הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    שי, בכל מה שקשור לאייאקס אתה חי בבועה.
    מה אני אגיד לך, תמשיך לשקר לעצמך שזה יכול להצליח ככה לאורך זמן.
    תהיה בריא!
     
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    משחק לא קל ללב אבל העיקר הנקודות. 6 נקודות מ-2 המשחקים האחרונים זה מעולה
     
    AFCA ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בדיוק. אף אחד לא מרוצה ממה שראינו הערב. אין לנו סגל רחב, על זה אין ויכוח. אנחנו צריכים חיזוק, על זה אין ויכוח, אבל יש משאלות ויש מציאות. אייאקס לא תקנה עכשיו חצי הרכב...

    יש כוס ריק, אבל אנחנו מובילים את הטבלה. אפשר להסתכל גם על זה. אגב, לאט לאט אני מתחיל להזכר בתקופה של פרנק דה בור. כמה משחקים היינו מנצחים אז בצורה הזאת? היום הגיע לפיינורד מינימום נקודה, מתי שחקנים כבר מקבלים התכווצויות גם ניצחון שכזה הוא חשוב. בשביל פיינורד ההפסד הזה עלול אולי לגמור לה את הליגה. היא רחוקה עכשיו שש נקודות מהמובילה ותשחק בקרוב עוד שני משחקי צמרת. אנחנו רק אחד...
    לא צריך לצאת לריקודים, אבל נהדר לנצח ככה את פיינורד. מה טוב לראות את הכדור פוגש את המשקוף בשניות הסיום. אין מתוק מזה!
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עדכון לגבי מצבו של חראפנברח. השחקן בעצמו הודה שהוא סובל כבר שנים מכאבים בגב התחתון. הוא לא יודע ממש למה זה כל הזמן חוזר. היום הוא הרגיש שאם הוא היה ממשיך הנזק היה יכול להיות יותר גרוע. אני מעריך שיקבל מנוחה במשחק הגביע מול א.ז, אבל זו הערכה בלבד.
     
  5. ארז כהן Piet van Reenen

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    459
    לייקים שהתקבלו:
    116
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/21
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מחזור הגביע נפתח הערב. אקסלסיור מנצחת בפנדלים את MVV אחרי 2-2 לאחר הארכה. ויטסה מנצחת במשחק חלש את אדו דן האח 2-1. פ.ס.וו מנצחת בחוץ את וולנדהאם 2-0, אבל התוצאה לא משקפת. לפי הדיווחים הקבוצה של זהבי יצא במזל עם הניצחון. נו טוב, גביע זה גביע. שם רק התוצאה חשובה! (בעצם מתי זה לא חשוב...?)
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לפי ה"טלחרף" אייאקס תעלה הערב לשריקת הפתיחה עם לפחות שמונה שחקנים שלא פתחו מול פיינורד. מבחינתי החלטה מצויינת. ראינו כבר נגד חובבי ציון שחקנים עם התכווצויות. אין שום צורך לעלות היום את ההרכב הראשון. על הנייר אמור לנו להיות סגל רחב, זו ההזדמנות של הרבה שחקנים להוכיח את זה. לא אופתע אם נובס הערב, אבל זה רק יחזק את הטענה שהקבוצה הזאת לא מספיק עמוקה בשביל להתמודד בשלוש חזיתות. לעוף בחוץ באלקמאר בגביע ההולנדי לא יהיה נעים, אבל לנצח 2-0 בוולנדאם במזל זה יותר גרוע...
     
  8. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אתמול המחצית הראשונה של וולנדאם הייתה פשוט מטורפת. השוער של פ.ס.וו הדף לא פחות משישה כדורים, ובכלל האורחת נראתה כמו קבוצה מליגת המשנה. בקושי עשו משהו... זה היה ברור שאם וולנדאם לא תכבוש במחצית הראשונה היא תחטוף בשנייה. חבל.

    היום הגביע נגד אייאקס ובשבילנו זה כמו גמר. נראה שאייאקס מתייחסים לזה אחרת אבל אותי זה לא מעניין, נשמח מאוד להמשיך לרבע הגמר על חשבונם. אבל אני בטוח שיהיה משחק שקול...
     
    Ajacied, de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מגיעים לשחקנים המון מחמאות. גם למאמן שהכין תכנית מצויינת כדי להפריע ליריבה. לחץ מצוין בכל מהלך המשחק מנע מהביתיים לפתח משחק מסודר. נכון, פעם אחד השופט הציל אותנו בחצי השני כשבואדו לא היה בנבדל, אבל בסך הכל AZ יצרה בעיטה מסוכנת אחת. אחרי סיום המשחק דיברו בטלוויזיה רק על "מה היה קורה אם ה-VAR היה פעיל הערב". נכון, אין סיבה יותר לא להשתמש בו, אבל יש אחוז מסויים של אוהדים שבכל מקרה ימצאו משהו בשביל לרדת עלינו. בליגה אם אלברז בועט בקלות בגודמנסון ברחבה הם יקבלו פנדל. אין לי שום בעיה להגיד את זה, אבל אני חוזר ואומר, בתמונה הכללית הניצחון לגמרי צודק. פגשנו בין היתר שלוש פעמים את האלומיניום, וגם פרומס היה צריך לכבוש בסוף.

