דיון שאר הקבוצות - עונת 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏6/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עם ההנהלה הקיימת הנוכחית ובמצב הכלכלי העלוב של המועדון אז שום דבר לא יפתיע אותי - ברתומאו, בכל זאת. אולי לא 700 מיליון יורו שהם סעיף השחרור אבל מאה מיליון יורו בהחלט כן (זה הסכום בו ריאל מדריד מכרה את רונאלדו, סתם דוגמא למרות שיש הבדלים כמובן). הקייס הוא שלא מדובר בעונה רגילה אלא בעונת קורונה וכביכול הסעיף של יוני לא באמת רלוונטי, זה לדעתי צריך לשחק לטובתו של מסי. כמובן שבעולם מושלם הוא היה הולך בחינם ומגיע לו ללכת בחינם.

    כל אוהדי חאמס זוכרים תמונה ורודה מ-2015 שכל בעיטה הלכה לחיבור אבל עבר הרבה מאוד זמן. אנצ'לוטי מאוהב בו ומשך אותו גם לבאיירן מינכן אבל זה לא זה. לא מתאים לפרמיירליג. הוא לא היה מהיר מעולם, לא רואה אותו משחק שם כמספר10. הפיתוי כביכול - החוזה שלו נגמר בשנה הבאה, ריאל מתה להיפטר ממנו ואולי יגיע בחינם (אני הייתי דורש עליו כמה לירות בכל זאת). השנה הוא סבל מפציעות ברגע קריטי ומבחינתי זה עלבון למקצוע כששחקן מעדיף לא להיכלל בסגל בידיעה שאין לו ממש סיכוי לשחק. חאמס נראה טוב רק אם המדד הוא בייל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/20
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Iker Casillas,

    מה דעתך על רודריגו?

    שאלה רטורית?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/20
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    בגדול? כן. אין בי אפילו גרם של ספק לגבי האיכויות שלו, גם בגיל 33+, הוא עדיין, בפער עצום, השחקן הטוב בעולם.
    אני מניח שאם העסקה הזו כן תצא לפועל, נשמע כל מיני דבילים בתקשורת, שירגישו סופר שנונים כשהם יוציאו מהפה ״But can he do it on a cold rainy night in stoke?״ - זו ממש לא הייתה השאלה שלי.

    השאלה שלי היא נטו מספרית ולא באמת מעניינת. סתם בשביל רמת הטריוויה.
    בספרד היו לו 9 עונות של מעורבת ישירה ב-45+ שערים. הייתה לו פאקינג עונה של 50 שערים ו-16 בישולים. מעניין אותי לדעת גם באנגליה, לקראת סוף הקריירה, על איזה מהשיאים יצליח להשתלט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/20
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שבשנים האחרונות בברצלונה הוא שיחק את כל המשחקים וזה היה מוגזם ולא נכון גם אם קצב המשחק שלו הוא הליכה רוב הזמן עד שבא הקסם, זו הייתה טעות של ואלוורדה לדוגמא וגם פגע בו בסופו של דבר. פפ יידע לחלק את המנוחות. מעבר לכך הוא שיחק לעתים בעמדה אחורית יותר מה שאני מניח שבסיטי אין צורך שיקרה ולא רק בגלל קוויין דה בריינה. לדחוף אותו 25 מטר קדימה וזה יהיה סופר-מסוכן. ברצלונה הלכה ודעכה והוא היה היחיד שמוסר כדור נפלא לעומק, בסיטי יהיה מי שיזין אותו לעומק, בקבוצה עם אותו סגנון משחק. זה לא שהוא הולך לחתום בארסנל. ברמת המשחקים, אם הוא משחק 33-35 משחקים הוא כן מסוגל שער במשחק ואני מתעלם לרגע מהבישולים.

    ג'ימי וארדי בדרך להאריך את חוזהו בשנה נוספת קרי עד 2023, אומרים שיקבל שדרוג בשכרו על אף הקורונה - לאור כל מה שנתן למועדון. האמת שהייתי רוצה לראות אותו בקבוצה גדולה יותר אפילו לשנה אחת אבל לאור הגיל זה בלתי אפשרי.

