ריאל סוסיאדד, מבט קדימה - יכולה לתקוע יתד בצמרת הספרדית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י שגיא, ‏25/6/03.

  1. שגיא Guest

    http://images.soccerage.com/35614.Xxx
    ריאל סוסיאדד


    אם הייתם לוקחים קבוצה של אנשים, מביני עניין בליגה הספרדית, והייתם אומרים להם שסוסיאדד תאבק על האליפות הספרדית, תקשה על ריאל מדריד, ותפסיד את האליפות רק בשיניים במחזור הסיום - הם היו צוחקים עליכם.
    אבל ריאל סוסיאדד, ההפתעה הנעימה העונה בליגה הספרדית, הקבוצה הסימפטית הזאת, הראתה לכולם, שניסים קורים, ונתנה עונה מדהימה, עונה שבא כולם חיכו לרגע שהנה, הוא תתחיל לדעוך, זה לא קרה, אחרי פתיחה פנטסטית, ללא הפסדים, ולמרות ירידה מסויימת באמצע העונה, כאשר נראה היה שהנה היא נותנת לריאל מדריד לרוץ עד הסוף לבד, הגיע המפגש בין השתיים, סוסיאדד הדהימה את ריאל עם וניצחה אותה באחד המשחקים היותר טובים שלה בשנים האחרונות וחזרה לתמונה, שמרה על יציבות ורק שני מחזורים לסוף, בגלל הפסד מצער, איבדה את המקום הראשון, אותו היא לא יכלה להחזיר במחזור הסיום.


    גם מבחינת שחקנים, ראינו לא מעט הפתעות.
    בשער חזר לעצמו ובגדול סנדר ווסטרבלד, שרבים גמרו לו את הקריירה, נתן שקט רוב הזמן להגנה, אחד מהגורמים לסיום העונה המצויין שלה וזכייתה בסגנות הליגה.
    אבל החלק היותר חזק, ההתפקה:
    דרקו קובצ'ביץ' וניהאט הטורקי, שניהם היו תעלומה, אף אחד לא ציפה מהם לכבוש ביחד יותר מ20 שערים, אבל שניהם נתנו את עונת חייהם, קובצ'ביץ' סיים עם 20 שערי ליגה, וניהאט הטורקי המצויין סיים עם 23 שערים, כמו לרונאלדו, וסיים כסגן מלך השערים.
    מאוחר הנהיג על כולם חאבייר דה פדרו נמצויין, בעזרתו של התגלית הנעימה, צ'אבי אלונסו.

    אז אליפות לא יצא להם מזה, אבל עונה גדולה בהחלט כן.
    בתחילת העונה הדיבורים כמובן הלכו עם ריאל מדריד שצפויה להיות הזוכה, ולנסיה, דפור, ואולי גם בארסה, היו אמורות, לפחות בתחילת העונה, לנסות ולהפריע לה. בסופו של דבר הייתה זאת סוסיאדד שלא נתנה לה לברוח, ועם טיפה מזל, ואולי נסיון של שחקניה, היא גם הייתה זוכה באליפות מדהימה. דניו בנה שם קבוצה מדהימה.
    מקום שני זה גם מכובד, ומקום שני פירושו ליגת האלופות.
    סוסיאדד, כמובן, רוצה לשמור על היציבות הזאת, להצליח שוב בצמרת הספרדית, וכמובן, על הדרך אם אפשר, גם הצלחה אירופאית, ואין במה טובה מליגת האלופות.
    מספר בעיות כבר עולות, שחקניה המצטיינים של סוסיאדד כבר הוזכרו כמועמדים לכל מיני קבוצות באירופה, בעיקר ניהאט וצ'אבי אלונסו.
    אז איך מה סוסיאדד צריך לעשות כדי לשמור על היציבות הזאת, ואולי אפילו לבוא מוכנים יותר, לעוד מאבק על אליפות הליגה הספרדית.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מה שהם צריכים לעשות זה לשמור את הסגל הקיים ולהוסיף לעמדות שהם יש להם בעיות.
    אבל זה לא הולך לקרות כי בדרך כלל אחרי השיא באה הנפילה ושנה הבאה יהיה גם את מפעל ליגת האלופות ככה שנראה לי שיהיה להם קשה לשחק ב3 מסגרות ומה שיקרה זה שהם פשוט לא יעמדו בעומס אבל שוב זה תלוי מאוד בשמירת הסגל הקיים.

    ואם מתייחסים לעונה שעברה על הקבוצה אז למרות שזה לא היה צפוי יש פה טעם של אכזבה קשה..אני בטוח שאם היה להם קצת יותר ניסיון אז היה להם את המנטליות הדרושה לקחת אליפות ולא לתת אותה לריאל.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי הם צריכים למכור את הכוכבים בגלל שאני לא מאמין שהם כולם יתנו את אותה העונה וכמו שידידי נסטה[אני אתה..] כבר אמר אחרי העונה הטובה תבוא נפילה[במיוחד גם בגלל ליגת האלופות]
    סוסיאדד צריכה למכור ולקבל כסף ובכסף הזה צריכה לבנות שלד שיחזיק הרבה זמן[כמה כבר קווארמה עוד ישחק?..]
     
  4. yellowman Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אמנם לא אוהד את סוסיאדד, אבל אל תשאלו איך כאב לי הלב על החמצת האליפות שלהם!!
    וכאב לי לא רק בגלל שאני שונא את ריאל מדריד בדם שלי, אלא בגלל שהגיע לסוסיאדד לזכות באליפות ולמרות שבתחילת הסיבוב השני של עונת 02/03 הם לא היו יציבים, רק המזל היה חסר להם, ומזל היה לריאל מדריד- מה שנקרא "מזל של אלופים".

    לדעתי הקבוצה המצויינת מחבל הבאסקים צריכה להשאיר את הסגל הקיים שלה בתוספת חיזוק של 2-3 שחקנים, ובמקרה כזה גם בצ'מפיונס ליג הם יכולים להצליח...
     
  5. united Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות... הם יפלו חזק!
    כמו שלפני איזה 4-5 שנים בילבאו גמרו מקום 2 והיו בליגת האלופות ומאז הם לא מתאוששים מזה ממש וכל שנה הם לא מצליחים לחזור לצמרת הגבוהה.
    אותו דבר בידיוק יקרה עם סוסיאדד.