מחזור 35 בספרד: על כל הקופה! ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד, ריאל נגד סביליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/5/21.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אם הכדור הזה של קאסמירו בדקה 97 נכנס לא חושב שהשכונה שלי הייתה ישנה הלילה.

    כמה לב יש לשחקנים האלה, זה לא ייאמן. יש מצב שאיבדנו היום את האליפות אבל עצם העובדה שבעונה כזו אנחנו עדיין באזור ולא מוותרים היא נס.

    רק להזאר לא מגיע. אירוני שדווקא בו הכדור פגע מבלי להתכוון וסידר שער חשוב כזה (אגב, בונו במשחק מחריד. תגובות איטיות וחלק לא מבוטל בשני השערים שלנו, ובכללי פאניקה וחוסר שקט כמו בכדור הפשוט שהוא השמיט על שחקן שלו בדקה 92).
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במה היינו כל כך גדולים היום? במה המשחק שונה מהרמה הממוצעת של ריאל מדריד העונה שעושה כואב בעיניים? ניצחון מקרב אותנו לאליפות ובגדול - נכשלנו. היה ברור שסביליה תסתגר. גמרנו את העונה תוך ארבעה ימים. פסלו לנו גול אבל התחלנו לשחק מאוד-מאוד מאוחר. הבעיטה של קאסמירו הייתה יכולה לתת סיום מטורף למשחק הזה אבל ויניסיוס בכל משחק מחמיץ מצב לגול ולדעתי הזאר כן היה צריך לפתוח למרות שהשער שלו כמובן היה בפוקס והוא אכזב. אני יוצא מאוכזב, זה הכי גרוע מה שיש עכשיו, אני באשלייה של “זה עוד אפשרי” אבל זה לא. לא רוצה לדבר על השופט, לדעתי זה פנדל מה שקרה עם מיליטאו, וזה מבטל את המהלך שהשוער הכשיל את בנזמה. אודריוסולה שחקן בלתי נסבל. לב זה מדהים, את זה יש רוב הזמן, השנה לא היה לנו כדורגל. רק לבנזמה היה. כמה פעמים אסנסיו כבש שער כמו היום למשל?

    במארקה כתבו על קרוס שיש לו את ה-DNA של ריאל מדריד. לדעתי משחק כביר שלו. הבישול הגאוני לאסנסיו, לא איבד כדורים, הצטרף להתקפה, אפילו ירד פה ושם לגליץ’, באמת נהדר, נפלא, יש לו עדיין קצב בניגוד ללוקה שקצת גמור. מחמאות גם לגוטיירס שמשחק עם הרבה שקט וביטחון ופועל היטב תחת לחץ. אין טעם שמרסלו ישחק יותר.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    א. זה עדיין אפשרי. אתלטיקו מבוהלת מהצל של עצמה, מעידה אחת נוספת שלה + 3 ניצחונות שלנו והאליפות אצלנו. בלי השער בסיום היינו תלויים גם בתוצאות של ברצלונה ואז לדעתי הסיכוי היה הרבה יותר נמוך (היא בכושר הכי טוב ונשארו לה משחקים די קלים).
    ב. אין לקבוצה הזו כדורגל העונה חוץ מבנזמה, קרוס, קאסמירו והבלחות של מודריץ׳ מדי פעם. הדרך היחידה שלנו להתקדם היא שזידאן יסחוט את המיץ טיפה אחר טיפה משחקנים גמורים או נכים. בסגל ובטח בהרכב הנוכחי אנחנו ביי פאר הקבוצה הכי פחות טובה מבין רביעיית הצמרת, ועדיין הוצאנו 14 מ18 מולן העונה. הבעיות גדולות, יש פערים מקצועיים ענקיים שמחייבים תיקון בקיץ. אבל יש הרבה במה להתגאות העונה, גם אם זה לא ייגמר בתואר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אנחנו לא ננצח שלושה משחקים בקצב הזה. יש משחקים שאתה צריך לקחת בשיניים, מהברקה אחת, לא עשינו את זה. לא ממש שיחקנו אחרי השער שנפסל ועד למחצית השנייה. אני לא חושב שאנחנו הקבוצה הכי פחות טובה מבין הארבע. האמצע שלנו הכי טוב, ההגנה שלנו איכותית משל ברצלונה ויש לנו את בנזמה שהוא שני העונה רק למסי. המאזן הנפלא שלך נגד הגדולות הולך לפח עם כל הבעיטות בדלי בעיקר בפתיחת העונה, ההפסד ללבאנטה בעשרה שחקנים, גם התיקו נגד חטאפה או נגד בטיס כשהאנדלוסים זו יריבה שדווקא כן מנסה לשחק כדורגל. התלונה שלי היא שזה משחק שהיה חובה לנצח ולא ניצחנו. אולי גם נשארנו יותר מדי זמן עם ארבעה קשרים נגד הבונקר הזה. אגב לא התייחסת לפנדל אבל מיליטאו צריך ללמוד מקרבחאל איך עולים לכדור גובה והידיים צמודות-צמודות לגוף, זה היה מיותר. אם הזאר כשיר, והוא בריא, אתה מעדיף את ויניסיוס? כי ממנו אתה יודע מה תקבל ולגבי הזאר זה עוד קצת סימן שאלה. אל תשכח שהתמודדת העונה עם בארסה חלשה ואתלטיקו בנסיגה בחצי השני.

