פניג'ל:נשלם לאבוקסיס 50 אלף יותר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏23/5/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוחנה רוצה את יוסי אבוקסיס בבית"ר..
    פניג'ל מוכן לשלם 50 אלף יותר מכל הצעה של הפועל..
    שתי שאלות..
    1]לפי מה שהבנתי ביית"ר אפילו לא יכולה להרשות לעצמה להשאיר את טלסניקוב והיא מקצצת בחוזים של קורנפיין טלקר ואינדיו..
    2]האם הקהל של ביית"ר באמת רוצה את אבוקסיס שנטש אותה אחרי עונת הסיוטים??

    http://images.one.co.il/images/d/gg10983.Xxx
    אבוקסיס..המלפפון החם של הליגה..
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ומאיפה לפניג'ל הכסף ? כשהוא החתים את אוחנה אמרו בחדשות הספורט שאין לבית"ר כסף לקנות שחקנים ואפילו להשאיר שחקנים שנגמרים להם החוזה (אדרי וזוהר) בסוף העונה.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    תעשו הפרדה בין פניג'ל לבית"ר. למועדון אין כסף למים מינרלים באימונים - פניג'ל יכול לקנות את "מי עדן", "נביעות" ועוד ישאר לו כסף לרכוש איזו פסגה של הר באלפים...
    פניג'ל מולטי מליונר. אם הוא יחליט לשים את הכסף הוא יכול לקמות את מי שבא לו. אבל למה לבן אדם פרטי לזרוק על קבוצה שלא מצליחה להתרומם מעל המקום השמיני שני מליון דולר?
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי בדיוק את הבדיחה הגרועה הזאת של פניג'ל.
    אבוקסיס לבית"ר?

    קודם כל- אולי פניג'ל לא התרענן במשכורת הנוכחית של אבוקסיס ,שהיא אגב,גבוהה בהרבה מעלותו כשהיה שחקן בית"ר.
    פניג'ל לא יצליח בחיים להדביק את הפער הפיננסי למשכורת שאבוקסיס דורש, 50,000 דולר יותר זה כבר האלכוהול דיבר אצלו, וגם בדיקת סמים יכולה לבוא בחשבון
    שנית- מה,לכל הרוחות והשדים,גורם לו לחשוב שאבוקסיס ירצה לחזור לבית"ר? בגלל הקהל האוהב שזרק עליו חפצים? או אולי בשביל המעמד הסופר-סטארי של להיות שחקן בית"ר בתחתית הליגה? אני יודעת בעצם,זה בטח הכבוד להתאמן תחת פיקודו של הנותן-עצות-לפרגוסון אדון אלי אוחנה. הרי קבוצת צמרת זניחה כמו הפועל תל אביב והזדמנות פז לשחק באירופה לא נשמע קורץ כמו סמל המנורה.

    בחיים לא יצא לפועל, אתם יכולים להמשיך הלאה. שחקנים מהפועל שכן יש סיכוי שיעברו לבית"ר הם כפיר אודי ,פיני בלילי ובן לוז.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידעתי שהרגע הזה יגיע מתישהו.

    אתם כמובן יודעים את עמדתי בעניין, ואני יכול להבטיח לכם שאם הטינופת יעז ללבוש את מדי המנורה, זה יעלה לו ביוקר.

    בושה וחרפה למי שחושב בכלל להביא את הקופיף הזה, שיישאר לו בהפועל, אינשאללה גם ימות שם. כלב בן כלב.

    וליהי - אם נניח שהייתי רוצה שאבוקסיס יבוא לבית"ר (ואני בהחלט לא), זה שבית"ר הפכה לקבוצת תחתית בכלל לא משנה - לבית"ר יש קהל הרבה יותר מסור , נאמן וגדול מזה של הפועל ת"א, ועובדה שברק יצחקי מאשקלון העדיף לחתום אצלנו ולא בהפועל ת"א. בקשר למה שהאוהדים (בצדק) יעשו לו... האוהדים של הפועל גם עושים לו איזה מיני גיהנום.

    כמובן שכל זה יהיה כלום אם התולעת יגיע לטדי. זה עלול להיגמר באלימות קשה, אני מציע לו לשמור על השקט היחסי ששורר כעת.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האא צודק וידוקה
    שכחתי
    קהל מסור

    טוב שכנעת את אבוקסיס- הוא בדרך לי-ם.
     
