איצטדיונים בישראל: האצטדיון החדש בב"ש בדרך

Discussion in 'פורום כדורגל ישראלי' started by עומר, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    Joined:
    Apr 13, 2012
    Messages:
    3,403
    Likes Received:
    2,205
    אתה ממשיך ביחסי ציבור, זה לא רציני.
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    Joined:
    Aug 2, 2009
    Messages:
    11,089
    Likes Received:
    1,838
    יחסי ציבור? למי בדיוק? זה לא דיון ב'שש עם עודד בן עמי'. אתה ביקשת הוכחות הוא הביא לך הוכחות. הוא ביקש ממך להסביר למה לדעתך במודיעין כן ובבאר שבע לא ואתה לא ענית.
     
  3. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    Joined:
    Apr 13, 2012
    Messages:
    3,403
    Likes Received:
    2,205
    אין לי שום כוונה להכנס לדיוני סרק עם בעלי אג'נדה. אצטדיון לאומי בבאר שבע זה בדיחה, וסיפורי רכבות וצה"ל שעובר לנגב זה נחמד בשביל מסע הבחירות של רוביק.
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    Joined:
    Aug 2, 2009
    Messages:
    11,089
    Likes Received:
    1,838
    אני גם לא מסכים שצריך אצטדיון של 40,000 בעיר, אבל שוב - אתה נמנע מלהגיב תכל'ס וזה צורם.
     
  5. zahipan Member

    Joined:
    Feb 18, 2013
    Messages:
    484
    Likes Received:
    161
    אתה צודק! אני עושה יחסי ציבור, וגם יש לי אינטרסים, כמה נורא מצידי לרצות שהממשלה והמנהיגים שלנו יפסיקו לבנות לנו מדינת "חדרה גדרה" ושיתחילו לחשוב גם על הפריפריה, כמה נורא מצידי לרצות שהנגב יהיה פורח, חשבתי לתומי שזה אינטרס של כל אזרחי ישראל אבל כנראה שמדינת "חדרה גדרה" רוצים להמשיך להצטופף ולהוריד לעצמם את איכות החיים. תבין, אם יחליטו שבונים אצטדיון לאומי בנגב ולא בגוש דן מה שהם יעשו בעצם הם ישדרו מסר לתושבי המדינה שהנה אנחנו שמים את הפריפריה בראש סדרי העדיפויות ואת הנגב בפרט על חשבון גוש דן המפותח. ועכשיו אני לא אומר לך לבנות את האצטדיון במקום ללא תשתיות, אלא בבאר שבע הגדולה עם כל התשתיות שבה, ובזכות החיבור של העיר לנתב"ג באמצעות הרכבת 24 שעות ביממה, ובזכות התוכניות לבניית נמל תעופה בינלאומי בנבטים, באר שבע היא בהחלט חלופה טובה וריאלית לאצטדיון הלאומי, אז כן אני עושה יחסי ציבור לנגב ואני לא מתבייש בזה, נגב חזק צריך להיות אינטרס של כל תושבי המדינה.

    ותסביר לי בדיוק מדוע זה בדיחה שהאצטדיון הלאומי יבנה בבאר שבע?! קדימה תסביר את עצמך ואל תזרוק סתם דברים לאוויר.
     
    Last edited: Aug 23, 2013
  6. Love Is Red Member

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    5,826
    Likes Received:
    721
    מסכים לחלוטין, ולא בגלל שאני באר שבעי, התשתיות רכבת של ירושלים שהיא עיר הבירה שלנו פשוט גרועות, לוקח המון זמן יחסית להגיע ברכבת מתל אביב לירושלים, בעוד שלבאר שבע לוקח גג שעה ורבע, שזה שיפור דיי גדול.
    הנסיעה לירושלים בכלל היא נסיעה ארוכה מנסיעות לבאר שבע, והכל בגלל שהתשתיות יותר טובות, אבל מכיוון שעיר הבירה היא ירושלים אז רצוי שיהיה אצטדיון לאומי בירושלים, ובאר שבע בתור בחירה שנייה זאת בחירה טובה, באר שבע מתפתחת בצורה נהדרת וחסר פה רק 3 מלונות איכותיים בשביל להפוך את העיר לפנינה אמיתית בלי ים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    אבל זהיפן זה לא נושא על איפה צריך לבנות את האצטדיונים אלא על אילו אצטדיונים מתוכננים, אילו בבנייה ואילו קיימים ובדרך לשיפוץ..

    זה לא יעזור לך לריב על העניין הזה...

     
  7. zahipan Member

    Joined:
    Feb 18, 2013
    Messages:
    484
    Likes Received:
    161
    רק תיקון קטן: זמן הנסיעה ברכבת מב"ש לת"א הוא 55 דקות בלבד, ובתוך 5 שנים זמן הנסיעה יתקצר ל-43 דקות ואף פחות מכך בגלל הרכבות החשמליות והמהירות שיגיעו לארץ. ובירושלים תיפתח בעוד 5 שנים בשנת 2018 הרכבת המהירה, 28 דקות בלבד מתל אביב לירושלים.