    הנה מה שנשאר:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/05/09/16205937788645.Xxx
     
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    לגבי המשחק - נתנו כל מה שיש לנו והיינו טובים מסביליה, שלא עשתה כלום חוץ מתרגיל נחמד בנייח של השער הראשון (גם הפנדל שקיבלה נבע משטות לא מחויבת במהלך לא מסוכן). הם גנבו שני גולים ממצב וחצי, אנחנו החמצנו כמה מצבים טובים והצלחנו להבקיע רק שניים. קורה לפעמים, גם במשחקים שחייבים לנצח. לא ראיתי כאן הכנה טקטית לקויה או בעיות בגישה כמו שהיו לנו בסיטואציות דומות בשנים אחרות.

    לגבי השחקנים - צר לי, במצב הנוכחי הסגל שלנו קרוב יותר לאזור חיוג של ויאריאל ובטיס מאשר של 3 הקבוצות הצמודות לנו בטבלה (לא שהן ברמה מי יודע מה).

    בהגנה, אתה משחק כרגע עם בלמים 3 ו-4 בהיררכיה - וכמו שראינו היום, למרות שמיליטאו נותן את כל מה שיש לו, לא מדובר בשחקן טוב מספיק למשחקים רצופים מול קבוצות חזקות. המגנים שלך הם נכים התקפית (מנדי), גמרו את הסוס (מרסלו) או אנטי-כדורגל (אודריוסולה).

    בהתקפה, חוץ מבנזמה והברקות של אסנסיו מדי פעם יש לך רמה של בני ריינה. לשאלתך, ויניסיוס אכן מתסכל ומייאש, אבל בהשוואה להזאר הוא לפחות מחויב ויכול עוד להטריד מדי פעם את ההגנות כשהן עייפות. עד לסיום העונה הייתי פותח עם הברזילאי ואסנסיו, אבל עצם העובדה שאלה האופציות הכי טובות שלנו מאחורי בנזמה אומרת הכל. אף קבוצה בצמרת לא מחזיקה בכלים דלים כל כך (כולל ויאריאל, סוסיאדד ובטיס).

    בקישור אתה אכן יחסית טוב, אבל גם פה יש רוטציה של 4 שחקנים שחוקים על 3 עמדות, שחלקם כבר נופלים מהרגליים - ואין להם תחליפים.

    אז כן, מקצועית כרגע אנחנו במצב הכי גרוע מבין קבוצות הצמרת. אתלטיקו עם סגל טוב ומאוזן והייתה צריכה לקחת את האליפות הזו הרבה יותר בקלות. לבארסה יש הגנה בעייתית, אבל הסגל שלה הרבה יותר מוכשר ועמוק משלנו ועם מאמן נורמלי היא גם אמורה הייתה להשאיר לנו אבק העונה. זה שאנחנו קרובים אליהן נובע משילוב של אנדראצ׳יבריות שלהן עם מיצוי מקסימלי של היכולות שלנו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מה שאמרתי שנבע מהתסכול על התוצאה היום לא פגע בכלל בעבודה הנפלאה של זידאן וברור שעם מאמן אחר אנחנו בים. במה ברצלונה כל כך עמוקה? יש לה מהספסל בקישור את פיאניץ', את ריקי פוץ שהמאמן לא סופר. יש לה שחקנים שהם שומן עודף בדיוק כמו אצלנו, למשל סמואל אומטיטי וגם סרג'י רוברטו לא מדהים. על הספסל נגד אתלטיקו המתין עוסמאן דמבלה כאשר אנסו פאטי חסר המזל גמר את העונה כזכור. מרטין בריית'וויט זה נחמד אבל לא מדהים. את בנזמה אני לוקח היום והעונה על פני כל שחקן בליגה הספרדית שהוא לא מסי. הרבה לפני סוארס, בהחלט. זה לא מופרך שאם היית שם את אסנסיו בוויאריאל, ואני לא כזה מחזיק ממנו - הוא היה מציג מספרים פחות טובים משאר השחקנים שלה, להיפך, כנ"ל בטיס. זה לא אותו הלחץ.
    לא מנחם אותי שהקבוצה הזו שיחקה טוב יחסית היום, כבר לקחנו העונה כמה וכמה משחקים עם גולים של קאסמירו במצב נייח ו"השפיץ" כמו שאמר שליימה בשיאו. היום במאני טיים בעטנו בדלי. קאסמירו רשם איום מאוד מסוכן, ויניסיוס הורג אותנו עם מצב של מאה אחוז שהולך החוצה בכל משחק אבל זה לא מספיק, קבוצת צמרת צריכה לייצר יותר מזה. גם הגול של הזאר הוא קצת פוקסי בסוף. אני הייתי עולה עם הזאר בהרכב בכל זאת בשלושת המשחקים הנותרים אבל דעתך כמובן לגיטימי.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    נקווה שקומאן יעוף מפה בסיום העונה הזו .

