Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אין אבן שלא הופכים ו-Edge שלא מנסים לנצל. הפאטס החדשים. מעריך ומתעב. מחבב ושונא. שון פייטון הכריז עליי מלחמה אישית. אבל הוא עוד יבכה. אני נשבע.

    העיקר אבל שהאוהד הזה של הקבוצה שלוקחת לי QB's שלא אמורים לשחק מינימום 3 שנים ופולבקים וראנינג בקס משנות ה-40 בטופ 100 מתנשא עליהם ומספר לעצמו שעוד שנתיים הם יהיו בקבר והאירגון הפינגוויני ישן בעמידה שלו בעמדת זינוק או אגדה אחרת כלשהי כי הם חסכו איזה 3 מיליון על רסיבר.
     
  2. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    קאם בפאטס. יהיה מעניין לראות איך האופי שלו יסתדר עם בליצ'ק...
     
  3. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    זה חוזה incentive laden, זו ההזדמנות שלו.
    יהיה מעניין.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בעיניי יהיה הרבה יותר מעניין לראות איך בינונייםורמאיםדוחיםעדשיוכחאחרת יצליחו להסתדר שנה כשצוותי הצילום שלהם לא יורשו לצלם אף משחק לאורך כל העונה ואיך הם יסתדרו בלי בחירת סיבוב 3 שנלקחה מהם וכמה הטיפים של נערות ליווי טיבטיות ייפגעו אחרי שדון רוברט נקנס ב.1.1M.

    אלה החדשות האמיתיות והרלוונטיות היחידות מהלילה.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    מלח מים מלח מים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/20
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    300M זה רק על הרבע השני נגד QB GURU ודשון פרנצ'ייז QB טוב משמעותית מפאטי

    100M על שאר הפלייאוף המטומטם בפרט והשנתיים בכלל

    75M בונוס על ה-Wasp ברבע האחרון בסופרבול

    מפה לשם משם לפה זה משאיר אותנו על 2M ל-12 שנים הבאות. החוזה השני הכי משתלם בהיסטוריה של הספורט אחרי חוזה הרוקי שלו. Bargain המילניום. הולך להיות מרגש בהארכות חוזה של למאר ודשון.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    חשב מחדש.

     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    חישבתי. ה-477 מטורגרים (כן המצאתי פועל עברי ממילה לועזית בואו למצוץ) אוטומטית ככסף מובטח כל שנה על ידי קנזס כרוסטר בונוס (שנתיים מראש כל פעם; במרץ 2023 לצורך העניין הם יצטרכו "להחליט" אם לממש לו את האופציה ל-2023+2024 וכל הכסף בשנתיים האלה יהיה מובטח. בשנה שלאחר מכן אותו דבר וכן הלאה). ה-25 הנוספים הם incentives שנתיים על זכיות ב-AFC, תארי MVP וכו' AKA כסף שאין שום ספק שהוא יצטרך לקבל אבל מי יודע באיזו מציאות נחיה ב-2024 ואם לעיתונאים פעילי אנטיפה שמצביעים לפרס הוא יבוא טוב בעין וייחשב למספיק שחור ויליד מדוכא וכו'.

    וואטאבר אבל. שונא ומוצא התעסקות בחוזים האלה כביזבוז זמן של חסרי חיים אבל מחוייב לזרום עם גודל השעה והאיש. כאמור - Bargain המילניום. אם הוא היה רוצה הוא יכול להוציא מקנזס הרבה יותר, לאוו דווקא בקטע של שנים וכסף ויותר מבחינת מיקסום שווי פוטנציאלי עם חוזים קצרים שזה השיט כפי שלמדנו בבית הספר לשודדים ע"ש קירק קאזינס. היסטורית הוכח ומוכח שחוזים ארוכים בליגה שבה התקרה מזנקת וצפויה להמשיך לזנק משמעותית הם אף פעם לא צעד חכם ומשתלם אם המטרה היא לסחוט כל טיפת $ אפשרית. יש מצב שהקורונה והאיגואנות הסיניות הנגועות הפוטנציאליות שעלולות להמשיך לזיין לנו את החיים בשנים הקרובות ישנו את המציאות הזאת אבל בהערכה שחוזרים למסלול תקין מ-2022 אין סיבה להאמין שהרכבת תעצור.

