יום 5: פורטוגל חוזרת לחיים, רוסיה הולכת בבית שלה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏15/6/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור המשחקים הראשון הסתיים ומיד מתחיל המחזור השני בבית א'.
    כזכור, במחזור הראשון, ביום שבת פורטוגל איכזבה קשות את עשרות אלפי האוהדים שלה באצטדיון הדרגאו כשהפסידה ליוון המפתיעה 2-1. הפסד יסגור סופית את סיכוייה של פורטוגל ותיקו ממש לא יעזור, אך לעומת זאת אם פורטוגל תנצח את רוסיה (21:45) סיכוייה סבירים פלוס. מול פורטוגל תשחק רוסיה שהפסידה בשבת לספרד 1-0 כשהתוצאה לא משקפת את העליונות של הספרדים ואת החולשה הגדולה של הרוסים. אלכסנדר מוסטובוי אמר דברים שהמאמן יארצב לא אהב, ונשלח הביתה לרוסיה וגם רומן שרונוב שהורחק בשבת לא ישחקו נגד המארחת וסיכוייה של רוסיה להפסיד שוב, ובכלל, לסיים את הטורניר ללא נקודות נראים סבירים בהחלט. בפורטוגל, בגלל השינוי החיובי שהכניס כריסטיאנו רונאלדו הוא עשוי לפתוח נגד הרוסים.
    במשחק השני (הראשון בסדר הזמן- 19:00) תפגוש יוון המפתיעה את ספרד כשהמנצחת, אם תהיה, תבטיח את עלייתה לשלב רבע הגמר של היורו. ספרד תבקש לנקום נקמה ספורטיבית על כך שיוון ניצחה אותה בביתה 1-0 בסרגוסה ושלחה אותה לשחק מול נורווגיה בפלייאוף, כשסא'אז שובר את הראש לגבי טורס ששיחק טוב בדקות שלו מול רוסיה, רק שאין להרבה מאמנים את הפרבילגיה להושיב את מוריינטס וראול על הספסל. כנראה שהמאמן הספרדי יפתח שוב עם הצמד האגדי שלא יכול לאכזב אותו פעמיים ברציפות וודאי יתגבר על ה"מעצור בנשק" שהיה נגד רוסיה :aaa21: .
    דיעות, ציפיות, תחזיות שלכם?
     
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השינויים המסתמנים בהרכב נבחרת ספרד: טורס במקום מוריינטס ושאבי אלונסו במקום בראחה.
     
  3. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה ספרד תעלה בטוח אם היא מנצחת?!
    יכול להווצר מצב היום שהטבלה תראה ככה:
    ספרד 6
    יוון 3
    פורטוגל 3
    רוסיה 0


    מחזור לאחר מכן פורטוגל-ספרד
    יוון-רוסיה

    במידה ופורטוגל מנצחת ויוון מנצחת במחזור ה3 יש מצב של 6-6-6 ואז מה קורה? בטוח שספרד עולה?
     
  4. טאמודו Guest

    אתה בטוח???
    זה נראה לי מוזר,בראחה נחשב היום לטוב בעולם בתפקידו.שאבי אלונסו אומנם כישרון גדול אבל זה יהיה טעות איומה לוותר על שחקן כמו בראחה.
    כנ"ל מורייאנטס,הייתה לו עונה גדולה,הטובה בקריירה שלו.הוא נבחר למלך השערים בצפיונס,ובכלל ,היום מורייאנטס נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם,אין ספק שהוא שווה הרכב ראשון,אפילו בנבחרת כוכבים כמו של ספרד.
    זה בעצם מה שעצוב בנבחרת ספרד,החלק הקדמי והקישור לשה כול כך חזק שאנראה לי שאפילו ספרד ב עם ההגנה של ספרד א יכולה לקחת את היורו.
     
  5. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה פריוויו.

    כולם מצפים שפורטוגל תתפרק ותוציא את כל התסכול שלה על רוסיה שכבר מעשית עפה אחרי שחרור מוסטובוי וההפסד. אני דווקא צופה משחק הקרבה של הרוסים, בעיקר בהגנה, אבל המשחק יסתיים באיזה 1-0 קטן של שחקן מחליף. בטח גומש. בכל מקרה תעשה טעות פורטוגל אם תפתח עם רונאלדו, שפשוט הרס לה את המשחק מול יוון (הבקיע גול, יפה, אבל גם גרם לגול בצד השני, ובגדול הוא עשה מלא שטויות).
    מעניין איך יתפתח המשחק השני. זה תלוי איך יוון תגיע. אם היא תגיע במטרה לא לספוג יהיה לנו משחק משעמם. לעומת זאת אם היא תבוא ולתשחק פתוח, היא בהחלט מסוגלת לכבוש ולהוציא תיקו מספרד. ניצחון זה לא ריאלי. בכל מקרה אני מקווה לראות היום גולים, והרבה. :aaatv:
     
