בחירות 2021 (א'?)

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏5/2/21.

?

למי תצביע בבחירות?

  1. הליכוד

    5 הצבעות
    12.5%
  2. תקווה חדשה

    6 הצבעות
    15.0%
  3. ימינה

    7 הצבעות
    17.5%
  4. יש עתיד

    6 הצבעות
    15.0%
  5. הרשימה המשותפת

    2 הצבעות
    5.0%
  6. ש"ס

    0 הצבעות
    0.0%
  7. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    2.5%
  8. העבודה

    2 הצבעות
    5.0%
  9. הציונות הדתית

    4 הצבעות
    10.0%
  10. אחר

    7 הצבעות
    17.5%
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    חברי הכנסת הערבים הם מחבלים שונאי ישראל. אני לא רוצה אותם בכנסת אז בממשלה? אם לא שמת לב יש לך פה סכסוך עם הפלסטינים אז אתה רוצה משתפים שלהם בממשלה?
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    עוד פעם ביבי, מה אכפת לנו מביבי?אם ביבי ישדוד בנק, גם לי יהיה מותר לשדוד בנקים?

    לכל נושא דוחפים את ביבי. אלוהים ישמור
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    למה אכפת שאתה לא רוצה? יש לך קול אחד, תצביע למי שאתה רוצה קח בחשבון שאתה לא היחיד במדינה שעושה את אותו הדבר. אני לא רוצה את החרדים בממשלה, איזה קטע, יש יותר כאלו שרוצים או לפחות כאלו שרצו מאז 2015.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בטח שקשור ביבי כי ממשלה בראשותו עם רע"ם היא לגיטימית בשביל הנאשם. האיש שעכשיו אומר ש"ממשלה שמאלנית מסוכנת לישראל" כן מוכן שרע"מ יתמוך בממשלתו אבל לא ממשלה אחרת. אם זה לא מצחיק אז מה כן? שלא לדבר על צבוע ובדיוק מראה עד כמה נתניהו הולך רחוק בשביל לא לשבת באופוזיציה...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אבל מה אכפת לי מביבי? דפדף קצת אחורה בנושא הזה ותראה שאמרתי שאני מבסוט מהבחירה של בסמוטריץ' בגלל שהוא לא מסכים לשבת עם תומכי המחבלים
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מי אומר שאני רוצה אותם בממשלה? מי אומר שאני בעד אנשים שקוראים בגלוי לאלימות כנגד ישראל? העניין הוא שחיים בארץ קרוב למיליון אנשים עם לאום אחר. לא כל ערבי שחי בישראל הוא האויב שלנו כמו שלא כל יהודי הוא בן אדם ללא רגשי שנאה. הם רוצים מדינה ללא יהודים, האם אתה רוצה מדינה ללא ערבים? אם כך תמשיך לרקוד איתם באלימות עוד הרבה שנים. רק תבין ששני הצדדים מאד דומים. רק שלמעשה אין הבדל בין פלסטיני שרוצה לרצוח כל יהודי, ויהודי שרוצה לראות מדינה ללא ערבים, דבר שהוא לא יגשים ללא אלימות טהורה. המציאות בשטח היא שלא כל ערבי רע ולא כל יהודי טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/21
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תגיד לי מה נפלת על השכל? על מה אתה מדבר איתי בכלל? זה פאקינג אוייבים של המדינה שלך ואתה מוכן שהם ישבו בממשלה? בוא פשוט נשים את הניה ראש ממשלה, את מוחמד דף הסגן שלו ואת ברגותי הסגן השני. העיקר שלא יהיו בחירות חמישיות. באנה אתם ירדתם לגמרי מהפסים.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה אני כתבתי ומה אתה ענית. זה שאתה לא רוצה משהו לא מעניין אף אחד. יש לך קול אחד, תשקיע אותו בחכמה. מעבר לזה, זאת בעיה שלך.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @DRORIKO
    אז בשבילך כל ערבי שחי בישראל הוא האויב שלך? יש מספיק ערבים שרוצים לחיות בשקט בישראל. שהם עובדים ותורמים לכלכלת ישראל. אז מה, תשים אותם על משאית או אולי פשוט תירה בהם? הלו דרור, אתה מבין מה אני אומר לך? כן, החמאס הם האויב שלנו, אבל לא כל ערבי או פלסטיני רוצה להרוג אותנו. איך תסביר אז איך ערבים מהכפר דבוריה טיפלו במשך כמה שנים באבי החולה ז"ל ובכו ביחד איתי ומשפחתי מתי שהוא נפטר. מהכפר הזה יצאו גם מחבלים, אבל גם אנשים טובים. החיים לא שחור לבן ידידי.

