איצטדיונים בישראל: האצטדיון החדש בב"ש בדרך

Discussion in 'פורום כדורגל ישראלי' started by עומר, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eran levy Member

    Joined:
    Dec 10, 2009
    Messages:
    2,699
    Likes Received:
    0
    אלה שני עניינים נפרדים. הרי סמי (משפחת) עופר יכול היה להחליט שלא להעביר ולו אגורה אחת לטובת האצטדיון, זה היה טוב יותר? גם דופק את קופת המדינה וגם להמשיך להתענות בקרית אליעזר? את הבעיות של התמלוגים צריכה ממשלת ישראל לפתור, מהפירות של האצטדיון צריכה עיריית חיפה, האוהדים והשחקנים להנות.

    וזו תמימות לומר שאם התמלוגים היו נגבים אפשר היה לבנות חמישה אצטדיונים. ממש... מצאת מי שיבנה לך אצטדיונים...זו תלונה חסרת בשר וקשר למציאות, ומצידי שיקראו לאצטדיון החדש ?איצטדיון המלך סמי הראשון?.
     
    Last edited: Sep 14, 2013
  2. alexshw Member

    Joined:
    Nov 13, 2009
    Messages:
    79,930
    Likes Received:
    26,947
    Gender:
    Male
    למה רק שולח לעכו? אם הוא רוצה הוא מפרק את הקבוצה.
     
  3. eran levy Member

    Joined:
    Dec 10, 2009
    Messages:
    2,699
    Likes Received:
    0
    ומקים אותה מחדש תחת השם ?מ.ס יהב?
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    Joined:
    Apr 24, 2013
    Messages:
    16,452
    Likes Received:
    4,703
    תשמע..
    זו אחת התגובות הכי הזויות שקראתי בפורום הזה.
    לא שאין כאן דברים נכונים (משפחת עופר וגם יונה יהב רודף הפרסום דיי דוחים), אבל לעזאזל.. מה?!?!

    בשורה התחתונה - ללא יונה יהב וסמי עופר לא היה בחיפה אצטדיון חדש. אני בכוונה לא אומר אצטדיון למכבי חיפה, כי זה ממש לא אצטדיון למכבי חיפה.
     
  5. צ. שיף Member

    Joined:
    Sep 9, 2009
    Messages:
    12,238
    Likes Received:
    679
    Gender:
    Male
    עיתון ממון של ידיעות חשף היום את תוכנית הפיתוח ההדרגתית של הרכבת הקלה בירושלים שעד 2030 אמורה לכלול 8-7 קווים ולהסיע 750,000 נוסעים ביום (להשוואה היום מסיעה כ140,000 בקו אחד שאפילו לא הושלם לכל האורך המתוכנן). מכיוון שבעמודים הקודמים דיברנו על מלחה אז בחנתי במפת הפיתוח עד הקווים שיחברו את מלחה (וקריית הספורט) לחלקים אחרים בעיר. מסתבר שלפי התוכנית לא פחות מ3 קווים יגיעו לאזור מלחה אבל ייקח עוד שנים לבצע אותם ולפי התוכנית רק ב2023 תהיה רכבת קלה למלחה (בלי לדבר על עיכובים בהקמת התשתית כנהוג בארצנו). יש לקוות כי מערך התחבורה המקיף ייקל קודם כל על האוהדים הירושלמים להגיע מכל העיר בתחבורה מהירה וזולה למתקני הספורט, דבר שני אולי מעבר הקווים סמוך לקמפוסים של האוניברסיטה ימשוך יותר אוהדים וסטודנטים צעירים לאצטדיונים ובנוסף ייקל גם על אוהדים מחוץ לעיר שיוכלו להגיע ברכבת המהירה מת"א או לחנות בחניונים שיוקמו בנקודות שונות בעיר כי מה לעשות לא הגענו לאידיליה שתהיה מספיק חנייה ליד האצטדיונים.

