Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Numb Member

    הצטרף ב:
    ‏4/9/20
    הודעות:
    557
    לייקים שהתקבלו:
    86
    מין:
    זכר
    אחרי כל מהלך טוב של קנזס מראים את ביאנמי ומשבחים אותו .
    ברור שזה הוראה מלמעלה כדי שהוא יקבל הצעה להיות מאמן
     
  2. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    באפלו קבוצה סימפטית לאללה, קשה שלא להתחבר אליהם עם הקהל המדהים שלהם והכל (המחווה שהם עשו לג'קסון). אבל עד שמהומס לא יפרוש שנתיים לבייסבול אין להם ממש סיכוי. ובשונה ממייקל גם שם אני בטוח שהוא יצליח חחח. איזה מזל שהצ'יפס לא נפלו במשחק המחורבן הזה נגד הבראונס. זה יכל להיות אסון לראות את מייפילד מגיע לשלב הזה ביחס לנסיבות, ובכלל.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אלן והבילס לא מוכנים. אין את רמות התיקתוקיאדה הנדרשות. אלן בקושי מזיז את העיניים, לא משחק חכם. הוא מסוגל לאלתר באופן יוצא דופן כשהמהלך קורס אבל אני באמת לא רואה איך זה מספיק מול המכונה המשומנת בצד השני.

    יאללה, להמשיך ללחוץ על הגז ואז להכניס את פאטי לבונקר שלא יחטוף בטעות את הנגיף שאסור להגיד את שמו.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    מקווה שכולם נהנו מהקונצ'רטו השנתי בלי LT1, RT1, LG1, RG1, WR2.

    חוגגים אבל בקטנה שלא ייפול חלילה פסנתר כנף על הראש של הלונג סנאפר. שההולדר לא ישבור את הגבה ויגמור את העונה. שהפאנטר לא יפרוק את הקמיצה ברגל שמאל. אלה הולכים להיות שבועיים מסוכנים מאוד מבחינתם.

    עכשיו זמן להטביע QB'sבינוניייםעדשיוכחאחרת.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בא לי טוב מאוד הקונצרט של הצ'יפס אחרי איך סיום המשחק הראשון. כבר כמעט שכחתי שהם מעבירים הילוך הם בסטנדרט משל עצמם וכל השאר יכולים למצוץ. זמן טוב להיות ב-mode של זה לא קרוב להיות קרוב גם למרות כל הפצועים שאליאור ציין (ווטקינס יא בן זונה).

    הפנים לסופרבול ואיזה חתיכת סופרבול הולך להיות. ברמה הרגשית, אני לא זוכר סופרבול שחיכיתי לו יותר. הקיובי הכי טוב מול הקיובי הכי ווינר בתולדות הליגה. העתיד מול העבר. ניצחון של מהומס ויזכרו לו כל הקריירה שהוא ניצח את בריידי בסופרבול בדרך לריפיט (כנראה שלא תהיה לו עוד הזדמנות כזו). ניצחון של בריידי ואי אפשר יהיה להתווכח יותר מי ה-GOAT (זה כבר לא קשור ליכולת במגרש. זכייה בסופרבול עם פאקינג טמפה ביי בגיל 43 זה הישג מפגר שגם גדול ההייטרים לא יוכל להתווכח איתו). גם כל הזמן ברקע קופץ לי לראש התמונות מהשוט אאוט הפסיכי בין שני הקיוביז ב-2019.

    אבל בוא ננסה להירגע ונסיים בטוב.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/21
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ווטקינס זו מכה קלה בכנף ותעודת ביטוח (ועם עוד שבועיים לתת לאיברי החרסינה המזדיינים שלו להחלים אני מאמין שהוא יהיה זמין. הפאקינג זין הזה. חסר לו שהוא לא מאריך שנה הבאה על איזה 2M לעונה כולל בונוסים לפני שמדווחים עליו לרשויות על הונאת פונזי). 4 פותחים ב-OL בחוץ (ת'כלס "רק" שניים נפצעו הלילה, השניים האחרים נפצעו כבר בתחילת העונה. אבל זה לא משנה את הנקודה שכל ה-OL כמעט מורכב מבקאפ'ס שלא היו בתיכנון כשאף אחד בכלל לא שם לב או מדבר על זה כי הקונצ'רטואים הפכו למובנים מאליהם) + פאטי עם TURF TOE מול הדיפנסיב ליין הטוב בליגה זה פוטנציאל נפיץ מדי ועל זה ככל הנראה יוכרע המצ'אפ. אנדי יצטרך להזרים את כל עיצובי הסקרינ'ס/ריבר'ס ראנס/hitces ושאר שיחרורים מהירים וקצרים כדי להתמודד והמצ'אפ הלילה מול הבילס היה חזרה גנרלית טובה. לפאטי היה Averge depth of target של 5.8 יארד בלבד (AKA אלכס סמית מצוי) וההתקפה עדיין שחטה ללא הכרה עם טונות שטחים פנויים ו - YAC של טייפריק/קלסי/הארדמן. לטמפה יש הגנה ***הרבה*** יותר מהירה ופיזית משל בפאלו והם משחקים יותר MAN TO MAN מאשר שמירה איזורית כמו בפאלו אז על הנייר זה אמור להיות קצת בעייתי יותר במובן הזה.


