Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  3. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הצ'רג'רס בנוהל מוצאים דרכים חדשות להפסיד משחקים. מחצית שנייה מעודדת מאוד מבחינת הצ'יפס הגנתית. אולי עוד יש תקווה.

    לא אהבתי את הפלייקולינג של אנדי ברבע וחצי האחרונים אבל ניחא. ניצחון חשוב
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זוועת עולם. אולי תצוגת האימון הכי חלשה שראיתי ממנו ב-3 שנים האחרונות. מניח שיש לפציעה של טייריק בתחילת המשחק + המשטח קקי המזדיין באצטקה (אסור לחזור לאיצטדיון הזה ב-10-20 שנה הקרובות ואם כן אז לשלוח לשם רק דוחים כמו מאטי דיקאפריו או ג'ארד גוף שלא חשובים ומזיזים למישהו כמו השואה הפוטנציאלית שיכלה להיגרם הלילה) חלק גדול בפלייקולינג הפחדני וההזוי הזה במחצית השנייה כשהיה נראה שהוא לא מוכן לקרוא שום מהלך מסירה שהוא לא סקרין פשוט או התגלגלות של פאטי לצד מסויים עם read אחד בלבד של שחקן באיזור כמו איזה טרוביסקי מצוי. אבל היה מרגש (לא באמת, יותר בכיוון מוריד את הלב לתחתונים) ומעודד לראות את פאטי יוצא מהפוקט ושורף שטחים כמו האייל החמוד והיפה והמושלם שהוא. בתקווה שהיה מדובר בעניין חד פעמי כמובן והחל מעוד שבועיים חוזרים לתפירות של 700 יארד לאורך ורוחב המגרש עם הצ'יטות והברדלסים.

    פיליפ אגב גמר (לא תרתי משמע. בעצם במקרה שלו אולי כן תרתי משמע אבל הכוונה שלי היא למובן הסוס מת של ההגדרה). המסמר האחרון בארון קבורה ננעץ כבר בשבוע שעבר באוקלנד והלילה סתם ראינו התעללות בגופה אבל מקווה בשבילו שהוא מבין ומודע לזה ויסכים לעזוב את הבית בסוף העונה + להגיע איתי להסכם משמורת משותפת על הילדים עם פגישות כל סופ"ש שני. הזרוע שלו מחוקה לגמרי. הוא הפך לסוג ה-QB הגהינומי הזה שאם הקבוצה שלו נכנסת לפיגור של 10+ נק' - אין לו PRAYER להוביל קאמבק. פשוט לא מסוגל לעמוד בפוקט ולתקתק מסירות מורכבות של 15+ יארד על בסיס קבוע וכשההגנה יושבת לרסיברים שלו על הראוטים. זה תמיד היה המצב כי הזרוע אף פעם לא הייתה איכותית במיוחד וכל המשחק שלו התבסס על anticipation אבל עכשיו גם אם הוא spot on בקטע הזה (והוא לא), פיזית הוא כבר לא מסוגל להוציא לפועל.

    ----------------
    זה התחיל כבר בשבוע שעבר במתאבן בין סיאטל לסן פרנסיסקו אבל החל מהשבוע הבא אנחנו נכנסים לחודש וחצי אחרון רצחני ומכריע ב-NFC כשרוב הקונטנדריות (דעתי על סיאטל ידועה אבל מציין אותם נטו בגלל המאזן השקרי שאני מעריך בזהירות שייפגע פיצוצים אם כי עם פיטי קארול אסור אף פעם להמעיט ברמת וכמות הפוקסים הדוחים) ייפגשו ראש בראש במשחקים בעלי חשיבות מטורפת על יתרון הביתיות בפלייאוף. גרין ביי-SF, ניו אורלינס-SF, גרין ביי-מינסוטה, מינסוטה-סיאטל, סיאטל-SF. כל שבוע טירופיאדה אחרת. CANT WAIT כמו שאנדי אומר כל פעם כשאנחנו יוצאים לארוחה רומנטית בסניף טאקו בל בתחנת דלק ליד הבית.
     
    מגןימני אוהב/ת את זה.
  6. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    במשחק הקולג'ים הראשון שראיתי, הדבר הראשון ששמתי לב אליו זה כמה הרמה של השחקנים נמוכה באופן כללי. הדבר השני ששמתי לב אליו זה הרסיבר הגדול עם החולצה הכתומה, שהיה היחיד על המגרש שנראה כשחקן NFL לכל דבר ועניין. חשבתי שהוא הולך להיות ענק, אבל כנראה הערכת כשרון בקולג'ים זה לא קל ויש סיבה למה אנשים מתמקצעים בזה. אבל אתמול בליליה ראיתי ניצוצות של מה שראיתי אז. אני מניח שלפציעות יש חלק בעובדה שמייק וויליאמס לא פרץ ולעובדה שהוא בצ'רג'רז גם, אבל אני מחזיק לו אצבעות לעוד ערבים כאה
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    תשמע כשמייק וויליאמס תפס את הכדור בדרייב האחרון פשוט שחררתי צרחה. שליטה מטורפת בגוף בזמן שהוא שוכב באוויר פחות או יותר.

