צ'לסי 2017/18: מרינה, בבקשה תגבי את קונטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏9/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    אז כל עונה שבה לא נילחם על אליפות אפשר לסגור באוקטובר ולמתג אותה ככישלון?
    "הניצחון הזה אולי יהיה חשוב למאבק על הטופ 4 ועל זה נדבר באפריל"... אתה מקשיב לעצמך?
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    במסגרת הליגה - כמובן.
     
  3. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    בסדר, כולם פה מתנהגים כאילו אפשר (וכדאי) להפסיק לראות משחקים ולדלג לעונה הבאה בה ילך לנו טוב יותר. כאילו אין הבדל בין מקום 2 למקום 17. לא מבין ולא מקבל את הגישה הזאת.
     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    5,819
    אני חושב שזו שאלה מביכה.
     
  5. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    חבל על הכסף


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שאלה ממש לא מביכה, יש על מה לשחק וריאל מדריד ב-2015/16 שחיברה רצף נצחונות מעולה לקראת סיום הליגה אמנם לא זכתה באליפות והייתה אלופה רק לאיזה חצי שעה, אבל שם היא הניחה את היסודות ל-UnDecima עם הניצחון בקאמפ-נואו למשל. צ'לסי כן תעפיל לנוק-אאוט והיא יכולה לצבור ביטחון דרך הליגה מה גם שיש עוד מטרות כמו המקום הרביעי למשל. צ'לסי לא הרשימה אותי בשום שלב העונה כקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה להוציא את המהפך מול אתלטיקו. היו גולים של מוראטה בקצב, קצת קאנטה, קצת האזרד ופה ושם פדרו. ככה לא נראית אלופה והכתובת הייתה על הקיר בקיץ.
     
    Footballover, Gary Cahill ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איך תמיד אנחנו חוזרים לריאל מדריד?

    */aaatv
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    סך הכל הציפיות של האוהדים בליגה הזאת הם מינימליים, או אליפות או שום דבר אחר.
    למי זה משנה שיש 5 קבוצות איכותיות (סיטי, יונייטד, צ'לסי, טוטנהאם, ליברפול) שמסוגלות להיאבק על אליפות?
    למי אכפת שסיטי עם פתיחת עונה מהטובות בתולדות הליגה (8 ניצחונות ותיקו כשהיא שוברת שיא אחרי שיא), מה שיוצר רף גבוה מאוד ולא מאפשר לאף קבוצה אחרת מרווח טעויות?

    אי אפשר בכל עונה לזכות באליפות (בדקתי, יש רק קבוצה אחת שזוכה באליפות, כלומר לפחות 3-4 אחרות לא יזכו באליפות גם אם האוהדים שלהם חושבים שזה אפשרי וממש ממש רוצים לזכות בתואר), אז חייב להיות אמצע. חייב להיות משהו בין אליפות לכלום. ליגת האלופות, גביעים, אולי מאבק אליפות או לפחות מקום שני ובניית בסיס לעונה הבאה, טופ 4, יש אמצע בין אליפות ללא אליפות, יש הרבה אמצע בין לבין.
     
    Footballover אוהב/ת את זה.
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא חושב שאפשר לשים את ליברפול וטוטנהאם בלבל של המנצ'סטריות וצ'לסי. הפער התקציבי משמעותי מדי.
    לזכות באליפות כל עונה זה בלתי אפשרי, אבל להיות בתמונת האליפות כל עונה (מלבד עונות משבר\פיננסיות וכד') זה כן אפשרי. ההתלהבות מסיטי טובה ויפה אבל האליפות לא קרובה להיות סגורה, ואף אחד לא אמור להתפלא אם עוד חודש צ'לסי יהיו בתמונת האליפות.
    אם באמת לא תהיו רלוונטיים לאליפות זה בהחלט כשלון בתחום הליגה, אבל זה לא אומר שהעונה אבודה ולא אומר שצריך לפטר את המאמן...
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא נשתמש במילה 'קטסטרופה' כי זו בכל-זאת פתיחת העונה ולצ'לסי היו משחקים קשים, מה גם שקטסטרופה אמיתית=העונה האחרונה של מוריניו, אבל צ'לסי לא נראית כמו אלופה, היא לא טובה וגם אם האליפות בשנה שעברה הייתה מכובדת - ממש לא הייתה סיבה להסתנוור. קונטה נאבק בהנהלה כנראה על חיזוק שלא הגיע בצורה מספקת. צ'לסי כבשה הרבה ולקחה הרבה נקודות אבל וואלה היא הייתה משוחררת מאירופה וזה מאוד משמעותי. היה ברור שהסגל הנוכחי קצר מידי ולא איכותי ויש לי הרבה סימני שאלה גם לגבי ההרכב הראשון עצמו. צ'לסי כן צריכה להיות שם במירוץ עד הסוף ולשחק כדורגל הרבה יותר טוב. היא גרועה ביחס לסטנדרטים שלה, סיטי כרגע לא מעניינת. אני גם ממש לא חושב שזה 'אליפות או כלום'.
    אני לא יודע לגבי טוטנהאם, התרשמתי ממנה מאוד בעונה שעברה וגם בצ'מפיונס העונה בעוד בליגה הם די נראים לי שבעים. ליברפול חד וחלק פחות מהמנצ'סטריות, וגם צ'לסי לא שם כרגע. בכל פעם שיש אתגר היא נראית חרא.
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    5,819
    המון מלל מיותר של אנשים שלא מבינים מה ההבדל בין לא לקחת אליפות לבין לאבד אותה באמצע אוקטובר.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  12. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    קודם כל, המשפט "לאבד אליפות באוקטובר" הוא פרדוקס בפני עצמו כי האליפות לא קרובה להיקבע וכמו שנכתב פה, יש סיכוי שנראה אותנו חוזרים לתמונה בהמשך. דברים כאלה אפשר לומר רק בדיעבד. ראינו בליגה הזאת לא פעם איך קבוצה חוזרת למאבק על המקום הראשון גם אחרי שהייתה בפיגור דו ספרתי.
    אז כשאומרים לי שאין מה לשמוח מהניצחון אתמול או שכדאי לדלג על העונה הזאת כי הכל גם ככה חרא ואבוד מראש, זה נראה לי מעט מביך ואפילו קצת מוזר, אחרי הכל מדובר באוהדים של צ'לסי ולא של ריאל מדריד או אפילו מנצ'סטר יונייטד. קצת פרופורציות.
     
