תודה לך הפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/6/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הרגשתי רצון עז להביע כאן את תודתי הגדולה לקבוצה מספר אחד שלי על עונה שסיפקה לי ולאוהדי באר שבע המון רגעים של אושר למרות הסוף ה... טראגי.

    תודה לך אסי רחמים על זה שנתת עונה טובה מאוד ודי יציבה, על זה ששמרת על השער בצורה מצויינת ובזכותך היינו ההגנה הטובה בליגה למשך איזה סיבוב וחצי.
    תודה לך תומר חליבה על עונה גדולה שנתת, שחקן שרק בעונה שעברה היה בליגה ב' והשנה עשה את הפריצה הגדולה ביותר בארץ, תודה לך תומר על עונה גדולה.
    תודה לך דראזן מדונוביץ' על עוד עונה שקטה שבה עשית את עבודתך כמצופה למרות גילך המופלג תודה על שהנהגת את ההגנה ושיחקת עם הרבה נשמה.
    תודה לך יניב אלול על חצי עונה ראשון פנטסטי על זה שהייתה הבלם מספר אחד בארץ (בלי ביקורות בקשה זו דעתי) ששיחקת לא מעט עם פציעות ושיחקת עם הנשמה.
    תודה לך עוז יפרח על חצי עונה שני גדול, ברגע שאלול נפצע קמת כמו ווינר מהספסל והוכחת שגדל כאן בבאר שבע עוד בלם ענק.
    תודה לך רמי אליהו על עוד עונה טובה, רמי אליהו שומר על יציבות כבר מספר שנים ונותן בקביעות את המצופה ממנו ורמה טובה מאוד של כדורגל, למרות החטאת הפנדל ברמת גן, תמיד נאהב אותך.
    תודה לך סתיו אלימלך על עוד עונה שממנה אפשר רק להסתכל עלייך ולמחוא כפיים, עוד עונה של השחקן נשמה מספר אחד בעולם, תמיד נלחם, תמיד נותן 200 אחוז מעצמו והכי חשוב תמיד זמין כדי לשמוע את הקהל, בשבילי סתיו יש לך מקום בהרכב גם בגיל 55.
    תודה לך קאקו בלסינג על זה שבאת קטן ויצאת גדול, תודה לך על זה שהנהגת את הקישור הבאר שבעי והצעדת אותנו לגבהים שלא זכרנו למרות הסוף המאכזב, תודה.
    תודה לך אלעד בונפלד שלאט לאט עם המשך העונה נכנסת להרכב הפותח באופן קבע והראת מה אתה שווה, הוכחת שגדל כאן בבאר שבע פליימייקר ברמה גבוהה ביותר.
    תודה לך אורן סגרון על עונה סבירה שבא עדיין הראת פה ושם שאתה תמיד נכס לקבוצה, תודה לך על הרבה רגעים של "וואו תראו את אורן פורץ באגף".
    תודה לך רמי אבו לאבן על הסיבוב הראשון הענק שנתת עד הפציעה, על זה שהראת שאתה מסוגל וצריך להיות בנבחרת, תודה לך על זה שבכל בעיטה חופשית אתה מרים את הקהל לעננים, מחכים לראות אותך בעונ ההבאה.
    תודה לך רמיק יז'רסקי על עונה מצויינת שנתת, הוכחת שיש לך שליטה מצויינת בכדורגל ושמכלום אתה יכול לייצר שער, כמו שחקן גדול. מקווים לראות אותך פה בעונה הבאה.
    תודה לאופיר חיים שאומנם לא שחקן בית אבל בשבילנו אתה כן, אופיר חיים תודה לך על הנשמה הגדולה שהקרבת בשביל הקבוצה במשך כל העונה, על השערים הרבים ועל הלחימה, אוהבים אותך.

    תודה לך לופא קדוש על 3 שנים גדולות כאן, הייתה המאמן מספר אחד, המאמן היחיד שהצליח להחזיק מעמד אצל ז'ינו כל כך הרבה זמן. ואן זה היה תלוי בנו הייתה ממשיך לאמן פה גם בעונה הבאה והשמיים הם גבול. לא נשכח, אוהבים אותך.

    ואחרונה אחרונה צריך להגיד תודה ענקית לקבוצת הכדורגל- הפועל באר שבע על:
    הניצחונות 1:0 ו- 3:0 על מכבי ת"א, על הניצחונות 1:0 ו- 4:0 על הפועל פ"ת, על הניצחון 3:0 על מ.ס. אשדוד, על הניצחון 2:1 על נתניה, על הניצחונות 2:0, 4:1 ו- 3:2 על בית"ר ירושלים, על הניצחונות 2:0 ו- 3:1 על מכבי פ"ת, על הניצחונות 1:0 ו- 5:1 על ראשון לציון, על הניצחון 2:1 על כפ"ס, תודה על הניצחון 2:0 על מכבי חיפה ותודה רבה רבה על זה שהבאת אותנו עד לגמר גביע המדינה עם ניצחונות גדולים בדרך.

    נילך איתך לכל מקום, אפילו עד לגיהנום.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובהזדמנות זו, אם כבר הפועל אבל אחרת:
    תודה לך הפועל על הבונקר הנפלא
    תודה לכם תאומים ועגיב על השחקנים המדהימים שבחרתם לנו
    תודה לך הפועל על כל ה"צעירים" ששיחקו אצלנו
    תודה לך קשטן על שהעלת בדקה 92 כשאנחנו תיקו עם ראשון את אייל בן עמי לעשות הגנה
    תודה לך שמעון שהוצאת תקליטים במקום לעזור לקבוצה המפורקת שלך
    תודה לך אלון חלפון על כל הטעויות
    וליעקב הילל על עונת פריצה מדהימה במדי קבוצתנו, לשחקן יש עתיד מזהיר
    תודה לך בלילי על כל השטויות שעשית ועל האדומים שקיבלת
    ותודה לך קלצ'נקו על ההחמצות
    תודה לעמרי אפק שסוף כל סוף למד לרוץ בלי ליפול- ער"ן מבקשים את הכסף על הטיפולים חזרה
    תודה ליגאל אנטבי שהראה לנו שגם אחרי עונה מסריחה כמו שלו עדיין אפשר לשחק במדי הנבחרת
    ואחרון חביב- תודה לך שביט אלימלך שהצלת את הקבוצה שלנו . אתה באמת המלך (ורק לך אני באמת אומרת תודה).
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הרסת לי את ההודעה....
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב,אז אני אנסה לתקן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx :


    קודם כל אני שמחה שלהפועל ב"ש,קבוצה שאני מאוד מחבבת היתה עונה כל כך נפלאה הן בליגה והן בגביע המדינה. מגיע לה- היא שיחקה מאוד יפה ולא היו פערים כ"כ משמעותיים בין משחקי הבית שלה למשחקי החוץ כמו לדוגמא נתניה, עוד דבר שאני תמיד מסתכלת עליו כשאני רואה קבוצה.
    שנית, אני חושבת שהעובדה שהיא הצליחה לנצח את שלושת הגדולות מדברת בעד עצמה- הפועל ב"ש לא פחדה ולא עשתה חשבון לאף קבוצה שעמדה בדרכה, נתנה פייט לכל קבוצה גדולה/קטנה באשר היא ואני חושבת שאת רוב הקרדיט צריך לזקוף ללופא קדוש מאמן שהוא באמת גדול, וחבל שהוא לא נשאר בקבוצה כי מי יודע? לו היה נשאר אולי היה מביא אותה עונה הבאה להישגים שעוד לא רשמה בהסטוריה שלה.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תיקנת :wink:
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר אתם מתחילים בתודות אז...

    תודה לך יעקב שחר על עונה מדהימה, אין ספק, אומנם היא נגמרה בתחושה של החמצה אבל עונה כזאת אדירה אף אחד לא ישכח עוד הרבה שנים.
    תודה לך רוסו על ההקרבה והנחישות, על זה שאתה תמיד מאמין ותמיד רוצה להיות מספר אחד- כל הכבוד.
    תודה לך יעקובו, אומנם אתה כבר לא איתנו ובקרוב תחורר רשתות גם באולד- טרפואד אבל אף אחד לא ישכח את מה שעשית לנו בליגת האלופות.
    תודה לך ניר דוידוביץ' על סיום עונה מופלא, אתה שוער גדול אין ספק. רק תשתדל לא להפצע :.
    תודה לך רפי כהן על שלושער אדיר שסיפק הרבה חיוכים, תודה גם לך קטן על תחילת עונה אדירה וסיום פחות טוב, תודה לך ז'וטה ובהצלחה בהמשך, תודה לך זנדברג על עונה באמת אדירה- בשקט בשקט עושה את העבודה של בניון באגף שמאל, תודה גם לך אריק, אבישי, אלון, אריק, דודו (אני מנייאק אם וידוקה לא כותב... "תודה לך אוואט על גול מדהים נגד בית"ר", תיהיה מקורי), נאנד, ערן,עידן, אליאניב, ג'יירמו וכולם...
     
  7. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה גמני

    מעל כולם, לפני הכל, תודה רבה לך ניר קלינגר, אתה מס' 1. תודה על שלא וויתרת לנימני, תודה על שחינכת את טל בנין, תודה שלימדת את אלי ביטון מסירה מהי (על זה עוד צריך לעבוד) ואת עובד השקעה מהי, תודה שהבאת את עצמך למגרש כל שבוע, תודה שהראת לכל שחקני הקבוצה הנפוחים והמלאים מעצמם איך לרוץ 90 דקות ולהשקיע את הנשמה, תודה על הקלינגריזם, על המכביזם, על הווינריות. תודה על האליפות. תודה!!

    תודה לך לוני על שלא וויתרת עלינו למרות שקומץ אוהדים עלובים הכאיבו לך, פגעו בך, רדפו אותך וניסו להפיל אותך. בלעדייך מכבי היתה לא יותר מזיכרון רחוק באיזור הדימדומים של מרכז הטבלה.

    תודה לכם שורה ושטראובר על ההישגים המשותפים, לירן שטראובר אמר את זה טוב מכולם "היו כאלה שאמרו שלירן לא זוער לאליפות, אז רק דבר אחד יש לי להגיד לאותם אנשים: ללירן יש אליפות".

    תודה לך ברוך דגו על שהצעדת את מכבי לעמדת זינוק לאליפות עם פריצה אדירה וכניסה לנעליו הגדולות של אבי נימני
    תודה לך אבי נימני על שלמדת משמעת מהי ועל שוויתרת על הכבוד והאגו שלך לטובת מכבי
    תודה לך סטרול על החורים שלך בהגנה, אני בכל זאת אוהב אותך!

    תודה ענקית לכל שחקני הסגל של מכבי ת"א על עונה ענקית ומאושרת, על העונג שהענקתם לי ואפילו על רגעי השפל שגרמו לרגעי השיא להיות יותר מתוקים ויותר כיפיים.

    וכמה תודות מיוחדות לסיום:

    תודה לך הדשא בר"ג, שהיית מעט לח, וגרמת להחלקת שחקן הפועל פ"ת מול שער ריק
    תודה לך חזי שירזי שאתה עצבני
    תודה לכם הולצמן ואברג'יל על שירות מצויין
    ותודה רבה לך אלוהים, שאתה צהוב.
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לך אמיל שנתת לי לצטט אותך, כל מילה אצלך נכונה.