    כמו שאליאור ציין - הניינרס עם סטרטץ' ברוטאלי לקראת הסוף. רוב הסיכויים שהבלוף הולך להיחשף, עם כל הכבוד להגנה שלהם. תרחיש מאוד אפשרי בו הם מסיימים 5-11 ויאללה הביתה בסיבוב הראשון.

    ואליאור - איך אתה מרגיש עם העובדה שאתה צריך לעודד את QB guru ודשון עוד יומיים?
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה היה הקטע שלו גם בקלמזון. הוא אף פעם לא התמחה בריצת ראוטים ו/או יצירת מרווח מקורנרים אלא היה אדיר בכדורי גובה עם ניתור אלוהי ויכולת to high point למרות קורנר בתוך הגרון מה שאמור להפוך אותו למטרה קטלנית ברדזון ובמהלכי 50/50 אבל הליגה והענף באופן כללי כבר פחות מתעדפים את סוג המסירות האלו שמטבע הדברים בעלות אחוז הצלחה נמוך יותר. היום קבוצות יותר מחפשות את הרסיברים הזריזים שמנצחים בצעד ראשון ויכולים לרוץ מגוון רחב של ראוטים. אחת הסיבות לכך שאנחנו מתחילים לראות שמות כמו מרקיז בראון/DJ מור/דיבו סמואל נבחרים לפני DK מטקאלף וקורטלנד סאטון שבתחילת העשור היו באנקר בחירות טופ 20.

    לא חושב שהניינרס בלוף כל עוד שאנהאן חי ונושם ועם מוח מתפקד. היתרון שיש לו פחות או יותר על כל 31 מתאמי ההגנה בליגה הזאת הוא עצום. ההתקפה שלהם היא הכי מאומנת ומתוחכמת בליגה, ואני לא מתכוון רק לפלייקולינג האלוהי שלו אלא לכל הדברים והפרטים הקטנים שקשורים בקומבינציית הראוטים של הרסיברים (בכמה קבוצות ריג'נים הזויים כמו קנדריק בורן/רוס דוואלי/ריצ'י ג'יימס/ג'ף ווילסון/ראחים מוסטרט היו מספקים ביג פלייז מדי שבוע? סביבות האפס) ובטיימינג והזוויות של החסימות (כמה קווי התקפה היו ממשיכים להיראות טוב עד טוב מאוד בלי שני התאקלים הפותחים? סביבות המינוס). כל האופרציה שם עם כל הפלייאקשנ'ס הכבדים והשילוב המאסיבי של פולבק'ס וטייט אנדס במשחק המסירה היא אסתטית ברמות ותאווה לעיניים שמזכירה מאוד את התקפת העל חלל שהוא אימן באטלנטה ב-2016 כל הדרך לדריסה ויתרון 28-3 בסופרבול עם QB תואם פחות או יותר של ג'ימי GQ.

    ה-SNF הקרוב מול גרין ביי הולך להבהיר לפחות עבורי הרבה מאוד על גרין ביי ולאפלור והאם להינעל סופית עליהם להמשך העונה (כרגע אני בסביבות ה-70% כי ההגנה=ain't it וההתקפה לא מתקרבת להיות דומיננטית ועקבית כמו שהיא אמורה וצריכה להיות בשביל ריצה לסופרבול).

    https://i.imgur.com/f5s0zbf.Xxx
     
  9. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    כמה סטטיסטיקות ככה לכיף:

    למאר צריך עוד 42 יארד למשחק כדי לשבור את השיא של מייקל ויק ליארדים לעונה.

    הרייבנס שמים נקודות על הלוח ב-54 אחוז מהדרייבים שלהם. אם זה נשאר ככה - זה המספר הגבוה זה ארבעים שנה.

    אם הרייבנס ממשיכים בקצב הזה - הם מנפצים את שיא היארדים לקבוצה על הקרקע. צריכים בסביבות ה-190 למשחק.

    יאללה בלאגן
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הם לא בסטרטסטופירה של ניו אינגלנד וקנזס (וניו אורלינס/מינסוטה/גרין ביי/סן פרנסיסקו) ואני לוקח את כולן מולם בפלייאוף בכל מגרש בכל זמן. מבין ומסמפט את רוב הנפשות הפועלות ומה שהולך שם אבל המציצות וההשפרצות יוצאות לי תכף מהניחריים. לא כל דבר חייב להיות היסטורי, מהפכני וחסר תקדים. 95% מהניצחונות שלהם עדיין היו בחירייה שנקראת ה-AFC בכלל וה-AFC NORTH בפרט. 2 ניצחונות איכותיים בלבד מתוך 8 שאחד מהם הוא מול הקבוצה הכי אוברייטד ומזוייפת בליגה שהמאזן האמיתי שלה יותר שייך לאיזור ה-5-5/4-6 מאשר הפאקינג 8-2 שהם יושבים עליו.