    ואהבתי את העקיצה הסמויה באמצע הדברים. כמעט כתבתי אתמול "עכשיו זמן להטביע QB's בינונייםעדשיוכחאחרת" (והאמת היא שמתחיל להיות מוכח אחרת)" אבל ההייטריות הייתה חזקה ממני. בגדול אני איש חלש שיילך עם ה-priors שלו עד הקבר ככה שלא מעניין תי כלום. אבל כן. מתחיל להיות לא נעים כל הקטע. מקווה שאישבינוניעדשיוכחאחרת (והאמת היא שבכלל לא מתחיל להיות מוכח אחרת אלא להפך) מודע לבושות והנזק שעלול להיגרם לרזומה השקרי והמנופח שלו ויתקשר השבוע לתת למאמן הרבה יותר טוב ממנו קצת אינסייד אינפו לגבי כל מיני רמאויות לפני המשחק שיצטרכו לשים לב אליהן.
     
    Armstrong ו-Hakeem Nicks אוהבים את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דווקא בגלל המצ'אפ בין ההגנה של טמפה ל-OL של קנזס אני חושב שהמשמעות שלו אפילו גדולה יותר (ראה ערך: הפלייאוף בעונה שעברה).

    בלי קשר אני חושב שמדובר ביותר מזה. הוא פותח את המגרש ולא משאיר שום סיכוי סביר להגנה להתמודד עם עיצובי המהלכים של ריד.

    1) כמה זה שכיח כזו כמות פציעות של OL בעונה?

    2) יש איזו דרך לכמת סטטיסטית את היכולת של ה-OL מעבר לכמות סאקס שהקיובי חוטף בממוצע? (שגם זה לא תמיד באשמת ה-OL כמו קיובי לא טוב מספיק או סתם קבוצה לא מאומנת). למשל ממוצע זמן אחזקת כדור של הקיובי (גם לא בדיוק הנתון הכי טוב שחושבים על חשיבות המהירות של שיחרור הכדור) או סוג של Expected Sacks מול יריבה לפי האיכות שלה ו/או התפתחות של משחק (ראה ערך: XG בכדורגל).

    הייתי שמח אם היית מרחיב על כמה מטריקות שאתה מסתכל עליהן שבא לך לבדוק כל-מיני תאוריות (גם מעבר למה ששאלתי).

    1) נשמע דיי דומה לסופרבול של העונה שעברה. רק שיש קיובי עם ארבע אונות מתפקדות ושבע נשמות מאחורי הסנטר של היריבה.

    2) טוד בוולס אולי מאמן ראשי גרוע ואולי לא (אני לא יודע אם הג'טס זה מדד למשהו), אבל נראה שהוא עושה עבודה מצוינת כ-DC. יש לו ביצים, הוא קורא מהלכים טוב ומהמר כדי לנצח. הוא מרגיש כמו פליימייקר בעצמו עם היכולת שלו להשפיע על המשחק, בטח אחרי מה שהלך בחצי השני של בריידי מול הפאקרז. נראה מה ריד ומהומס יכינו לו בצד השני שזה level אחר לגמרי, אבל חשבתי שהוא ראוי לציון על כל העונה הנוכחית עד כה.

    מסכים. בעיקר לגבי החלק השני.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/21
  8. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הניצחון של סלוודור אתמול הופך למתקתק מרגע לרגע כששומעים ברקע שהתחיל דיבור שיכול להיות שזאת העונה האחרונה של רודג'רס בפאקרס, לא באמת קונה את זה הם צריכים להיות אידיוטים גמורים בכדי לוותר עליו ולדעת שבלעדיו הם נכנסים ל 40 שנה במדבר. אבל אם הוא עוזב, באופן כללי אני חושב שכל ה NFC North הופך ללא רלוונטי לכלום, כל קבוצה שם יותר שבורה מהשניה.

