Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    לא יכלתי לכתוב את זה יותר טוב. אני לא מרגיש בנוח עם מה שאני רואה בפורומים של אוהדי ג'טס, שזה לנסות להפוך אותו לאפס. אבל באמת שמדובר בשחקן מוערך יתר על המידה בעמדה מוערכת יתר על המידה. ההפתעה הגדולה שלי זה יכולת המיקוח, בגלל שאני חשבתי שכל הליגה רואה שחקן בסיטואציה רעילה שהקבוצה חייבת לזרוק, ושאנחנו עומדים להישחט. הטרייד הזה מעמיד את דאגלס כGM הכי טוב של הג'טס אי פעם וזה אפילו לא קרוב. וזה החדשות הכי טובות שקבוצה יכולה לקבל, חוץ מק"ב פותח. אם דארנולד מתייצב בעונה הבאה כק"ב פותח, אני אתחיל להיות, בפעם הראשונה מאז 1997, אופטימי לגבי העתיד של הקבוצה.
     
    אלעד ו-Sprewell אוהבים את זה.
  2. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    ועוד משהו.

    איזה כיף שיש לי עוד סיבה לרצות שפיט קארול המאוס ימשיך לקבל ספאנקינג.
    זה אול אין מטורף על קבוצה שאין לי שום סיבה לחשוב שתצליח לנצח בשנים הקרובות.
     
  3. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אין שום סיבה לחשוב שתצליח לנצח בשנים הקרובות? באמת, שום סיבה?

    אין לי בעיה עקרונית עם ללכת 'אול אין' על ווילסון, רק שהטרייד הזה מוגזם לגמרי וממש לא הדרך לעשות את זה. השדרוג בין מקדוגלד לאדאמס בעמדה הזאת בחיים לא מצדיק את התמורה. גם בתסריט הטוב שאדאמס משחק כמו קאם צ'נסלור ++ והעונה לא נחתכת בגלל קורונה...
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    מינימום סיכון. אפסייד מעולה.
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תוקן.

    שאנהאן בעסקי המיסמאצ'ים הגהינומיים שבאים לידי ביטוי בעיקר באמצעות מערכים כבדים (12/21/22) וההחתמה הזאת לדעתי נועדה לפתור ספציפית את אחת מנקודות התורפה הבודדות בהתקפת העל חלל שלו - התיפקוד ברדזון (20# בליגה עם 55.5% TD RATE ב-2019). כשהשטח מצטמצם קשה יותר להזין בכפית את ג'ימי פורנסטאר עם פלייקולינג אלוהי ורסיברים פנויים בלי מגן ברדיוס של קילומטר. מה עושים במקום? יוצרים מערכי פרסונל בלתי ניתנים לעצירה שבהם ההגנה מתה לא משנה היא עושה. למשל ככה אמור להיראות מערך 22 (2RB/2TE):

    ----------דיבו---------------ריד--LT---LG---C---RG---RT--קיטל--------------------
    -------------------------------------------------QB----------------------------------------
    -----------------------------------------------יושצ'ק---------------------------------------
    ----------------------------------------------למיאכפת------------------------------------

    - ההגנה חוששת מריצה ועולה בפרסונל כבד (להלן הגנת הבסיס של סיאטל)? 1) ריווח של קיטל+ריד (לפעמים אפילו יושצ'ק, בהתאם לאיכות ההגנה וכמות המגנים) לסלוט ומחוץ למספרים ב-1 על 1 מול ליינבקר/סייפטי איטי ו/או קטן מהם 2) פלייאקשן AKA מוות.

    - ההגנה צופה מסירה ועולה בפרסונל קל (נניח הגנת הבסיס של גרין ביי)? דריסה מוחלטת של 8 חוסמים גדולים ופיזיים על שחקנים קטנים מהם.

