העבודה תחת גיא לוי

הנושא בפורום 'אוהד לויטה מתארח באייסוקר' פורסם ע"י HapoelFan, ‏14/5/12.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    שלום אוהד! תודה רבה שהגעת להתארח באייסוקר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    אני אשאל אותך על העבודה תחת גיא לוי. אתה וגיא הגעתם פחות או יותר באותו זמן לקבוצה, גיא הגיע לאחר שניר קלינגר החליט לעזוב ואתה הגעת במקומו של מרצ'ין צ'באי. לטעמי, עשית עבודה טובה מאוד בין הקורות של הפועל באר שבע, אבל אני מעוניין לדעת, עד כמה גיא לוי השפיע על הקבוצה?

    האם הוא היה זה שהרים אתכם מהקרשים אחרי הפסדים מתסכלים, האם הוא היה זה שהחדיר בכם מוטיבציה כשהייתם חייבים לנצח? האם למדת מגיא לוי דברים חדשים?

    לסיום, כיצד אתה מסכם את העונה שחווית בהפועל באר שבע? אתה חושב שזו עונה שאתם יכולים לצאת ממנה לדרך חדשה?

     
  2. אוהד לויטה Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום.
    אגש ישר לעניין. אני חושב שגיא לוי השפיע מאוד על ההישארות של הפועל באר שבע.
    אני לא מודע למה שהיה לפני גיא, לא הייתי כאן ויש לי כבוד עצום לניר קלינגר, שהוא בעצם זה שפנה אליי להגיע לבאר שבע. אבל, לעבודה תחת גיא הייתה משמעות עבור המועדון. גם כאשר התוצאות היו לא טובות בהתחלה, גיא התווה לנו השחקנים דרך עבודה מקצוענית, רצינית ומנטלית שכולנו האמנו שבסופו של דבר היא תביא תוצאות. לאחר ההתחלה הקשה קצב צבירת הנקודות שלנו לא היה של קבוצת תחתית, בטח לא ברמה שהגענו בסוף העונה. אני חושב שגיא לקח אחריות גדולה מאוד בהרבה החלטות שקיבל במהלך העונה, בפרט בסיום המותח, ועזר לנו לתפקד בצורה הטובה ביותר שיכלנו.
    בהחלט למדתי הרבה מגיא ואני מקווה ליישם זאת בהמשך דרכי.
    לשאלה השנייה, אני מאוד גאה בדרך שעברנו העונה בהפועל באר שבע. צריך להבין, יצאנו ממקום מאוד קשה לדרך מדהימה שכללה גם כשלונות, אבל הרווחנו ממנה המון. אני מאמין שרק בצורה כאת הפועל באר שבע יכולה לצאת לדרך חדשה ולהתקדם במעלה הטבלה, היכן שמקומה הטבעי נמצא – וכלי אמונה שבעונה הבאה הדברים ייראו אחרת.