  7. Shishlik Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/03
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בתור אוהד מכבי חיפה פשוט שונא את אבוקסיס!!!!!!!!!
    :twisted: אבל אין מה להגיד... הוא פשוט שחקן תותח!
    בלעדיו הבועל ת"א הייתה מתפרקת....
    בקיצור!
    אבוקסיס לא יעבור מהפועל כי אין לו לאן.....
    שונאים אותו בכל מקום!!!!!! :cry:
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה אתה עדיין שוכח שאבוקסיס היה חלק חשוב במערך של בית"ר בשתי האליפויות האחרונות, במיוחד באחרונה, שבסיומה הוכתר לשחקן העונה. התרומה שלו לבית"ר לא מוטלת לרגע אחד בספק. גם בעונת 99-00 בקיץ הוא היה יכול לעזוב למכבי ת"א ולהרוויח שמה הרבה יותר כסף, אבל הוא נשאר בבית"ר מתוך אהבה למועדון, ואחרי שאוהד אפילו הציע לתרום כליה למענו. את הדברים האלה אני מניח שאתה לא זוכר כי היית צעיר, אבל אני כן זוכר. בסופו של דבר לאחר העונה האיומה עם זאבי האוהדים האשימו בעיקר אותו בכישלון. זו הייתה טעות, הם יצאו כנגדו והאשימו אותו, שכחו לו את הכל. את כל מה שהוא היה למען בית"ר. ואז הגיעה הצעה מהפועל ת"א, קבוצת נעוריו. הרבה הרבה הרבה יותר כסף (בבית"ר דרשו ממנו לקצץ ב60% בשביל להישאר, והפועל הציעה לו יותר כסף מהחוזה המקורי שלו). אז הדילמה שלו הייתה: להרוויח קצת במקום ששונאים אותי, או להרוויח המון במקום שיקבלו אותי כמו מלך?
    והרי התשובה. אני עדיין זוכר לאבוקסיס את התרומה האדירה שלו לקבוצה, ואחרי שהוא עזב התקשורת המקומית פה פשוט גמרה את היחסים בין השחקן לקבוצה. חבל, כי הוא לא רצה לסיים את זה ככה....
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יא אללה אנשים שקוראים את זה עוד יחשבו בטעות שאבוקסיס לא אוהב את הפ' ת"א.

    תשמעו, לאבוקסיס יש תכונת ברקוביץ' באופי- אוהב כסף והטבות.צר לי לנפץ לאוהדי בית"ר את החלום אבל אבוקסיס לא אוהב את בית"ר יותר מאשר את הפועל. וגם במידה וזה כן היה הקייס- הוא עדיין היה נשאר בהפועל כי כאן טוב לו יותר.
    הוא גם גדל כאן בין היתר, אבל בלי שום קשר הוא יכול למצות את עצמו בהפ' הרבה יותר מבית"ר.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא משנה. הוא הכריז בעצמו שהוא היורש של אוחנה והוא עבר לקבוצה השנואה והיריבה.

    אין שום קשר כאן לתרומה המקצועית שלו. אבוקסיס היה האיש הראשי באליפויות, הוא החזיק את בית"ר תמיד, וכשהוא עזב היא מפורקת לחלוטין. אבל הוא שיקר, הוא עזב, הוא בגד. דברים שכאלה אסור לשכוח. אם הוא יבוא הוא יכול לסחוב אותנו לרגעים ענקיים, להיות השחקן הכי טוב, אבל עדיין זה לא ישנה את העובדה שהוא פגע בנו. כששחקן מקבל שריקות בוז, הוא מיד עוזב? ראית מה אוהדי הפועל עושים לו?

    הוא עזב את בית"ר בשעתה הקשה ביותר. תאמין לי שכסף לו חסר לו - הוא הרוויח הון תועפות במהלך הקריירה שלו, והוא ידע שאם יביא את בית"ר להישגים אז יחזירו את הקיצוץ מהמשכורת שלו. כשהוא עזב דווקא להפועל ת"א, הוא ידע שמיד ישכחו לו את כל מה שהוא עשה והוא לעולם לא יוכל להראות את הפרצוף שלו בטדי מעבר למשחקים של הפועל ת"א שם.

    דייר, יש דברים מעבר לכדורגל, שקשורים לכבוד. אני יודע שרובן עטר הוא שחקן ענק, אבל לפני הפציעה לא הייתי מוכן לשמוע שעטר ידרוך בבית"ר. שלא לדבר על רוסו. בכל זאת, בית"ר ירושלים זה לא מועדון כמו מכבי חיפה או הפועל ת"א, כשמבינים כששחקן עוזב בגלל בעיה כספית.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא פה מסכים עם אפק(חח איזה כיף זה לקרוא לך ככה).
    דייר, יש דברים שהם פשוט מעבר לכדורגל. קח את ההעברה של פיגו לריאל, זה בערך אותו דבר רק במימדים קטנים בהרבה. פשוט לא עושים כזה דבר. זה כמו שנמני יעבור עכשיו להפועל ת"א. אם בן אדם לא מבין דברים כאלה אין מה להסביר לו, פשוט צריך להבין את זה. יש דבריםה רבה יותר חשובים בכדורגל מאליפויות, גביעים, יורוליג(אופס, צ'מפיונס ליג) וכו'. אחד מהם זה כבוד. כששחקן כמו אבוקסיס עושה את הקריירה שלו במועדון כמו בית"ר, מביא אותו לתארים, הופך את בית"ר למדינה של הקבוצה, הוא הופך לסמל שם.
    האוהדים של בית"ר מעולם לא יצפו ממנו להישאר בקבוצה הזאת לעד, זה רק שחקנים כמו נמני נמצאים במעמד הזה אצל האוהדים. אבל יש דבר שנקרא מחויבות מינימלית לקבוצה, והיא אומרת שלא עוברים לקבוצה כמו הפועל ת"א. אתה חושב שלמישהו בפנרבחצ'ה היה זז אשך אם רביבו היה עובר להמבורג? לא ולא. אבל בגלל שהוא עבר לגלאטסריי, היריבה השנואה של פנר, היה כל הרעש הזה.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אכפת לי שתקרא לי ככה, רק לא וידוקה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקיצור פניג'ל כרגיל אוהב לעשות רעש ולהתעניין בחצי עולם ובסוף להביא את החצי הלא נכון..
    אני אהיה מאוד מופתע גם אם בלילי או לוז יהיו בבית"ר...
    ועוד פעם!!!מאיפה יש לפניג'ל את הכסף??????????????
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אני הייתי אוחנה (ותאמינו לי,זה לא בדיוק המשאלה שהייתי שולחת ב"חלום עליכם") הייתי מתעקשת על בן לוז. הוא בדיוק מה שבית"ר צריכה ובכלל מה שכל קבוצה היתה רוצה פרט למכבי חיפה אולי שבמצבה חיזוק משמעותי יהיה רק חוזה ארוך טווח עם ראול.

