Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה הערך של קיקר מעל הממוצע? נראה שבסוף חלק גדול מהמשחקים זה מה שמפסיד או מנצח אותם.
     
  2. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אוי ויי איגלס. אוי ויי.

    טנהיל נראה כמו ג'ו מונטנה בצורה שגם הקדוש ברוך הוא לא מסוגל להסביר ועדיין אליאור ימשיך לחרטט אותכם עם "מי יאמין לי" ו"כח היקום נגדי", כשבינתיים ההימור שלו על הקולטס shaping up להיות נס רציני.

    אוי ויי ג'טס. אוי ויי.

    בינתיים איכשהו הכוכבים מסתדרים והג'איינטס מתקרבים לבחירה הראשונה. אני יודע שבכל תרחיש אפשרי נחרבן את הסיטואציה לחלוטין אבל עדיין כיף לצפייה כרגע
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לאורך זמן זניח יחסית כי אנחנו מדברים פה על הרוב המוחלט שנעים סביבות ה-85% לעומת העילית שנעים סביבות ה- 90%. (ורק כדי לסבר את האוזן - מדובר בערך ב- 2 קיקרים בלבד - טאקר וגוסטקווסקי). הבעיה האמיתית בעמדה הזו היא שמספיקה החטאה אחת ב-High leverage situation כדי לדפוק אותם מנטאלית לצמיתות ברמה שהם לא מצליחים להתאושש ממנה. לכן האיכותיים באמת AKA העילית לא רק כאלה מבחינה פיזית אלא גם ואולי בעיקר מבחינה מנטאלית. וכמו בעמדת ה-QB - מדובר בחיה אחרת שכמעט בלתי אפשרית לחיזוי.

    (לפני שלוש שנים לצורך הדוגמה טמפה ביי עשתה מעשה קיצוני וכמעט חסר תקדים עם טרייד אפ בסיבוב השני של הדראפט עבור הקיקר המדוייק והמוצלח ביותר בהיסטוריית הקולג׳ים ואחרי עונת בלהות אחת הוא כבר שנתיים מחוץ לליגה. )
     
    סיונרה אוהב/ת את זה.
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נס רציני? אתה אמיתי יא חתיכת זין? קבוצה מאבדת טופ 5 QB דקה לפני פתיחת העונה ואיכשהו מצליחה לחבר 5 (!) ניצחונות בהבדל של פוזשן אחד (!!) כולל משחק חוץ בקנזס מול פאטיאנדי (!!!) ואני צריך להתנצל שאני בעמדה שעדיין חסר לי עוד הפסד של המזדיינים בתחת האלה כשנותרו 4 מחזורים בלבד לסיום העונה בהימור שהיה אמור להיות קליל ולשכב בבנק כבר לפני חודש?

    עכשיו לסתום בקשה. הקונצ׳רטו של פאטי התחיל. לא להעביר לי שיחות בשלוש שעות הבאות.
     
  5. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    קח הפסקה מהקונצרט ותראה את התפיסה של קורטלנד סאטון. יא אלוקים
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מה החדשות פה? שהוא סופרסטאר? ידוע. והיום עם השילוב שצריך לקבור לי את עונת הפנטאזי בכלל יש פה פוטנציאל ליום שובר שיאים.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    מכירים את זה שאתם מאמני פוטבול ועשיתם צ׳אלנג׳ על PI וניצחתם? לא מכירים? טוב מה לעשות שלא כולם מושלמים. שלא בכולם אלוהים נגע לא תרתי משמע. שלא כולם מוצלחים בכל מה שהיד שלהם נוגעת בו תרתי משמע. מה לעשות.
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שיטה לזיהוי Frauds אפסים שגונבים כסף למי שמתקשה עם ניואנסים - מאמנים שבועטים פילד גול בפיגור 50-0 רק כדי להימנע מה-0 שחלילה מישהו לא יעז לחשוב שהם FRAUDS אפסים שגונבים כסף. שתהיה איזו אשלייה שהם היו במשחק בשלב כלשהו. שתיאורטית יש מצב שהם אפילו הובילו לאיזו דקה.

    ר״ע - גרודן, ג׳ון.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625



    הודו לה׳ כי טוב
     
  10. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הולי פאקינג שיט

    מסקנות מדרו לוק אליאור?
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    טוב יותר משמעותית מתומאס אדוארד פטריק בריידי.
     
