גמר ליגת האלופות: באיירן ופ.ס.ז. ראש בראש!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏12/8/20.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    סתם שיחה עדכון קצרה:
    "ברתומאו הבטיח למסי שיפטר בימים הקרובים את לואיס אנריקה" - וואלה! ספורט

    ""במהלך השיחה ברתומאו אמר למסי שהוא עומד מאחוריו ותומך בו", דווח בעיתון "ספורט" הקטאלני, "הוא הבטיח למסי שיפטר את לואיס אנריקה וששעותיו כמאמן ברצלונה ספורות. ברתומאו אמר למסי שהוא מחפש מחליף. לפי השמועות מסי ביקש שברתומאו יביא את רייקארד"."

    אבל שוב זה חרטא ולא אמין אז הכל בסדר.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כולנו זוכרים את היום הנפלא הזה שלואיס אנריקה פוטר כדי להחזיר את פראנק רייקארד לקבוצה. רייקארד הזיז את מסי לאגף ימין ושיחרר את שלישיית ה-MSN לתקוף ללא רסן עד זכייה בכל התארים.
    ימים טובים.
     
  3. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    @הרצליה עד המוות

    כל הכתבות האלה ממוחזרות כבר עשור על פעם עם שחקן אחר..
    שוב אני אדגיש אם לא היה ברור לא תמצא אמירה/ציטוט של גריזמן או אחד מהאחרים שטוען משהו כזה על מסי.
    גם כאלה שכבר לא חלק מהמועדון.
    ממליץ לך לראות כמה מהשערים של גריזמן ( לא היו הרבה כאלה) העונה ולראות מי הראשון שקופץ עליו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מקווה בשביל רודי גרסיה שהפעם המפגש שלו עם באיירן יגמר טוב יותר מהמפגש שלו איתם בתור מאמן רומא
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ובתור מאמן ליל.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אני מאוד מקווה שאת הידיעות במונדו דפורטיבו ובספורט, השופרים של ההנהלה שכבר נחשף שהיא שכרה חברה שתלכלך על השחקנים, אתה לא מחשיב כאמינות. כי האתרים האלה איבדו את המוסר כבר מזמן.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מאמין לידיעות שהן 'מסי פתח בחרם על גריזמן' כי אנחנו לא בכיתה ב', אבל כמובן שכתף קרה ממנו עלולה לפגוע בהתאקלמות של שחקן, כבר היו דברים מעולם. אנלקה עצמו היה טיפוס מחורבן ולכן אני לא מאמין לו אבל הוא טען שהספרדים לא דיברו איתו וראול היה חבר של מוריינטס וזהו. רק עיוור לא יבין שעל פי מסי יישק דבר. הוא הרבה יותר מעוד שחקן במועדון גם אם הוא לא ממנה מאמנים. לא יודע מה הייתה הגישה שלו לגבי סטיין וזה לא סוד שלואיס אנריקה היה מרחק נגיעה מפיטורים. הוא לא טלית שכולה תכלת גם אם הכוח שלו מוצדק.

    מאוד מאוכזב שמוסא דמבלה לא בהרכב ליון הערב נגד באיירן, עשינו בסיס למשחק בעבודה והתעלמתי מכל הדיווחים של אופ"א\התקשורת הצרפתית. צמד נגד סיטי כמחליף זה לא מספיק? כשהוא יעלה מהספסל הפעם כבר לא יהיה על מה לשחק. פליק עם אותו הרכב בו מגן אחד - דייוויס, יכול לבשל למגן אחר - קימיך, שיעמום חיובי מה שנקרא, ההרכב הצפוי. פרישיץ' סוס עבודה בניגוד לקומאן אבל הוא היה מסוכן נגד בארסה.
     
  8. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,092
    לייקים שהתקבלו:
    487
    למה שלא יהיה על מה לשחק? אין שום סיבה שליון תתבזה פה.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    קאקרה מאוד מרשים, לא רק היום.
    מזכיר את וראטי בזמנו מבחינת הבגרות והביצים במשחק שלו, דיברו השנה המון על אוואר ושרקי אבל אם אני צריך להמר על מי מביניהם יהיה עוד 5 שנים שחקן הרכב בטריקולור אז אני הולך עליו.

