הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    ווילבקין השחקן שהכי החטיא הרבה זריקות מאני טיים בהיסטוריה של המועדון.
     
  2. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    דוברת לקח בשתי ידיים את ההזדמנות להרשים עם עוד הופעה טובה במשחק שהיו עליו לא מעט סקאוטרים ואנשי אן בי איי בגלל אבדיה. 9 נקודות, 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים, מדד 16. תפוקה יפה לשחקן בן 17 מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. יותר ויותר מסקרן אותי עד כמה רחוק הקריירה שלו יכולה להגיע.

    דני עם עוד הופעה טובה בצד ההתקפי. אני מרגיש שלא מערבים אותו מספיק. הוא שחקן ההתקפה הכי טוב בקבוצה אחרי ווילבקין והרושם הוא שהם לא נשענים עליו בהתקפה כאחד כזה, אחרת היה מסיים עם יותר נקודות. בצד הביקורתי, מצפה ממנו לעבודה הרבה יותר טובה בריבאונד. יותר מדי פעמים היום לא נלחם על ריבאונדים שיכל לקחת אם היה מתאמץ. אני גם מחמיא לו לא מעט באשכול שלו על ההגנה שלו אבל צריך להיות כנה ולציין שהוא לא חזר חד בפן הזה מאז הקורונה. היה חייב למצוא דרך לא להיקלע לבעיית עבירות, מכבי היתה צריכה אותו בדקות האחרונות והוא היה עסוק באיך לא לבצע עבירה חמישית. שמישהו יצליף בוליקו פרוביץ' ויגיד לו כבר להתחיל לחזק את הרגליים שלו. או, רעיון אפילו יותר טוב, שפשוט יחליפו אותו במאמן אישי טוב יותר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    Here we go again
    ווילבקין פשוט גרוע, שחקן ברמה של דיוויד אנקראם...עזוב שהיו לו לפחות שני שומרים עליו. עזוב שכבר ניצח כמה משחקים באירופה עם קליעות מכריעות. לא, יעקב יודע הכי טוב. שמע, אתה באמת מגזים לאללה.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אוהדי ראשל"צ: ווילבקין זרק עלינו בקבוק מים

    כרגיל, מטיפים לכל העולם איך להתנהג ובוכים על אלימות כשבפועל הם הכי אלימים שיש (פניני, ווילבקין עכשיו, קיין אשתקד בדרייב אין, סופוקליס ועוד).

    העיקר שמ"תתאבד כבר" הם נורא מזועזעים.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    שחקן מצוין, אוברטייד פשוט שלקח בשנתיים האחרונות הרבה זריקות מאני טיים והחטיא, מתי מגיע השלב ששחקן אחר בקבוצה מקבל את הצ׳אנס ?
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בדקות שראיתי אבדיה נתן משחק חלש. מבחינתי זה יכול לקרות. הרבה יותר מעצבן שדורסי לא נראה באזור. גם זוסמן בהתקפה זה למעשה שום דבר. האנטר גם נראה חיוור מאד. כמו שציינתי, ההרגשה שלי היא ששחקני מכבי שוב עשו טובה שבכלל עלו לשחק. אני לא רואה אש בעיניים כמו שיש במשחקי היורוליג.

    דוברת היה מעולה. ניצל עד תום שלא לקחו אותו ברצינות. בהחלט מעניין לעקוב אחריו. בחור כל כך צעיר עם ביצים.

    כמו שכבר אמרתי ואגיד זאת שוב. אבדיה רק החל את הקריירה שלו. יש לו עוד הרבה מה ללמוד. הוא התקדם משמעותית מאז תחילת העונה. יהיה בסדר איתו.
     
