רבע גמר ליגת האלופות - ליברפול מחפשת נקמה, פפ רוצה לשבור את המחסום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏5/4/21.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    וגם שחזור גמר אחרון ופורטו רוצה להמשיך את סיפור הסינדרלה מול צ'לסי.

    שלישי - 6/4
    22:00 ריאל מדריד - ליברפול
    22:00 מנצ'סטר סיטי - בורוסיה דורטמונד

    רביעי - 7/4
    22:00 באיירן - פ.ס.ז'
    22:00 פורטו - צ'לסי
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - ליברפול

    https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/169496078_3452537938180529_1054710113359276577_n.Xxx?_nc_cat=106&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=_j9gyO0_klMAX9Wjdu3&_nc_ht=scontent-lht6-1.xx&oh=516d66083a712d2bb87ce508d393acb6&oe=6092D8E3


    פעמיים בעבר הן נפגשו בגמר ליגת האלופות וכל אחת יצאה עם ידה על העליונה, והערב (שלישי) באצטדיון די סטפאנו, ריאל מדריד וליברפול שחולקות יחד 19 גביעי אירופה, יילחמו על מקום בשלב חצי הגמר, מערכה ראשונה. אדן הזאר מחוץ לסגל של ריאל, דיוגו ז'וטה צפוי לפתוח אצל קלופ. יהיה מטורף.

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי 0:2 שקט על אייבר בליגה שהיה המשחק ה-11 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות וכששבוע מטורף עומד בפניה - ליברפול-ברצלונה-ליברפול. חגיגה או דיכאון, שחור או לבן, חלום הדאבל ימשיך או סיום העונה.. זינדין זידאן יכל לבצע רוטציות ולהתפנות לדבר האמיתי, שבוע של עונה שלמה, ימים של טירוף שמוציאים אותנו מהשעמום הקבוע. טוני קרוס ורפאל ואראן, שמקבל שוב תפקיד חשוב מאוד בשל היעדרותו של סרחיו ראמוס - ישובו ל-11 כמובן. גם לנאצ'ו תפקיד חשוב. "אני מרגיש בכושר הטוב בקריירה שלי, מעולם לא היה לי ביטחון כזה", אמר במסיבת העיתונאים. זידאן הבהיר לקראת המשחק: "זו קבוצה חזקה מאוד, לא רק שלישיית החלוצים שלה ועלינו לשים לב לכל דבר. המשחק יוכרע בגומלין אבל אנחנו חושבים רק על המשחק מחר שהוא הכי חשוב".

    שאלת המערך מסקרנת מאוד. זידאן יוכל לבחור בשלוש שיטות שכבר עבדו לא רע כל מערך יתרונותיו וחסרונותיו: הוא יכול לבחור בשלושה בלמים עם מרסלו שיתרום לפן ההתקפי – כשהכדור אצלו ברגל עדיין יש תחושה שמשהו טוב קורה ובכל זאת צריך ליזום “במשחק בית”; לשחק עם רביעיית קשרים, אם פדה יהיה כשיר ונראה שכן - ואז ויניסיוס ובנזמה בהתקפה כאשר הברזילאי נמצא בכושר טוב ונראה שבמשחקים כאלה כן יהיו לו שטחים; וישנה גם האפשרות ל-4:3:3 הכה-מוכר כשהטריו שלנו בעונה טובה. במקרה כזה, אסנסיו שכבש שלושה משחקים ברציפות – ינסה להוסיף לרזומה שלו עוד שער במשחק גדול (שישה משבעת שעריו בצ’מפיונס היו בשלבי הנוקאאוט). לצד משחקים שלמים מתסכלים שהוא לא בועט לשער, לעתים זה מתלבש לו נהדר. לפי AS, נראה כי זידאן ישחק ב-4:3:3.

    בנזמה יהיה כרגיל, משחקני המפתח. הוא בכושר הטוב בקריירה שלו עם תשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים - כבש פשוט בכולם והוא חולם לשפר את השיא האישי בדיוק ברגעי ההכרעה. לא בטוח שריאל תגיע למספיק הזדמנויות. משחק הראש שלו קטלני בטח מול בלמי היריבה הנוכחית, הוא גם יוצר וגם כובש. 24 שערים יש לו העונה, רק שלוש פחות מאשתקד ושישה פחות בהשוואה ל-30 ב-2018/19. "בנזמה מפחיד", החמיאו ב-AS שם ציינו שהוא כבש 35.3% מאחוז שערי הקבוצה בליגה (18 מ-51) והן בכל המסגרות (24 מתוך 68). באירופה הוא מציג מספרים אפילו טובים יותר. הוא כובש כל 128 דקות לעומת כל 144 דקות בליגה. בנזמה כבש כבר ארבעה שערים נגד ליברפול בשלושה משחקים. יש לו צמד באנפילד בשלב הבתים ב-2014/15 וכמובן השער בגמר נגד קאריוס. "הסיוט המושלם של ליברפול", הבהירו במארקה. גם דרוגבה כבש נגדה ארבעה שערים אך עשה זאת במשחק אחד יותר. זיזו לא הפריז במחמאות כשנשאל עליו: "כולם חשובים, הכימיה שלו עם השחקנים האחרים טובה וזו התוצאה".