    נהנתי הערב ממרטינז ומהלחימה הכללית של הקבוצה. ברור שבעונה הבאה שחקנים כמו לאביאד או אקלנקאמפ צריכים לשחק במקום אחר, אבל בוא נקווה שקודוס יחלים. גם נרס נראה הערב נורא, חלוד לגמרי. אגב, AZ אכזבה הערב. חוץ מוויינדל שאני באמת מחבב, איפה היו היום סטנגס ובואדו?

    סיכום כללי. שיחקנו עם ההרכב השני, AZ עם כוכביהם, וניצחנו בצדק. הלאה למשחק הליגה בסוף השבוע מול פורטונה סיטארד.
     
  10. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    המון תגובות על השיפוט הרע אתמול, גם מלא עבירות קטנות הוא נתן לנו ולא לאייאקס (במיוחד הקטע בו הוא הסביר דברים לטליאפיקו, ואז שרק לביצוע הכדור החופשי שלנו בזמן שטליאפיקו חסר באגף כי הוא רצה לדבר איתו. בדיחה)
    וגם הגול של אייאקס מספק נבדל, הפנדל כאמור על גודמונסון (גם במחצית השנייה נתפס בברוטליות בכדור חופשי), הנבדל של בואדו שהיה מטר בפנים. וקרן שקרלסון השיג בסוף והקוון/שופט פשוט לא רואים כלום. מביך.
    אבל עם כל זה לאייאקס הגיע לנצח, הלחץ שהם עשו במיוחד במחצית השנייה היה פשוט מדהים. ביזוט קיבל איזה 30 מסירות אחורה במחצית הזאת, זה היה לא נורמלי. יאנסן המאמן שלנו לא ידע איך להגיב לזה ואנחנו התעקשנו לשחק קצר במקום ישר להעיף וללחוץ את אייאקס בחלק שלה. לא ברור.

    באשר להרכב שני של אייאקס - בהחלט הרכב משני אבל מה עשה יאנסן אצלנו עד דקה 60? חצידיאקוס (בלם) משחק מגן ימני, קלאסי (לדעתי שיחק לאחרונה בספטמבר) פותח בהרכב ואבוקלאל שיודע רק לעלות כמחליף כנראה. וברגע שאין לנו את קופמיינרס באמצע הקבוצה הרבה פחות טובה. זה תמיד ככה.
    אז רק בדקה 60 הוכנסו שלושת השחקנים שלנו שהיו אמורים לפתוח...

    בקיצור ערב מאכזב מאוד.
     
    הרצליה עד המוות ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @c_web
    אני מבין את האכזבה שלך. את האמת שלא ציפיתי למשחק שראינו אתמול. טן האח הכין כמה מלכודות לפרייק יאנסן ולבסוף הצלחנו לנטרל ברב המשחק את ההתקפה של AZ. ראיתי אייאקס עם הרכב משני שמוכנה להלחם, כאילו שהם ידעו שעל הנייר היריבה יותר כשרונית. רק הרשה לי להגיד שיאנסן כן העלה את קופמיינרס, סטנגס, בואדו ואואן ויינדל בהרכב. השלד כן פתח. בכל מקרה זה לא משנה עכשיו. בהחלט מסכים איתך שקופמיינרס כבלם עזר לנו.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אייאקס, היירנביין, אקסלסיור ונק ניימייכן יארחו ברבע גמר את היריבות שלהן בגביע ההולנדי. במוצאי שבת תערך ההגרלה. פ.ס.וו, פיינורד, ויטסה, ו-vvv Venlo יהיו ארבעת היריבות האפשריות. ניחוש שלי? פ.ס.וו תשחק בארינה....

    ידיעה אחרת. משפחת נורי תבקש רשמית בוררות כדי לפתור את עניין הפיצויים מול אייאקס.
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא שיש לי משהו נגד האלר(לא מכיר האמת) אבל למה איאקס לא פנתה בכיוון של האקס ארקדיוש מיליק שהיה יכול מאד לשדרג אותה לדעתי. היום דווח שהוא שוחרר למארסיי, שזה לא מועדון בלבל גבוה מאשר איאקס. האם פניתם אליו ואם לא אז למה. סתם סקרנות של 3 בלילה.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    רק שכחת להזכיר שמיליק הושאל לשנה וחצי, מארסיי לא רכשה את האקס שלנו. אייאקס היא קבוצה שלמעשה לא משאילה שחקנים מקבוצות אחרות. לדעתי זו הסיבה העיקרית. טן האח גם מכיר את האלר כשאימן את אוטרכט. ללא ספק שמיליק היה יכול לעזור, אבל כרגע נראה שהשידוך בין החלוץ הצרפתי לקבוצה שאני אוהד עובד.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    השאלה עם אופציית רכישה בסוף העונה.