  12. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    טוב טוב טוב, אם ביל פאקינג אובריאן אשכרה דופק פלייקול שכזה מול בליצ'ק (אומנם ביתרון 12 אבל עדיין) ומצליח (!) אז אין שום סיבה שהצ'יפס לא נותנים סטייטמנט שבוע הבא וחוזרים רשמית להרעיד לכל הקונטנדריות למיניהן את הביצים. מה גם שניצחון שבוע הבא והפער מהפאטס הופך להיות משחק אחד. לא הייתי בונה על זה אבל מותר לחלום
     
  13. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כעיקרון כן, אבל מצד שני פאטיאנדי והקרקס קצת מגמגמים ולא הכי מקליקים בכל החזיתות בשבועיים האחרונים (שזה שם קוד לטיימינג שהתלהבתי מהיחס פי 20 עליו כ-MVP וזרקתי כמה דולרים) אבל יש מצב שדווקא עכשיו אחרי שגירדו שני ניצחונות "מכוערים" ושלמים יותר בסגנון שהם לא התרגלו לנצח בשנה האחרונה עם תרומה הגנתית שבאה לידי ביטוי בפיק 6/פורסד פאמבל'ס שסידרו פילד פוזשן פגז/INT קלאץ' על הבאזר (שזה שם קוד לפאטי העמיד שורות סטטיסטיות פושרות מינוס והכי גרועות בקריירה האלוהית שלו והודח רשמית ממירוץ ה-MVP אז אפשר לחזור להפגיז ללא הכרה בלי שזה ישפיע יותר) הם יגיעו לפיונגיאנג בשבוע הבא קצת יותר משוחררים ובטוחים בעצמם בלי להרגיש שהם חייבים להפגיז 70 נק' אחרת הם מתים ואין צ'אנס לכלום.

    ולמרות הבינוניזם הבלתי נסבליזם של ניו אינגלנד זו הולכת להיות משימה קצת יותר קשה ממה שהיא הייתה אמורה להיות עד הלילה כי מאמןבינוניעדשלאיוכחאחרת הולך להעביר את האימונים השבוע בסגנון האהוב עליו של ה"*****מוציא שוט ומצליף בגב של סוני מישל**** "יא אפסים, יא כלומניקים, *****מוריד את המכנס ומשתין בקשת ישירות ללוע של אדלמן**** יא ביזיונות מהלכים שעשו בושות בפריים טיים לעיני כל האומה, כדאי לכם מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדד להתפקס השבוע ולבוא עם אש בעיניים למיני סופרבול לפני שאני חותך לכם תתחת כל הדרך ישירות ל-XFL". וזה לא אמור להיות תירוץ כי באמת שהבינוניזם שם העונה שובר שיאים כמו שאני חופר פה כל שבוע אבל עדיין צפוי להיות שם מאמץ עילאי ויותר מהסטנדרט הרגיל ככה שמבחינת Spot וטיימינג זה כנראה השבוע הכי בעייתי לתפוס אותם בו העונה.

    אגב QB GURU ודשון MVP טוב משמעותית מפאטי, מי שרוצה להבין למה הקבוצה הזו היא בדיחה ולא תגיע לכלום- הרבע האחרון שהם נתנו יסביר יותר טוב ממה שאני אוכל לכתוב אי פעם. בתצוגה הכי טובה שלהם בקדנציה השקרית והחלולה שלו, כשהכל מתחבר התקפית והגנתית וספיישל טימית ושיפוטית ומה שלא תרצו - הם מצאו דרך להגיע למצב שהם מרחק קפיצה מטומטמת של כדור ב-onside kick מאחת הקריסות היותר אומללות ומביכות בהיסטוריה של הענף. ניו אינגלנד היו גמורים ומחוקים בלי חשק ו/או טעם לחיים בסוג התצוגות האלה שבשנים האחרונות הם הפסידו בהם 58-7, בריידי יושב על הספסל ומקלל את הרסיברים ואת לאורה בפנים, הרסיבר שבחרנו #31 קבור במעמקי האדמה, הרסיבר ששלחנו עליו בחירת סיבוב שני העונה משמיט ומסריח את המגרש לאורכו ורוחבו, מאמןבינוניעדשלאיוכחאחרת לוקח פנאלטי מפגר שמרחיק את ה-XP של הקיקר שהם החתימו לפני 48 שעות מ33 ל-38 יארד (שהוא מחטיא), הם עצמם מריצים מהלכים בצורה הכי איטית ומסורבלת שקיימת בלי טיפת URGENCY ו/או תיחכום של הבעל של לאורה - ועדיין, עדיין, איכשהו, זה הגיע למצב של פיגור 5 עם 50 שניות על השעון מרחק אונסייד קיק במקום להסתיים בגאנגבאנג שזה היה אמור להיות. פשוט פאתטי.
     
  15. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484