דיון תקשורת - 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    אם הייתם עייפים במשך 3 עונות, כנראה שאתם חובבנים יותר מיואב כץ.
     
    Ajax Amsterdam ו-italiano אוהבים את זה.
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,371
    לא. ב״ש הייתה טובה יותר בכל שלושת האליפויות שלה. לא טענתי אחרת. רק אתם לא פאתטים.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    בוא ניכנס למאחורי המספרים? בעונה הראשונה מכבי כבר היתה קבוצה מבוגרת עם הרבה שחקנים אחרי השיא. פריצה, יצחקי, גרסיה, אלברמן, מיטרוביץ', ומכבי נכשלה בריענון הסגל. כמעט כל השחקנים שהגיעו התבררו כפלופים מוחלטים, וזה כולל את עדן בן בסט ואורלנדו סה שהיו אמורים להוריד את התלות מזהבי. אז זהבי אמנם שבר את שיא הכיבושים אבל הבעיה שהוא היה בערך היחיד שהבקיע. שמים וארץ מבאר שבע שהיתה הרבה יותר קבוצתית והגול היה יכול להגיע מכל שחקן. בעונה השניה המצב החמיר עוד יותר כי כבר לא היה אפילו את זהבי שיושיע. הביאו שחקני התקפה שהיו אמורים למלא את החלל שהשאיר אבל גם הם התבררו כפלופים. בעונה השלישית למיץ' כבר נגמרה הסבלנות אז הוא הוריד את ג'ורדי לקוים, מה שהתברר כעוד טעות כי ג'ורדי הוא מאמן חרא. כמובן שגם בעונה הזאת היו הרבה נפילות עם הרכש. בסופו של דבר מיץ' וג'ורדי החליטו להיפרד כידידים. לזכותה של מכבי יאמר שגם בעונות הפחות טובות היא נשארה באיזור הצמרת ואפילו העפילה לליגת האלופות ופעמיים לליגה האירופית, אבל אין ספק שהקבוצה הזאת היתה הצל של הקבוצה משלושת העונות הראשונות של ג'ורדי. כל מה שכתבתי עכשיו לא מוריד במיל מהגדולה של באר שבע ההיא, אחת הקבוצות הכי גדולות שהיו בכדורגל הישראלי.
     
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    לצייר את מכבי כקבוצה שבעה ובינונית זה פשוט לא נכון, עצם העובדה שמכבי כמו שאמרת נשארה באזור החיוג של אחת הקבוצות הכי גדולות שהיו בכדורגל הישראלי עד הסוף רק מעידה כמה היא לא הייתה כזאת בינונית כמו שמנסים לצייר אותה.
    אותם פריצה גרסיה אלברמן יצחקי ומיטרוביץ' לקחו טראבל רק עונה אחת לפני האליפות שלנו תוך שהם משחילים לנו שישייה בגמר, זה באמת מגוחך לצייר אותם כאילו הם היו תפאורה במאבק הזה כמו שאנחנו היינו בעאלק מאבק אליפות של 13\14. הם היו קבוצה מאוד חזקה גם בשלוש השנים האלה ובהחלט יאמר לזכותם שבניגוד אלינו למשל גם בתקופות פחות טובות שלהם הם עדיין לא מאבדים את כבודם כקבוצה (וזה לדעתי ההבדל בין מועדון גדול לקבוצה גדולה), אבל הסיבה היחידה והכמעט בלעדית שהם הפסידו שלוש אליפויות רצופות (וכן, גם נעשה להם בית ספר בשלוש השנים האלה ולא כי הם חלשים) היא לא כי הם היו "שבעים" כי הם ממש לא היו כאלה, הם פשוט רצו ראש בראש עם קבוצה עוצמתית בקנה מידה היסטורי שהייתה יותר טובה מהם למרות שהם היו קבוצה טובה בפני עצמה ועדיין נתנו פייט.
    אני שוב אחזור לעונת 18\19, קבוצה אדישה ושבעה זאת אלופה שמפסידה את האליפות ב-35 נקודות פער מהאלופה הנכנסת, זה מגוחך בכלל לנסות להגדיר אפילו בעקיפין את מכבי ככזאת.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    זה לא קשור אחי. יכול להיות שחקן שנותן עונה גדולה, ועונה לאחר מכן מתחיל לדעוך. במכבי זה במקרה היו כמה שחקנים ביחד. אף אחד מהשחקנים שציינת לא נתן עונה טובה ב-2016. אגב תיקון קל לגבי פריצה, הוא לא שיחק באותה עונה, עבר לקבוצה בסקנדינביה. ושוב, לא בא להוריד במיל מב"ש שכמו שאמרתי היתה קבוצה היסטורית, באליפות הראשונה גם היתה לה יריבה ראוייה, למעשה שתי יריבות, גם מכבי וגם המחסום המנטלי של לזכות באליפות אחרי 40 שנה, מה שהפך את האליפות לעוד יותר עוצמתית. בשתי האליפויות הבאות די טיילתם בשלווה, כולל בשלישית שהייתם פחות טובים.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    בעונה הראשונה מכבי הייתה קבוצת כדורגל נהדרת, איכותית יותר מאותה הפועל באר שבע שהיה לה קלאץ' בערימות בעיקר.
     