    לגבי רודריגו, השאלה לא הופנתה אליי, אבל הוא היה פחות טוב אשתקד וההייפ סביבו דעך. חלוץ לא רע, עסקה לא רעה, הוא שחקן שיוצר המון הזדמנויות והעמדה היא לא ממש בשפיץ אלא שחקן כנף שמאל. כבש את השער הקריטי נגד אייאקס ויש לו קצת נסיבות מקלות לגבי כל החרא שעבר על הקבוצה ועצם זה שהיה במרחק נגיעה מאתלטיקו מדריד וזה התפוצץ לו בפנים.
     
  6. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    סה"כ נתונים יש לו - מהיר מאוד, פיזי, שליטה טובה בכדור, ניתור ומשחק ראש טוב, מעולה לקבוצה שמתבססת על מתפרצות או משחק מעבר מהיר. אני דווקא לא הייתי מגדיר אותו כחלוץ יוצר, אמנם הוא בהחלט יודע לברוח לצדדים או לרדת למרכז המגרש כשצריך אבל הוא לא שחקן שיוצר מצבים יש מאין (סטייל סוארז בליברפול או אגוארו).

    כחלוץ בודד הוא אף פעם לא הוכיח את עצמו (נבחרת ספרד בעיקר) ואני גם לא זוכר שראיתי אותו בכנף שמאל (לפעמים כן בכנף ימין עם הרגל השמאלית שלו), הוא כמעט תמיד משחק עם חלוץ לצידו ב4-4-2 ושם הוא באמת שיחק את הכדורגל הכי טוב שלו. יש לו אחלה link-up play עם החלוץ שלצידו ועם שחקני האגף כשהקבוצה בפורמה טובה, לא סתם ברצלונה ואתלטיקו ממש רצו אותו לפני שנה-שנתיים.

    למה הוא בכל זאת עבר עונה נוראית ומגיע לפאקינג לידס במקום לקבוצה בכירה יותר? גם בגלל ההנהלה השערורייתית של ולנסיה אבל גם כי הוא תמיד היה on and off לאורך כל הקריירה שלו. לצד תקופות שהכל הלך לו וכל כדור היה נכנס לרשת, היו המון תקופות של חושך מוחלט שהוא נראה לא קשור בעליל לרמות הגבוהות, בין אם הוא פשוט נעלם לגמרי במשחקים מסוימים ובין אם הוא לא הצליח לבצע פסים פשוטים והחמצות שאתה מצפה מכל חלוץ להכניס. השחקן אולי הכי לא יציב שלדעתי תיאר באופן הכי מדויק את ולנסיה של השנים האחרונות. לזכותו (או לחובתו, תלוי איך מסתכלים על זה) ייאמר שהוא גם סבל מפציעות לא פשוטות בשנים האחרונות, בעיקר בקרסול וגם קרע צולבת לפני כמה שנים.

    מעניין לראות איך יסתדר עם ביילסה, על הנייר הוא מתאים לפרמייר ליג ויש לי תחושה טובה לגביו אבל הוא יצטרך גם שותפים טובים מספיק לצידו בהתקפה. הוא יכול לבוא רק לעצמו בטענות שהוא עכשיו בלידס יונייטד ולא באתלטיקו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/20
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    ממש מכירת חיסול בולנסיה, הקבוצה הזאת בכלל תישאר בליגה? פירוק מוחלט של הסגל. עצוב לראות.

    ומי מנצח על הקטסטרופה הזאת? פיטר לים, שאולי זכור לנו (אוהדי ליברפול) פה כמי שניסה ולא הצליח לרכוש את ליברפול ב2010 מהיקס וג'ילט. יש סיכוי טוב שיש פה בפורום הודעות מפלילות שלנו שבהם אנחנו מחזיקים אצבעות שירכוש את המועדון איזה טייקון סינגפורי ויקנה סגל חדש. @owen11111 ירגיש שהטיעונים שלו לגבי FSG מקבלים הרבה תוקף.
     
    owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,574
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    נראה לי שהקלישאת סטוק הזאת לא ממש מנותקת מהמציאות וכן יהיה לו יותר קשה
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
     
    Don Antonio אוהב/ת את זה.
  10. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    @Walkon לי אין עניין לפתוח שוב את הדיון סביב הבעלים שלנו, אני בתחושה שכל אחד העלה טיעונים מנקודת השקפתו ושכנראה אין כאן אמת אחת אבסולוטית.
    כן חשוב לי לציין, שגם מנקודת המבט שלי, יש ביקורת כלפי ההתנהלות של FSG בכל מה שקשור לרכש. אני חושב שאם אנחנו הולכים לקיץ נוסף בו אנחנו לא מביאים אף שחקן שהוא מהווה פוטנציאל להרכב הפותח, גם בעמדת הבלם וגם שחקן לשלישייה הקדמית, אנחנו מתחילים לחפור לעצמנו בור שיהיה קשה לצאת ממנו. אני ממש לא חושב שההתנהלות שלנו היא מושלמת ואף רחוק מכך. יחד עם זאת, אני כן חושב ששווה לשמוע ולהשמיע טיעונים שלא מגיעים אך ורק מהמקום שהמועדון לא באמת מעניין את הבעלים.

