הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כבר היה מספק לראות שלא היינו צריכים לסבול את הזבל שיש תמיד ביציעים שם. לדעתי זה גם השפיע על שחקני המארחת. אוטרכט פשוט היתה מאד בינונית ואנחנו יכולים לשחק יותר טוב. הקטע הוא שאם אתה בסוף מנצח 3-0 אז לא צריך הרבה להתלונן. אפשר וצריך להשתפר, אבל הדרך עוד ארוכה...

    קלאסן הוא בינגו. באיינדהובן מאוננים עדיין על כל נגיעה של גצה, אבל אייאקס עשתה יופי עסקה עם החזרת האקס. למעשה ואן דה בייק כבר נשכח...לא שיחקנו היום גדול, אבל לפעמים גם לא צריך. ניצחנו היום באחד המגרשים הכי קשים בשבילנו.

    ממשיכים הלאה, רק בריאות לכולם.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    חבל, אבל גם ויטסה ופיינורד ניצחו. הצמודה שלנו מארנהם מנצחת בבית 3-1 את אממן. היא כן מאבדת את באזור בכרטיס אדום.
    פיינורד מנצחת 2-0 בבית את כרונינגן.

    בסך הכל את שלנו עשינו. עברנו משוכה לא פשוטה ועל השאר כבר אין לנו שליטה. פ.ס.וו גם כבר תנצח בערב. אגב, אנתוני יצא בהפסקה בגלל מיחושים בשריר הירך האחורי.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    AZ מנצחת 3-0 בהיירנביין. נראה שהקבוצה מתאוששת מפתיחת העונה הקשה שלה. למרות ששום דבר אבוד מבחינתה הפער בינה לבין המובילה עדיין גדול. עשר נקודות זה הרבה כשגם קבוצות כמו ויטסה, וטוונטה ממשיכות לנצח.

    עדכון:
    כל הצמרת ניצחה. אם זה ימשיך ככה אנחנו צפויים לקבל סיבוב שני מותח מתמיד. האם ויטסה וטוונטה יכולות להמשיך ככה? האם AZ לא תאבד יותר נקודות מיותרות? האם כולם יישארו בריאים.....?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/20
  4. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    משחק מצוין שלנו אמש, אבל ברור שאנחנו כבר לא מועמדים להיאבק על אליפות לדעתי. ננסה להשתחל לרביעייה איכשהו.
    ראיתי את המשחק של אייאקס אמש, לא זוכר מתי אוטרכט התבטלה ככה נגד קבוצה. היה ברור שבסוף אייאקס תכבוש וזה הגיע דווקא מכדור חוץ של אוטרכט בעומק חלק המגרש של אייאקס, איבוד שם וכדור ארוך מדויק אחד גמר למארחת את הסיפור.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @c_web
    לא יודע עידו, יש עוד 26 מחזורים....כרגע המטרה צריכה להיות לא לאבד נקודות עד סוף הסיבוב הראשון. מבחינת כדורגל AZ יכולה להשיג את זה. בכל מקרה זה נראה שמבחינה מנטלית הקבוצה שוב בפוקוס. הקורונה כבר לא פקטור, ההגנה לא בפאניקה, וההתקפה לא צריכה מיליון הזדמנויות בשביל להכניס שער אחד. לדעתי העונה עוד לא אבודה! אגב, אתמול ראיתי בטלוויזיה ניתוח מעניין על וויינדל. סלוט נותן לו חופש והבחור משחק לפעמים גם כעין חלוץ. יש לו מהירות פנטסטית. על הנייר פוטנציאל להיות המגן הפותח של הנבחרת.

    אוטרכט ללא הקהל היתה אתמול בעיה. בשביל האוהדים המשחק הביתי מול אייאקס הוא משחק העונה. כל עוד הם לא בסכנת ירידה שום דבר אחר לא מעניין אותם. ראיתי אתמול קבוצה אנמית ואייאקס ניצלה את זה עד תום.
     
