קינג דיויד - לאן?!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י King_Beckham, ‏27/4/04.

  1. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בזמן האחרון ישנם המון דיווחים על מעבר של בקהאם חזרה לאנגליה, כשהאופציות הן ארסנל וצ'לסי.

    אומרים שאחת הסיבות העיקריות היא שיקום משפחתו ומנגד אחד הטיעונים שהוא לא יעבור זה שיש לו סעיף בחוזה שאומר שבשביל לעבור לכל קבוצה אחרת באירופה חייבת הקבוצה אשר רוצה אותו לשלם סכום אגדי של כ-200 מיליון יורו.

    אגב, רונאלדו אמר על כך שהוא ובקהאם הם זוג בלתי מנוצח וצמד מושלם ושאם בקהאם יעבור הוא יילך ביחד איתו לא משנה לאיפה.

    הביעו את דעתכם בעניין קינג דיויד.
     
  2. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח
    בקהאם בטח כבר הספיק גם לשכב עם רונאלדו לפי התגובה של רונאלדו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
    דווקא מתאים לי שבקהאם ורונאלדו יעזבו ושיביאו למשל את טוטי כאשר יש דיבורים עליו, עדיף על רונאלדו זה בטוח.
    ובקהאם כבר כולם הסכימו שהוא לא מועיל לריאל.
     
  3. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי אוי אוי.......

    אני מאוד הופתעתי כשבקהאם שיחק טוב בריאל. עם כל אהבתי לשחקן (ושנאתי לריאל, במקביל).
    ריאל יהיו טיפשים לוותר על שחקן שסך הכל משחק נהדר בקבוצה. אבל בכיף, שחררו אותו. תצטערו בדיוק כמו שהצטערתם על מקללה, מורו, סלאדס.........
     
  4. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקהאם משחק טוב מאוד בריאל מקס.
    הוא עושה שם הרבה עבודה שחורה, וגם הוא שם גולים ומבשל לא מעט!
     
  5. Romario Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/04
    הודעות:
    215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקהאם בינתיים הוא מעל ומעבר לציפיות של ריאל! הרבה מאוד אנשים קנו את החלוצות שלו, יותר ממה שפלורנטינו פרז ושאר ההנהלה של ריאל חשבה. בהחלט הישג נפלא.

    אבל על המגרש, חוץ מכוח הרתעה, בקהאם בקושי ותורם. רק מסירה טובה פה או שם. עם פתיחת העונה, הוא דווקא היה די בסדר, אבל אחרי המחזור ה-10 בערך, החלה ירידה בכושר שלו שכלל לא הפתיעה אותי.
    לבקהאם אין אפילו את כושר המנהיגות בתקופתו במנצ'סטר. מה לעשות, שיש לך 5-6 סופרסטארים בהרכב, קשה להיות מנהיג שלהם, ובמיוחד אם זאת בעונה הראשונה.

    אני לא יודע עד כמה הוא נהנה בריאל, אבל לא נראה לי שהוא יחזור לאנגליה, לפחות לא בעונה הקרובה.
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על מה אתם מדברים? בקהאם נתן עונה נהדרת! ידוע שהסיבה היחידה שבגללה עלולים לוותר עליו היא בגלל שהוא מבלה לא מעט זמן מחוץ למדריד.
     