    אגב אתה לא רוצה בחירות חמישיות? ברגע שנתניהו עוזב תראה עד כמה מהר יהיה לך ממשלת ימין....סער, בנט, וליברמן יעזבו בן רגע את לפיד. גם אתה יודע את זה. כל המשבר במדינה לא נובע בגלל ימין ושמאל אלא פשוט בגלל בן אדם אחד שמנסה בכל כוחו לשלוט. בגלל זה האופי הדמוקרטי כבר שנים בסכנה אמיתית. בגלל זה אנשי ימין מובהקים רצים עכשיו לידיים של המחנה "שמסוכן לישראל".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/21
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יש ערבים שרוצים לחיות בשקט, חברי הכנסת הערבים הם לא ביניהם. כל היום רק מתסיסיים נגד המדינה ומזדהים עם האויבים שלנו.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אז פה אין לנו ויכוח. חנין זועבי היתה פה לפני כמה שנים וזה היה סמוך ליום הזכרון לזכר מלחמת העולם השנייה. היא גם זיינה את המוח ועוררה פרובוקציות. זה לא אומר שיש הרבה ערבי ישראל שאפילו לא מצביעים. שוב, משני הצדדים יש קיצוניים. שני הצדדים צריכים להבין שאי אפשר לפתור את הסכסוך על ידי אלימות. מבחינתי אין כרגע שום מנהיג שיכול להביא לרגיעה אמיתית. אני בהחלט מחמיא לנתניהו שהביא את הסכמי אברהם, אבל זה לדעתי בעיקר עסקה שקשורה לאויב המשותף של החותמים. אירן...בכל זאת זה יותר משום דבר. תמיד אמרתי שהטעות הכי גדולה של רבין ז"ל שהוא התחיל לדבר על המילה שלום. הצדדים צריכים קודם כל להגיע לפשרות כואבות. להכרת סבל. העניין הדתי לדעתי בסופו של דבר הבעיה הכי גדולה. מדינת ירדן עד הים מול ארץ ישראל השלמה. שני הרעיונות האלה לא ברי השגה אלא אם כן אתה מוכן לרצוח מיליוני איש. אז מוחמד דף או הנייה בעד האופציה של רצח מיליונים, אבל מה דעתך על אנשים שרוצים מהצד שלנו מדינה ללא ערבים? איך אתה רוצה להשיג את זה? לבקש מהם לעזוב...?

    אני חושב שמדינת ישראל צריכה להכיר בעובדה שבארץ חיים גם הרבה אנשים עם לאום אחר. אני לא מוכן לראות את חנין זועבי, אחמד טיבי או אחד מחבריהם מסיתים לאלימות נגדנו, אבל אני גם לא רוצה לראות בכנסת ישראל יהודים שלא מוכנים לגנות בפה מלא רצח של חפים מפשע ערבים ע"י יהודים. ברגע שאתה מעלה באש בית עם חפים מפשע בתוכו או חוטף בחור ערבי ורוצח אותו בדם קר, אתה לא יותר טוב מאלה שעושים זאת לנו. אני מציע לך לקרוא את הספר "משפט ולא נקם" של שמעון ויזנטל ז"ל. האיש הזה עבר בחייו גהנום אמיתי, אבל למרות כל הכעס האדיר שהיה בתוכו הוא לא איבד את צלם האנוש שבו. אנחנו רואים בארץ מקרים קשים של אלימות שגם אותי מאד מכעיס, אבל בסוף היום גם בצד שלהם סובלים. אנשים שסובלים מטראומה בגלל טילים מעזה, או אנשים שסובלים מטראומה בגלל ההפצצות שלנו. אז נכון, הגיע הזמן שבצד הפלסטיני גם יקום קבוצה שרוצה בגלוי לעשות סוף לגיהנום הזה, אבל אל תשכח שבעזה יש שלטון טרור בתמיכת אירן. אותי מדינה שמאיימת גם על מדינות המפרץ וסעודיה. הסכסוך השיעי/סוני גם גורם להמון בעיות בעולם הערבי המפולג. ראיתי פה בהולנד קטעים מסדרת תכניות של עיתונאי עם דם לבנוני שחזר למולדתו. אז כמו תמיד המילה ישראל במובן השלילי לא היתה חסרה, אבל בפרוש ראו גם תמונה לא פשוטה של סכסוכים קשים שאין לנו קשר אליהם.

