הסופרליג האירופית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏18/4/21.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    למה לא פייר? הוא מאמן מוביל איך שלא תסובב את זה. יש סיבה למה הוא כן מאמן מועדון עשיר ולמשל הביג סם לא.
    לא משנה איפה אתה מאמן. אתה צריך לתמוך לערך הספורט.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    אם כבר עובדים על זה שנים, אלה לא היו תמיד באיירן שדחפו לזה? איך הם בחוץ בסוף?
    עשו לנו קטע.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אנשים צריכים להבין שאף אחד לא מתרעם מהרעיון בגלל שהמציאות עד עכשיו הייתה אוטופית, אופ"א עדיין חזירים מושחתים וזה עדיין גוף שצריך לעבור רמונט כללי כמה שיותר מהר.
    אם להקביל את זה למונחים מהעולם הכלכלי כמו שעשו כאן הרבה לאורך הדיון הזה כדי להמחיש כמה הרעיון הזה נורא הבעיה היא שהמציאות עד עכשיו הייתה שוק חופשי, הפערים היו קימיים באופן טבעי אבל ההזדמנות לא נלקחה מאף אחד. היו פערים בין קבוצות ותמיד יהיו כי זאת המהות של תחרות ושוק חופשי, הסופר ליג הופכת את השוק החופשי הזה משוק חופשי לקרטל דה פקטו וזה כבר מצב בלתי מתקבל על הדעת, כמו שבכל תחום בעולם לקרטלים אין מקום כך גם במיוחד בספורט שהוא תחרות במהות שלו אין לזה מקום.
     
    Nigel de Jong ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה לא שהמצב הנוכחי בו המושחתים מאופ"א הם אלו שמארגנים את הספורט בהכרח עדיף. חברות הסופר-ליג חייבות לתת מענה לעובדה שהן לא חיות בואקום ושיש עוד מועדונים באירופה שמושפעים מהם. ככל שזה יקרה, אין ספק בעיני שארגון בבעלות הקבוצות עדיף.
    עם האמריקאים המעורבים, קשה לי להאמין שזה יקרה ולכן אני באמת חרד לעתיד הספורט. יש לי קבוצה בישראל שכנראה תושפע מזה מעט מאוד, אבל אנחנו נאבד הרבה ערך בעיקר במערב אירופה בעקבות ההתפתחות.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    קודם כל זה שטויות מה שאתה אומר כי ללסטר יש בעלים מיליארדר תאילנדי. דבר שני זה שיש עשירים שהם בעלים של מועדון זה לא המצאה של 2010, אינטר, סתם לצורך העניין, היתה בבעלות פרטית, בשנות ה-60 של המאה הקודמת, הוחזקה על ידי משפחת מוראטי, אז איל נפט. וגם אז זכתה פעמיים ברצף בגביע אירופה לאלופות. אז הטיעון שלך סלח לי, מצוץ מהאצבע.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כל מילה בסלע
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    והכי גרוע לדעתי שהם יצאו עם ההודעה עם 12 קבוצות שהתחייבו למהלך. איזו ליגה הם רוצים להקים עם 12 קבוצות? הם פתחו חלון לפיפא להפעיל לחץ עצום ולאיים בסנקציות מרחיקות לכת על כל מי שתצטרף ובכך לכרות את העץ עוד לפני ששאר המועמדות (באיירן ופאריז בעיקר) מתחילות לטפס עליו, שלא לדבר על הקבוצות הפחות יוקרתיות שלפחות חלק מהן חייבות להצטרף כדי שתהיה ליגה.

    בלי שיש מינימום 18 ראשים שחתומים על זה מדובר בלא יותר מאיום סרק שבקלות אפשר לסכל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כשהוא קיבל מחיקות של מאות מיליונים מהבנקים המקומיים בספרד בזמן שקבוצות אחריות סטייל לה קורוניה וסנטאנדר ואחרות הגיעו לפשיטת רגל לא ראיתי אותו נזעק לעברם...שישלם את כל הכסף מכיסו מבחינתי
     
    oranfu ו-alexshw אוהבים את זה.
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בעיניי פרס זה רע
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    למה ריאל מדריד זה מועדון שמנוהל נכון? ברצלונה זה מועדון שמנוהל נכון? בשום מקום על הפלאנטה לא תמצא חברה שיש לה חוב של מיליארד דולר שממשיכה לבזבז שנה אחרי שנה ארגזים והיא לא צומחת בהכנסות ויגידו לה את מנוהלת נכון. כל בעל מניות מהותי בחברה ציבורית יגיד לברצלונה גברת - אין לך כסף? תעשי מכירה פומבית, תמכרי את ליאו מסי למרבה המחיר, תתחילי לסגור חובות, לחפש לצמוח כלכלית מבפנים ולתת לשחקני בית לשחק במקום לזרוק 100 מיליון על כל זין שנותן 10 משחקים טובים עם הכדור דוגמת קוטיניו, דמבלה, ושות'

