חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד מארחת את צ'לסי לצד חששות או קונספירציות שאופ"א תנסה להתנקם בפלורנטינו פרס, על הובלת יוזמה לסופרליג, על ידי שיפוט עוין בחצי גמר. והם הזאר יבוא משום מקום וידפוק דווקא את האקסית? ריאל כבר הוציאה שפן יקר וכושל מהכובע ב - 2000 וקראו לו ניקולה אנלקה שתרם דווקא בשלבים מכריעים.
    יום למחרת פוצ'טינו ירצה להדיח את פפ שוב, כפי שקרה כבר לפני שנתיים.


    שלישי - 27/4
    22:00 ריאל מדריד - צ'לסי

    רביעי - 28/4
    22:00 פ.ס.ז' - מנצ'סטר סיטי
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - צ'לסי

    באופן מפתיע, שתי קבוצות העל האלה לא נפגשו מעולם בליגת האלופות. הערב, כששתיהן די מרוצות מההגרלה, ייערך המשחק הראשון בקרב על מקום באיסטנבול. נראה שריאל יכולה להתרכז רק בצ'מפיונס אחרי המעידות בליגה וטוכל, שטרם הפסיד לזידאן - החייה את העונה של הבלוז והפך אותה לחומה בצורה. כמובן ששניים שווים אזכור - אדן הזאר שפוגש את הקבוצה בה רשם עונות מפוארות ולא הצליח להראות ולו קמצוץ מהיכולת הזו בריאל, והשוער טיבו קורטואה.

    [​IMG]

    *********

    ריאל מדריד מגיעה למשחק מאוכזבת אחרי ה-0:0 נגד בטיס, שני בשלושה משחקים, שכנראה גנז את חלום האליפות. אין ספק שהמעידות הללו הגיעו בזמן רע והקבוצה עייפה ומתוסכלת. מצד שני – הטירוף, התשוקה והחלום לזכות בליגת האלופות שוב - הם אינסופיים. גם טוני קרוס יהיה איתנו ויעזור למרכז השדה שלנו להיות משופשך יותר, בעוד פרלאן מנדי לא חזר בזמן (זידאן אישר זאת סופית במסיבת העיתונאים) ונאצ'ו הלוחם ישחק כמגן שמאלי. אי אפשר כמובן רק לחשוב הגנה. בנזמה כמו שאמרנו יוכל להשוות לראול עם 71 שערים בצ'מפיונס, אם ימצא את הרשת נגד צ'לסי. אפילו ואראן הודה במסיבת העיתונאים: "אנו מחפשים פתרונות כיצד לכבוש יותר שערים ולהקשות על היריבות שלנו". עם 76 משחקים בכל המסגרות ב-45 משחקים - קשה להגיע לאנשהו, מעבר לכך ריאל לא כבשה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים.

    זידאן הבהיר שריאל מדריד ממש לא 'בוחרת' להתמקד בצ'מפיונס: "אנחנו בחיים בשתי התחרויות, היו לנו קשיים רבים והתמודדנו. נותר לנו חודש וניתן הכל עד לשריקה האחרונה. כמובן שיהיו קשיים כמו נגד בטיס אבל זה קורה לכולן. אנחנו לא חושבים ששום דבר הוא בלתי אפשרי". "אנחנו רוצים להציג משחק טוב, שניים כאלה כדי להגיע לגמר, זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר המאמן שכעס על כל השאלות לגבי השופט\סנקציות מאופ"א\סופרליג. "יש הרבה דיבורים מבחוץ, אנחנו לא שולטים בזה. דעתי היא שכולנו רוצים לראות את ריאל מדריד בליגת האלופות". כשנשאל על המוניטין של ריאל אחרי רעיון הסופרליג שקרס, אמר: "יש לנו משחק מחר".