  7. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    ליגה לאומית מתחילה לעבוד, קבוצות התחילו למנות מאמנים ולהחתים שחקנים.
    נתחיל מהעולה החדשה, הפועל עכו, שמשאירה את המאמן שלה זיו הנדלר ובנוסף לירן מורן חוזר לליגה הלאומית כשהוא ממשיך בקבוצה וג'ורדן לואיס אמור לחתום בקבוצה בקרוב. יתרה מזאת הקבוצה היא הראשונה להשלים את מצבת הזרים שלה כאשר החתימה את הסנטר טים וויליאמס (2.03, 26) טים עבר במספר ליגות שממנה מגיעים בדרך שחקנים לליגה הלאומית כמו הליגה הפינית והליגה השוויצרית, עונה שעברה בשוויץ קלע 18 נקודות בממוצע והוסיף 6.7 כדורים חוזרים למשחק, הזר השני שחתם בקבוצה הוא רובי דובל ששיחק בליגה הצ'כית בקבוצה ברנו, שלמי שלא יודע נרכשה אם אני לא טועה ע"י עידן אבשלום וחברת "שחקן אמיתי" לפני כחודשיים שלושה, בליגה הצ'כית הראשונה רובי דובל קלע 16.4 נקודות ב-40% לשלוש, 5.2 ריבאונדים ו-4.2 אסיסיטים מדובר בגארד בן 24 בגובה 1.93 בנוסף יש לו הופעות באולסטאר הצ'כי.
    באליצור "איתו" אשקלון שבנו על הנייר עונה שעברה קבוצה חזקה וכמעט סיימו כמו רחובות (משווה אותה לרחובות כי את שתי הקבוצות בנה רועי חגאי) מינו למאמן את חנן הירשוביץ' ודודו שמריז אמור להמשיך בקבוצה.
    בעירוני רעננה המשיכו עם המאמן עופר ברקוביץ' שעשה עבודה לא רעה עונה שעברה, ירין איינהורן ממשיך לעונה נוספת ובנוסף ימשיכו בקבוצה לשחק עם שחקנים צעירים כאשר יהל מלמד פורוורד נבחרת הנוער שקיבל קרדיט עונה שעברה והיה לא רע ימשיך ביחד עם הרכז איתי גבע (גם היה בנבחרת הנוער) ובנוסף חתם הגארד הזר אוסטין פרייס שמגיע מהליגה הבולגרית שם העמיד ממוצעים 15.6 נקודות ב-43 אחוזים לשלוש, 4.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים, גיא לביא, יאיר קרביץ ואוריאל טרוצקי יעזבו את הקבוצה.
    בהפועל עפולה החליטו להיפרד מניר קפלן שהעביר שם שתי עונות לא רעות והחליטו למנות את רועי חגאי, רועי חגאי שהזכרתי קודם בהקשר של אשקלון נכשל כישלנות גדולים בשנים האחרונות כאשר שלושת ההצלחות האחרונות שלו הם במכבי קרית גת שהתפרקה עונה אחרי, במכבי רמת גן ועירוני נהריה, לדעתי החתמה לא טובה של רעננה למרות שהוא חותם בעפולה אם אני לא טועה עם ליאור אנגלמן כעוזר מאמן והם ביחד היו ציוות טוב בנהריה ורמת גן (משום מה לא מוצא על אנגלמן, אבל אני חושב שקראתי על זה כחגאי חתם בעפולה).
    בחבל מודיעין נראה שבונים לא רע, בינתיים החתימו ישראלים בכירים בדמות דניאל דנינו ויריב עמירם ובנוסף נתי כהן מונה למאמן הקבוצה.
    אלון שטיין מונה למאמן הוד השרון ובנוסף תום ספקטור שכמו אלון שטיין היה בעונה שעברה בחבל מודיעין אמור להצטרף גם לקבוצה.
    ברמת השרון נראה שמתחילים לעבוד גם כן כאשר החתימו את אורי חי לעונה נוספת, אורי הגיע באמצע העונה שעברה לרמה"ש והיה לא רע בכלל, בנוסף המאמן גיא קנטור ימשיך לאמן את הקבוצה ובנוסף הזר ריקי טארנט ממשיך בקבוצה, כמו שכתבתי עליו בעבר הוא שחקן ברמה גבוהה שהביא את רמת השרון לרמה תחרותית מול קבוצות קלע 27 נקודות למשחק עם 7 אסיסטים למשחק. הוא מחזיק בסעיף יציאה לליגת העל עד חודש אוגוסט.
    בקריית אתא שרון אברהמי גם כן ממשיך בקבוצה והוחתמו רועי נציה לעונה נוספת והזר מרליין וויל שמגיע מהליגה הטורקית השנייה והיה קולע 23.1 נקודות למשחק, וויל הוא גארד בן 24 המתנשא לגובה 1.75 מטרים.
    בגליל העליון ברק פלג מונה למאמן ע"ח אבישי גורדון, בגליל אמרו שהצליחו לגייס ספונסר שישים לא מעט כסף העונה.
    בקרית מוצקין המאמן רועי פרל ימשיך ואיתו ימשיך גם נועם מטלון.
    ואם כבר הזכרתי את "שחקן אמיתי" גם באליצור נתניה פתחו בהכנות לעונה הבאה כאשר החתימו את רכז נבחרת הנוער, עמית אהרוני אני מניח שגם העונה נתניה ימשיכו את מה שעבד להם עונה שעברה וימשיכו להביא שחקנים של "שחקן אמיתי".
    וכמובן אחרונה וחביבה מכבי רמת גן שם אורי קוקיה ממשיך כמאמן ויוני ניר ימשיך גם כן בקבוצה.
    עכשיו עוד יחסית מוקדם, אני מאמין שהאקשן של ההחתמות יתחיל לקראת סוף החודש כשליגת העל תיגמר ושחקני הליגה הלאומית יחפשו קבוצות בלאומית.