  7. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שבקהאם לא שחקן טוב או שהוא לא משחק טוב בריאל, אמרתי שהוא לא מועיל לה מהבחינה הכוללת, כי ריאל קיבלה בעיסקת חבילה את בקהאם השחקן, בקהאם האיש ואת העיתונות האנגלית כאשר היא שילמה את ה 24 מיליון יורו ההם.
    כמו כן לדעתי הוא תופס משבצת מיותרת בריאל שיכולה בקלות להיתפס ע"י קשר אחורי טבעי שיתרום הרבה יותר ממנו בעמדה הזו, פיגו טוב ממנו בעמדת הקשר הימני ולשבת על הספסל זה סתם ביזבוז של כסף על משכורת.
    אם בקהאם יעזוב וגם רונאלדו איתו לדתעי יכולים להביא שחקנים הרבה יותר מועילים משניהם, ועם כל הכבוד לרונאלדו שעושה חיל מבחינת השערים בריאל השנה וגם שנה שעברה הוא יותר פוגע בריאל מאשר עוזר לה, ראינו את זה שנה שעברה שזידאן אפילו לא עלה להתקפות כאשר רונאלדו קיבל את הכדור מרוב האגואיסטיות אבל הקהל אז שרק לרונאלדו בוז וזה התפכח, השנה אף אחד לא ישרוק לו בוז אחרי צמד מול בארסה והשלושער באולד טראפורד ועוד עשרות הגולים אבל הוא לא מוסר יותר משנה שעברה אלא אפילו פחות.
    אני מעדיף 11 שחקנים טובים על המגרש מאשר 8 שחקנים טובים על המגרש ועוד אחד מצויין, ריאל פעם שיחקה הרבה יותר קבוצתי, השנה כבר לא רואים את זה (לא רק רונאלדו אשם בזה).
    כמו כן אני מאמין שארבמוביץ' לא יחסוך באמצעים כדי להביא אותם לסטאמפורד ברידג' לכן בסופו של דבר גם כלכלית ריאל תרוויח ותוכל להחזיר את מוריינטס, להביא אולי עוד גאלקטיקו להתקפה שיהיה במקום רונאלדו או אפילו בקהאם ולא יביאו סתם שחקן התקפה מפורסם וטוב על עמדה של מישהו אחר.
    אם כבר להביא שחקן במקום רונאלדו אז הייתי שמח לראות את טוטי או הנרי במדריד במצב כזה (באמצע העונה התנגדתי לרכישה כזו כי קודם כל ההגנה היא הדבר החשוב, גם עכשיו זה לא משתנה אבל אם רונאלדו יעזוב אז לא יזיק חיזוק התקפי, למרות שמוריינטס יכול להשתלב בחזרה בהרכב הראשון בקלות).
    ואם שחקן מוכן לנטוש קבוצה שהוא משחק בה בגלל אישתו שגם ככה על סף גירושים (אז תגידו לי שגם הוא בן אדם וכדורגל זה לא הכל בחיים, אם כדורגל זה לא הכל בשבילו בחיים לא צריכים אותו במדריד, אנחנו צריכים שחקנים שמתרכזים רק בכדורגל ולא בשום דבר אחר) ושחקן אחר מוכן לנטוש את הקבוצה שלו בגלל שחבר שלו עוזב אז אני מצטער אבל זו כבר בכיינות ולא מקצוענות ואני מעדיף שחקנים שיהיו נאמנים לקבוצה, גם אם זה יעלה בעוד עונה בלי תואר אבל לבנות קבוצה שנלחמת עבור השם ולא עבור הכסף, שחקנים כמו פיגו, זידאן, ראול, קרלוס וקסיאס שנלחמים עם כל הלב (מה לעשות שהלב של זידאן לא מספיק חזק בשביל לשחק כל העונה 90 דקות כל משחק?) ולא שחקנים כמו רונאדלו שלא ממש אכפת להם מה קורה לקבוצה ומוכנים לנטוש אותה בשביל "חבר".
     
  8. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקהאם משחק טוב מאוד בריאל לדעתי, ואל תשכחו גם שזו עמדה שחדשה לבקהאם, הוא אף פעם לא שיחק בעמדה הזאת וזו השנה הראשונה שהוא משחק בה ודווקא הוא משחק הרבה יותר טוב ממה שציפו ממנו.

    לדעתי, הוא ורונאלדו ישארו בריאל ולא יעזבו אותה בשנה הבאה למרות כל הפירסומים, ולדעתי צריך לנסות לתת לבקהאם לשחק גם כקשר ימני כמה משחקים!
    ובקשר לפיגו הוא גם ככה חלש כבר, אבל אם רוצים אותו בכל זאת אפשר להעביר אותו לשמאל כשבקהאם בימין!

