The Customer's Always Right, Does He Know That?

Discussion in 'אירוח אנטוניה הגמן' started by Alvaro Recoba, Jan 26, 2010.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Jun 12, 2003
    Messages:
    12,566
    Likes Received:
    0
    Mrs Hagemann, thank you for visiting our forum.
    My question to you is how does your organization create the group of fans, and how do you raise their awareness among them that their team is indeed their team, so they should have a say of the ongoing management of the club?

    Is your organization merely a legel tool for existing groups of fans, or does it help create them?



    גברת הגמן, תודה שהגעת להתארח אצלנו בפורום.
    שאלתי היא כיצד בארגון שלך יוצרים את התארגנויות האוהדים, ואת המודעות בקרבם לכך שהקבוצה היא שלהם ולכן צריכה להיות להם השפעה על התנהלותה?
    האם הוא רק מסייע משפטית וניהולית לקבוצות שכבר התארגנו, או שלוקח גם חלק בהגברת המודעות של האוהדים ובהתאגדות שלהם?
     
    Last edited by a moderator: Jan 26, 2010
  2. Antonia Hagemann Member

    Joined:
    Jan 23, 2010
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    שאלה מצויינת. אנחנו מסייעים רק לקבוצות שמעונינות להיות מעורבות בהתנהלות המועדונים שלהם.
    ספורטרס דיירקט הוא ארגון דמוקרטי, עם 160 ארגוני אוהדים חברים, ו120,000 חברים.
    מה שאנחנו עושים - נותנים עצות ותמיכה מעשית ליוזמות אוהדים כאלו. החל מאיך להקים גוף שכזה, איך להגביר את המעורבות, הגדלת מספר החברים, תכנון תוכנית עסקית, אסטרטגיה תקשורתית וייעוץ לקמפיינים.
    מצד אחד אנו עושים עבודת שטח. מעצימים את קבוצות האוהדים, מצד שני אנחנו מגבירים את המודעות בקרב הגופים המנהלים את הכדורגל על חשיבות שיתוף ומעורבות אוהדים.
    הרעיון המרכזי הוא לעזור לאוהדים שרוצים להיות מעורבים ולקשר ולחבר בין הקבוצות האלו. כמו גם לתמוך בהם להשגת מטרותיהם.
    אני מקווה שעניתי לשאלותיך, זוהי שאלה שאפשר להשיב עליה באריכות רבה.
    אתה מוזמן למצוא מידע נוסף ומופרט באתר שלנו.