    בנוגע לפיטר לים - ככל שחולף הזמן מתברר שהוא בעלים קטסטרופלי ברמת הגאיידמק ופורסטמות׳ או השייח התורן שרכש את מלאגה ונעלם והותיר את המועדון בחובות עצומים. גם החבר׳ה מהמפרץ (אם אני זוכר נכון קטארים) שרצו לרכוש אותנו להבנתי נעלמו ולא ממש רלוונטיים היום בעולם הספורט. בסופו של דבר מבין ההצעות שהיו על השולחן בשלהי 2010, נמכרנו לידיים הנכונות.
     
    Roma ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא ניסיתי לפתוח שוב את הדיון, וזה למעשה מה שניסיתי להגיד. אני חושב שגם עבורי, ואנשים אחרים פה שביקורתיים כלפי FSG, חשוב לראות את הדברים האלה כדי להבין שיש בחוץ עולם ומלואו של חרא שהיינו יכולים להיות שקועים בו עכשיו. המועדון נמצא בידיים בטוחות, זה לא מובן מאליו גם במועדון גדול ומבוסס (ולא רק סיפורי זוועות מהליגות הנמוכות) והנה דוגמא חיה לכך.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    ברגע שהמועדון שלך יוצא מידיים ותיקות של משפחות שקשורות למועדון וכו', אתה תמיד במשחקי רולטה שיכולים גם להסתיים רע.
    אנחנו נפלנו חזק מאוד עם היקס וג'ילט, המועדון היה במרחק קצר מאוד מכונס נכסים.
    אין צורך להזכיר לאוהדי ליברפול כמה נמוך ידיים פרטיות יכולות לקחת אותך.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    פיטר לים מחזיק בסולפורד סיטי ביחד עם קלאס 92 של יונייטד. לא סתם הוא "הבריק" עם ההבאה של גארי נוויל לאימון ולנסיה. וכמובן שהוא חבר טוב של מנדש.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,558
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    הבת שלו מתגרה באוהדים שלהם כאילו זה צעצוע פרטי שלה במשך חצי עונה בערך.
    הם מעבירים אותם גהנום.
    גאיה, כדוגמא.
    הבנתי שזה השחקן שהוא כביכול הכי "נאמן ולנסיה" בסגל שלהם.
    לגמרי רצה מזמן כבר להאריך את החוזה ובקיצים האחרונים לא היה מוכן לשמוע בכלל על עזיבה שלו.
    הוא נולד בולנסיה, גדל בכל מחלקות הילדים והנוער. לים פשוט מנפנף בו בכל החצי עונה האחרונה.
    אני לא אתפלא אם הוא מסיים את הקיץ בברצלונה(הלוואי אצלנו, ביי פאר המגן שאני הכי אוהב בעולם).

    בקשר לרודריגו,
    נראה שפרק ב' שלו בליגה יכול להיות מוצלח יותר. הוא שחקן שלם יותר מהילדון שהיה אז.
    יש להם סגל מעניין בלידס, משחקים את הכדורגל של ביילסה. מה יכול להיות רע?
    התגעגעתי אליהם.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    גאיה? תראה מה עשו שם לדני פארחו, הקפטן והסמל של הקבוצה (זוכר אותו עוד כאיזה ילד פלא ספרדי, איך הזמן עובר). הועזב לויאריאל ופשוט היה בדמעות מול המצלמות, לא הבין למה דוחפים אותו החוצה, לא ידע מה להגיד לילדים שלו. קשה לצפייה בשבילי אז רק לחשוב מה עוברים האוהדים.

    גיל, נראה לי שאם אתה על בסיס קבוע קורא לFSG הבעלים הכי גרועים בליגה, ליגה שבה יש מייק אשלי או ניהול שערורייתי כמו שהיה בווטפורד, כן יש צורך בתזכורת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.