    על "החומה" של צ'לסי: "זה חצי גמר וזה הולך להיות משחק קשה מאוד, אני חושב שהיא קבוצה שגם תוקפת וגם מגנה היטב. עלינו להיות ריעניים, להגן היטב ולייצר יותר מצבים. אנחנו צריכים את הגרסה הטובה ביותר שלנו כדי לגבור על צ'לסי". הוא לא חושב שלריאל יש יותר ניסיון מצ'לסי במעמדים האלה ואמר שהיא בחצי הגמר בזכות. זיזו סיפק ציטוט די מדאיג כשנשאל על תמיכה בפלורנטינו - "אני לא הולך לענות על זה. הנשיא יודע מה יש לי בלב. עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה. אנחנו חושבים רק על חצי גמר ליגת האלופות". וכשנשאל על כך שכבר "פוטר" (על ידי התקשורת) אחרי ההפסד לשחטאר, אמר: "יום אחד אני בפנים ויום אחר אני בחוץ, אני כבר רגיל". מעניין לראות איזה שפן ישלוף מהשרוול הפעם. האם יבחר שוב איכשהו בשלושה בלמים עם מרסלו שדי אכזב לאחרונה, אולי 4:3:3 - ובמקרה כזה רודריגו המהיר והישיר יותר או אסנסיו המאכזב.

    בעולם מושלם אדן הזאר היה מתקאמבק קצת לפני שבת ומספיק יותר מרבע שעה טובה נגד בטיס עליה חגגו בתקשורת די בהגזמה. זידאן לא יסכן אותו, הוא לא יפתח ב-11, אבל אולי גם חצי שעה של הזאר תהיה שווה המון. תארו לכם מה הוא מרגיש, כמה הוא רצה לשחק נגד הקבוצה בה נחשב לכוכב-על בפרמיירליג ואחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם לפרק זמן כל כך ארוך: 110 שערים ו-92 בישולים ב-352 משחקים, ומה נגיד על כל רגעי הקסם. עם הבלוז, אגב, הגיע למעמד הזה רק פעם אחת. בשביל משחקים כאלה הביאו אותו, לא? "בריאל מאמינים שעכשיו הוא באמת בריא וזידאן צמד לגולים שלו, ליכולת שלו, לכדורגל שלו". הזאר, גם כשהוא חלוד (אבל בריא!) טוב בהרבה ממה שיש לנו. "לא פקפקנו בו לרגע, זה הזמן שלו להתחיל לאיים על השער, הוא עוד יתרום לנו הרבה העונה ואנחנו מרוצים", הבהיר זידאן במסיבת העיתונאים.

    בינתיים נראה ששחקן אחר שהגיע מצ'לסי, קצת לפני – גונב לו את הפוקוס. גם טיבו לא היה בחצי הגמר מאז 2013-14. הוא שמר על שער נקי כבר ארבעה משחקים ברציפות, מגלה מנהיגות ויהיה כל כך חשוב. כמו שראינו בקלאסיקוס, כמו שראינו נגד ליברפול. ההגנה כמובן תהיה חשובה. רפאל ואראן היה זה שהגיע למסיבת העיתונאים. הוא דיבר על עונה תובענית, בעיות בלוח המשחקים, ההתמודדות עם הקורונה ועל רצונו להשתפר. "לטיבו יש עונה טובה מאוד, עלינו להסתגל לשינויים השונים בהרכבים, אבל אני אוהב אתגרים ועליי להתאים את המשחק שלי, זה עניין של הסתגלות. בהגנה אנחנו זקוקים לכל הקבוצה.שחקני ההגנה מעריכים את זה", הבהיר רפא שהבטיח להשאיר את הלב על המגרש. זה המסר שלו כשנשאל על עתידו הלוט בערפל. הוא החמיא למיליטאו: "אני מדבר איתו הרבה. לא פשוט להיכנס להרכב של ריאל, הוא שחקן טוב מאוד, גם אני עברתי את המצב שלו כשיש לך מעט דקות. המנטליות שלו מצוינת. אנחנו רואים אותו על בסיס יום-יומי והוא נפלא וזה מוסיף לקבוצה שיש שחקנים כאלה חיוביים".