    ושוב אני קורא מכאן לראיין פייס להתאבד, ויתרת על ווטסון כי הוא כושי (הוא אפילו לא זימן אותו לראיון) היתה לך הזדמנות אמיתית לשים יד על טום בריידי, וגם על זה ויתרת. הוא היה מגיע עם כל הג'מעה שלו (גרונק/פרונט/אנטוניו וחברים..) ואולי היום השיקגו ברס היו בסופרבול מול קנזס סיטי. מדהים שאתה עדיין מחזיק בתפקיד שלך עם אופציה להפוך להיות הנשיא של הקבוצה בעתיד, רק מוכיח עד כמה הפרנצ'ייז הזה לא בכיוון בכלל.

     
    Armstrong אוהב/ת את זה.
  9. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    חחחח מצחיקים אתם שחושבים שבריידי צריך לנצח את הסופרבול הקרוב כדי באמת להיות הGOAT
    הוא כבר GOAT מלפני 3 טבעות, שחררו ותתחילו להבין שיש לכם עסק עם בן האלוהים.

    והולך להיות כיף חיים. סופסוף סופרבול טוב שאני לא מעורב בו רגשית (בערך).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/21
  10. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    אפשר הסבר על ההחלטה של גרין ביי ללכת על קיק ברבע הרביעי כשהיו במינוס 8 במקום לקחת סיכון ולנסות td בדאון הרביעי? האם שתי דקות זה מספיק זמן בשביל להשיג td כשהכדור בידיים של הקבוצה השניה? אני יודע שהכל אפשרי אבל השאלה האם זו היתה החלטה לגיטימית בהתחשב בנסיבות? בוא נגיד שתסריט אופטימי היה שטמפה יכשלו ב 4 דאונים הראשונים ויבעטו את הכדור. כמה זמן קבוצה יכולה להוריד מהשעון במקרה כזה?
     
  11. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    לגרין ביי היו 3 טיים אאוטים + two minute warning ככה שהשעון לא היה אמור לרדת כמעט.
    הבעיה בקריאה הזו והסיבה שלפלור נשחט (ובצדק) היא שככה או ככה, אתה עדיין צריך TD בשני המקרים - אז למה כבר לא ללכת על זה אם אתה ב-8 של היריבה עם רודג'רס?
    נניח ואתה נכשל ב-4th down, עדיין טמפה ביי מתחילה מה-8 יארד ליין שלה ויש לך סיכוי לקבל את הכדור ב-field positioning יותר טוב מבמקרה שאתה בועט FG ומשיג עצירה (בתקווה, בכל זאת החזרת את הכדור לידיים של טום בריידי שמריח דם ומריח סופרבול)

    אני לא מומחה פוטבול גדול ועדיין מצאתי את עצמי מזועזע מההחלטה הזו. אנטי קליימטי בטירוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/21
    wings אוהב/ת את זה.
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033


    בלא מעט מובנים, היה אמור להיות שם ניסיון בדאון רביעי וזה היה אמור להיות בגדר RODGERS, AND THIS IS FOR THE GAME.

    ואם בכל זאת FG, בחיי שאני הולך אחר כך על ONSIDE KICK. ברגע שבעטת והורדת ל-5 הפרש, אתה משחק על זמן, לא על FIELD POSITION. בכל מקרה אתה חייב להמנע מלספוג TD תוך כדי שאתה מנסה להשיג עצירה או לכפות עליהם FG לפני שנגמר הזמן. הם בכל מקרה הולכים על ריצות ועל מסירות קצרות כדי לשרוף זמן.

    כמו בוסטיק בזמנו, קווין קינג צריך להבעט מהליגה על התצוגה הזאת.
     
    wings אוהב/ת את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הוא יודע שהוא פספס הזדמנות ענקית השנה, יעבור לו. לצאת עם 6 נק' בטוטאל מ 3 INT של בריידי עם התקפת על חלל כמו שלהם ועוד באלמבו זאת הזייה שלא כתובה בכוכבים. זה היה משחק שהם היו צריכים לנצח בלי בכלל להגיע למצב שההחלטה הזאת של לפלור בסוף תקבע משהו. חוץ מהפורטי ניינרס של שנהאן והסיינטס לא רואה שום קבוצה שמסוגלת להעמיד לו כלים לפחות באותה הרמה שעמדו לרשותו השנה. עדיף לו להישאר ב NFC North עם הפאקרס הוא יקח את הבית הזה גם בגיל 70 בחצי הילוך. אין לו מה ללכת לחפש הרפתקאות במקום אחר.

     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    השמדה של 80% מחולייה כלשהי? לא שכיח בכלל בלי קשר לעמדה. פשוט צירוף מקרים שואתי מדי. ספציפית לגבי OL ממחקרים שקראתי לאורך השנים הם נמצאים איפשהו באמצע מטה בשכיחות להופיע ב-Injury report מדי שבוע, אחרי סקיל פוזישנס (RB/WR/TE) וליינבק'רס שחווים את כמות הפיצוצים הגבוהה ביותר פר משחק ודיפנסיב בק'ס שנמצאים בתנועה מתמדת עם שינויי כיוון חדים.