    אני חושבת שמתוך רשימת השחקנים הזאת : בן לוז, יוסי אבוקסיס פיני בלילי וכפיר אודי, סיכוי סביר ששניים אכן יעברו לבית"ר. לדעתי בן לוז שהשמועות שבית"ר רוצה אותו עוד עלו בחלון ההעברות ופיני בלילי שמשום מה (תהרגו אותי אבל לא יודעת למה) בית"ר מאוד רוצה.

    השאר שמועות סרק.
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה דברים לא נכונים בהודעה אחת...

    קודם כל אתה לא יכול להשוות את ההעברה הזאת לפיגו.... בשום מימד... פיגו עשה שמה תרגיל מסריח יחד עם ההנהלה החדשה של ריאל, הוא עשה תהליך שלם ומסובך מאחורי הגב של הקבוצה שלו לטובת הקבוצה השונאה, וניצל פירצה שנראתה לא ריאלית בשביל לעבור (באמת, כשהוא חתם מישהו האמין שישלמו עליו 57 מליון?). בגלל זה בעיקר האוהדים של בארסה כל כך שונאים אותו. עם אבוקסיס זה שונה. ההעברה הזאת ממש ממש לא דומה... בארסה לא הייתה מועדון מתפרק...

    עוד משהו: אבוקסיס בטח ובטח לא הפך את בית"ר לקבוצה של המדינה... היא הייתה ככה מאז ומתמיד, ואבוקסיס רק חיזק אותה והפך אותה לקבוצה טובה, אבל לא עשה כלום למעמד שלה. סמל? אבוקסיס לא סימל כלום.

    ועוד משהו: רק שתדע שההעברה של רביבו בקושי הזיזה את השערה על הבוהן של אוהדי פנרבחצ'ה... כולם אחרי ההעברה הזאת חשבו שהוא אפס, ולא יותר מזה. גם התקשורת שמה לא התלהבה. רק כאן, בארץ, ניסו לעשות מזה מי יודע מה. התלהבו, הזכירו אותו באותו משפט עם פיגו וכאלה. אבל המצב שונה לחלוטין.... לא אכפת לאף אחד שמה...



    ולנושא:
    דיברתם על כבוד. אבוקסיס שמר על הכבוד שלו המון שנים, אבל הוא ציפה לתרומה. שחקן כמוהו, שהוליך את בית"ר להישגים כל כך גדולים, סירב להצעה שמנה במיוחד של מכבי, ובתמורה קיבל יריקה בפנים. האוהדים הם אלה ששנאו אותו קודם, כי לפי דעתם הוא האחראי על הנפילה (מה שכמובן לא נכון). שחקן כמוהו, שהפגין כל כך הרבה כבוד למועדון, נדרש לקצץ ב60% מהשכר שלו. אתם קולטים??? 60%!!!!! זו באמת השפלה שהוא עבר. 60% זה לא איזה אלף שקל.... ושוב, אם הוא היה נשאר האוהדים עדיין היו שונאים אותו, הוא היה מרוויח פרוטות והיה מדדה עם בית"ר בתחתית. לעומת זאת הגיעה הצעה שמנה מאוד מהפועל ת"א, שהוא לקח אותה בשתי ידיים. אז אם אתם מדברים על כבוד, תדעו שיחס-גורר-יחס.

    ועוד משהו. זה לא נכון להגיד "לא חסר לו כסף" או משהו דומה. ספורטאים תמיד שואפים לקבל כמה שיותר כסף. זה כמו שיש שחקנים שלא מסכימים לקבל 7 מליון דולר לעונה, ורוצים 8.5 מליון דולר לעונה. תאמינו לי שגם עם ה7 הם היו מסתדרים יפה מאוד וחיים חיים יפים. אבל מגיע להם יותר. וככה גם עם אבוקסיס, הגיע לו הרבה יותר ממה שהציעו לו בבית"ר, ועל זה אתם חייבים להסכים.