    סרטוני היילייטס של השחקנים הזרים:
    טים וויליאמס (הפועל עכו)


    מרליין וייל
    YouTube

    רובי דאבל
    YouTube

    אוסטין פרייס
    YouTube
     
  8. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב החליטה להשאיל את מייקל בריסקר לעונה נוספת, באמת שאני כבר לא מבין אותם שם...
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    באוסקר מטומטם, חותם לשלוש שנים באילת, מושאל שנתיים לרעננה.
    חותם ל-3 שנים בהפועל, חצי עונה נמצא שם ואז שנה וחצי מושאל בחיפה.
     
  10. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    לא יודע אם הוא מטומטם על זה שהוא ממשיך בחיפה, זה קבוצה טובה בליגת העל שנותנת לו המון קרדיט וזה קרדיט שהוא לא קיבל בהפועל תל אביב וספק אם היה מקבל בקבוצה אחרת, הוא הגיע שם לסיטואציה מצויינת, לקבוצה שהייתה זקוקה מאוד לשוטינג גארד והוא נכנס לנעליים האלה והיה טוב והראה ביטחון.
    המהלך הזה בשבילו ובשביל הקריירה שלו לא רע, אבל את הפועל אני לא מבין מחתימים שחקן לשלוש שנים בעונה הראשונה משאילים לקבוצה יריבה בגלל שהוא לא מקבל מספיק קרדיט, מובן, אבל אחרי שהוא מקבל קרדיט ומראה שהוא מתאים לרמה ממשיכים להשאיל אותו?
    כאילו הם לא פוטנציאלית בשני מסגרות עונה הבאה וגם החמאתי להם ששנה הבאה הקו האחורי הישראלי שלהם יהיה צעיר מאוד ואיכותי מאוד, אבל כנראה שיהיה פחות ממה שאני חושב (מה שחסר גם שיחליטו לא להמשיך עם רז אדם...), זה יכול להיות אומר שקאסטריטיס רוצה להמשיך עם שוכמן שחתום גם לעונה הבאה...
    חבל הרעיון של ארבעה מדליסטים מנבחרת העתודה כשחקני רוטציה בכירים יחסית בהפועל דווקא נשמע די מלהיב ויכל להיות אחלה של דבר גם כאפשרות לנסות ליצור זהות (בטח כשאחד מהם שחקן בית) אחרי ששחקנים שמזוהים עם המועדון עזבו/יעזבו.
    מצד שני גם שלוש זה לא רע, ועכשיו שנייה מעבר פעם ראשונה אני חושב שאני רואה בהפועל תל אביב שמסתכלים צעד אחד קדימה ובונים שם סגל ישראלי עמוק וצעיר ועם פוטנציאל לא רע.
    אני חושב שההחתמה הכי חשובה של הפועל תהיה בעמדת הפורוורד הישראלי, מי יהיה "המחליף" של תומר גינת, ברור שהוא לא יביא את האיכויות שלו אבל עדיין תהיה החתמה סופר חשובה
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה נראה שגם אם הפועל באר שבע תנצח את הלייקרס האוזמן לא יהיה מסוגל לפרגן לרמי הדר
     