    אולי גם מהסטטיסטיקה אפשר לשאוב עידוד. את המאזן של זידאן בנוקאאוט אתם מכירים היטב, הודח רק פעם אחת וניצח ב-18 מ-27 משחקיו. ריאל מנצחת בדרך כלל במשחק הראשון בנוקאאוט ועשתה זאת בתשעה מעשרת האחרונים - פרט להפסד בסיטי. ריאל ניצחה בעשרה מ-18 משחקי הבית שלה נגד אנגליות (העונה כזכור 1:3 על ליברפול) ונכנעה שלוש פעמים בלבד. היא גם הדיחה תשע פעמים יריבות מאנגליה לעומת חמש פעמים בהן סיימה את דרכה. בשישה משמונת משחקי הצ'מפיונס האחרונים הצלחנו לנצח. המאזן בחצי הגמר עומד על 16 העפלות לגמר ו-13 הדחות. מנגד הבית (אל תתפסו לקטנות) לא מרגיש כמו בית, לא כמו פעם, עם חמישה ניצחונות בלבד ב-11 המשחקים האחרונים. לפחות בין אלו שהפסידו ניתן לראות קבוצות לא רעות כמו ליברפול, אטאלנטה, אינטר, גלדבאך.

    ריאל מדרידהרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, רפאל ואראן, אדר מיליטאו, נאצ'ו פרננדס| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    צ'לסי מגיעה למשחק במצב רוח נהדר אחרי הניצחון 0:1 על ווסטהאם ביום שבת שהותיר את הבלוז במקום הרביעי בטבלה האנגלית, משימה שהייתה קשה מאוד להשגה עת מונה תומאס טוכל במקומו של פרנק למפארד אגדת המועדון. בזמן שטימו ורנר שבר בצורת בת למעלה מחודשיים וכבש את שער הניצחון (שערו ה-11 העונה, שני לתמי אברהם ועל אף המהירות המסחררת קשה להגיד שהגרמני התאקלם לחלוטין. תשעה משעריו הגיעו עד נובמבר) – הגרמני האמיתי, האיש על הקווים, עשה שינוי עצום בקבוצה עם מערך שלושת הבלמים וחיזוק האמצע. צ'לסי חוזרת למעמד לראשונה מאז 2013-14 עם ז'וזה מוריניו וגם לה ההגרלה האירה פנים.

    המספרים של מנדי בשער מדהימים. הוא ספג רק שני שערים בתשעה משחקים. הוא יכול להשוות את השיא של קיילור נבאס שספג רק פעמיים בעשרת המשחקים הראשונים שלו במדי ריאל (בין 2014/15, כשערך את הופעת הבכורה שלו במשחקים שוליים בשלב הבתים ועד לגמר ב-2015/16). אפשר לומר שצ'לסי הפכה לאתלטיקו מדריד משופרת אם תרצו, היא הדיחה אותה בשמינית הגמר אחרי ניצחון כפול 0:1 בספרד בזכות המספרת של אוליבייה ז'ירו וכן 1:2 בגומלין, עברה גם את פורטו עם ניצחון חוץ ופשוט קשה מאוד לכבוש נגדה. ב-21 המשחקים תחת טוכל היא ספגה בחמישה בלבד – תשעה שערים בסה"כ כשהתבוסה הביתית נגד ווסט ברומיץ' (5:2) הייתה פאנצ'ר מוזר ותו לא. כמובן שהאוהדים עלו לכותרות השבוע אחרי המחאה הגדולה שלהם נגד הסופרליג. טוכל עצמו מחזיק ברקורד יפה, הוא לא הפסיד לזידאן בארבעת המשחקים נגדו – פעמיים סיים בתיקו כמאמן דורטמונד ורשם 0:3 בפתיחת שלב הבתים אשתקד. במארקה החמיאו לקאנטה שהתגבר על כל הקשיים בתחילת הקריירה עד שהפך ל"מקאללה החדש".

