטוב ביותר. ריאל מעדה יותר מדי. אתלטיקו מאוד הרשימה אתמול, אני כבר לא חשבתי שהיא תנצח בטח כשכל העולם ידע שריאל ביתרון. קראסקו וקוראה מעולים, פליקס הלך לאחור ואיבד את עצמו, דמבלה, זוכר אותו בכלל? לא תרם דבר.
    אני לא יודע אם אתה זוכר אבל ב-2006/07 ממה שהיה תמריץ של 'מזוודות הכסף' בסיום העונה בספרד. אוססונה הייתה נהדרת לטעמי גם אם העבודה במהלך השער השני הייתה מרושלת. ראיתי אותה מבזבזת זמן, מרחיקה כדורים, בודימיר כבש שער נפלא.

    אגב זה מדהים עד כמה בעונה הכי גרועה שלנו בפן ההתקפי מזה זמן רב - עדיין ריאל ואתלטיקו עם אותו מספר שערים - 65 כרגע, יכול להיות שזה ישתנה במחזור הסיום כמובן כי אתלטיקו נגד ויאדוליד ואנחנו עם ויאריאל שיכולה לשחק בשקט ובלי לחץ (הניצחון האדיר שלה על סביליה לא קיבל את הבמה הראויה לו כי הוא בשוליים לאור מאבק האליפות ומאבק ההישרדות, ניצחונות כאלה מאוד-מאוד חשובים למועדון לדעתי, קבוצת צמרת שעדיין צריכה לבנות את עצמה ולהמשיך לפתח עוד מסורת).

    לגבי הזאר אני נקודתית שאלתי לדעתך למחזורי הסיום, בקיץ צריך למכור אותו, ולא בגלל שהוא צחק עם שחקני צ'לסי אבל לדעתי לזידאן זה העלה את הסעיף. אף אחד לא חושב שנקבל אפילו 70% ממנו אבל אולי 30% - דריבל, בעיטה, יצירת מצב, לא יודע. אני פשוט לא יכול לראות כבר את ויניסיוס. הזאר בריא בפן הגופני ולטעמי היה צריך לפתוח עד סוף העונה. אני יוצא מנקודת הנחה של עם מי הוא מתמודד על מקום בהרכב. מסכים שהברזילאיים עושים יותר הגנה ממנו. מקבל את דעתך כמובן. אני אגב חושב ששני הברזילאים זה יותר מדי ואם לא הזאר אז כן אסנסיו.
     
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    פתיחת רגליים זה לא תירוץ מקורי. התירוץ המקורי הפעם: השופט סיפק לאטלטיקו חמש דקות פסק זמן, בדיקת השער של בודימיר + הפסקת שתיה.
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,299
    לייקים שהתקבלו:
    5,366
    ראיתי לא מעט קהלים באירופה ובקלדרון הייתה לי החוויה הגדולה ביותר.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אשמח להודעה שבה אתה צופה שברצלונה תפסיד בבית לסלטה ויגו.
     
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    564
    @Raulito
    הזאר קיבל העונה מספיק הזדמנויות ובאף אחת מהן לא הראה יכולת טובה יותר מויניסיוס, רודריגו או אסנסיו (ואני עדין). זידאן נתן בו אמון נגד צ׳לסי ואוסאסונה וקיבל כלום ושום דבר.

    במצב כזה בסוף העונה, כשחייבים לנצח כל משחק, אין סיבה לעשות רוטציות ואין פריבילגיה לטעות - צריך לשים את הז׳יטונים שלך על השחקנים האיכותיים יותר, ואם אין מספיק שחקנים איכותיים שיהיו ״באנקרים״ (כמו בנזמה) - אז על השחקנים שבכושר טוב יותר נכון לאותה נקודת זמן. בגלל זה מיגל משחק באגף שמאל ולא מרסלו למשל. כרגע מבין שחקני האגף רודריגו נראה בכושר הכי טוב וזוכה לקרדיט בצדק (די עוזר לנו גם). ויניסיוס ואסנסיו זו אכן דילמה, ואני משער שזידאן מעדיף את הברזילאי בגלל הריווח והאופציה מהאגפים - כי אסנסיו די תקוע באמצע ולא מוסיף מספיק כדי ש״נשלם״ בהורדת אופציה מהאגף. אבל הזאר? להרכיב אותו בתקווה שאולי הפעם כן תתחבר לו מסירה טובה או שיחליט להזיז את התחת שלו זה שקול ללזרוק את מריאנו לדשא ולקוות שיראה כמו חלוץ ברמה של ריאל. לצערי, לא נראה שזה הולך לקרות.