    איך הקבוצה הולכת אחורה ב3-2 כאילו אני רואה ליגת על ואז הוא מתחיל בחילופים הזויים של אלישע לוי שזורק סתם שחקנים קדימה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני הרמתי ידיים לגבי הקבוצה שלי, התואר מגיע לאתלטיקו. היא הייתה קבוצת כדורגל שנלחמה ולא "חר"פ" כמונו, היא הכי רעבה והיא לא מתעסקת בקקה מה שנקרא, הוליכה את הטבלה פרק זמן ארוך. תרגמתי את מסיבת העיתונאים של קומאן פעמיים לראות שהוא לא אמר מילה על השופט, אשכרה? פיקה מלך הטוויטר, הגאון, כמו חמור שקופץ בראש אחרי שפעם ראשונה כמאמן ריאל זידאן העז לדבר עם השופט ולדרוש הסברים, הוא גם נזהר מאוד מהביקורת עליו בעמדת הראיונות. אתמול הוא היה אחלה מלווה לחלוצי לבאנטה.
    בארסה בשורה התחתונה רק צריכה שמסי יעביר קצת הילוך (אחלה גול, פיצ'יצ'י) והיא תכבוש את ה-90 שערים בעונה, גריזמן סיפק מספרים סבירים ודמבלה חזר בגדול אתמול לאחר תקופה חרא וזה לא מספיק. אבל יש בעיות בכל עמדה אחרת חוץ מטר שטגן. הקישור האחורי רך כשפדרי ודה יונג התעייפו ובעיקר - אין הגנה, אפשר לשחק גם עם ארבעה בלמים. בקיץ זה היה או בלם או דסט ובחרו בדסט ולא בטוח כמה אריק גארסיה אחד יחולל מהפכה. זר שיביט על בארסה מודל 2021 יגיד שוואלה היא ניצחה המון משחקים והיה לה רצף מטורף, היו 0:2 בפיחואן ו-1:6 על סוסיאדד וריאל צריכה חודש כדי לכבוש כל כך הרבה. מצד שני היא בעטה בדלי נגד גרנאדה שהייתה יכולה להיות תלויה בעצמה, לא התגברה על אתלטיקו, שני הפסדים בקלאסיקוס וגם אתמול - לא בטוח שניצחון היה עוזר אבל לפחות מפעיל לחץ על אתלטיקו. כלום ושום דבר, אוי ואבוי אם הייתה זוכה באליפות. קומאן לא הגיע לברצלונה במלוא הדרה אבל זה טוב שהוא לא ימשיך כמובן עם כל הכבוד לגביע.
     