    יהיה זה משחקו ה-50 של זידאן בליגת האלופות – חגיגה של ממש. המשחקים הקודם נגד ליברפול היה אם כל הפסגות, היסטוריה שתיזכר לעד וכעת הוא במעין צומת דרכים. המאזן עומד על 31 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ותשעה הפסדים – והשער הבא יהיה השער המאה (יחס שערים 49:99). המאזן שלנו נגד אנגליות במשחקי הבית עומד על תשעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים ב-17 משחקים. ואפרופו מאזנים, ריאל ניצחה רק בארבעה מעשרת משחקי הבית האחרונים שלה - נתון שחייבים לשנות. גם אם אין ברנבאו מפוצץ עד אפס מקום.

    למשך מספר שעות התעוררה בספרד שאלת אדן הזאר שלפתע משום מקום - התאמן כבר מספר ימים והוא בריא, אך זידאן העדיף, כנראה שבצדק - לשמור עליו בצמר גפן והוא מחוץ לסגל. במוחינו דמיינו את המופע שלו נגד פ.ס.ז' במשחק הארור ממנו החלו כל הצרות. בשביל משחקים כאלה הביאו אותו. במארקה הזכירו לנו כי הזאר אוהב מאוד לשחק נגד ליברפול מימיו בבלוז, כי זה מה שאפשר להגיד עליו בינתיים - העבר המפואר. הזאר כבש שבעה שערים נגד ליברפול ב-18 משחקים, אחד מהם יפה במיוחד, והפסיד רק ארבע פעמים ב-18 משחקים. "הזאר לוחץ כדי לשחק, זה חשוב לו", נכתב. "הוא רוצה לתפוס את הרכבת האחרונה של העונה הזו. הוא יודע שיוכל לשחק נניח עשר דקות או רבע שעה אך כשמדובר באיכות שלו זה עשוי להתברר כקריטי". במסיבת העיתונאים זידאן לא גילה דבר אך רמז: "שוחחתי איתו לא מעט פעמים וגם עכשיו, הכי חשוב שהוא רגוע ומרגיש טוב יותר. הוא לא יחזור מהר מדי, נראה מתי ישחק". אין דבר, כבר התרגלנו לשחק בלעדיו. זה מה שיש ועם זה צריך לנצח. כמו שעשינו לא מעט פעמים במפעל היוקרתי עם הגב אל הקיר, וכעת אנחנו מחכים לניצחון גדול ראשון באמת באירופה ללא רונאלדו.

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, רפאל ואראן, נאצ'ו, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה


    ליברפול מגיעה למשחק במצב רגיעה לאחר שהשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:3 על ארסנל בלונדון. עד לדקה ה-68 זה שוב היה ערב מתסכל עד שדיוגו ז’וטה המחליף כבש צמד ובין לבין מוחמד סלאח (“מה ההבדל מהגמר בקייב להיום? כעת אנחנו קבוצה של אלופים שזכתה בתארים”), ששומר על המספרים על אף עונה קבוצתית רעה (26 כיבושים בכל המסגרות, 18 מהם בליגה - יותר מבכל העונה שעברה) כבש בעצמו. אלופת אנגליה עדכנה מטרות תוך כדי תנועה לאור מכת הפציעות והמשבר באנפילד ותשמח להשתלב בטופ4 והטבלה שנראתה ארורה עד לא מזמן פתאום מחייכת - הפער מצ'לסי הרביעית הוא רק שתי נקודות. לז’וטה, שרבים רוצים לראותו בהרכב במקום רוברטו פירמינו (לו שישה שערים בלבד) – 12 שערים ב-1,270 דקות בלבד. הוא חזר נהדר מהפציעה והצדיק את ההימור עליו בקיץ, אולי בניגוד לטיאגו אלקנטרה שטרם התאקלם.