    אין סטטיסטיקה מושלמת וחנוני אנליטיקס מנסים לפתח ולשכלל כל מיני מדדים מדי שנה. הרבה בגלל הסיבה שציינת לגבי זמן השיחרור של ה-QB וככל שהולך ומצטבר יותר מידע זה כמעט הפך להיות סוג של קונצנזוס לשייך SACK% ל-QB ולא לקו ההתקפה שמגן עליו. QB שמשחרר כדור מהר גורם ל-OL שלו להיראות טוב יותר גם אם הוא לא בהכרח כזה ולהפך. וזה אכן תלוי בשיטה וה-Scheme אבל לא רק. QB's כמו דשון ווטסון וראסל ווילסון הם דוגמאות טובות ל-QB's מצויינים שאוכלים טונות סאק'ס מחרידים בגלל התעקשות להאריך מהלכים בכל מחיר. ואלה דברים שאפשר להבחין ובהם ולנתח אותם רק במבחן העין עם Charting ידני כמו שחברות כמו PFF ו-Football outsiders מבצעות עד כמה שהן יכולות.

    הכי קרוב ל-XG מכדורגל בפוטבול זה EPA שהזכרתי לפני כמה חודשים בהקשר של ג'וש אלן שהפך בשנתיים האחרונות למטריק הטוב ביותר להערכת יכולת התקפית/הגנתית בכלל. אפשר לקרוא על זה בהרחבה כאן (ולהתעדכן בדאטה בייס עדכני ב-Rbsdm.com). בקצרה - בכל דאון ודיסטנס יש Expected points מסויים. לדוגמה - 1st and goal מה-5 יארד = Expected point קרוב ל-6 בגלל הסבירות הגבוהה ל-TD וה-EPA של ה-QB בהנחה שה-TD אכן הושג במסירה/ריצה שלו קרוב ל-0 (או אם לא הושג מקבל מינוס) . לחילופין, 3rd and 15 מה-20 יארד ליין - Expected point שקרוב ל-0. אם השגת Conversion ה-EPA גדל בהתאם לדאון&דיסטנס החדשים והסבירות של הדרייב להסתיים ב-TD.

    זה לא metric מושלם ויש סביבו ועליו המון וויכוחים כשהטענה המרכזית היא שהוא פחות משקף את איכות ה-QB (למרות שכשמדובר עליהם ספציפית הם נמדדים רק על מסירות/ראשינג שלהם) אלא של כל החולייה ההתקפית והפלייקולינג.

    חוץ מ-EPA אני אישית אוהב גם Success rate פר מהלך (שרלוונטי בעיקר עבור QB/RB והגנות). כדי שמהלך ייחשב למוצלח תחת הנוסחה הזאת הוא צריך לענות על התנאים הבאים:
    לפחות 40% מהמרחק הדרוש ב-1st down.
    לפחות 60% מהמרחק הדרוש ב-2nd down.
    100% מהמרחק הדרוש ב-3rd/4th down.

    דומה אבל קצת יותר מדאיג. לפחות שם שני ה-OL's הטובים ביותר של קנזס עוד שיחקו (שוורץ ופישר). פה זה לא הולך להיות המצב.

    בולס תמיד היה מוח הגנתי חד (ואתה צריך להיות אחד כדי להפוך למאמן ראשי בליגה) ככה שההצלחה שלו לא מפתיעה אבל אני חושב שבמקרה הספציפי השנה זה פחות טביעת האצבע שלו ויותר הכישרון הבלתי נגמר שיש לו לעבוד איתו. ה-DL שלהם עם JPP/בארט/ויאה/סו/מקלנדון/גולסטון/נונייז הוא פשוט מטומטם לגמרי הן מבחינת איכות והן מבחינת עומק + שילוב שני ליינבקר'ס מהמהירים (ווייט) והחכמים (דייויד) בליגה + CB1 סופר מוכשר במגמת עלייה (קרלטון דיוויס) ו-S שתוך שנתיים ידברו עליו במונחים של פרו בולר וטופ 5 בליגה (ווינפילד ג'וניור שלא שיחק אתמול אבל כן ישחק עוד שבועיים). אי אפשר לרוץ נגדם (במיוחד לא לצדדים). הם מייצרים לחץ בתדירות הגבוהה ביותר עם 4 שחקנים בלבד (קריטי ברמות במצ'אפ מול הצ'יפס כי זה מאפשר לרכז 7 שחקנים למשימות כיסוי וציפוף שטחים). כל תיקול שלהם הוא פוטנציאל לשבר בחלחלולת.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.