  9. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    ההבדל בין ההתקפה להגנה של ברצלונה הוא הגורם שבגללו ברצלונה זרקה את המירוץ לאליפות.
    ברצלונה מובילה על אתלטיקו ב21 שערים בטבלת הכיבושים(הקבוצה השניה שכבשה הכי הרבה) אבל ההגנה במקום הראשון בספיגות מבין קבוצות הצמרת בכל ליגות העלית.
    במצב כזה, בלתי אפשרי לקחת ככה אליפות. תמיד יגיע המשחק שבו השער לא יגיע, ותצטרך הגנה חזקה כדי לא לספוג מהצד השני. אם היא לא חזקה, אז גם מול גרנדה ולבאנטה תאבד נקודות.
    זה גם למה ברצלונה הוציאה נקודה בודדת מול היריבות הישירות לתואר, להתקפה יותר קשה כי היא נתקלת בהגנה איכותית יותר, וההגנה נתקלת בהתקפה חזקה יותר.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    טוניו, המגן השמאלי של לבאנטה חתיכת שחקן. מהיר, אחלה משחק בנגיעה, מוצא את השחקנים ברחבה בחוכמה. אשמח לראות אותו בריאל עם ראש בראש עם מנדי.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הוא ומירמון תמיד היו נראים לי תאומים, הם ממש העתק מראה אחד של השני, אותן פעולות ואותו טיפול בכדור בדיוק.
    האמת שאני לא כל כך יודע מה לחשוב על פאקו, מצד אחד הקבוצה שלו בדרך כלל עומדת טוב על המגרש ונראה שהיא מאומנת הייטב, מצד שני עם הסגל שיש לה בשנים האחרונות נראה שעל הנייר אפשר לעשות יותר. יש לה אחלה עומק בקישור עם שחקנים כמו בארדי, קאמפאנייה (אוברייטד אבל נגיד), רוצ'ינה (אנדרייטד לדעתי), מלרו, רדוייה ועוד. מגנים נהדרים כאמור ובקיצור אחלה של סגל. חבל שהיא כל כך לא יציבה.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אני חושב דווקא שמארטי הוא זה שמוביל את המשחק בחלק הקדמי. יש לו טכניקה מעולה וראיית משחק מצויינת שיכולה להועיל גם לקבוצות כמו סלטה או ויאריאל. מאלרו לא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת של ריאל וחבל שכך. לגבי החוסר יציבות, זה מגיע בעיקר משחקנים כמו פרוייטוס וליאון שפעם בכמה זמן תופסים משחק.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההגנה צועקת לחיזוק עוד מהימים בהן הבירכיים החלו לבגוד באומטיטי, אבל העדיפו להביא עוד שחקני התקפה במאה מיליון יורו וכן הלאה. במקום להשקיע זמן מיותר בלרדוף אחרי ניימאר היו יכולים להגיש הצעה נורמלית על אריק גארסיה ממנצ'סטר סיטי ולא לחכות לקבל אותו בחינם. דסט לא רע בכלל אבל עמדת הבלם הייתה חשובה יותר. תראה באותה מידה אתה יכול להגיד על ריאל מדריד שלמרות שבנזמה באמת בעונה מדהימה - "יכול יבוא יום שהגול לא יגיע" ואז הגנה חזקה והצלת ענק של קורטואה לא מספיקה - עיין ערך חטאפה, עיין ערך בטיס והרבה משחקים בחלק הראשון של העונה.
    לבאנטה נגד הגדולות שימו לב: ארבע נקודות נגד אתלטיקו - 1:1 ביתי ו-0:2 בחוץ; ניצחון חוץ על ריאל מדריד, תיקו נגד ברצלונה. גם בשנה שעברה היא הייתה בסדר גמור. יש לה שחקני התקפה לא רעים בכלל. חוסה לואיס מוראלס ורוג'ר מרטי עם 13 גולים כל אחד, אחלה לקבוצת מרכז טבלה.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    דה פרוטוס (ודני גומס) שייכים חצי חצי לריאל מדריד, והיו דיווחים שהיא תשתמש בו במו"מ על קונדה.

    קמפאניה בעונה שברובה היה פצוע, ובכל זאת לבאנטה נתנה עונה מטורפת שכללה גם מרחק קצר מגמר גביע המלך. גם המשחקים נגד אתלטיקו וריאל ייזכרו להרבה זמן אצלם.

    זו דוגמה לקבוצות האיכותיות שיש בבטן הליגה. אפשר לדבר על החולשה של הגדולות, אבל שווה לציין גם את הקבוצות האלה שיודעות איך לעשות להן את המוות.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש לה כמה שחקנים מלהיבים ללא ספק אבל בואו לא ניסחף גם, בכל זאת תשעה ניצחונות לאורך עונה שלמה לעומת 14 הפסדים, יותר מדי תצוגות נפל נגד קבוצות התחתית והרי נגד הגדולות אין עליה שום לחץ. ניצחון אחד בלבד עד דצמבר, סדרת תוצאות תיקו עם חברות לתחתית כמו ויאדוליד, אלצ'ה, אלאבס. תסתכל על הטבלה (בשקט-בשקט אגב סלטה ויגו מקום שמיני - לייק), ולנסיה בעונה מהגהנום ופרט לכך לבאנטה לא מדורגת מעל אף קבוצה שהיא טובה ממנה לצורך העניין. לבאנטה כבר עשתה מקום שישי מטורף בעונת 20112/12 ודורגה במקום העשירי ב-2014, אותה עונה שהתחילה עם שביעייה בקאמפ נואו אם אני לא טועה. שם רגע את קבוצות הצמרת 'הרגילות' בצד, ממי הכי התרשמת?