    לגבי אתלטיקו - אף אחד לא ״מתרץ״ והם בוודאי לא צריכים להתנצל שהקבוצה נגדם התפרקה בהגנה בדקות הסיום כשלא היה לה על מה לשחק (יש מספיק קבוצות שהיו מאבדות את הראש בפיגור בדקה ה76 במשחק לחוץ כזה). כל הטענה שלי היא שהיכולת של אתלטיקו בנסיגה גדולה בסיבוב השני, שגם עכשיו היא לא מספיק טובה ועקבית לאורך משחק שלם ושאני לא לגמרי אפול מהכיסא אם היא תפשל מול ויאדוליד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הציפיות מהזאר עצומות ובצדק אבל מתי הוא שיחק חמישה משחקים רצופים בהרכב? זה לא קרה לדעתי, לא מאז הפציעה נגד פ.ס.ז' בשנה שעברה, משחק בו התחיל להראות קצת מהכדורגל שיש לו. אני חושב שכמות ההתקפות שוויניסיוס מחרב היא עצומה גם אם בחלקן הוא זה שבונה את הרוב, למשל כמו במהלך נגד אטאלנטה. אמרתי אגב שאני מאחל לוויני שיהיה כמו רוביניו. חבל שאי אפשר לשלב את השכל של רודריגו והפיניש שלו יחד עם התעוזה של ויני. אתה יכול להגיד שהזאר מאכזב ונשבר לך הזין לראות אותו אבל ההגדרה "השחקנים האיכותיים" לא נכונה אם אתה חושב שהוא לא שם. אני חושב שכל שחקן כנף שאתה בוחן אצלנו זה מאוד משתנה, כ-X משחק אתה מתגעגע ל-Y. אף אחד לא יוצר יותר ממצב-שניים במשחק ולא נתן שלושה משחקים טובים ברצף. רודריגו הוא זה שקיבל הכי פחות הזדמנויות, זה כן.
    אף אחד לא מתווכח עם הירידה ביכולת של אתלטיקו בסיבוב השני מכל הבחינות, אפילו היה להם רצף הזוי של ספיגות שיותר מתאים לקבוצה הלבנה של העיר (גם אם לא בשנתיים האחרונות). מה שכן גם את הסיבוב השני אפשר לחלק לכמה קטעים ועכשיו הם בסדר ביחס למה שהיה. אף קבוצה בספרד לא מציגה יכולת טובה לאורך משחק שלם. הניצחון על גרנאדה היה משחק אדיר שלנו לפחות בפן ההתקפי וביחס הסטנדרנט הנמוך העונה וגם בו נעלמנו לכמה דקות וקורטואה הדף קשה. משחקים 'שלמים?' אולי ה-0:2 בדרבי בסיבוב הראשון ו-1:4 על הואסקה החלשה.
    מהפה שלך לאלוהים, מה אני אגיד לך. אני מניח ששמע על סיפורי טנריפה, ריאל איבדה שם פעמיים ברציפות את האליפות בתחילת שנות ה-90 ויוהאן קרויף וברצלונה נהנו מכך. במשחק אחד אפילו הובלנו 0:2.

    @סיונרה זה לא רק הפסד אחד, ואתה יודע את זה. מסתבר שבארסה גם לא הקבוצה הכי טובה "נגד הקטנות". אתה מזלזל בקבוצה שלך וזה לא חדש, בעיקר באיש על הקווים. מי הפייבוריט שלך במקומו? זהו, הוא הולך, תהיה מבסוט.
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    https://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p8/Futbol/Imagenes/2021/05/17/Recortada/img_fmorales_20210517-170038_imagenes_md_otras_fuentes_jornada_38-kuoB-U493804775519cxH-572x1359@MundoDeportivo-Web.Xxx
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    נכון לשלשום:
    אתלטיקו נגד קבוצות שהן לא ריאל וברצלונה - 75 נקודות
    ברצלונה נגד קבוצות שהן לא ריאל ואתלטיקו - 75 נקודות
    ריאל נגד קבוצות שהן לא ברצלונה ואתלטיקו - 68 נקודות
    לפי הסטטיסטיקה הזאת, מי הקבוצה שיש לה סיכוי גבוה יותר לאבד נקודות?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסטטיסטיקה היבשה היא לא מספיקה, אתה מתעלם מפציעות קריטיות אחושרמוטה בריאל מדריד, וזה לא רק הזאר שהתרגלנו לשחק בלעדיו, תראה עם איזה הגנה אנחנו עולים, וגם עם מומנטום מחורבן. מעבר לכך שברצלונה עוד לפני המשחק הזה הייתה בנחיתות גם במצב הנקודות אם כי בפער קטן וגם ביחס המפגשים הפנימיים. הלכת והכתרת אותה כקבוצה שתסיים במקום השני מינימום. באותה מידה, בארסה עם מאזן הבית הכי גרוע מבין השלוש וגם ההגנה הגרועה מבין השלוש, כדורגל זה לא רק התקפה ויכולת לפצח בונקרים וזה מה שאתה לא מבין. איזה שחקנים משמעותיים קומאן חסר השנה חוץ מפאטי שדמבלה נכנס למשבצת שלו?

    * מחזור הסיום אכן הוקדם ליום שבת ב-19:00 בערב בעוד ברצלונה תשחק ביום שני כי המשחק שלה הוא די חסר חשיבות. טוני קרוס אובחן כחיובי לקורונה וייעדר בשורות ריאל וייתכן שגם הקפטן ראמוס שלא נראה אותו יותר לובש לבן.