  6. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שסאאז חייב להכניס א חואקין במקום אצ'בריה! הבן אדם פשוט גמר את הסוס, ובאמת ראו במשחק הקודם שהוא ממש רוצה אבל לא יכול (מישהו הזכיר את הליגה הלאומית?).
    בקשר למוריינטס, צריך לפתוח איתו, לא חשוב כמה טורס היה טוב, הוא וראול יכולים במהלך אחד לגמור את המשחק..
    אני מצפה להתפוצצות של פורטוגל על רוסיה, הרוסים במצב רוח רע בעיקר אחרי שהעיפו את מוסטובוי ואפילו יו"ר ההתאחדות שם יצא נגד ההעפה, מהצד שני,העיתונות אצל הפורטוגלים לא ירדה עליהם כמו שהיו יורדים באנגליה על הנבחרת אם היא הייתה מפסידה ליוון וכשסקולארי התנצל הם בכלל שכחו מהעניין, ובכלל יש להם גב מהתקשורת ומהאוהדים ולכן אני מצפה להתפוצצות.
    סקולארי חייב לפתוח עם נונו גומש ופאולטה בחוד, הוא כבר ראה שפאולטה לבד, כמה שהוא טוב, לא מספיק מול הגנה כמו של יוון\רוסיה. בקישור צריך לשים את רונאלדו בצד ימין את פיגו באמצע וסימאו בשמאל ופיגו ורונאלדו מידי פעם מחליפים מקומות, ככה תבוא לידי ביטוי היוכולות הטובות של שניהם וגם זה יצור בלבול גדול בהגנה.
    תחזית:
    ספרד נוקמת, ובגדול (יוון כבר מרגישה שהיא עשתה את שלה..) 3-0 או משהו באיזור.
    פורטוגל מנצחת בקושי משהו כמו 2-1\ 3-2
     
  7. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי (וגם לדעתו של קמאצ'ו) ראול צריך לשחק הרבה יותר קרוב לרחבה, בקו אחד עם החלוץ השני, אני מקווה שזה מה שיקרה ואם לא אז אני מעדיף לראות אותו על הספסל ואת ולארון בעמדה הזו, ואלרון הרבה יותר יעיל וטוב בעמדה שלו מאשר ראול בעמדת העושה משחק.
     
  8. שגיא Guest

    אני מסכים איתך. ראול צריך לשחק לצידו של החלוץ הנוסף ולא מאחוריו. אגב, יוון שנמצאת במוראל גבוה מאוד כבר ניצחה את ספרד במוקדמות, מה שאומר שבמשחק הזה הכל יכול לקרות. מן הסתם שתי הנבחרות לא יעשו שינויים קיצוניים בהרכבים, אם בכלל. נקווה למשחק טוב, למרות שלא יצא לי לראות אותו.

    המשחק השני, נבחרת פורטוגל מול רוסיה. פורטוגל לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר למפגש הזה לאחר ההפסד הצורם ליוונים במשחק הפתיחה של הטורניר. בפורטוגל יעשו שינויים רבים מאוד לקראת המשחק. רוסיה מנגד מפורקת כבר, הרבה בעיות, העפתו של מוסטובוי וחוסר כשרון ויכולת, כל אלה אמורים כמובן לעזור לפורטוגל לצאת מהדיכאון שבו הם שרויים. כפי שנאמר, אם פורטוגל לא מנצחת, היא יכולה להגיד שלום, רק ניצחון בא בחשבון, ובשביל האוהדים ולמען שלומו של סקולארי, עדיך שזה גם יהיה נצחון משכנע שגם ילהיב את הקהל.
     
  9. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מקווה שהשחקנים הספרדים ראו והפנימו את המשחק של יוון מול פורטוגל. אסור להם לבוא שאננים, ולשחק כמו נגד רוסיה. השער לא תמיד יבוא מעצמו. הר אוטו כבר הציף את עצמו כנראה בקטלות של ספרד, ואם יוון תדע לשחק על החולשות של היריבה כמו שהם עשו במשחק הפתיחה, הם יכולים להפריע מאוד לספרד.
    נראה לי שכל חילוף שיעשה סא'אז בהרכב הפותח הוא בעיקר חילוף של רוטציה. יש לספרד את הספסל העמוק ביותר בתחרות, ואין שום סיבה להריץ את אותם ה- 11 שוב ושוב. גם אני חושב שבראחה עדיף על שאבי אלונסו, ומעדיף לראות את פרננדו טורס עולה טרי מהספסל, אבל ההבדלים הם לא כל כך משמעותיים. על הנייר, ספרד צריכה לנצח בכל אופן.
     
  10. טאמודו Guest

    באופן כללי אני חושב שספרד יותר טובה מפורטגל והפסד של ספרד יחשב להפתעה יותר גדולה מההפסד של פורטוגל.
    לסיאז אסור בשום פנים ואופן להחליף את הסגל שפתח מול רוסיה,ספרד תהיה חייבת לגמור את הסיפור ולשחק מול אנגליה(קרואטיה) ברבע הגמר.אוסר בשום אופן לפגוש את צרפת ברבע.מול צרפת,ספרד תפסיד.
     
  11. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפורטוגלים בלחץ אדיר, וחייבים לנצח. לכן לפי דעתי הם צריכים ללחוץ חזק ישר מן הפתיחה ולהבקיע את השער הראשון במהירות. עם כל הלחץ, אם השער לא יבוא מקסימום עד המחצית , פורטוגל בצרות. ואז רוסיה יכולה לגנוב ניצחון.
     
  12. טאמודו Guest

    עוד נקודה חשובה שלא ציינתם,הפרש השערים במשחק של פורטגל ורוסיה חשוב מאד,מכוון שבמקרה של נצחון של פורטוגל בהפרש גבוה והפסד של יוון בהפרש גבוה,פורטוגל תבוא למשחק האחרון מול ספרד מהמקום השני,המורל והביטחון שלהם יעלה וזה חשוב מאד לפורטוגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/04
  13. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו מדברים פה על יורו ולא על מונדיאל. במקרה של שוויון נקודות מה שמכריע זה תוצאת המשחק בין שתי הקבוצות.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הדה בסה, שנראה מגעיל כשהוא ריק נראה יפהפה עם כל האווירה לפי התמונות של הקהל
     
  15. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרדים, די להתעצל!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/04