    הפיתרון היחיד מול שואה כזאת בעיניי זה להעמיס שחקני Hybrid באדג' ראשרס/ליינבקרס כמו שאישבינוניעדשיוכחאחרת אוהב לעשות ובעונה שעברה באמת היה לו פרסונל סבבה שיכל להאט ולעמוד בצורה נורמלית מול הדבר הזה אבל השנה בלי ואן נוי/צ'אנג'/הייטאוור הם לא רלוונטיים לכלום מהבחינה הזאת. היריבות שישנו בעמידה בקיץ ולא עשו כלום (ממש לא גרין ביי או מינסוטה או סיאטל או פילי) יבנו על פציעות ו/או רחמים מהבורא, האחרות (ניו אורלינס/דאלאס/טמפה/בולטימור/קנזס) ינסו את הדבר הנורמלי היחיד שאפשר - TO OUTSCORE עם קייס לא רע.
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    רשמית הסגל הכי טוב ושלם בליגה. כישלון מהדהד אם זה מסתיים בפחות מגמר NFC.

    אבל הכסף שלי על פוטאטו. אם יש משהו שהוא טוב בו זה כישלונות מהדהדים.
     
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    החתמה פשוט נהדרת ואכן סגל מפחיד מאוד. היה יכול להיות משמעותי במידה ועונת הפוטבול הקרובה הייתה מתקיימת.
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לצערך ולצערו של דניאל שמישהו יקרא לסבתא כי דימארקוס לורנס וברנדון גרהאם הולכים לדרוס לי את הפנים ג׳ונס היא תתקיים יא Snowflake מת מצביע ברני סנדרס פעיל אנטיפה.

    יותר מדי כסף כדי שלא. חיי אדם זניחים פה. במיוחד עכשיו כשאולי ייפתח באופן חד פעמי חלון הזדמנויות לדחוף משחקים למשבצות שידור בשישי-שבת. ג׳רי ג׳ונס כבר יצר קשר עם 700 אורולגים בטקסס שיבואו להוריד לו את הזיקפה.
     
  9. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    וואי וואי עוד לא התחלנו לעלות הילוך וכבר ראפשיט מצייץ דיכאון מהכיוון של הקאובויס. (מעניין למה...) ובנימה זאת: מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב הוא יברך את הדובים וישמרהם ויצילהם מכל פציעה וישלח ברכה והצלחה בכל משחקיהם ואימוניהם ונאמר אמן.

    אגב NFL FILMS העלו את הפרק הראשון של הארד נוקס ליוטיוב.

     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הפציעה של מק'וי אכן מדכאת (אם כי שום דבר גרוע שקורה לקבוצה של פוטאטו לא באמת מדכא אז אני פשוט צריך להעמיד פנים). אבל כדי לפצות על הדיווחים המדכאים שקיבלנו ועוד נקבל בימים הקרובים תמיד אפשר להתחנם בדיווחים מהפארודיה הכי גדולה בליגה. למי ששכח את הפרקים הקודמים:

    עידכון מהיום הראשון בבית הספר לגאונים שלמדו אצל רמאיבינוניעדשיוכחאחרת:
    Joe Judge makes Giants' players, coaches run laps for mistakes - ProFootballTalk



    נראה כמו מתנה שלא הולכת להפסיק לתת בשנתיים הקרובות מינימום (כי משפחת מארה המכובדת לא אוהבת לפטר מאמנים מהר. משפחת מארה לא מנהלת שוק או קרקס או משהו כזה). התחרות בינו לבין פטרישה מי הולך להימכר על ידי שחקנים ולחטוף 200 הפרש בראש>>>>>>>>>>>>>תחרות ה-Interceptions היומיים בין פולס למיץ פטל.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  11. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39


    אחד השחקנים שגרמו לי לאהוב את המשחק הזה.
    זה כמעט בלתי נמנע שכל הטראש הפוליטי מהנבא יתרכז ויהיה קיים בליגת הפוטבול השנה.
     