    1) הקו הירוק יחבר את מלחה מצד אחד לגילה ומצד שני לגבעת מרדכי, גבעת רם, הכניסה לעיר (שם תהיה רכבת מהירה לתל אביב וכמובן התחנה המרכזית), בר אילן, רמת אשכול, גבעה צרפתית וקמפוס הר הצופים. תאריך יעד נוכחי: 2023

    2) קו התכלת יחבר גם בין מלחה להר הצופים דרך תלפיות, ארנונה, בקעה, המושבה הגרמנית, רחביה, מרכז העיר, שמואל הנביא, מעלות דפנה, הר הצופים. תאריך יעד נוכחי: 2023

    3) הקו הסגול שיעבור קצת רחוק יותר מאצטדיון טדי (בקטמונים) יחבר בין תלפיות, קטמון, גבעת מרדכי, רמת שרת (בעצם קרוב לאולם מלחה), קריית יובל, קריית מנחם, מושב אורה, עין כרם. תאריך יעד נוכחי: 2030

    הייתי מצרף קישור לכתבה אבל לא מצאתי אותה בYNET. בכל אופן השורה התחתונה לפחות עוד 10 שנים יעברו עד שיתחילו להגיע רכבות קלות למלחה ולמרבה הצער אין קו ישיר מהכניסה לעיר (מקום הרכבת המהירה לתל אביב ותחנה מרכזית) למלחה מה שאומר שכנראה גם אז יצטרכו להוציא רכבות ספיישל איטיות לתחנת מלחה, או לחשוב על הסעות באוטובוסים מהכניסה לעיר (ומחוץ לעיר) למלחה, להתברבר עם חילופי רכבות קלות במרכז העיר או בהר הצופים או להמשיך להגיע ברכבים פרטיים.
     
    Last edited: Sep 17, 2013
  6. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    Joined:
    Apr 13, 2012
    Messages:
    3,403
    Likes Received:
    2,205
    יש מצב שאתה מעלה את הכתבה?
     
  7. shawarma Member

    Joined:
    Jul 2, 2012
    Messages:
    190
    Likes Received:
    0
  8. Love Is Red Member

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    5,826
    Likes Received:
    721
    שוב עניין הציפוי זכוכית על עמודי הוי חסרים לי, אבל חוץ מזה נראה אצטדיון סבבה לחלוטין.

    אבל עדיין אני מעדיף מבחינת המראה אצטדיון כמו נתניה.

    בכל אופן נראה שיש התקדמות, אני מעריך שתוך 3 חודשים זה יהיה מוכן כמו מספר החודשים שייקח לדשא לצמוח..
     
  9. katamoni Member

    Joined:
    Feb 25, 2011
    Messages:
    846
    Likes Received:
    180
  10. ~Omri~ Member

    Joined:
    Feb 16, 2010
    Messages:
    3,265
    Likes Received:
    499
  11. shawarma Member

    Joined:
    Jul 2, 2012
    Messages:
    190
    Likes Received:
    0
    עם כל הרצון הטוב מדובר בטורניר יורו, ישראל לא ממוקמת באירופה, קשה לי להאמין שטדי יבחר..
     
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    Joined:
    Apr 13, 2012
    Messages:
    3,403
    Likes Received:
    2,205
    ישראל חברה באופ"א ואיחרה את יורו הצעירות. טדי לא יארח בגלל אלף ואחת סיבות, גיאוגרפיה היא לא אחת מהן.
     
  13. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    Joined:
    Aug 2, 2009
    Messages:
    11,089
    Likes Received:
    1,838
    להזכירך שלפני חודשייםם ישראל אירחה את אליפות אירופה לנבחרות צעירות?

    אני אישית לא רואה סיבה למה טדי לא יארח. יש לנו את כל המשאבים לארח 2/4/6 לא יודע כמה נבחרות אירופאיות וטדי בהחלט ראוי למשחקי הבתים ביורו.
     
  14. צ. שיף Member

    Joined:
    Sep 9, 2009
    Messages:
    12,238
    Likes Received:
    679
    Gender:
    Male
    אחרי עיכובים לפני חודש הניחו את אבן הפינה לאצטדיון וקריית הספורט שיוקמו באילת. האצטדיון צפוי להכיל 4000 מקומות שלב א' ולשמור על אפשרויות הרחבה. ובכל זאת מדובר באצטדיון קומפקטי ולא באצטדיון שתוכנן בעבר שנועד להכיל עד 15,000 מקומות. נראה שהקמת 4 יציעים באצטדיון תאפשר לו לגדול עד כ10,000 מקומות. ולצד האצטדיון יוקמו גם מתקני ספורט אחרים שהחשוב בהם היכל רב תכליתי שיכיל 3000 מקומות. הצפי הוא השלמה עד 2016 (בערך כשיפנו את שדה התעופה הסמוך לתמנע)

    http://israeli-muni-sport.com/?p=11983
     
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    Joined:
    Apr 24, 2013
    Messages:
    16,452
    Likes Received:
    4,703
    אלא אם שייח' ירדני יחליט שהוא רוצה לקנות את א.ס. אילת, האיצטדיון הזה לא ייתרחב.
     
Thread Status:
Not open for further replies.