    וכן אתה צודק שזה לא הנושא אבל ניתן לו הזדמנות להסביר את עצמו.
     
  8. Love Is Red Member

    Joined:
    Aug 20, 2006
    Messages:
    5,826
    Likes Received:
    721
    תיקון קטן בשבילך, זמן הנסיעה שאתה שמעת עליו לא ממש נכון, אני נסעתי במשך חודשים רבים השנה מבאר שבע לתל אביב ולהפך והנסיעה הייתה בין שעה ו5 דקות לשעה ורבע...
    ה55 דקות הללו זה רק בשעות מסוימות אחר הצהריים ובבוקר כאשר לא עוברים בלוד ובעוד עיר אחת נראה לי...
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Aug 8, 2002
    Messages:
    28,350
    Likes Received:
    7,337
    אני נגד המושג "איצטדיון לאומי". איך אצטדיון אחד יכול להיות לאומי ולייצג את כל המדינה?
    מי שרוצה לחבר את כל המדינה יחדיו צריך לקיים כל משחק באצטדיון אחר.
    שהמשחק הראשון יהיה בטדי, השני בבאר שבע, השלישי בחיפה והרביעי בתל אביב.
    אם איצטדיון מסוים נחשב יותר מהיתר (בגלל מספר המקומות למשל או בשל האיכות שלו) אפשר לקבוע שהמשחק המכריע יתקיים בו ושאר המשחקים (ידידות והמשחקים מול הקבוצות בדרגים נמוכים יותר) יחולקו בין כל השאר.

     
  10. Ice Cream חסה

    Joined:
    Jun 17, 2011
    Messages:
    8,375
    Likes Received:
    201
    גם מודיעין זה לא בדיוק חדרה-גדרה וישוב עם פוטנציאל. אני מבין את אבו ג'ורג' שאיצטדיון לאומי נשמע כמו בדיחה, בערך כמו איצטדיון לאומי ביקנעם, אבל אם רוצים להרוס את ר"ג ולהקים במקומו איצטדיון לאומי חדש (משהו של 55 אלף מקומות בשביל 2-3 משחקים גדולים של הגביע והנבחרת, ועוד דברים שלא קשורים לכדורגל) אז אין לי בעיה אם יחליטו לבנות כזה במודיעין, ביקנעם, בבאר שבע או בר"ג.

    נ.ב.: עם כל הכבוד לכביש 6, שהאיצטדיון בב"ש לא ממש קרוב אליו ואל תחנת הרכבת, עדיין לוקח שעה וחצי להגיע לבאר שבע גם ברכב וגם בתחבורה ציבורית, כשהתנועה בתוך העיר אם אין גישה של כביש עוקף היא ממש נוראית.
     
  11. zahipan Member

    Joined:
    Feb 18, 2013
    Messages:
    484
    Likes Received:
    161
    כביש 6 יגיע בעוד שנתיים ללהבים שרחוקה 11 ק"מ מבאר שבע, מדרום לכביש 6 יש את כביש 40 ו-406 שהם כבישים טובים, האצטדיון החדש נמצא בצפון העיר, וגם הכביש הסמוך לאצטדיון החדש הוא כביש מהיר וטוב, וגם אני לא יודע על מה אתה מדבר כשאתה אומר שהתנועה בתוך העיר באר שבע היא בעייתית, להפך הכבישים בתוך באר שבע הם רחבים וטובים, בשעות מסויימות יש עומסי תנועה אבל בכללי התנועה בתוך העיר זורמת, ותחנת רכבת כן תהיה לא רחוק מהאצטדיון החדש, האצטדיון נמצא 1.5 ק"מ ממסילת הברזל ושם מתוכננת תחנת רכבת חדשה, 1.5 ק"מ=15 דקות הליכה או 2 דקות נסיעה באוטובוס, ועוד לא דיברתי על מערכת ה-BRT שצפויה להתחיל להיבנות בקרוב בבאר שבע.
    ומאיפה לוקח שעה וחצי להגיע לבאר שבע? מתל אביב זה 55-60 דקות ברכבת, 65 דקות ברכב, ו-70 דקות באוטובוס, ושוב זה לא רלוונטי מכיוון שכביש 6 שיגיע ללהבים בעוד שנתיים יקצר את הנסיעה בכ-5 דקות, ובתוך 5 שנים כשיגיעו לארץ רכבות חשמליות ומהירות זמן הנסיעה מתל אביב לבאר שבע ברכבת יתקצר ל-43 דקות ואף פחות מכך, בעוד שנה וחצי יפתח קו הרכבת באר שבע-אשקלון, ובעוד 5 שנים יפתח קו הרכבת המהיר לירושלים.
     