    אין לי את התשובות על הכל, אני לא נביא, אבל אני לא מוכן יותר להגיד שכל ערבי רע וכל יהודי טוב. כשגרתי בעפולה עברתי כמה פיגועים, באחד מהם עם קצת חוסר מזל הייתי גם עלול להתפוצץ (מכונית התופת הראשונה שהתפוצצה בתוך הקו הירוק היתה בעפולה), אבל במשך השנים תמיד האמנתי ליום שנקבל בארץ יותר שקט. אז נכון, אני כבר לא גר אצלכם, אבל ליבי עדיין שם. שלא לדבר על משפחתי שגרה בעפולה וירושלים.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  12. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר

    קבלו בבקשה את השותף הפוליטי החדש של נפתלי בנט שמשווה בין נער יהודי חף מפשע בן 19 שנרצח באכזריות ע"י טרוריסט מחבל, לבין מחבל בן 16 שחוסל ע"י חיילי צה"ל .

    אתם יודעים מה הכי גרוע ? שמוסי רז הוא לא הכי קיצוני בממשלת הזדון ובגידה שהולכת לקום לנו .

    ו yonmu עוד ימשיך לתמוך בבנט, לא ייאמן .

    אה ושימו לב מה הנוכל בנט אומר רק לפני 4 חודשים על מנסור עבאס :

    הבעיה איננה שראש הממשלה הצטלם... - נפתלי בנט - Naftali Bennett | פייסבוק

    "תנועת האחות של חמאס" - איתו בנט הולך להקים ממשלה . השם ישמור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/21
    קשר שמאלי ו-italiano אוהבים את זה.
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ברור שהוא ימשיך לתמוך בו, בינתיים הדבר היחיד שמחזיק אותם זה תירוצי "אבל ביבי", אחרי כמה חודשים מביכים בשלטון וברגע שהצד שמחבק אותו יתחיל להתהפך עליו גם זה יפסיק להיות רלוונטי ואז זה יהיה סופר מצחיק, כמה מצחיק? כמו האמונה של עיתונאי הציונות הדתית שהברנז'ה החילונית-שמאל-מרכז באמת מעריכה ומכבדת אותם.

    אגב שאלה, מילא שאתה ביביסט אתה תומך ברה"מ שעל אף החסרונות מחזיק ברשימה יפה של הישגים ותמיכה ציבורית מרשימה. אבל שאתה בנטיסט מה התירוץ שלך?
     
    italiano ו-רוברטו באגיו31 אוהבים את זה.
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    אני מכיר את המצביעים שלהם. לא תומכי טרור ולא אויבי מדינה, רק רוצים טיפול בפשיעה ושיפסיקו להרוס בתים. יש על מה לדבר. מה גם שזה רק לקדנציה אחת ואז משחק חדש.
     
    Mario Balotelli1989 אוהב/ת את זה.
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,181
    לייקים שהתקבלו:
    4,194
    מין:
    זכר
    אף אחד לא נגד המצביעים שלהם. להפך. הייתי רוצה לראות ערבים ברשימה של הליכוד.
    הם פשוט בחרו בנבחרי ציבור שתומכים או תמכו בטרור וזה דבר שלא יכול להתקבל בשום מפלגה ציונית.

    חבל שאין מפלגה ערבית נקייה מכל קשר לטרור כזה או אחר.
     
    yonmu ו-abcd אוהבים את זה.