  12. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    למרות שלא הזכירו כאן מילה על זה ב 12 שעות האחרונות, אפשר סופית לקבוע שג'קסונוויל ניצחה בכל מה שקשור לפשלות בדראפט של 2017.
    אז ראיינצ'יק, שומע אחי? עושה רושם שהמפשעה של מונטגומרי לא הולכת להאיר לנו פנים השנה. ומכוון שאתה הראשון שהולך להיבעט אחרי העונה הזאת ו 4M זה כלום כסף לראנינבאק בקליבר של פורנט. קח עצה ידידותית: תרים אותו.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אנדירידביתספרלאימוןפוטבולבעמ חותם על הארכת חוזה עד 2025 אחרי שאכלתי סרטים במשך חודשים שהוא הולך לפרוש מאימון ואתה מתעסק לנו פה כהרגלך בשטויות כמו איזה קבוצה יותר גוססת ואיזה GM יותר מת מוחית. כמה לא מפתיע.

    רק היה חסר שתשים פה טוויט על הדיווח היומי של הביט רייטרס של שיקאגו ממחנה האימון על ההצטיינות של ההולוגרמה של הגופה של ג'ימי גרהאם. או על ה"Mind games" של נאגי לגבי זהות ה-QB הפותח במחזור הראשון כאילו שזה פאקינג משנה משהו.
     
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    הייתי אומר שאין נושא שיחה מרתק יותר מהמפשעה של מוטגומרי בתקופה הזאת אבל מכוון שהעלאת את עניין החוזה של ריד אז אני נאלץ להסכים ולברך על זה. מאחל לו עוד 6 עונות מלאות ברגעים כאלו. http://www.up2me.co.il/imgs/29061090.Xxx

    לא צריך את ההכרזה של נאגי שבוע הבא טרוביסקי פותח אין יותר ברור מזה. מאז שפולס הוחתם הוא גילה את הג'ו מונטנה שבתוכו. וכן זה פאקינג משנה משהו. יש לי כאן אינטרס אישי, אני מנסה להעלות את הערך של הג'רסי שלו.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שמח לראות שאנחנו מעמידים פנים ששנינו לא יודעים שמתוקף היותך הבוי טוי מס׳ 1 של דשון MVP טוב משמעותית מפאטי במזרח התיכון אתה לא מתפלל מדי לילה לפני השינה שאנדי יחטוף הרעלת שומן כבש ושייפתחו לו ליד הבית 20 שיפודיות ציפורה + 8 גלידריות אנדריי + 6 סושיות + 4 סניפי טאקו בל + 2 צ׳ילי פיצה.

    לגבי שיקאגו, כמו תמיד חשוב לזכור ששום דבר שקורה שם כבר תקופה הוא לא מקצועי אלא נטו פוליטי. לכן גם זרימה על מיצ׳ל במחזור 1 תהיה כזאת בלי קשר לאם הוא באמת ניצח במחנה אימון או לא (אלא אם הפערים ממש תהומיים, והם לא) - פשוט כי המעבר הפוטנציאלי לפולס יהיה חלק ו״מובן״ יותר עבור כל הצדדים המעורבים. החלטה הפוכה לצורך העניין היא ירייה סופית בראש של מיצ׳ל ול״קרוא לו לדגל״ למקרה שפולס יסריח תהיה יותר בעייתית.

    בכל מקרה גרמת לי פה לבזבז יותר מדי זמן יקר על קבוצה מתה שלא הולכת לשום מקום, מה שמזכיר לי עוד קבוצה מתה שלא הולכת לשום מקום ומאומנת על ידי מאמןבינוניעדשיוכחאחרת שלזכותו מבין את זה אז מנצל את זמנו הפנוי לצילום פירסומות בינוניות למוצר בינוני כיאה לאיש שכל הקיום שלו הוא בינוניות אחת גדולה ובלתי נסבלת:



    הייתי אומר פאקינג קרינג׳ אבל זו תהיה הגדרה עדינה מדי. רמת כריזמה של כרוב כבוש שהשתינו לתוכו אחרי חודש במדבר גובי>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.