רבע גמר: נקמה הולנדית!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏2/7/10.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    גם אם אתה מצליח לסגור את רובן, יש לכך מחיר. אתה לא סוגר אותו עם שחקן אחד, כי שחקן אחד הוא יעבור. לפעמים צריך שניים או שלושה כדי לוודא שהוא ייתקע, ואז תמיד יש סיכוי שהוא יצליח למצוא שחקן פנוי. גם אם בדרך כלל הוא מעדיף להמשיך לנסות בעצמו...
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצל מסי אין את התנועה הרגילה לאמצע, הוא תמיד מפתיע אותך מחדש. רובן אותו דבר. רובן לא הצליח להגיע למשחק אחד גדול בקריירה שלו. לא בצ'לסי, לא בריאל, וגם לא בבירן. הוא הצליח לשים גול למנצ'סטר בחאווה רק בגלל שלא שמרו עליו, ואם לא היו מקבלים אדום גם לא ביירן לא הייתה בגמר. בגמר הוא נעלם. לך תשווה את זה לרונלדו ומסי שסחבו את הקבוצות שלהם לכל תואר אפשרי, לבין רובן שישב על הספסל בצ'לסי ולא עבר את השמינית עם ריאל. הוא שקוף כמו קספר. השאלה אם השחקני הגנה מספיק מהירים.

    ואני כמובן לא ירחיב על כך שאין לו מאית מהשכל שיש למסי או לרונלדו. רונלדו ומסי שחקנים חכמים שיודעים להשאיר את חבריהם לקבוצה ולהפוך אותם ליותר טובים. אצל רובן זה משהו שלא קיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רובן הופיע השנה לכל המשחקים הגדולים של באיירן. הוא הכריע את שמינית הגמר(בומבה אדירה לחיבורים מול פיורנטינה), כבש באולד-טראפורד(שום חאווה, גול גדול בוולה ומה שמייחד שחקנים גדולים זה עניין הכרעת המשחקים הגדולים), ניצח את ליון במשחק הראשון, שיגע הגנות בבונדסליגה וגם כבש שער חשוב נגד שאלקה בחצי גמר הגביע הגרמני. בגמר ליגת האלופות הוא היה הטוב במגרש מצד שחקני באיירן. כמו שמסי לא הצליח להכניע את ההגנה האדירה של אינטר - גם רובן כשל במשימה כשלא קיבל תמיכה התקפית ראויה משאר שחקני ההתקפה של באיירן כמו מולר שהיה פושר באותו משחק וגם שוונשטייגר היה חלש מאוד.
    רובן שחקן עם ראיית משחק אדירה, הבעייה איתו שהוא אגואיסט בהשוואה למסי וגם לרונאלדו.
    ההולנדי לא ישב על הספסל בצ'לסי ולא בריאל מדריד - רובן פתח בהרכב בכל משחק לו היה כשיר. הבעייה היחידה שלו היא מכת הפציעות כי פרט לכך הוא שחקן נפלא ויש לו כמעט הכל.
    יכול להיות שסגנון המשחק שלו די ידוע מראש. אבל גם רונאלדו פנומנו אחרי הפציעות הקשות, היה משתמש אך ורק בתרגיל הפדלאדה כדי לעבור בלמים. כולם ידעו שזה יגיע, אך לא הצליחו להתכונן. כמו ששחקני סלובקיה ידעו שרובן יחתוך לאמצע, הציבו עליו שלושה שחקנים והתרגיל עבד.
    אף אחד לא אומר שרובן נתן היום משחק גדול, אבל היו דקות במחצית השנייה שהוא קירקס את ההגנה של ברזיל. הוא אחד הדריבליסטים הטובים ביותר בשנים האחרונות בלי צל של ספק.
    גם אם פירורים נכונים מההודעה שלך - הביקורת הייתה צולבת, חותכת, עם גוון רחב של שנאה. הפכתה את רובן לעוד קשר ממוצע. גם אם רובן הוא לא מסי או רונאלדו - אין לי ספק שהוא הכי קרוב אליהם מבין הקשרים ההתקפיים כיום.
     
  4. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    איזה משחק היה, מפתיע ומרתק. זה התחיל מהשער של רוביניו שפתח משחק מעניין, ההולנדים החזירו מלחמה וטעות של סזאר הסתיימה בשער עצמי של מלו ושיוויון, אח"כ שער יפה של שנידר מעלה את ההולנדים ליתרון שנשאר עד סוף המשחק.הולנד בחצי הגמר מול אוורוגואי.
     
  5. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    אני עדיין על סף עלפון.

    ייייייישששששש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx :aaa021:
     
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    הולנד... רציתי שינצחו, אבל הייתי מת שברזיל תשווה להם כתוצאה מהנאיביות שהם הפגינו בדקה האחרונה של המשחק. אתם פאקינג 3 על 1 והוטנלאר (נדמה לי שזה הוא, אם לא מצטער) עושה טובה שהוא בכלל זז. יאללה, תמסור כבר, תגמור את המשחק! לא ברור בכלל מה עבר לו בראש.
    בכל אופן, היה משחק אדיר. כן ירבו.

    נ.ב פליפה מלו אידיוט, אבל המסירה שלו לרוביניו... וואו!