חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אולי אין לריאל סגל מדהים, אבל תראה מה תוכל למשל מוציא מצ'לסי שגם לה אין סגל מדהים. אין לי ספק שיש הרבה מאמנים שהיו יכולים לייצר קבוצה מצויינת עם הסגל של ריאל פשוט זידאן לא אחד מהם.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לפי מה שאני זוכר בתקופת למפרד הדיבור אצל האוהדים היה שיש להם סגל איכותי שלמפרד לא מוציא ממנו מספיק. זאת גם הסיבה שהוא פוטר. הוציאו שם לא מעט כסף על רכש שעל הנייר נתפס כאיכותי.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הסגל של ריאל היה לא-מספיק-טוב כבר לפני שלוש שנים כשרונאלדו עזב. מאז עשו מעט מאוד שינויים, והשינויים שנעשו לא שדרגו את הקבוצה אלא פשוט עצרו בקצת את ההדרדרות הנובעת מהגיל, וספיציפית העונה השחקנים כבר די נופלים מהרגליים. כמות הפציעות והקורונות שהקבוצה עברה זה משהו נדיר.
    אני מאוד לא מחזיק מזידאן, אבל אי אפשר לקחת לו את זה שבשתי העונות האחרונות הוא די מוציא מהסגל הזה את מה שאפשר.
     
    oranfu ו-EsheD אוהבים את זה.
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    על מה אתה מדבר? בצ׳לסי שחקנים כמו זייש ופוליסיק עולים מהספסל. מי בכל ההתקפה של ריאל בכלל מתקרב לרמה הזו חוץ מבנזמה?

    לריאל יש שוער גדול; הגנה סבירה מינוס (בלמים טובים, מגנים פחות - תחשוב על זה שזידאן העדיף היום את פאקינג מיליטאו על המגן הימני הטבעי היחיד בסגל וזה נראה לגמרי לגיטימי); מרכז מגרש טוב מאוד (אבל מבוגר וחייב עוד שחקן בקנה מידה שיידע לגבות אותם חוץ מוואלורדה); והתקפה של כפר שלם (חוץ מבנזמה). ויניסיוס, אסנסיו ורודריגו לא מתאימים לרמות האלה; הזאר פרש לפני שנתיים; ואין לנו שום גיבוי נורמלי בספסל שמאפשר אפילו סוג של רוטציה. איפה זה ואיפה צ׳לסי. עזוב, איפה זה ואיפה אטאלנטה, גלאדבך או כל קבוצה אחרת שהעפילה לשמינית. עם כל הכבוד לטוכל על ההצלחה והשינוי (הבאמת מרשים) שעשה - הוא לא מתמודד עם רבע מהבעיות של זידאן ברמת הסגל.

    אה וכן, כל החודשים האחרונים אנחנו מתמודדים עם כמות פציעות בלתי סבירה ועומס משחקים מטורף במקביל שאילצו אותנו לאלתר שחקנים בעמדות לא טבעיות, לבצע רוטציות ממעמקי הספסל שבהגדרה הורידו עוד יותר את האיכות שלנו, ולעלות לרצפים של 10 משחקים בחודש עם 14 שחקני סגל לגיטימיים (כולל שוער שני). והנה, הגענו לחצי גמר בצ׳מפיונס אחרי שעברנו קבוצות עם סגל טוב משלנו, ואנחנו מתמודדים חזק על האליפות.
    איזה מאמן אתה מכיר שהיה מצליח להוציא יותר מהמצב הזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/21
    EsheD אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני לא התווכח איתך על הפיסקה השניה. אתה יותר בקיא בענייני הקבוצה ממני. לגבי האחרונה, איזה קבוצה לא התמודדה עם מכת פציעות/קורונה? זוכר את דנילו הנגר שהפרשתם מהקבוצה? ביובה הוא השחקן עם הכי הרבה דקות פשוט כי הוא יודע לשחק בכמה תפקידים וזה מכסה את הפציעות. לפעמים המצב היה כזה קשה שהיינו צריכים לשכפל כמה כמוהו.
     
  6. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    האמת, הלוואי שהיה לי דנילו כגיבוי מהספסל (לא מאמין שאני אומר את זה). במציאות המגן המחליף שלנו הוא שחקן לא קשור לענף כמו אודריוסולה, והיינו צריכים להסיט את לוקאס, נאצ׳ו, ואלוורדה ומיליטאו לשם כדי למלא את החורים.

    ברור שהעונה העמוסה הזו ואילוצי הקורונה הם גורם מרכזי לכמות ההיעדרויות, אבל הסגל שלנו הוא גם לא מספיק טוב בכלל כשמלא וגם נטול עומק - אנחנו לא יכולים לסמוך על אף שחקן מחוץ לרוטציה של ה12-13 הבכירים (וכאמור זה לא שבתוך הרוטציה הזו כולם ברמה גבוהה).
    לפני 5 שנים היה לנו הרכב מעולה שכלל שחקנים ברמה גבוהה בכל עמדה בשיא שלהם, וספסל עמוק שכלל תחליפים מספיק טובים כדי שיאפשרו רוטציות בלי לאבד נקודות בליגה. בעונה הזו שיחקנו כדורגל חלומי ממרץ, והשגנו דאבל של אליפות + צ׳מפיונס.
    איפה זה ואיפה מה שיש לנו העונה. ועדיין - גם עכשיו לא היינו רחוקים מהישג זהה. מה זה אם לא גדולה של מאמן?
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    הזאר תמיד היה אוברייטד כי אף פעם לא ידע לבעוט. אני מקווה שיחזור לו הדריבל ונראה אותו דברים יפים בקבוצה אחרת.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אחלה דנילו, השתפר העונה, אבל כששחקן שמגיע אליך כמגן מחליף מוצא את עצמו כשחקן עם הכי הרבה דקות בקבוצה אין סימבול טוב מזה למצב הפציעות בקבוצה שלך. וזה כמובן לא רק אצלנו אלא בעוד המון קבוצות. בסופו של דבר כדי לשמור על קצב טוב, בטח בתקופת קורונה, אתה חייב סגל עמוק, וכמו שאמרת כשלתם בלבנות כזה.
     