    מי אמר שהיורוליג הוגנת? אגב סתם אנקדוטה - היורוליג על סף היעלמות. הרבה קבוצות עוזבות לצמפיונס ליג של פיבא כי: א. הן מקבלות יותר כסף שם. ב. הן מקבלות בידיעה שהן יגיעו לשם על פי הישגים ספורטיביים. ותו לו. אם המצב הזה יימשך בעוד שנתיים שלוש גם מכבי ופאנאתנייקוס ואחריהן עוד קבוצות יגידו ביי ביי ליורוליג ובצדק. אני לא רואה עתיד ליורוליג בעשור הקרוב.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה כבר יתבטא כי גם שם לא תהיה חלוקה שוויוניות של הכסף מסתבר, יש קבוצות בדרג 1 שיקבלו מההתחלה יותר כסף, זה בטח יעשה את הליגה שוויונית...פחחחחח צחקתי בקול.

    אגב עוד דבר - אף קבוצה בעולם לא אשמה או אחראית לזה שטוטנהאם החליטה לבנות פרויקט גרנדיוזי של למעלה ממיליארד פאונד שנקרא איצטדיון חדש - אם לטוטנהאם יש בעיה לסגור את החוב - שלא תבנה איצטדיון של מיליארד פאונד.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עוד דבר - אם מישהו חושב פה - בתמימותו שהוא יוכל ללכת לראות משחק בברנאביאו שיחשוב שוב. הרבה מאוד מהמשחקים קודם כל יועברו לאיצטדיונים בטוקיו, שנגחאי, ניו יורק, וושיגנטון ואיפה שלא תרצו - כי זה מה שיתאים כלכלית.
    בטח אחרי שנתיים ושלוש המחירים יהיו כל כך יקרים שרק תיירים יוכלו להגיע למשחקים. אם מנויים היום עולים 300-400-500 יורו בממוצע (שלא לדבר על אנגליה שכבר היום יש מנויים כמו אצל פחסנל שמעזים לגבות מאוהדים 2000 פאונד) אז תיהיו בטוחים שהם יעלו גם פי 5 ופי 10. למה? כי האמריקאים הגרידים נכנסו. לכו תראו כמה עולה כרטיס למשחק פוטבול או NBA - רגיל, עזבו לגמר שזה בכלל כמו עלות של בית ב-5 ספרות. זה יהיה ככה גם בסופר ליג. בוודאות. ובטלוויזיה גם יגזרו אתכם על מחירים למשחקים לצפייה. למה? כי הם מונופול ומונופול יכול לעשות מה שהוא רוצה.

    אני באמת מקווה דבר אחד: שאם החרא הה יקום, האוהדים, האמיתיים, יעזבו את היציעים, ואת האווירה שהם יצרו, ויקימו בכל מדינה מועדוני אוהדים. כמו בגרמניה. ההתחלה תהיה קשה, אבל זו הדרך היחידה שהכדורגל יחזור לשורשים שלו. ייקח עוד כמה שנים אבל בסוף כולם ינהרו לשם.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נראה לך הגיוני שאייאקס שתזכה בליגת האלופות תקבל פחות כסף ממנצסטר יונייטד שתודח בבתים כי ליונייטד יש MARKET POOL גבוה יותר? הולנד אשמה שהיא מדינה עם 10 מיליון איש ובריטניה עם 90 מיליון? זה הרי הזייה שאין כדוגמתא כבר עכשיו. בשום סיטואציה בעולם, קבוצה שזוכה בטורניר, לא מקבלת פחות אלא הרבה הרבה הרבה יותר מקבוצה שכשלה בתחילת הדרך. זו הדרך: א. הספורטיבית. ב. שהפערים לא יהיו חזיריים. ומעניין מי יצר את זה ב-UEFA? הקבוצות הגדולות...אז עכשיו הן עוד יותר בוכות? זה מה שנקרא הרצחת וגם ירשת.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין קשר לשוק חופשי. זה לחלוטין קרטל שיהיה מנוהל על ידי החברים בו במקום על ידי גוף חיצוני. הם הולכים לסכם ביניהם שלא משלמים מעל ל-55% מההכנסות על שכר (מה שלדעתי עובר על חוקי ההגבלים העסקיים, בטח באירופה) ולנצל את הכוח שלהם על השחקנים והמועדונים הקטנים ביותר. מניח שהם גם יסכמו ביניהם שלא משלמים מעל סכום מסויים למועדונים שלא נמצאים בארגון.
     
    יאן קולר ו-עומר אוהבים את זה.