  12. Telkiyski Member

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    26,230
    Likes Received:
    8,585
    רמה"ש אירחה היום בגרונדמן ולא בהרצליה.
    ההתאחדות לא אמרו שהם לא יכולים יותר לארח שם?
    איזה בושה של מגרש. הקופסא והאורווה זה כלום ליד השיט הזה שם במורשה.
     
  13. tapuzo Member

    Joined:
    Apr 4, 2013
    Messages:
    239
    Likes Received:
    0
    אם אין השקעה באוירה מסביב אז מה זה משנה אצטדיון ישן או חדש? להיפך באצטדיון הישן אולי יש יותר. הנה תראה משחק פתיחה באצטדיון מפואר בנתניה הגיעו בערך 500 איש לשתי הקבוצות יחד. אז למה הבעיה האצטדיונים? הבעיה זה ההשקעה של הקבוצות במסביב, במתן חויה, בקבוצות איכותיות ובשיווק נכון.
    כל עוד הקבוצות לא מקצועניות - אחת עולה עם נוער, השנייה חסרה 2 שחקנים שלא עברו בבקרה, השלישית עם תקציב שבנוי מהלוואה והרביעית עם סגל שחקנים עם ממוצע גיל 30. באף אצטדיון אין לך מתחמי אוהדים, אין מופעים במחצית, אין הפעלות או פרסים, דוכני המזון המעטים שישנם יקרים, הקופה נראית כמו תא אסירים והפקקים למשחקים הגדולים מרתיעים אוהדים מלבוא.
    וזאת ליגת העל. זה ליגת הליצנים זה מה שזה.
     
  14. tapuzo Member

    Joined:
    Apr 4, 2013
    Messages:
    239
    Likes Received:
    0
    zahipan אני רואה אותך כמעט בכל אתר ברשת כותב עבור באר שבע ואתה עושה עבודה נהדרת אני מקוה לפחות שרוביק משלם לך על כל ההשקעה, באמת כל הכבוד אבל אל תצא פראייר (אם זה בחינם).
    אם זה בתשלום אז הייתי אומר שתתרכז בקידום באר שבע בדברים קצת יותר חשובים ממאבקים באויר האם האצטדיון צריך להיות 40 אלף או מגיע לבאר שבע לארח אצטדיון לאומי. עם כל הכבוד באר שבע היא לא מרכז הארץ מבחינת פיזור האוכלוסיה והנגישות אל העיר גם אם השתפרה - יש לה עוד לאן להשתפר.
    אם אתה מדבר על בעיית רכבת לירושלים, בחגיגות ה-70 תיחנך הרכבת לירושלים ויהיה חיבור מצוין בין המרכז לירושלים. על סמך החיבור הזה כנראה שכבר קיים למודיעין כנראה עלתה הצעה לאצטדיון שם.
    מודיעין בין אם בא לך או לא להודות זאת כנראה העיר הכי מרכזית מבחינה גאוגרפית ובנגישות לוקחים את פיזור האוכלוסיה כפקטור במשחקים כאלו.
    אני מאחל לבאר שבע שתשקיע לא באצטדיון אלא בענפי ספורט אחרים שישימו אותה על המפה ויביאו לכולנו כבוד. הייתי רוצה לראות בבאר שבע בריכה אולימפית מקורה ואצטדיון טניס מקורה ממוזג והרבה מגרשי כדורעף חופים (חול לא חסר, נכון?)
    אם למשל מבאר שבע הייתה יוצא לנו זוג אולימפי בכדורעף חופים שמביא מדליות וימשכו כמה אלפי ילדים בבאר שבע לתוך ספורט מקצועני תאמין לי עדיף גם על אצטדיון של 60 אלף שיעמוד 99.99 אחוז מהזמן ריק.
     
  15. zahipan Member

    Joined:
    Feb 18, 2013
    Messages:
    484
    Likes Received:
    161
    אתה לא יכול לראות אותי בכל אתר ברשת כי אני כותב רק בפורום תשתיות בתפוז, פה מדי פעם, ובעוד איזה אתר.
    ושאני יגיד כמה אתה חופר על חיפה? גם לך יונה יהב משלם? לא! נכון? אני רק משתתף בדיונים כמוך אז תפסיק לחפור על רוביק וכאלה.

    ובקשר לדיון, זכותי לחשוב שהאצטדיון הלאומי (אם יבנה) צריך להיבנות בבאר שבע, זה לא שהאצטדיון יתחיל להיבנות מחר בבוקר, ולכן פרוייקטים גדולים שנבנים ומתוכננים להיבנות באזור ב"ש כמו עיר הבה"דים, כביש 6, ונמל תעופה נבטים כנראה שיסתיימו עוד לפני הקמת האצטדיון הלאומי, כך שאם הבעיה היא תשתיות אז היא לא רלוונטית, ברגע שיש רכבת 40 דקות מתל אביב לבאר שבע המרחק לא מהווה גורם משפיע.
    אבל שוב אני אומר, אני רוצה לראות את האצטדיון הלאומי בירושלים.
     
Thread Status:
Not open for further replies.