    ה-6 שנים הקרובות הן המינימום של המינימום שעילוי היסטורי ברמתו מסוגל להרוויח ולא קרובים לשקף את פערי האיכות האמיתיים בינו לבין ה"מתחרים" שלו. קצת מתחת ל-40M APY שהם די קרובים לאיזורים של ווילסון/גוף/רודג'רס/דיקאפריו (ולמאר/דשון ודאק כשיאריכו) מבחינת ה-CAP HITS ונמוכים (!!!) ברמת ה-CASH FLOW (הכסף שהאירגון אשכרה משלם לו שזה השטן האמיתי) ב-4 הראשונות. מזל ענק שהוא לא מאסכולת הניגרים המאוסה מה-NBA אחרת זה היה נגמר בשיעבוד מוחלט של הפרנצ'ייז 200 שנה קדימה. פה מדובר בסיטואציה שסביר מאוד להניח שתהפוך אותו ל-underpaid בחצי השני ו"השמן" של החוזה.

    ניתוח מלא ומורחב למי שמעוניין:
    Thoughts on Mahomes $450 Million Contract | Over the Cap
     
  9. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מעניין ממש. רק לא בדיוק הבנתי מה קורה בשנת 2027 - ה-CAP DAMAGE של מהומס הוא כמעט 60 מיליון? נשמע כמו מספר מופרך מאוד גם אם מביאים בחשבון את עסקת הטלוויזיה החדשה שתיכנס ב-2025.

    כרגיל האינסטינקט הראשוני כשרואים חוזה בגודל הזה זה לחשוב למה ששני הצדדים יתחייבו לכל כך הרבה זמן וכל כך הרבה דברים יכולים להשתנות בזמן הזה. וזה עדיין נכון כמובן אבל במקרה הספציפי הזה יש באמת משהו מיוחד באוויר. עזבו את הטאלנט לרגע. אני רואה פוטבול 14 שנה, שזה לא כזה מטורף אבל עדיין, אני לא זוכר אף קבוצה אלופה/מאמן/קוורטרבק כל כך באמוק וברעל לגבי לזכות בעוד סופרבולים וליצור דיינסטי, ועוד ישירות אחרי. סופרבול זה דבר שכל כך קשה להשיג (ובתקופה שאני צפיתי גם אף קבוצה לא זכתה פעמיים ברצף) שבדרך כלל הקבוצה פשוט מתרפקת עליו מבלי לדבר יותר על השנה הבאה. כשהסתכלתי והקשבתי למהומס וריד אחרי הסופרבול כמובן שזיהיתי שמחה, אבל לא אופוריה מטורפת, אלא יותר תחושה של ''אנחנו רק מתחילים''.

    וזה בעצם החוזה הזה. לא חוזה מופרז שניתן בתקופת ירח הדבש שידפוק את הפרנצ'ייז שנים קדימה. אלא צעד מחושב והוגן שמשאיר פתח לארגון החכם הזה ולשחקן המדהים הזה להמשיך לתת בראש לפחות בזמן הקרוב. אני מקווה שזה יצליח כי אני נהנה לצפות.
     
    golding, Sprewell ו-אלעד אוהבים את זה.
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שיטה נפוצה של סוכנים בחוזים ארוכים לשחקנים גדולים היא לשים שנת "מוקש" כדי לייצר אינטרס של הקבוצה לחזור לשולחן המו"מ למרות שבפועל השחקן עדיין לא הופך לחופשי. מצד הקבוצה האינטרס הוא ברור, מצד השחקן האינטרס הוא לקבל יותר כסף מובטח. ב-2027 יהיו לקנזס שתי אופציות:

    - הפחות סבירה: להמשיך להפעיל מראש את האופציה עליו שנה מראש, להבטיח לו את השכר של 2027+2028 (104M) ולאכול את ה-CAP HIT העצום הזה.

    - היותר סבירה: לשבת ולהגיע לסיכום על Restructure שמפחית משמעותית את המכה בתקרה על ידי דחיסה של סכום נכבד מהרוסטר בונוס למענק חתימה שייפרס בצורה שווה על פני שארית החוזה (אולי אפילו להוסיף שנים) ובכך למעשה להגדיל את סכום הכסף המובטח מ-104M לשנתיים לסכום גבוה יותר על פני יותר שנים. win win לשני הצדדים.