    אבל לדעתי, בקהאם יכול לשחק גם כקשר אחורי, אבל לידו לשים קשר אחורי שיודע לעשות גם הרבה הגנה במקום גוטי, דוגמת מקללה.

    כי בקהאם טוב מאוד בלבנות התקפות כי יש לו כדורים מצויינים וראיית משחק מצויינת, אבל בלתקל ולחטוף כדורים הוא פחות טוב, אז צריך לשים קשר אחורי שיודע לתקל טוב כמו מקללה לידו, ולא לשים שני קשרים אחוריים שלמעשה החלק הטוב שלהם זה התקפה כמו בקהאם וגוטי, אלא אחד בונה ואחד הורס.
     
  9. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל זה צריכים להביא קשר דפנסיבי ולקדם את הלגרה שיודע לבנות התקפות לא בהרבה פחות טוב מבקהאם וגם יודע להרוס התקפות.
    ניסו לשחק עם בקהאם בימין ופיגו בשמאל באימונים באסיה וזה לא ממש הלך לפי מה שהבנתי, אם פיגו יילך אז צריך להשאיר את בקהאם או להביא את חואקין אבל אם פיגו נשאר פיגו כרגע הרבה יותר טוב מבקהאם.
    הבעיה של ריאל היא גם שיש יותר מדי שחקנים שלא משחקים בעמדות שלהם ולא מביאים לידי ביטוי את כל היכולות שלהן, לכן עדיף קשר מרכזי טוב או הגנתי טוב במקום קשר ימני מצויין שמשחק משחק בינוני באמצע.
     
  10. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקהאם לא פחות טוב מפיגו.
    פיגו חלש מאוד השנה, הוא הזדקן ולדעתי, מקומו כבר לא בריאל.

    אבל אם בכל זאת רוצים אותו אז כמו שאמרתי צריך לנסות לשים אותו בשמאל, וצריך לתת לבקהאם צ'אנס לשחק בצד ימין ויכול להיות שזה יהיה מושלם.

    עד שאני לא אראה שבקהאם לא טוב באגף ימין של ריאל בכמה משחקים ולא במשחק אחד או שיגידו במחנה אימונים, אני לא אשתכנע שהוא לא טוב בכנף ימין של ריאל, כי במנצ'סטר הוא היה מעולה, ורואים העונה במנצ'סטר עד כמה הוא חסר!
     
  11. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא טוב באגף ימין אבל פיגו טוב ממנו, ראינו את בקהאם באגף ימין אחרי ההרחקה של פיגו נגד בארסה והוא היה ממש לא רע, פרץ קדימה וניסה לעשות משהו אבל עדיין לדעתי פיגו טוב ממנו.
     
  12. King_Beckham Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    261
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי, בקהאם טוב מפיגו!
     
  13. cooper Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/04
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יכול לסכם את בקאהם בשני מילים: over reatd (או איך שרושמים את זה).
     
  14. דל פיירו המלך! Member

    הצטרף ב:
    ‏22/4/04
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי זוכר שפיגו אמר לפני כמה זמן שהאוהדים של ברצלונה יותר טובים משל ריאל....??? אני מוכן לחתום שהוא לא ישאר בריאל ובקשר לבקהאם אז אישתו רוצה שהוא יחזור לאנגליה ואני חושב שנראה אותו בצלסי שנה הבאה ואולי אולי גם אני לא יופתע אם הוא יחזור לשדים האדומים..... בכל מקרה בריאל הוא לא יהיה שנה הבאה כנ"ל רונלדו שתמיד בסופי עונה נזכר להיפצע ולא בשביל זה ריאל הביאו אותו מה גם שמוריינטס חוזר אליהם שנה הבאה והם ישמחו להיפטר מרונלדו כשהוא עדיין שווה הרבה כסף
     
  15. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא ניהיה מציאותיים, דייויד בקהאם -> צ'לסי.