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    להיתפס לשחקנים ספציפיים זה לא משנה, הלך פריצה בא קיארטנסון, הלך מיטרוביץ' באו מדוניאנין ומיקאל, הם לא ירדו ברמה שלהם באף אחת מהעונות ורשמו עונות טובות גם אם הם לא לקחו אליפות. פשוט בפעם המאה, הם נתקלו בקבוצה יותר טובה מהם שלא זכתה מן ההפקר בגלל שהיא רצה מול "קבוצה שבעה" כי היא ממש לא הייתה כזאת. על איזה שובע אנחנו מדברים בכלל? עד היום מכבי לא יכולה לרכוש שחקנים בגלל הרכש שבוצע בשנים האלה בניסיון לשדרג את הקבוצה. זה פשוט מצחיק להציג אותם ככה.
    אנחנו ממש לא שייטנו לאליפות, גם בעונה הכי עוצמתית שלנו שהיא 16\17 מכבי הגיעו לטרנר בסיבוב השני של הפלייאוף כשהם רק 3 נקודות מאחורינו. על 15\16 שהייתה התקף לב אחד גדול אני אפילו לא מרחיב וגם באליפות האחרונה כבר כמעט איבדנו את המקום הראשון ורק בזכות פלייאוף רצחני שעצר כדור שלג שכמעט וגמר לנו את האליפות באותה עונה הצלחנו לקחת אליפות. הם תמיד היו שם ותמיד נתנו פייט עד השניה האחרונה, וזה מגוחך לקרוא להם "שבעים" או להגיד שהם היו במגמת דעיכה. הלוואי והיינו דועכים ככה.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    היום אין מישהו יותר חסר עמוד שדרה מיוספון. מצד אחד יכול להתרגש מאייאקס לפני שנתיים ולהיות בעד ליגת החזירות

     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    רודף טראפיק ידוע.
     
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,666
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מין:
    זכר
    zivmay ו-Raulito אוהבים את זה.
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    הוא אוהד ספורט אמריקאי מובהק, ברור למה יתמוך בליגת הכסף הזו.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    התחלתי לצפות במשחק הגביע בין הפועל כפר-שלם להפועל ת"א. בשלב מסוים קמתי לרגע למטבח כדי לחתוך פטריות ועגבניות לפסטה שבעוד כעשרים דקות תהיה מוכנה.

    תוך כדי החיתוך אני שומע צעקות של רן מלובני וחושב לעצמי "מה? אשכרה הפועל כפר-שלם הבקיעה?". שתי לשניות לאחר מכן פתאום מפל לי האסימון... איך תקשורת הספורט הרגילה אותנו שסינדרלה זה הדבר הכי קדוש במפעל ואיך למדנו לחיות עם זה שהשדרים נוטים ברוב הזמן לצד של הסינדרלות.

    היה מרענן מאוד לשמוע את רן מלובני משדר כדורגל כמו שצריך לשדר כדורגל.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    ואין להם בעיה לדחוף את הסינדרלה המרגשת הזאת לערוץ בתשלום. אחרי זה הם יטיפו לפרס ואניילי שהם הורסים את הרומנטיקה בשביל כסף.
     
    oFiRzZz ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    רן בוקר: ״חדי העין מביניכם ישימו לב שחדשות הספורט בערוץ הספורט משודרת מהאולפן של בובה של לילה ולא מהאולפן הרגיל. הסיבה: הערוץ עובר מיתוג מחדש ולכן גם האולפנים האחרים בשיפוצים״.

    העיקר שיודעים במה להשקיע בערוץ הזה
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עצם העובדה שלא מעט צופים לא שמו לב להבדל אומר את הכול על הערוץ. "בובה של לילה" היא לא תכנית סאטירית על הספורט הישראלי, אלא על ערוץ הספורט.
     
    oFiRzZz, Roma, oranfu ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.