    בתקשורת הבריטית הניחו בזהירות כי הפורטוגלי יקבל את האשראי. "בוודאי שהייתי נותן לו לשחק!", פסק מייקל אואן חלוץ העבר של המועדון. "ההשתלבות שלו בקבוצה הייתה מדהימה, הוא סיפק את הסחורה מיד וכובש את כל סוגי השערים - בימין, בשמאל, בנגיחה. נותר רק לתהות מה היה קורה אם לא היה נפצע למספר חודשים".

    האנגלים יודעים שדין הליגה לא כדין צ’מפיונס. הסקאוזרס ספגו שלושה שערים בלבד במפעל היוקרתי בשמונה משחקים, פירקו 0:5 את אטאלנטה בחוץ וסימנה V קל מהצפוי על לייפציג עם ניצחון כפול, 0:2 בכל פעם. על אף הפציעות בהגנה הרי שהאנגלים ספגו רק שלוש פעמים במפעל - בדומה לצ'לסי, כשרק סיטי מציגה מאזן משכנע יותר (שער חובה בודד). הזיכרונות שלה מספרד מרגשים וכואבים כאחד. אשתקד האלופה נכנעה לאתלטיקו מדריד פעמיים ובגומלין באנפילד רשמה הפסד 3:2 הזוי אחרי שהובילה פעמיים. מנגד, ב-2018-19 היא מחקה 3:0 מקאמפ נואו ופירקה 0:4 את ברצלונה ועוד ללא סלאח ופירמינו. מאזנה נגד הספרדיות שיוויוני – 16 ניצחונות מול 16 הפסדים ב-44 משחקים. מאז שער הניצחון של יוסי בניון נגדנו ליברפול לא ניצחה בספרד - חמישה הפסדים ותיקו. מעבר לכך היא ניצחה פעמיים בלבד ב-12 משחקיה האחרונים נגד קבוצות בספרד.

    לא מעט שחקנים בשורות האלופה נמצאים בירידה תלולה ביכולת. אחד מהם הוא טרנט אלכסנדר ארנולד שאחרי עונת חייו מרבה לטעות בחלק ההגנתי ובישל רק חמישה שערים. אפרופו הגנה, גם דיאן לוברן וג’ואל מאטיפ נפצעו כך שאוזן קבאק שהגיע בינואר נכנס היישר להרכב ובדרך כלל פאביניו או הקפטן ג’ורדן הנדרסון משחקים בחולייה האחורית. ג'יימס מילנר שיחק בקישור נגד ארסנל אך הגיוני שג'ורג'יניו ווינאלדום יחליפו. הקפטן בכל מקרה לא יחלים בזמן זאת בניגוד לאנדי רוברטסון שהוחלף בשבת. במרכז ההגנה ישחק נתינאל פיליפס שערך את הבכורה שלו במפעל נגד לייפציג: "ברור שריאל קבוצה אייקונית במפעל הזה לאור הישגיה, ההיסטוריה והמסורת, אבל אנחנו כמוהם ואין מה לחשוש", אמר. כמובן שעל אף החסרונות מדובר בקבוצת טופ לכל דבר ביום בו הכל מתחבר לה והלחץ על ליברפול יהיה נמוך משמעותית ביחס למשחקי הליגה. קלופ לא רוצה "מרגלים" בספרד והקבוצה המריאה למשחק מאוחר מאוד, אחרי שתערוך אימון באנגליה.

    לאחר ההגרלה המנג'ר הדגול קלופ אמר: "זה מרגש, מרגש ללא ספק. זו הגרלה קשה אבל אני בסדר עם זה כי כשאתה מסתכל על כל הקבוצות אתה אומר 'אלוהים אדירים'. כולם חזקים וכולם איכותיים. אני ממש מצפה למשחקים האלה. רק לפני קצת יותר משנתיים התמודדנו איתם וזה היה לילה קשה מבחינתנו וכעת יש לנו הזדמנות שוב לפגוש את ריאל וזה אחלה". המאמן יודע שתקופת האימים באנפילד וסדרת ששת ההפסדים הרצופים כלל לא רלוונטית לעכשיו. תיהיו בטוחים שהוא יחזיר את התשוקה לשחקנים ונראה את ליברפול חזקה כמעט כבעונת האליפות המסחררת אשתקד. קלופ היה רגוע לקראת המשחק והבהיר כי אין רצון לנקום: "אנחנו רוצים ונחושים לנצח כי זו ריאל מדריד ולא בגלל 2018". המאמן אמר: "אם נהיה טובים - נעבור ואם לא - זו ריאל". הוא לא שומר טינה לראמוס ואמר: "בזמנו אמרתי בגלל המקרה עם סלאח שלא הייתי מזמין אותו ליום הולדת, כעת הייתי חושב על זה".