  6. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    וויינדל שחקן טוב, הוא מאוד נייד, נע הרבה ושיתוף הפעולה שהיו לו עם אידריסי היה מצוין. למזלנו הוא וקארלסון ביחד גם כן נראים טוב אז מבחינתו הוא יכול להמשיך באותה המגמה. הוא מפנה את הקו לקארלסון, לפעמים עומד באלכסון אליו שזה כבר קרוב לרחבת היריב וככה יצרנו את המצבים גם אשתקד וגם העונה. הוא בועט טוב גם מרחוק, הוא מדייק בהרמות שלו, הוא כן לא יכול לייצר לעצמו אבל בסדר הוא עדיין מגן. בהגנה הוא לפעמים מפקשש אבל נו זה הולנדי טיפוסי ;)

    אני חושב שההגנה עדיין לא בשיאה, ביזוט אמנם נראה שהתאושש מפתיחת העונה המביכה שלו (היה עצום בחמישי נגד סוסיאדד) אבל עדיין קשה לי לסמוך על חצידיאקוס ומרטינס אינדי לאורך זמן.
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הולנד מסיימת בתיקו עם ספרד. ללא ואן דייק, סיליסן ודה ליכט החצי הראשון לא הניבה פירות. יותר מזה, ספרד היו יותר טובים ועלו בצדק ליתרון. אחרי ההפסקה הצליח ואן דה בייק להשוות תוך שתי דקות ואז המארחת השתחררה. בסוף יש עוד טעם של החמצה כשממפיס ולוק דה יונג החמיצו ממצבים באמת קורצים.

    אחד המצטיינים היום היה וויינדל. בהחלט מגן עם פוטנציאל.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    שי תרשה לי להכניס פסימיות לנבחרת אולי קצת אנטי אבל דה בור לא יסיים קדנציה בנבחרת כמו שצריך.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    למה אתה חושב כך? תלוי מה מצפים ממנו. אתה מצפה למשל שדה בור יוביל הנבחרת לגמר היורו? בסך הכל המצב היום לדעתי לא ממש יותר גרוע מאשר עם קומאן. אנשים שוכחים מהר, מהר מאד. ללא ספק שלמאמן ברצלונה הנוכחי היו כמה תוצאות מרשימות, אבל אל תשכח שהיו גם לא מעט רגעים לא טובים. ההפסד בגמר ליגת האומות? מחציות מאד חלשות מול גרמניה. ניצחון על אנגליה בליגת האומות שגם יכול היה להסתיים בהפסד (האנגלים כבשו בדקה ה-81 שער שנפסל בגלל ס"מ ספורים של נבדל).

    תן לדה בור זמן. ראיתי היום חצי שני לגמרי לא רע. גם באיטליה ראיתי דקות טובות. מה שהיה באייאקס היה, וזה שהוא נכשל באינטר או קריסטל פאלאס כבר לא מעניין.

    הוא יתן לצעירים צ'אנס וכולי תקווה שהם יקחו אותה. זו היתה היום רק משחק ידידות, אבל וויינדל הראה פוטנציאל. קופמיינרס, חראפנברח שהוזמן היום, סטנגס, אולי בואדו בהמשך. מאלן, איחטארן. ביחד עם ואן דייק, ווינאלדום, דפאיי ופרנקי דה יונג יש לאוראנייה עתיד. להגיד עכשיו שדה בור ייכשל זה לדעתי לחלוטין לא מבוסס על שום דבר אלא אם כן אתה יודע משהו שאני לא יודע....:D
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    פיליפ קוקו פוטר היום מדרבי קאונטי מתחתית הצ'מפיונשיפ.

    מי היה מאמין שהמאמן הזה שנחשב עד לפני מספר שנים לאחד הטובים בהולנד ולאחד המבטיחים ביבשת יתדרדר לשפל שכזה....
     
    de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882


    ניצחון ראשון בעידן דה בור. במשחק התקפי טוב אוראנייה מנצחת 3-1 ומשאירה סיכוי לקחת את הבית. נצטרך גם קצת עזרה מבוסניה, אבל לך תדעו. בכל מקרה נשארנו בדרג הראשון וזה המינימום.

    הולנד פתחה נהדר, אבל צריך להזכיר שהבוסנים יכלו ברבע השעה הראשונה לעשות 2-2. אחרי זה כבר ראינו המון התקפות טובות בראשות ממפיס. כבשנו כבר שער שלישי בחצי הראשון, אבל הקוון ראה נבדל שלא היה. עם VAR בוסניה גם היתה נשארת בעשרה שחקנים אחרי ששחקן אורח פגע בצורה מכוערת בממפיס.

    בסופו של דבר ניצחנו די בקלות וזה מעודד. ההגנה נראתה מדי פעם קצת רעוע, אבל ההתקפה הראתה המון פוטנציאל. המגינים ויינדל ודומפריס נתנו משחק התקפי טוב. בכלל עד שנגמר הדלק המגן הצעיר של AZ המשיך להרשים. הבחור רק בן עשרים, צריך לקוות שימשיך ככה. דומפריס טנק, אבל נוטה לעשות חורים בהגנה...

    יוצאים לפולין ללא באבל שככל הנראה נדבק בקורונה.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882


    הולנד מנצחת בפולין 2-1. במשחק לא רע ההתקפה הגיעה למספיק מצבים בשביל לכבוש. לצערי זה לקח הרבה זמן, אבל ממפיס מהנקודה הלבנה ושער ניצחון של ויינאלדום עמוק בתוך החצי השני סגרו את הקמפיין עם ניצחון. איטליה הולכת לפיינל פור.

    המשחק עצמו נפתח לא טוב. תוך מספר דקות פולין כובשת. דה בור החליט לתת מנוחה לשני המגינים דומפריס ואואן וויינדל, אבל האטבור וואן אנהולט לא מספקים את הסחורה. מתפרצת קטלנית של המארחת ואוראנייה שוב צריכה לחזור מפיגור.

    ההתקפה בסך הכל עושה את שלה. גם בחצי הראשון כבר היינו צריכים לכבוש, אבל ויינאלדום, מאלן ופרנקי דה יונג החטיאו ממצבים קורצים. למרות שהוא לא צריך להציל כדורים מסוכנים פולין די מסוכנת.

    אוראל גרינפלד נותן בדקה ה-77 פנדל שלדעתי די גבולי. ממפיס בועט היטב פנימה. הולנד שבכל החצי השני מחפשת את השוויון מצליחה תוך שבע דקות שוב לכבוש. ויינאלדום נוגח קרן פנימה אחרי שגם עובר בדרך מגן פולני.

    הסיכום:
    ניצחון מוצדק, אבל ההגנה לפעמים מתקשה. בסך הכל נראה שדה בור מצליח גם להרגיע לאט לאט את הביקורת ומתי שיש ניצחונות השקט חוזר. חוזרים לליגה, אבל יהיה מעניין לראות בחודשים הבאים איזה שחקנים מסוגלים לעשות צעדים משמעותיים קדימה. בסך הכל אנחנו כרגע לא מועמדים לזכייה ביורו, אבל אם 2-3 שחקנים באמת יתקדמו ויש מומנטום לך תדעו.
     
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אסור לשכוח שגם דה ליכט עדיין עם הפציעת כתף הטורדנית. אני מניח שאיתו ועם דה פריי ההגנה שלנו תהיה יותר טובה, לואן דייק אני קודם כל מאחל בריאות יותר מאשמח לראות אותו ביורו אבל קודם שידאג לעצמו.
    כדי שהנבחרת תתקדם אנחנו בעיקר צריכים להצמיח איזה מספר 9 נורמלי כבר, איכשהו נהיינו מעצמת בלמים אחרי ב-2010 בקושי היינו יכולים להעמיד 2 נורמלים ובעמדת ה-9 חיכו הונטלאר וואן פרסי.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כשאני מסתכל על מה שקורה בכדורגל פה אני די חושש שיקח עוד זמן למצוא מספר 9 ברמה הכי גבוהה. לדעתי המועמד הכי טוב הוא כרגע בואדו, אבל יש לו עוד דרך ארוכה. חוץ ממנו אין כרגע הרבה. לדעתי בהולנד קצת נמצאים בתהליך של שינוי התפיסה. מבחינתי גם ואן פרסי לא היה ממש מספר 9. הנטלאר הוא ממש האחרון בקטגוריה הזאת כמו שאנחנו מכירים. היום מספרי תשע יותר טכניים, פחות גבוהים. מאלן, בואדו וכמובן ממפיס. אני חושב שבקטע הזה לא צריכים לצפות לשינוי מהיר. ממפיס, מאלן ואולי בואדו יהיו ביורו הקרוב.

    אנחנו צריכים יותר דרור. יש לנו בסך הכל 3-4 שחקנים ברמה הכי גבוהה. פרנקי, ואן דייק, וויינאלדום וממפיס. חוץ מזה יש שחקנים בינוניים או צעירים שצריכים עוד לעשות צעדים. לדעתי חצי שנה זה הרבה זמן. אם הגרעין הקשה ישאר בריא (לך תדע אולי וירג'יל יגיע לטורניר כשיר) לך תדע מה יקרה עם הצעירים של הטופ4. הרשימה די ארוכה, אבל הם צריכים להתקדם. לדעתי הכל יכול לקרות, חיובי או שלילי...

    @alexshw
    פים דוסבורח? אתה באמת חורש אתרים, הא? בהחלט נחמד שהבאת את הידיעה על מותו :sm_cool:
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.