  12. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    מכבי רמת גן מתחילה לעבוד ובינתיים אני מאוד לא אוהב את השחקנים שהחתמנו, כן המשכנו עם הקו הצעיר של שנה שעברה אבל השחקנים שהוחתמו לא מספיק טובים לדעתי.
    שחר עמיר חתם בקבוצה, שחר עכשיו מחמם יפה ספסל באילת והעונה בהוד השרון היה לא מרשים עם 6 נקודות.
    השחקן השני שהוחתם הוא תומר זלמנסון, יחסית היה לא רע העונה בהפועל ר"ג/גבעתיים (אגב לצוות המקצועי שלנו נראה לי יש פטיש להחתים שחקנים שעברו בהפועל ר"ג/גבעתיים) עם 9.2 נקודות למשחק אבל לא יודע עד כמה הוא שחקן שישדרג דווקא ממנו יש לי תקווה (אגב תומר חוצה את הכביש בפעם השנייה כי בעונת הירידה הוא שיחק אצלינו). ממה שראיתי בסטטיסטיקה שלו מדובר בשחקן מאוד לא יציב ועם אחוזים מאוד לא מחמיאים מכל הטווחים.
    וב'סלאומית' האתר של ניב שמולי כתוב שאנחנו מעוניינים באייל שולמן שהוא לדעתי מבחינת רמה ישראלי סביר בלאומית אבל בגלל שהוא יגיע מליגת העל הוא יחשב ישראלי בכיר ואני לא ממש מת עליו נגיד בצורה יפה.
    עכשיו למה שהזכרתי מבחינת הפטיש שלנו לקחת דברים מהפועל ר"ג/גבעתיים. מנהל הקבוצה של מכבי רמת גן, חן שניידרמן הגיע אחרי שעזב את הפועל ר"ג/גבעתיים, אורי קוקיה התחיל לאמן אצלינו כשהקבוצה האחרונה בקריירה שלו הייתה הפועל ר"ג//גבעתיים, יוני ניר לפני שהגיע אלינו שיחק בהפועל ר"ג/גבעתיים, תומר זלמנסון מגיע אלינו ישירות מהפועל ר"ג/גבעתיים, אייל שולמן שיחק לפני שנתיים בר"ג/גבעתיים, שחר עמיר שיחק גם כן לפני שנתיים בר"ג/גבעתיים.
    אם אנחנו ממש בקטע של לקחת שחקנים של ר"ג/גבעתיים לא הייתי מתנגד להביא את אלונזו קולמן וראשד מאדן...
    ועכשיו ברצינות לא אוהב את זה שאנחנו מביאים הרבה שחקנים שלהם מסיבה אחת פשוטה, כל השחקנים האלה היו חלק מקבוצות שהיו מאוד חלשות, העונה גבעתיים היו עם סגל מאוד חלש ובהרבה מזל ותוספת רמת השרון פלוס חבל מודיעין (והקורונה כמובן) לא היו יותר מדי מתחת לקו האדום, אבל עונה לפני זה כשהיו עם יוני ניר, אייל שולמן והביאו את שחר עמיר במהלך העונה היה להם תקציב מאוד גדול עדיין נכשלו כישלון מטורף (קרדיט למתן חרוש).
    יובל רחמילביץ' לא ימשיך בקבוצה.
    מקווה שימשיכו עם צמד המתאזרחים גרנט גרינברג וזאק יושור ושימשיכו עם מתן כהן הם היו שחקנים ששווה להמשיך איתם.
    מאוד מקווה שלתלכיד המסתמן (יוני ניר, אייל שולמן, תומר זלמנסון, ושחר עמיר) יוסיפו עוד שני ישראלים מאוד בכירים לליגה ועוד שני זרים מצויינים כי אם לא מצפה לנו עונה לא קלה בכלל.
    זה מצד אחד, מצד שני אחרי עונה שעברה רוצה לסמוך על אורי קוקיה שהוא יודע מה הוא עושה.
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
  14. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    הרבע השלישי של ראשון אחד המעצבנים שראיתי...
    לא מקבלים סל כמה דקות, ובהתקפה עושה את כל הדברים הכי מטומטמים שאפשר.
    היה 15-16 למשך איזה שלוש ארבע התקפות אולי אפילו יותר וכל פעם הם מצליחים להחטיא או ממטר או שהם לוקחים זריקה ממש מטומטמת וירושלים פשוט עולה ל-20 הפרש...
    וכמובן שהם ממשיכים להחטיא מצבים קלים
    אני באמת מצאתי את עצמי במצב שאני צועק על המסך כי נמאס לי לראות את החרא הזה
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
מצב נושא:
הנושא נעול.