    ליברפול - הרכב משוער: אליסון בקר| טרנט-אלכסנדר ארנולד, אוזן קבאק, נתינאל פיליפס, אנדי רוברטסון| פאביניו, ג'ורג'יניו ווינאלדום, טיאגו| מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ודיוגו ז'וטה

    היסטוריה ומפגשי עבר::

    ביחס לכך שמדובר בשתיים מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה, ריאל וליברפול נפגשו מעט מדי – שש פעמים בלבד בליגת האלופות. מה שכן – פעמיים היה זה משחק הגמר – כבוד. גביע אחד לכל קבוצה. ב-1981 רשמה ריאל “הספרדית”, של המאמן ווג’דין בוסקוב עם תשעה מקומיים בהרכב (דל בוסקה, קמאצ’ו, סנטיאנה) את ההפסד האחרון שלה בגמר גביע אירופה כשנכנעה 1:0 לאנגלים משער של אלן קנדי בדקה ה-82. לפני שלוש שנים הגיע התיקון. כולכם זוכרים את זה, ה-28 במאי, קייב. זכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות, ריאל מדריד הנצחית. בנזמה העלה ל-0:1 אחרי שגיאה של קאריוס, מאנה השווה, ובייל עלה מהספסל בדקה ה-61. כעבור שלוש דקות הוא כבש במספרת מטורפת מבישול של מרסלו, ובהמשך השלים צמד אחרי עוד מתנה של קאריוס. 1:3 לריאל, איזה לילה.

    עד היום המאזן עומד על שלושה ניצחונות לכל קבוצה עם יחס שערים 7:7. ב-2008-09 הייתה זו גם שעתם של האנגלים כשליברפול של בניטס, עם ג’רארד, טורס, מסצ’ראנו ואלונסו – הייתה גדולה על הקבוצה שלנו. יוסי בניון, דווקא הוא, כבש במשחק בברנבאו בנגיחה (0:1) ובגומלין ריאל התפרקה והתבזתה כפי שלא קרה לה זמן רב (4:0). היה גם מפגש כפול בשלב הבתים ב-2014-15, כשריאל של אנצ’לוטי הייתה הקבוצה הטובה הרבה יותר. חאמס בישל לרונאלדו שכבש שער אדיר ובנזמה הוסיף צמד באנפילד בדרך ל-0:3. “בגומלין” בברנבאו זה נגמר רק ב-0:1 משער של הצרפתי בעונה בה ריאל ניצחה בכל משחקיה בשלב הבתים.

    ריאל התמודדה 40 פעמים נגד יריבות מאנגליה – יש לה 16 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים. המשחק האחרון כמובן היה נגד מנצ’סטר סיטי אשתקד, כשהאנגלים ניצחו 1:2 הן בברנבאו והן בגומלין שמינית הגמר. אל חשש, גם אנחנו היינו עם ידינו על העליונה נגד סיטי, בחצי הגמר ב-2015-16 כאשר אחרי 0:0 באיתיחאד חצי בייל-חצי עצמי של פרננדיניו סידר לנו מקום בגמר.

    בסה"כ ריאל פגשה 13 פעמים יריבות אנגליות במשחקי נוקאאוט. היא עברה הלאה שמונה פעמים, כשנגד מנצ’סטר יונייטד יש לה מאזן נהדר של ארבע העפלות (האחרונה עם ה-1:2 של רונאלדו באולד טראפורד בשמינית הגמר ב-2013) לעומת הדחה אחת; חמש פעמים ריאל הודחה. ריאל ניצחה את יונייטד גם בסופר קאפ האירופי ב-2017 בזמן שהיא נכנעה לצ’לסי באותו המעמד ב-1998 וכן בגמר גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1971 עם תיקו והפסד.

    את יונייטד פגשה ריאל עשר פעמים, יותר מכל יריבה אחרת בממלכה, והשיגה מאזן טוב של ארבעה ניצחונות (שניים בברנבאו ושניים באולד טראפורד), ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. את ארסנל והבלוז עדיין לא ניצחנו. רמונטדה מארץ הרמונטדות הייתה נגד דרבי קאונטי אגב ב-1975-76 כשאחרי תבוסה 4:1 באנגליה הגיע 1:5 עצום בספרד. את לידס ניצחה ריאל פעמיים בשלב הבתים ונגד טוטנהאם המאזן הוא שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניסיתי להיות יצירתי והעלתי את הסרטון הכי ארוך שלי עד היום: שתי דקות על ליברפול ובכלל השבוע שמצפה לנו.