    בכל מקרה עם כל הכבוד לפאטי והחוזה הזה שהיה forgone conclusion, אלה החדשות הבאמת גדולות וחשובות מה-48 שעות האחרונות שחיכיתי להן כבר 5 חודשים אחרי שהתחלתי לפתח חרדות קשות מאוד בגיזרה (להרגיע.עם.הפאקינג.שומן.כבש!!!!!!!) ושצריכות להכניס את מאמןרמאיובינוניעדשיוכחאחרת למקלטים:

     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    רציתי ואני עדיין רוצה בחירת דראפט גבוהה במקום אבל אחרי שבלארד ואינדי הזינים רצחו את השוק עם הטרייד הבזוי והשערורייתי על באקנר ברור למה זה לא הסתייע ככה שאני מניח שאני אזרום על עוד שנתיים מינימום של אחד ה-DT's הטובים בליגה בפריים של הקריירה. מבנה דומה לחוזה של פאטי שבא לקראת הקבוצה מבחינת ה-CAP, במיוחד בשנתיים הראשונות בתמורה לביטחונות חזקים יותר. לא מובן מאליו בכלל.

    כעיקרון ויץ' סגר (או יותר נכון - השאיר פתוח לרווחה) עם ההחתמה הזאת את החלון לשנתיים הקרובות שבהן כל ה-CORE המרכזי חתום ו-2022 מסתמנת כמו השנה להחלטות קשות ופרידות כואבות מלפחות שניים מבין קלסי/מאת'יו/שוורץ/פישר/ג'ונס/טייפריק/קלארק... מהסביר לפחות סביר. לא מן הנמנע שבענף הנאצי הזה ההחלטות האלה יתקבלו מעצמן בגלל פציעות/ירידה ברמה אבל בואו לא נתגרה פה בגורל ונפתח פה. אחרי הסופרבול השלישי רצוף גם ככה הכל ירגיש וואטאברי למדי.


    אצל שאר אומללי הליגה:

    - LOL קאובויז.

    - LMFAO/כבוד עצום (תלוי את מי שואלים) לרדסקינס שהצליחו להשתיק במשך עשור בורדל חולני שלם של מנהלים/מאמנים (כולל גרודן)/שחקנים שכלל: סירסור מעודדות, סחיטות/תקיפות/הטרדות מיניות של עובדות ועיתונאיות, שימוש פרוע בסמים ואלכוהול ומי לעזאזל יודע מה עוד. לפי הדיבור תוך 12-24 שעות נקבל את הפרטים ב-HIT PIECE היסטרי והיסטורי של הוושינגטון פוסט ולצידו גם את הליין הרשמי בוגאס על אובר/אנדר מס' ימים עד שהסיפור של דן סניידר מסתיים תודה לאל. תנחומיי הכנים לרון ריברה הגבר שהכניס את הראש הבריא והמכובד שלו לפאקינג מיטה מוכת אבולה+קורונה+איידס הזאת אבל מאמין שהוא מפוצה כלכלית בהתאם.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אחד הטריידים הפיגוזיים אם לא ה. הלסת שלי על הריצפה. הניצחון הכי גדול של הג׳טס מאז סופרבול 3.

    אני ו @מגןימני היזיז שלי בפאקינג אקסטזות של העולמות.
     
  14. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    שוד המאה. אני לא מאמין
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    משתמשים בדימויים האלה הרבה אחרי טריידים אבל במקרה הזה אני חושב שזה Understatement שעושה עוול לתמורה שהג'טס קיבלו פה. בהתחשב בכל הנסיבות (Leverage/עמדה/מציאות כלכלית/זהות ה"קונטנדרית") זה הטרייד הכי lopsided מאז שהתחלתי לעקוב אחרי הענף. קשה להתחיל להסביר מאיפה וכמה הטרייד הזה גרוע מבחינת סיאטל ואדיר מבחינת הג'טס אבל אני אנסה:

