תגובת קשטן "לא יכול להיות שקבוצה תגיע ותתגונן בצורה כזו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EladLR, ‏24/4/03.

  1. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכבוד דרור קשטן
    אני יודע שלא נעים שקבוצה מסתגרת נגדך שאתה בפיגור. זה מעצבן,מרגיז, זה גורם לך לא לראות כדורגל ולחשוב שהקבוצה השניה לא יודעת לשחק כדורגל. הפיוזים שלך יכולים לעלות לך במיוחד שכל משחק חשוב כדי להשיג את המטרה ששחקנייך עצמם אמרו שהאמצעים מקדשים את המטרה. נכון יכול להיות שעקב ה"בונקר" של מכבי נתניה הפסדתם את האליפות אבל זה די בא לכם כבומרנג אבל זה יפורט בהמשך.

    אני אישית לא מבין מה הבעייה שלך. אתה וקבוצתך משתמשים בשיטה הזאת כל העונה ובזכותה הגעתם לאן שהגעתם. בזכות שיטת המשחק הבנוקריסטית שלכם יצאתם תיקו בקריית אליעזר, ניצחתם את ב"ש והגעתם למקום 2 ולמאבק קשה בצמרת. בשיטת הכנס גול והסתגר ברחבה הגעתם לאן שהגעתם. אז למה אתה כמאמן הדוגל בשיטה הזאת מתעצבן כ"כ?? כי למדו ממך וראו שהגעת להשגים אז מנסים להשיג גם הנה נתניה בזכות הניצחון הזה הגיעו למקום 4 מקום שנתניה רוצים מאוד. בזכות שהם השתמשו משחק אחד בשיטה שלך שעוד הם נחשבים כקבוצה נחותה מהפועל ת"א, אותה אתה מאמן,אז זה אפילו יותר מובן שהם משחקים ככה בביתכם במשחק חוץ שלהם נגד קבוצה הנחשבת ליותר טובה מהם מאשר שהפועל ת"א משחקת בשיטה הזאת כאשר הם משחקים בבית בחוץ נגד קבוצות תחתית,צמרת, חלשות, מועמדות לירידה והכל ובכל משחק ושאם קורה שיש משחק אחד שהם משחקים יפה זה בדיוק כמו שנתניה תקעה היום בונקר להפועל . הרי נתניה רוב המשחקים משחקים כדורגל ויפה יחסית לכדורגל הישראלי ובפעם ב.. שהם פוגשים בקבוצת צמרת כמו הפועל ת"א בחוץ בביתה של הפועל אז הם משחקים בונקר וזה מאוד מובן.

    אני מתפלא מאוד שאתה בוכה, הרי אתה בעצמך מלמד את הליגה שכדי להגיע לצמרת צריך לשחק בונקר. אז איך אתה כמאמן שמלמד את השיטה הזאת את שחקנייך ואת הליגה לשחק ככה מגיב בצורה די מצחיקה ניתן להגיד כמו שכתוב בכותרת? הרי רק במחזור הקודם קטלו אתכם מכיוון ששיחקתם בשיטה הידועה שלכם הבקעתם גול בדקה ה3 והסתגרתם..
    אז הנה בשבילך נקודה למחשבה, רוצה שלא יסתגרו נגדך? אל תסתגר בכל משחק..הרי יש את הפתגם הידוע , אל תעשה לחברך מה ששנוא אלייך



    מקווה שתבין
    אלעד לב רן