    בגדול, בשלבים רבים העונה כבר לא האמנתי שאוכל להתרגש ככה ולספור את הדקות עד למשחק, כל דבר אחר מאבד משמעות. בגלל שבועות כאלה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל. הזיכרונות מקייב לא עוזבים ולא יעזבו. להם אין הגנה, לנו אין התקפה. אני לא מוריד מהערך של העונה הגדולה של בנזמה אבל גול היום נגד ליברפול שיהיה שער ניצחון למשל ויאפשר לו להשתוות לראול - זה וואו, זו כבר אמירה. מישהו יצטרך לעזור לו. ויניסיוס כשיש לו שטחים זה שחקן אחר והוא צבר ביטחון, אסנסיו? זה לא באמת זה, היו שנתיים שהוא כבש במשחקים גדולים אבל קשה לי לבטוח בו. כמו תמיד נהיה תלויים בקישור. טוב לגבי הזאר שהוא לא בסגל, עיסוק מיותר, אני לא מאמין בו. אני פחות או יותר סומך על ההגנה שלנו בראשות נאצ’ו הלוחם, אבל סלאח יכול להעביר הילוך דווקא היום וז’וטה המסוכן ישחק במקומו של פירמינו. משחקים שיוכרעו על הפרטים הקטנים כמובן, על השפיץ של הנעל. מלא ריספקט לליברפול שסבלו מאוסף של אסונות העונה וגם להם נוח יהיה הרבה יותר במשחק כזה כשהציפיות מעט יותר נמוכות.
    בחלום אני רואה עדיין את כריסטיאנו רונאלדו ואת כוח ההרתעה שלנו, את הברנבאו מלא עד אפס מקום ושואג כמו פעם - הטירוף סביב האוטובוס, ההמנון, אין קורונה, האולטראס ברחובות, חזרנו אחורה בזמן ל-2018 (אפילו הזמני חולצה של בייל מאותו ערב והיא טרם הגיעה) וגם את הגביע עם האזניים הגדולות שוב נוחת בארון בזכייה הכי מטורפת שאני זוכר כאוהד. אוף, התעוררתי מהחלום. Hasta El Final - Vamos Real
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תגיד דור זה רק אני או שצמחה לך שם בטן קטנה? :tonguewink:
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    למה את גוטמן לעזאזל. למה????
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    איזה אצטדיון מכוער הדי-סטפאנו, וואו. אווירה של הדרבי של פתח תקווה ברבע גמר ליגת אלופות.
     
    Sturridge, oranfu ו-רוברטו באגיו31 אוהבים את זה.
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כמות המלל של גוטמן ב20 דקות היא יותר מהממוצע לפרשן נורמלי ב 90 דקות. פשוט הורס את כל חווית המשחק.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מאז ריאל מדריד - אפואל ניקוסיה לא היו פערי רמות כל כך גדולים ברבע גמר ליגת האלופות כמו במשחק באתיחאד.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    דורטמונד מעשית ויתרה על העונה כשהחליטה להמשיך עם טרזיץ' עד סוף העונה.
    כלומר תלתה את כל תקוותיה בהולנד שיעשה קסמים.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    מסירה גדולה של קרוס, אבל איזו נגיעה של ויניסיוס. וואו.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כנראה הפעולה הכי חדה שלו אי פעם בריאל [emoji16]

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה מכיר מאמן יותר טוב שייקח קבוצה מפורקת באמצע העונה?

    קרטייקר הוא סמרטוט בהגדרת התפקיד, ודורטמונד צריכה יותר מהכל מישהו עם סמכות שישחט את הפרות הקדושות בסגל.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מאוננים לי פה על זידאן כאילו אין מולו בלם של ליגה שניה בגרמניה.
    כל כדור ארוך זה חצי גול נגדינו.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    בדר"כ זה הפוך, אבל אחרי שראית משחק עונה בליגה שלנו עם אוהדים שיוצרים אווירה והתרגשות, לראות משחק בליגה הטובה בעולם באיצטדיון המעפן הזה של ריאל מדריד ועוד בלי קהל, זה באמת עצוב .

    אווירה שלא מתאימה לשלב הנוקאווט בליגה האלופות .

    לא יכולים לאשר 5000 צופים לפחות ?
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא יודע יש תמיד מישהו על המדף.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk