שחקן השנה באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י the_secand, ‏21/11/02.

  1. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המועמדים הם: רונאלדו זידאן ואוליבר קאן השניים הראשונים מרי.. והאחרון הוא כמובן שוערה של באיירן.מ
    הרוחות קצת התחממו כאשר הנרי חלוצה המצוין של ארסנל אמר שהוא לא מבין למה רונאלדו מועמד בכלל והוא אמר שלא צריך לשפוט שחקן ע"פ טורניר אחד אלה על שנה שלמה כאשר הוא אמר שלפי דעתו רוברטו קרלוס צריך להיות מעומד והוא לא מבין עד עכשיו איך ראוול לא זכה בתאור הזה
    ובקשר למי שיזכה הוא אמר שלפי דעתו זידאן כי אחרי שרואים את הגול שלו בגמר ליגת האלפות מבינים שמדובר על שחקן שנולד פעם בדור
    לפי דעתי הנרי צודק בקשר לזה שרונאלדו לא צריך לזכות בתאור הזה או להיות מועמד בכלל
     
  2. ראול המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/02
    הודעות:
    375
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש את הפרס של פיפא ואת הפרס של עיתון צרפתי גדול
    פיפא נוטה לרוב להתחשב בטורנירים הבין לאומיים שהיא עורכת
    בעוד שהמגזין הצרפתי שם דגש על הליגות המקומיות והמפעלים האירופים
    לכן יהיה מעניין לראות מי יזכה
     
  3. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השנה אני מקווה בכל ליבי שאוליבר קאן יזכה בפרס, מבין השלושה הכי מגיע לו, גם במונדיאל הוא היה הטוב ביותר לדעתי, וגם באירופה בשנה שעברה הוא היה מצוין. שניים משלושת הנבחרים של פיפא בכלל לא מגיע להם לדעתי להיות במעמד שכזה, זיזו בכלל לא הרשים בשנה שעברה, לא בליגה ולא באירופה (אלא אם מסתכלים על שער אחד בגמר ליגת האלופות, המהלך היחיד המועיל שהוא עשה שעוד איכשהו נתן תפוקה לכסף שהשקיעו בו), רונאלדו רק חזר לעצמו, וגם זה בקושי, אז מועמד לשחקן השנה? מה פתאום! בקיצור, מבין השלושה לדעתי, הכי מגיעה לאוליבר קאן.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפיפ"א יש נטיה בלתי נסבלת להכניס לתוך הטקס הזה את כוכבי המונדיאל, לא משנה מה עבר עליהם בשאר השנה. מה רונאלדו עשה בשנה שעברה?

    לדעתי לזידאן מגיע התואר הזה (לפחות מבין השלושה, כי התואר עצמו מגיע לשחקן אחר). בשנה שעברה הוא היה, מה לעשות, זה שסחב את ריאל! מי היה שם כדי לתת גול מל באיירן, או שער מכריע מול בארסה בקאמפ נואו? מי היה זה שנתן וולה מדויק וקטלני שהכניע את בוט, ונתן לריאל מדריד את ליגת האלופות בשנת ה-100 לייסודה?

    אני לא מבין כיצד אוליבר קאן נכנס לקטגוריה הזאת בכלל. נכון שהוא השוער הטוב בעולם, אבל הוא רשם לא מעט הופעות מביכות בשנים האחרונות. זה כמו שפביאן בארטז השנה מציג יכולת סבירה, אבל לפני שנתיים הוא חטף שערים מוזרים.
    כולנו זוכרים את השער המביך שספג אוליבר קאן מרגלי עידן טל, שהוביל את ישראל לייתרון סנציונלי 1:0 (וראינו מה קרה לאחר מכן בזכות פלאי דודו אוואט את בן-חיים), את החמישיה שאנגליה החטיפה לגרמנים ומעל הכל - השער המוזר שהוא ספג בגמר המונדיאל. הדרד'לה המסכנה של ריבאלדו הייתה נעצרת ע"י השוערים העלובים ביותר בסן מרינו, אבל הוא השמיט את הכדור, ואת הפרס.

    זאת דעתי.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אסור שרונאלדו יקח את התואר של שחקן העונה כי הוא כל העונה לא עשה כלום חוץ מהמונדיאל ורק בגלל שהוא שיחק טוב במונדיאל לא מגיע לו לזכות בתואר הזה.

    לדעתי אוליבר קאן צריך לזכות בתואר הוא שוער יציב שנדיר שהוא עושה טעויות (מה לעשות שהוא עשה טעות נוראית בגמר המונדיאל...) הוא כבר הרבה שנים סוחב את באירן הכי גבוה שאפשר ובמונדיאל לדעתי הוא היה המצטיין למרות שכביכול באשמתו גרמניה הפסידה אבל אין לשכוח שהוא כמעט לבד סחב את גרמניה עד הגמר.
     
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי בוחר באוליבר קאן.
    הייתי בוחר בקאן בגלל כל מה שהוא עשה במונדיאל (תתעלמו מהגמר) וגם כי הוא העלה את ביירן עד חצי גמר ליגת האלופות כמעט לבד, אם הוא לא היה בשער ביירן, הייתה עפה מזמן. הוא אחראי על כל ההגנה.
    קאן עשה המון, בשנה שעברה, בליגה הגרמנית, ביירן ספגה פחות מ30 שערים (הכי קצת בליגה), הרבה בזכות קאן.
    גם בליגת האלופות הוא היה מצוין ואני זוכר שהוא הציל את ביירן כמה פעמים מספיגה.
    אם מתחשבים במונדיאל, אז חוץ משתי הטעויות שהוא שילם עליהם ביוקר בגמר, הוא היה מצוין ובלעדיו אני לא רואה שגרמניה הייתה מגיעה לגמר.
    המשחק הטוב ביותר שלו במונדיאל, לדעתי, היה מול ארה"ב.
    לסיכום, אוליבר קאן הוא שחקן השנה לדעתי.
    אבל אסור לשכוח את רונאלדו שהצטיין במונדיאל ואת זידאן שכבש שער חלומי בגמר ליגת האלופות
     
  7. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך שהוא היה טוב אבל להזכיר לך שהוא לא התמודד אם חלוצים יותר מידי טובים ושהגיע נגד חלוץ טוב הוא נכשל ובגדול גם לפני זה נגד רובי קין הוא ספג ככה שאני הייתי נותן את הפרס לזידאן (זה רק בגלל שהוא המועמד היחיד שמגיע לו מהרשימה הזו)