    הבלוז נחשבים למעין "מלכת בריטניה" שכן יהיה זה חצי הגמר השמיני שלהם - יותר מכל קבוצה אחרת בממלכה. מנגד הם הודחו חמש פעמים בשלב הזה - אחת טראגית ובלתי נשכחת נגד ברצלונה ב-2009, והמשיכו הלאה פעמיים. צ'לסי עברה חמש פעמים קבוצות ספרדיות והודחה שבע פעמים. מנגד יש לה רק שלושה ניצחונות חוץ ב-12 משחקים על אדמת ספרד – חמישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

    סביר להניח שהמאמן ייתן לריאל להחזיק בכדור וינסה לצאת קדימה עם הכלים שיש לו. מייסון מאונט בעונת חייו, למשל, ממשיך את השיפור מהעונה שעברה; אנגולו קאנטה שעושה הכל על המגרש ופרט לוורנר שעובד קשה, התלבטות בין קאי האברץ שהגיע בהרבה כסף בקיץ וטרם נתן מספיק ערך מוסף, לבין כריסטיאן פוליסיק. האקס מתיאה קובאצ'יץ' הפצוע לא יעמוד לרשותו הקבוצה. נראה שאוליבייה ז'ירו ימשיך כסופר-סאב מהספסל על אף עונה נהדרת עם שישה שערים בשבעה משחקים ו-254 דקות בלבד! יש לו רביעייה נגד סביליה בשלב הבתים וכמובן השער במספרת ההוא. חאקים זייך זוכר היטב את המשחק האחרון נגד ריאל בברנבאו כשהיה שחקן אייאקס כמובן.

    טוכל אמר לקראת המשחק: "הניצחון נגד ווסטהאם הגיע לנו וזה היה מכריע, אנחנו משחקים בליגה הקשה באירופה כל שלושה ימים. ברור שאנחנו צריכים ביצועים ברמה העליונה כדי לנצח את ריאל". הוא החמיא לשחקנים: "אני מאמין בסגל הזה, אני מרגיש שיש לנו קשר חזק בקבוצה ואנחנו מוכנים לסבול יחד. זה רגע טוב להגיע לחצי הגמר, יש לנו רעב, אולי פחות ניסיון בחצי הגמר אבל נגיע עם התלהבות. מגיע לנו להיות בשלב הזה וזה אתגר". על הזאר: "הוא שחקן איכותי מאוד שעשה הרבה בליגה האנגלית ובצ'לסי, יש לנו כבוד אדיר אליו. אנחנו לא מתעסקים רק בו. אני בטוח שהוא ירצה לכבוש". הוא הבהיר שהוא מרוצה מההגנה שלנו ודורש גם אומץ פרט להתגוננות. "לעתים ההגנה הטובה ביותר היא להפעיל לחץ גבוה ולהניע כדור. וגם לחסום בעיטות. האסטרטגיה היא להיות אנו עצמנו". על האפשרות לסופרליג או פורמט חדש: "האם באופ"א שאלו מאמן? זה רק יותר משחקים. אני לא בטוח שאני אוהב את זה".

    פוליסיק שרשם העונה חמישה שערים ושני בישולים, פחות מרשים מעונת הבכורה הטובה (11 שערים ועשרה בישולים) פתח בהרכב רק בגומלין נגד פורטו. הוא מתחרה על המקום ב-11 כמובן ובמסיבת העיתונאים הדריבליסט המחונן אמר לקראת המשחק: "לריאל ההיסטוריה שלה, זו קבוצה נהדרת וזה לא יהיה קל בכלל. אבל אנחנו לא רק מכבדים אותם אלא מאמינים בעצמנו. אנחנו יכולים לעשות את זה! המפתח הוא ליהנות מכל רגע, חצי גמר ליגת האלופות לא מגיע כל יום. שבועות ארוכים אני מחכה לזה".

    צ'לסיהרכב משוער: אדוארד מנדי| טיאגו סילבה, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטנסן| ססאר אספיליקווטה, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, בן צ'ילוול| מייסון מאונט, כריסטיאן פוליסיק (קאי האברץ) וטימו ורנר

    קצת היסטוריה: רק שלוש פעמים בעבר נפגשו ריאל מדריד וצ'לסי. על אף נסיקתם של הבלוז מאז הגעתו של רומן אברמוביץ' – יהיה זה המפגש הראשון ביניהן איי פעם בליגת האלופות. הפעם האחרונה שהקבוצות שיחקו זו נגד זו ולא במשחק ידידות בקיץ בו כריסטיאנו "המציא" את שאגת ה-SSUUII? איי שם בסופרקאפ האירופי ב-1998. ריאל אלופת אירופה נכנעה 2:1 לצ'לסי שזכתה בגביע המחזיקות. ריאל של ראול ומיאטוביץ' שפתחו בחוד ב-4-4-2, של רדונדו ורוברטו קרלוס והיירו – ספגה בדקה ה-83 מגוסטבו פויט (בעיטה חזקה שלא הותירה ליילנר סיכוי) והפסידה.