  9. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    2 שאלות למיטיבי לכת :

    1. האם אי פעם קרה בהיסטוריה ש ב 2 מפעלים אירופאיים באותה העונה שיחקו אך ורק קבוצות מאותה המדינה במעמד הגמר ?

    2. למי יש את המאזן של פפ בגמרים לאורך הקריירה ? אם אני לא טועה, הוא הפסיד רק בגמר אחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/21
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כן, לפני שנתיים
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,665
    מין:
    זכר
    2 זה נכון

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  12. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    נכון, צלסי ארסנל באירופאית וטוטנאהם ליברפול באלופות .
    לדעתי זאת הפעם היחידה שדבר כזה קרה .
     
  13. Christian Dailly Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    451
    לייקים שהתקבלו:
    73
    טוכל הולך להרוג את פפ טקטית.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    בשביל לזכות באליפות צריך לשחק גם נגד הקבוצות הקטנות, אלה שעושות את המוות לגדולות. ריאל מדריד נפלה מולן יותר מדי פעמים, ואתמול היה עוד אחד מהמשחקים האלה. רק שמול צ'לסי היא נפלה, פעם ראשונה מול קבוצה גדולה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהקבוצה הזו הייתה נכשלת בכל מקרה אבל מכת הפציעות הזו, באמת לא שגרתית, נאום הזעם של זידאן נגד הואסקה - כל זה הפך אותנו לאנדרדוג, את השחקנים למושא ללעג, והיה לנו נוח לעלות ככה לכל משחק כדי "להוכיח". זידאן אתמול פישל הן במערך שפתח איתו - לא הייתה שום סיבה להתחכם ולמה לא לעשות שינוי פנימי בדקה ה-20 כבר ולהחזיר את מיליטאו לאמצע, נאצ'ו מגן (שיחק פעם מול ניימאר ב-2018 והיה בסדר גמור) וכן הלאה - אבל זה לא יכול להסתיר, כמו שאמרת - עונה גדולה. אני מתחבר למה שאמר אלון חזן - בעונה הזו, דווקא כזו שאולי תסתיים בלי תואר (ב-2007 הקבוצה הודחה מאירופה בצורה אכזרית וספגה 3:3 ממסי בדקה ה-90 ועדיין קמה שוב ושוב על הרגליים ולקחה אליפות) - הוא הוכיח את עצמו כמאמן גדול יותר מאשר בזכיות בצ'מפיונס אולי.
    מרכז השדה שלנו שפך לאגר עוד מהגומלין באנפילד וזה מוכיח שאנחנו חייבים מהפכה, אם למישהו היה ספק. ראמוס בקושי שיחק ב-2021, מודריץ' דעך, רק בנזמה הנפלא שמר על יציבות מבין הגווארדיה הוותיקה.
    לגבי דנילו אני אסכים לא להסכים איתך (גולים עצמיים, דפיקות לב - קראסקו בסן סירו, עמידה לקויה מאוד, אבל הוא השתפר קצת) , אבל אם ההשוואה היא לאודריוסולה אז כן, אתה צודק.

    כשאני קורא תגובות על כך שהזאר תמיד היה אוברייטד זה מראה עד כמה יש לאוהדים זיכרון קצר וזה מצחיק. הוא היה לתקופה מסוימת השחקן הכי טוב בפרמיירליג ותמיד בין השלושה, אולי שונאיו יגידו - חמישה. הוא כבש במספרים סבירים, מייצר מצבים. עם מי כבר היה לו לשחק בצ'לסי רוב הזמן? קצת ססק? קצת מאטה? קצת דייגו קוסטה כשהוא לא פצוע? זה ששחקן נכשל ובגדול בקבוצה X לא מוחק את מה שעשה בקבוצה Y. אתמול הוא היה בריא, פתח וברח מהכדור, התאכזבתי. ברכות לצ'לסי. מאונט גדול, טוכל שוב הכניע את זידאן. ורנר נשאר ורנר וקאנטה נשאר קאנטה.

    לא היה לי ספק שיהיו כמה חבר'ה אנגלים שיעופו על עצמם כאילו הליגה שלהם לא הייתה מושא ללעג במשך הרבה שנים ובכל שנה היו עושות במכנסיים נגד הספרדיות. רק מזכיר, אגב, צ'לסי שמה בקיץ 250 מיליון יורו או משהו כזה, ריאל לא הוציאה יורו, נהיינו חטאפה. הם (צ'לסי) לא אנדרדוג. בכל שנה ממשיכים לבזבז אז מתישהו הכל יתחבר (וכל הכבוד להם, מדבר באופן כללי על הכסף שיש שם).
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.