    *****אזהרת גזענות היטלרית בקשה אל תירו בי****** למאר עדיין QB סופר מוגבל מהפוקט שלא מסוגל לתפור זריקות על בסיס קבוע ועקבי ובמשחקים שבהם בולטימור ייקלעו לבורות ו/או ייכנסו לפיגורים (וזה בדרך כי זה פשוט בלתי נמנע בענף הזה גם אם אתה טוב, ובולטימור לא כאלה טובים משני צדי הכדור, כי bounce לפה, פאמבל לשם, יום שואתי מבחינת פנאלטיז כאן ואתה אבוד) זה ייראה יותר כמו הקקי בפיתה מול הצ'ארג'רס בפלייאוף האחרון מאשר התפירות על חלל מול מיאמי/סינסינטי/קבוצה של QB גורו. *****אזהרת גזענות היטלרית בקשה אל תירו בי******

    --------------------------------------------------
    בשני עניינים בוערים אחרים ב-24 שעות האחרונות:

    -

    בקרקס הכי עצוב בעולם ממש לא הכרחי וקריטי שה-QB הרוקי יפתח במשחקים שנותרו עד סוף העונה המתה והמבוזבזת גם ככה. הרבה יותר נורמלי והגיוני וחכם להגיע לאוף סיזן כשיש לו 0 ניסיון ולאירגון 0 מושג אם אפשר לתפקד איתו או לא לפני הפרי אייג'נסי והדראפט. אחרי הניסיון הזהה והסופר מוצלח לפני שנתיים עם פאקסטון הפיראט טוב לראות שהקודקודים החליטו לשחזר את ההצלחה.

    - אישית אני לא מאמין שאנטוניו בראון יחזור לשחק פוטבול העונה כי זה יהיה מטומטם מאוד מבחינת הליגה לקחת את הסיכון עם היצור קטוע האונה הזה כשנותרו עוד חודשיים לעונה ואפשר יהיה לטפל בנושא הזה בראש שקט באוף סיזן אבל מטומטם מאוד מבחינת הליגה זה רוב הזמן חכם ומתבקש מאוד, ובמיוחד אם ברקע יש לחץ חזק של כל מיני ראשי אירגוני פשע כמו רוברט קורליאונה או בינוניים מתים שיודעים שהם בינוניים מתים אבל מתים מפחד ששאר העולם יעלה על זה כמו וויליאם סטיבן בליצ'ק ותומאס E בריידי שכבר שבוע בוכים ומייללים ומתנהגים כאילו כיתת יורים הוציאה להורג את המשפחה שלהם לנגד עיניהם ולא שהם במאזן 9-1 והולכים לארח את גמר ה-AFC, בנוהל. והם בוכים ומייללים ומתנהגים ככה בצדק כי פאטיאנדי ARE COMING להטביע אותם.

    כרגע הם דואגים להבהיר דרך כתבלבי החצר שלהם שזה אשכרה עומד מבחינתם על הפרק ושהכדור נמצא בידיים של הליגה. אם באיזשהו קטע הם הולכים לנקות אותו בשבועות הקרובים ולהוציא אותו מה-Exempt list - זה כנראה הולך לקרות, ואם לא בניו אינגלנד (סיכוי נמוך מאוד שלא) אז בקבוצה נואשת כלשהי שזקוקה לפלייאוף פוש ועם חוליית רסיברים אומללה (*שיעול* פילי/סיאטל *שיעול*. גרין ביי היו חלק מהשיעול אם הם לא היה יותר קדושים מאדושם אבל למזלם הם כן) שלא יהיה לה מה להפסיד ולזרום איתו חודשיים. אבל ההתנצלות הפומבית למר קורליאונה לא הגיעה משום מקום וזה כרגע רשמית צריך להיות על הרדאר.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    רשמית החלום מס׳ 2 בחיים שלי.
     
  12. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    מה הג'ייאנטס עשו לך רע? לא שאני מתלונן
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כלל ברזל בחיים: אם אתה FRAUD חסר מושג וזחוח שבטוח שהשמש זורחת לך מהנחיר = ספריוול נגדך בכל הכוח.

    ג׳ון מארה כבר בסביבות 5-6 שנים נמצא בטופ רשימת ה-FRAUDS. ועל כן נאחל לו להשיג את מבוקשו ולשכור את שירותיו של ג׳ייסון גארט באוף סיזן הקרוב. רצוי בחוזה דרקוני שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    תזריקו. לי. את. זה. ישירות. לוריד. בזין.
     
    Sweetness ו-golding אוהבים את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    חח אני לא מאמין שהסיינטס עומדים לנצח פה. דה פאק.

    או שכן.

    פייטון בתגובה: התערבות אלוהית. או אולי קארמה. לא משנה, אמרתי לכם.