פותחים עונה בלאומית- חיפה פותחת עם רביעייה בעכו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏29/8/08.

  1. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    ומצד שני אל תגיד שלא מוכרות מאוד - הרי רק בגלל עשרות השערים שהקבוצה הזו חטפה בדקות האחרונות היא לא משחקת היום בליגת העל.כמובן הכוונה היא לאותה עונה בה היא כשלה במשחק האחרון ברעננה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/08
  2. Joni Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/07
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן עונת רעננה הייתה מלאה במשחקים שהפסדנו יתרון בדקות האחרונות של המשחק, המשחק שאולי זכור לי יותר מכולם הוא המשחק מול קריית-גת שנערך בגשם שוטף הובלנו 2:1 לקראת סיום המשחק, ואז בדקה ה-93 יוסי גורדנה השווה ל2:2 ומנע מאיתנו לקחת עוד 2 נקודות שהיו מעלות אותנו בסוף העונה לליגת העל. יש עוד המון דוגמאות.

    מה שכן, בעונה שעברה איבדנו את האופי הלוזרי ולהפך, הצלחנו לנצח משחקים ולשמור על יתרון כששחקני היריבה "ישבו" לנו על השער דקות ארוכות (נס-ציונה הבולטת).
    לופא ידוע בתופעה הזאת, הוא עולה ליתרון של שער אחד או שניים, וממהר להסתגר ולשמור על התוצאה, הלב החסיר יותר מפעימה אחת ביותר ממשחק אחד בעונה שעברה, הפעם זה לא עבד והוא חייב ללמוד מהשטות שהוא עשה אתמול.
     
  3. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, אתה טועה.
    אתמול היינו 3 רמות מעליכם כמעט בכל שלבי המשחק, איימתם על רפי כהן רק מכמה בעיטות בודדות מרחוק (וכבשתם פעמיים) ואנחנו החמצנו פעם אחר פעם עד שבסוף התחילו להיכנס. המשחק לא השתנה אחרי הגולים שלכם כי אנחנו תקפנו בהתחלה, תקפנו באמצע והמשכנו לתקוף גם אחרי.
    מה שכן תמוה אולי, זה החילוף המוזר באופיר עזו שהיה מהטובים בירושלים וידוע כשחקן שיודע להחזיק כדור. ועוד דבר שלופא קדוש מומחה בו זה בזבוזי הזמן האיומים שבסוף דפקו אתכם.

    התוצאה נורא נורא משקרת, אם הגול החוקי שלנו בדקות הפתיחה (אתה יכול לראות בסרטון) היה מאושר, אני לא יודע איך נגמר המשחק הזה.
    אני לא יודע למה,אולי זה בגלל המצב אצלכם, אבל אתם נראיתם רע, רע מאוד, הקבוצה שלכם אתמול זה קבוצה של מקום 10-12 בודאות, אבל זה בלי הזרים ובלי עוד כמה שלא עברו בבקרה, אז זה נותן תקווה להמשך העונה שלכם.

    בהצלחה ,אוהב אתכם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/08
  4. Joni Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/07
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעתי כבר מאוהדים שלנו ששיחקנו רע מאוד והפועל רמת-גן ברמה אחרת מאיתנו, אבל אני מכיר את לופא אחרי עונה שלמה וכבר סוג של למדתי לקרא אותו.
    למרות שלא הייתי במשחק, לופא הרפה אחרי שני השערים (את זה גם אמרו לי אוהדים של הפועל), צריך לזכור שכדורגל זה משחק שכיבוש השערים הוא המטרה בו, השכלנו לכבוש פעמיים וזו עובדה, לאבד יתרון של 2 שערים ברבע שעה, גם מול מנצ'סטר יונייטד זה מחדל, וברורות לי הסיבות שגרמו לזה.

    יש בלאגן גדול מסביב לקבוצה, יש המון חדשות חמות יום יום מהקבוצה (לא לטובה) כבר תקופה ממושכת. הרבה אי-שקט, אני באמת מקווה שהכל יסתדר. כבר אמרתי שמבחינתי לפחות המטרה היא להשאר בליגה, אין לנו את הכלים לדבר בצמרת.

    גם אנחנו אוהבים אתכם, כל הקהל הרחב (זה כולל גם את קטמון), מקווים שתעלו ליגה בסוף העונה.
    מקווה גם שכמות הקהל של קבוצה מפוארת כמוכם תשתדרג, לא יודע אולי בגלל שזה היה יום שני או משהו אבל בסרטון אפשר לראות אולי 20-30 אוהדים רמת-גנים, אפילו אנחנו מעט האוהדים שנשארו בהפועל ירושלים מביאים יותר. בהצלחה. מבטיח להשתדל לבוא למשחק מכריע שלכם אם יהיה בתום העונה, אוהדים שלנו עשו את זה לא פעם.
     
  5. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם פה אתה טועה חח, אמממ היו כ-150 אוהדים רמת גנים אתמול בטדי. (רק באוטובוס אוהדים היו בערך 45 איש אז 20-30 זה לא הגיוני, ובאו עוד כ-100 במכוניות)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/08