    ב-1971 היה המפגש הראשון, מפגש כפול בגמר גביע אירופה למחזיקות גביע. פטר אוסגוד הבקיע לבלוז בדקה ה-56 וזוקו השווה ממש בדקה ה-90. במשחק השני שנערך אף הוא בפיראוס, ריאל ספגה פעמיים עוד במחצית הראשונה מאותו אוסגוד וגם ג'ון דמפסי. החלוץ סבסטיאן פלטיאס רק צימק בדקה ה-75 לריאל של מיגל מוניוס.

    דו קרב צרפתי: המשחק מחר יהיה גם קרב בין קארים בנזמה לאוליבייה ז'ירו. את הציטוט של קארים על המכונית אתם זוכרים היטב - לעג לסגנון המשחק של החלוץ הגבוה של צ'לסי. הם לא ממש מחבבים זה את זה. ז'ירו יכול רק לקנא במעמדו של בנזמה במועדון הגדול בעולם וכמובן בהישגיו - ארבע זכיות בליגת האלופות, 552 משחקים ו-276 שערים. אולם קארים תמיד יהיה מתוסכל שלא זכה עם צרפת במונדיאל ומנודה מהנבחרת מסיבות שאינן מקצועיות מאז 2015. לז'ירו 44 שערים בנבחרת צרפת, שני רק לתיירי הנרי הגדול. אגב, שימו לב לזה. ז'ירו , האיש והרביעייה והמספרת, פתח בהרכב רק פעמיים ושוב - יש לו שישה שערים ב-254 דקות. הוא כובש כל 42 דקות וחצי בממוצע. בנזמה כבש חמישה שערים במפעל ב-661 דקות, שער בכל 132 דקות בממוצע.

    הרגע של הזאר? לא מעט ביקורת מתחתי על הבלגי - הגיע לריאל שמן ולא מחויב, לא אהבתי את הריאיון ("הפציעה זה לא סוף העולם"), לשחקן כל כך גדול לא חשבתי שיידרש זמן להתאקלם , וזה לא הגיוני ששחקן נפצע כל כך הרבה ותמיד מדובר במזל רע. ועדיין, מדובר באחד השחקנים שהכי רציתי לראות בקבוצה. אני בטוח שהזאר, ששומר על פרופיל שקט ברשתות החברתיות ולא יעלה איזה פוסט או יטריף את הקהל - לא יכול לחכות למשחק ומת לשחק. הכדורגל מלא ברגעים בלתי צפויים. תארו לכם שדווקא מחר הוא יעשה בדיוק כפי שעשה נגד בטיס - יטעה שני שחקני הגנה, יתקרב לרחבה והפעם במקום למסור לווניסיוס - ינסה בעצמו ויכבוש גולאסו. מגיע לו. בצ'לסי הוא רשם 50 משחקים בעונה עם 17 שערים ו-12 בישולים. בעונה האחרונה: 21 שערים ו-17 בישולים. בעונה הכי חלשה - שישה שערים ושמונה בישולים. בריאל מדריד: 37 משחקים עד עתה, 29 בהרכב (רק בחמש פעמים השלים 90 דקות) - ארבעה שערים ושבעה בישולים. ראיתי שוב תמונות שלו מתאמן, ראיתי אותו עולה מהספסל נגד בטיס וכל הכעס נשכח. אנחנו מצפים לך.