    1. מה שכתבתי על ג'מאל בדדליין אשתקד כשהיה דיבור שדאלאס חמים עליו ועל סף לשלוח 2 בחירות סיבוב ראשון:
    2. סיאטל הידועה גם כ"קונטנדרית שגם ככה תבחר ב-20 המאוחרות מה שהופך את הבחירות פרקטית לסיבוב שני" כמו שאני קורא כבר 12 שעות מהרבה יותר מדי-GM's בדימוס/אנליסטים/אוהדים. אין מספיק FUCK OUTTA HERE בעולם שאני יכול לכתוב על ההנחה האוטומטית האומללה הזאת. מדובר בקבוצה שניצחה בעונה שעברה 11 משחקים עם point defferntial של +7 בלבד. הכי גרוע בתולדות הליגה. לא פחות מ-10 ניצחונות בהפרש של פוזשן אחד ומטה. היסטורית מדובר בשני ה-metrics האמינים ביותר לחיזוי רגרסיה בעונה שלאחר מכן. וזה רק מבחינת מספרים, לפני שנכנסים למבחן העין (זוועת עולם) וכל מה שאנחנו יודעים על פילסופיית האימון העתיקה של סבא שפיצי שעדיין מנסה לנצח משחקים כמו בשנות ה-40.

    ולא שאם בסופו של דבר הבחירות האלה באמת יהיו 20-28 נניח הן הופכות לתמורה רעה או משהו. אבל הפוטנציאל שלהן להיות הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טובות הוא עצום. זאת לא קנזס או ניו אינגלנד 2001-2018 או גרין ביי 2010-2015 שהולכות פה ALL IN ואפשר לישון בשקט שמדובר בוודאות בקבוצת טופ 3 בליגה. אפילו לא קרוב להיות קרוב להיות קרוב.

    3. כל השיט והבלאגנים שהוא עשה בחודשים והשבועות האחרונים. רק ב-72 שעות לפני הטרייד הוא ליכלך על המאמן והבעלים בטוויטר ובעיתון הכי גדול בניו יורק. דורש להפוך לסייפטי היקר ביותר בליגה (מי יודע אם לא יותר מזה). במקום להיתקע עם סיטואציית הגן חיות ההזויה הזאת כשאנחנו ערב תחילת מחנות האימון לא רק שהם הצליחו להיפטר ממנו אלא גם להשיג את התמורה ההזויה הזאת, שהיא אגב לא רק בחירות דראפט אלא גם בראדלי מקודאגלד שהוא סייפטי פותח לגיטימי לחלוטין וכמעט בכל משחק של סיאטל שראיתי בשנתיים האחרונות היה המצטיין בסקנדרי שלהם. זה לא איזה נער מים שנזרק פה לעיסקה בתור קישוט. הוא הולך לפתוח או במקרה הרע לסגור 70%+ מהסנאפ'ס ולעשות עבודה טובה רוב הזמן.

    4. פאקינג מציאות קורונה. אף אחד לא יודע מה מי מו בעולם המזדיין הזה יותר אבל סבירות גבוהה מאוד שהתקרה בעונה הבאה הולכת להיחתך משמעותית ולדחוק לפינה יותר מחצי ליגה שתיאלץ לחתוך שחקנים ו/או לעשות טונות restructures עם דחיסת כסף לשנים הבאות. אבל לא משנה מה, האחוז היחסי של המשתכרים הגבוהים ב-2021 הולך לגדול משמעותית בהתאם לתקרה בין אם היא תהיה 175M (וורסט קייס סנאריו) או אפילו 185/190 (ד"ש לקאובויז האומללים שהולכים לקבל צינור של סודני מדאק). אחרי מחיר הדמים החולני ששילמו, סיאטל כרגע הם בני ערובה לרצון הטוב של שחקן להופיע למחנה אימונים של השנה החמישית והאחרונה שלו ולא לעשות הולדאאוט לפני שמעמיסים לו משאיות של ברינקס.


    פשוט אחת ההזיות היותר גדולות מכל בחינה אפשרית. מקצועית, כלכלית, אנליטית, חברתית. אני במקום שאר 31 האירגונים בליגה קובע ישיבה בהולה לשלשום בבוקר ומנסה למצוא דרך להקפיא את כל המהלכים הבאים של סיאטל עד הפרישה של סבא שפיצי. כל הזין לכל אלה שלא זיינו ונהנו וניצלו את הטימטומיאדת על חלל הזאת אבל אי אפשר לתת למוסד גריאטרי במסווה של אירגון פוטבול הזה להמשיך להתנהל חופשי. יש גבול.
     
    אלעד ו-מגןימני אוהבים את זה.