    והנה ליון משלמת על ההחמצות שלה.
    לא מאמין שיחזרו מזה.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    כשאני רואה את ליון, אז אני מבין שברצלונה וריאל הולכות להיות קבוצות קטלניות בשנים הבאות.
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לקראת הגמר אני רוצה לפתוח פה מעין דיון על פריס סן ז'רמן. יש איזה אנטי גדול כלפי הקבוצה, ומודה שגם אני נפלתי בזה בעבר. אבל כשאני חושב על זה לעומק אני לא מבין מאיפה זה בא. קבוצה סינטתית? לא, כי גם לפני הקטארים זה היה מועדון מכובד עם קהל לא קטן, גם אם לא היה ממועדוני העלית של אירופה. זה לא שונה מצ'לסי של אברמוביץ', גם היא היתה קבוצה מאד אפורה עד שהגיע האוליגרך, עם אליפות אחת בודדת אי שם בשנות ה-50. סגל נוצץ? אולי, אבל לא בצורה יוצאת דופן. אז נכון יש את ניימאר ואמבפה שהגיעו כסופרסטארס אבל חוץ מזה? די מאריה זה ריג'קט של יונייטד, כנ"ל אנדר הררה. פארדס הגיע אחרי שלא הרשים אפילו בליגה הרוסית. וראטי אמנם הגיע כפרוספקט גדול אבל היה מוכר רק לעכברי הסריה א'. בוא נזכיר, עונה לפני פסז' הוא שיחק בליגה השניה באיטליה. פאבלו סראביה? נו באמת. זה לא שהם בנו דרים טים עם מסי, רונאלדו, לבנדובסקי ודה בריינה. לקחה לנאפולי את קבאני ולמילאן את זלאטן? ברצלונה לקחה לליברפול את לואיס סוארס. שמעתי את יונתן כהן, שממש שונא את הקבוצה, מלין על זה שאין שם שחקני בית. גם ביובה חבר.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שבעונה כזו ובהתחשב בכושר אחרי הקורונה זה גמר סופר-מוצדק וסופר-מעניין ויסלח לי אבי נמני, שתי הקבוצות הטובות ביותר. פ.ס.ז' קיבלה הגרלה די נוחה, אבל לא בטוח שאטאלנטה בכושרה הייתה פחות טובה מריאל מדריד לדוגמא אם הייתה עוברת. מעבר לכך פריז כבר אחלה אותה בעבר כשפגשה את ריאל החזקה של רונאלדו ואת ברצלונה של הרמונטדה.
    אני העונה רואה קצת יותר כדורגל מפ.ס.ז' בצ'מפיונס, קצת יותר אנושיות, בסופו של דבר מרקיניוס הוא זה שכבש את השערים החשובים, לא חסר מה לחבב בפ.ס.ז', את השחקנים שהם יותר אנושיים ופחות כוכבים בטריליון יורו - למשל די מאריה. אני גם נהנה לראות את ניימאר, ויודע שזה חד פעמי - כשיר במאני טיים, לוקח מנהיגות, רודף אחרי המגן שלו גם אם לכמה דקות. הניתוח שלך בסדר רק שמאחורי פ.ס.ז' עומדת בעצם מדינה.

    לגבי אתמול - באיירן מינכן שמרו כוחות אבל להגנה שלה יהיה קשר מול האלכסון של אמבפה ודי מאריה, ובכלל, אני חושב שהרביעייה האחורית לא בטוחה מספיק. גנאברי מפלצת כדורגל, לבנדובסקי, זה הזמן שלך לתת את השער החשוב ולא ה-2:6 או ה-0:3. אפס תלונות לליון, אפילו כאב לי שהם ספגו את השלישי. יש סיבה שדמבלה עלה שוב מהספסל, באמת שואל, לעכברי הליגה הצרפתית כאן?
    אגב, נקודה מעניינת, כמה טרבלים כבר ראינו ב-25 השנים האחרונות, לפניכן זה היה דבר כמעט בלתי מושג, בטח בליגות הגדולות. יונייטד ב-1999, ברצלונהX2, אינטר ובאיירן..שבדרך לעוד אחד..
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ברור שפסז׳ זה מועדון מאד עשיר, רק שאני לא חושב שהוא כזה דורסני כמו שעושים ממנו, כן הרבה בזכות הפייר פלי אבל לא רק.
    פסז׳ ממש לא קיבלה הגרלה נוחה. אטאלנטה בכושרה הנוכחי זאת הקבוצה הכי טובה באיטליה.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    חבל שאנחנו מקבלים כל כך קצת מבאיירן הזו,
    מפגשים כפולים היו גם עוזרים לנו להבין יותר טוב איפה היא ממוקמת מבחינה היסטורית (למרות שזה אולי עוד מוקדם בוא נראה קודם איך היא תתמודד נגד פריז).
    ובאותו נושא אולי הגיע הזמן לנסות להפוך את ליגת האלופות לליגה ולא נוקאווט, בהתחלה זה היה נשמע לי רעיון גרוע (כי אין על המתח של נוקאווט) אבל יש בזה גם הרבה יתרונות. למשל לא נצטרך לחכות 5 שנים בשביל לראות שתי קבוצות נפגשות,
    תארו לכם היינו מקבלים העונה גם באיירן-ליברפול, באיירן-סיטי, וכו' ככה בחינם מבלי להתחנן שהסיטואציה תתאפשר בפורמט הנוכחי.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין עונה בליגת האלופות בלי משחקים גדולים באמת, אם לא בגמר אז בחצי הגמר, אם לא בחצי הגמר אז ברבע הגמר, הפורמט עבר שינויים כמו קיצוץ המשחקים משום שלא הייתה ברירה. אני חושב שאם כל העונה היית מקבל באיירן נגד ליברפול ההתלהבות כן הייתה פוחתת. מעבר לכך, זו לוגיסטיקה מורכבת מאוד למרות שבמדינות רבות גם ככה טסים למשחקי החוץ. מה עם האוהדים לדוגמא? זה מסובך על אחת כמה וכמה בעידן הקורונה ואני לא רואה בזה שום דבר טוב. לחלוטין טוב לי עם הליגה הספרדית שלי שהולכת ודועכת. הליגה האנגלית תהיה בלי סיטי, צ'לסי, יונייטד וליברפול? ובספרד אפשר לסגור את הליגה בלי ריאל-בארסה-אתלטיקו..

    תסתכל על הצד החיובי, בשלב מסוים היה סיכוי שהקורונה תשמיד את העונה הזו ובסוף הצ'מפיונס חודשה, משחקי גומלין שמינית הגמר נערכו והספורטיביות נשמרה עד כמה שאפשר.
    לטעמי לא צריך שום משחק גומלין כדי להכריז שבאיירן הזו קבוצה היסטורית גם אם ב-11 נגד 11 אני חושב שהקבוצה של הטרבל קצת טובה יותר (נוייר בשיאו באמת, רובן וריברי וכן הלאה). הרעב של הקבוצה הזו מטורף, גם ב-0:4 היא ממשיכה ללחוץ וללחוץ וללחוץ.