    הזיכרון ממקאללה. הקשר הצרפתי ששיחק בברנבאו בין 2000 ו-2003 הוא האיש הכי רלוונטי שמקשר בין המועדונים האלה. חשבנו אולי שזה יהיה הקוסם הזאר, טיבו קורטואה פחות רלוונטי על אף הכושר המעולה שלו. בקיץ 2003 עוד כילד אני זוכר שהבנתי עד כמה שחרורו מטופש. הקשר האחורי הטוב בעולם יחד עם פטריק ויירה אולי. זו הטעות הכי גדולה של פרס בקדנציה הראשונה, לא דל בוסקה או היירו. מקאללה היה מהיר, מתקל, מניע כדור, עם השתחררות נהדרת מלחץ. הוא לא צריך להבקיע או לבשל. "השחקן הכי חשוב שלנו" כינה אותו זידאן כשנשאל על הגלאקטיקוס. פרס לא הסכים להעלות לו את השכר כי הוא לא תרם להתקפה ולבסוף אכלנו אותה. מקאללה רצה כסף ואולי בצדק אבל גם לא היה אכפת לו להמשיך. "היינו בלתי מנוצחים", סיפר. בצ'לסי הוא השתלב מייד והיה שחקן חשוב בשתי האליפויות עם מוריניו. הוא המשיך עד גיל מבוגר.

    ומה עם מוריניו? "המיוחד" לא הצליח לזכות בליגת האלופות דווקא בשתי הקבוצות עמן נחשב לפייבוריט - עם צ'לסי הודח פעמיים ברבע הגמר בקדנצייה הראשונה ועם ריאל שלוש פעמים ברציפות, אך השאיר אליפויות מפוארות - הראשונות של הבלוז מאז שנות ה-50 אחרי שהפך קבוצה טובה למצוינת (תשאלו את למפארד, דרוגבה, טרי, צ'ך ואחרים) ואליפות השיאים עם ריאל מדריד ב-2012. יש היגידו שהקריסה שלו החלה כבר בעונתו האחרונה בריאל שסתיימה עם הסופרקופה בלבד. כעת מוריניו מפוטר, מחוסר עבודה ובטוח שיש לו צביטה קטנה בלב שהוא לא חלק מהמעדים האלה.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,257
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מהמר על צ'לסי.

    מקווה שאני טועה אבל מאוד לא התרשמתי מריאל מדריד במשחקים נגדינו.
    כולם כמובן היללו את זידאן על ה"הברקה הטקטית" של הכדורים הארוכים על ויניסיוס כאילו זה לא משהו שעובד לכל קבוצה נגדינו העונה כשאנחנו משחקים עם בלם שגם כשהוא על טוסטוס הוא איטי.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קשה להמר נגד זידאן במשחקים שכאלה. דווקא בגלל כל הפציעות, הוא נדרש ליכולות אימון גבוהות והוכיח נגד גדולות עד עכשיו. נכון המשחק באנפילד לא היה מוצלח מבחינתו, אבל בינתיים חזרו מספר פצועים.
     
  5. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,003
    לייקים שהתקבלו:
    414
    מין:
    זכר
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אי אפשר להתרשם מריאל. הכדורגל שלנו גרוע אבל בדרך כלל מספיק כדי לנצח במשחק ספיציפי.
    מה שכן, מרסלו תמיד חלש מאוד עם 3 בלמים. הוא לא יכול להיות השחקן הכי קדמי על הקו.
     
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    אלוהים אדירים ורנר. עד מתי.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,257
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    כמו שאמרתי, צ'לסי יעברו ועוד יחסית בקלות.
     
  9. Gianzola01 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/15
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    224
    בסדר יתחילו לכסח עכשיו


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    מה זה הדבר הזה ?? מה שחקני ריאל עישנו לפני המשחק ?
    שימו לב כמה זמן היה לפוליסיק ברחבה בלי שאף אחד שומר עליו, מוזר מאוד שקבוצה של זידאן נראית ככה הגנתית .
     
  11. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    תתקשר לדרוגבה עולים לאוטובוס.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ה-3 בלמים זה זידאן נכשל בפעם המי יודע כמה. מילא מרסלו וקרבחאל לא יודעים מה לעשות, אבל גם הבלמים לא מבינים מה התפקיד של כל אחד מהם.
     
  13. Gianzola01 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/15
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    224
    וואללה פאדיחה


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בנזמה כזה אנדרייטד
     
  15. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    גם אם חייו יהיו תלויים בזה, שגיא כהן לא יכול להעביר 90 דקות (או אפילו חצי שעה) בלי לקרוא לקשר של צ'לסי ג'ייסון מאונט...