    Raulito ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    ליברפול עד ינואר שנה שעברה שיחקו כדורגל מצוין והיו קרובים מאוד לצ'לסי. עם התנהלות נכונה יותר בקיץ מי יודע, רק לפני שנתיים לסטר לקחה כאן אליפות וגם מצ'לסי שזכתה באליפות בשנה שעברה לא נפלתי מהרגליים.
    טוטנהאם בשנתיים האחרונות היו במאבק האליפות כמעט עד הסוף וגם אצלם עם חיזוק מסוים בקיץ מי יודע לאן היו יכולים להגיע העונה.
    לא בטוח שהמרחק הכלכלי בין ליברפול לטוטנהאם קיים בכלל, ואם טוטנהאם יכולה להיות במאבק האליפות יתכן וגם ליברפול מסוגלת בטח עם קלופ על הקווים. אם לא העונה אולי בעתיד, מי יודע.

    נכון שסיטי, יונייטד וצ'לסי הם השלישיה הגדולה מבחינת כלכלית, ולכן גם המועמדות הבולטות, ועדין יש ליגה עם חמש קבוצות חלק יכניסו גם את ארסנל והגענו ל-6 קבוצות שמעמידות סגל איכותי ותחרותי, ולכן בעונה נתונה זהות האלופה יכולה ללכת לכמה וכמה כיוונים (וכן, לא הייתי שם את הכסף על ליברפול וארסנל כאלופה, ועדין זה משאיר לנו 4 קבוצות שכן מסוגלות לקחת אליפות, סיטי, יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם, כלומר לפחות 3 מאוכזבות).

    ומעל הכל, יש השנה קבוצה אחת שמחזיקה ברקורד מטורף ואי אפשר להתעלם מזה.
    בשנה שעברה במחזור ה-9 צ'לסי הייתה עם 19 נקודות (רק 3 נקודות יותר מהעונה הנוכחית, כשהיא הספיקה להפסיד לליברפול בבית ולקבל תבוסה מול ארסנל בחוץ), וזה הספיק לה להיות נקודה אחת מהמקום הראשון שהיה עם 20 נקודות.
    השנה 19 נקודות זה מרחק 6 נקודות מסיטי, אלה הבדלים עצומים מבחינת אחוזי ההצלחה הדרושים למקום הראשון ולא דיברנו על מאזן השערים הפסיכי של סיטי.
    יכול להיות שבסוף השנה צ'לסי תהיה עם מספר נקודות שמספיק לרוב להישאר במאבק אליפות עד סוף העונה או אפילו לזכות באליפות בעונות מסוימות (נניח 80+ נקודות כמו טוטנהאם בסוף עונה קודמת או לסטר של לפני שנתיים), ועדין זה לא יספיק לה להיות בתמונה מול סיטי שכרגע היא בדרך למאזן נקודות שהרבה שנים לא היה באנגליה.
     
  14. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/DNPCOqUXcAAX7VQ.Xxx:large
    ככל הנראה 3-4-1-2, הקישור נראה לי רפוי מדי אבל נקווה לטוב...
    מקווה מאוד שנסיים את זה חלק ואולי אולי נראה את אמפאדו עוד פעם
     
  15. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    כמה ששחקן כמו דרינקווטר משפר את מרכז השדה שלנו, זה מדהים... בסך הכל קשר בינוני פלוס אבל אחד שיודע לתקל, למסור ולהחזיק את הכדור, כן כן, all in one! בניגוד לססק שהדבר היחיד שהוא טוב בו היום זה לזרוק כדורים למעלה ובקאיוקו שלא יכול להחזיק את הכדור ו/או למסור אותו מעבר לשני מטר אחורה. באמת שלא יכלו לבחור לו שיר אירוני יותר... לא נראה כמו שידרוג על מאטיץ' כרגע וכשקאנטה יחזור אני בהחלט חושב שקונטה צריך לחשוב על לצוות אליו את דרינקווטר כי פברגאס זה שחקן למשחקים מול יריבות סוג בורנמות' ובקאיוקו לא מצדיק מקום בהרכב כרגע.

    עם זאת, הניצחון היום מאוד חשוב. השחקנים חוזרים לכושר וראינו היום דברים טובים מלואיז, אזפי, מוראטה ומעל כולם - אדן, שמתקרב לכושר שהופך אותו לשחקן הטוב בליגה. הוא כמובן המצטיין היום אבל גם רודיגר היה פנטסטי ומסתמן כמו בינגו (היה צפוי האמת).
    בשבוע הבא אנחנו יכולים וצריכים לצמק את הפער מיונייטד לנקודה ונקווה שקאנטה יחזור עד אז.

    שבוע טוב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.