עתירה נגד שימוש באתר של אופירע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Zico, ‏28/2/10.

  1. Zico Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/05
    הודעות:
    169
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם זה אפשרי, אבל אני חושב שהגיע הזמן למנוע את השימוש באתר ההוא של אופירע שמשתמש בעיתונאות הזולה למטרות מניפולטביות ולא טהורות ופוגע בשם הטוב שיש לעיתונות.

    יש מספיק אתרים אמינים אחרים כמו וואלה, YNET, מעריב וכמובן ספורט חמש ולמרות זאת הרבה משתמשים כאן משחיתים את הפורום עם ידיעות מהאתר העלוב ההוא.
    אם הייתי יכול הייתי מארגן צוו משפטי לסגירת הביזיון הזה.

    הגיע הזמן להתחיל לפעול נגד הביזיון העיתונאי של אופירע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הכל טוב ויפה, אבל זה לא מעשי.
     
  3. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי מעשי שהפורום הזה יחרים את אופירע ולא יביא ידיעות מהאתר """"""one""""""
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום סיכוי שבעולם שדבר כזה יעבור. יש ביקוש לאתר וואן, וזה ממש לא משנה מה דעתנו על זה. עובדה היא שרבים הציטוטים אפילו כאן, וכבר שמעתי מאנשים רבים שהם לא סובלים את הכתבות של וואן אבל אוהבים את סדר התוצאות והטבלאות באתר. אם תעיפו מבט בפורום של וואן או באתר האוהדים שלהם תגלו אלפי אנשים שלא רואים בעיניים, כותבים ברמה נמוכה עד גסת רוח, חוסמים בברבריות כל דיון שאינו מקדש את הנושא לשמו התכנס מנהל פורום זה או אחר. יש אנשים שחיים ממלחמות (אפילו כאן באתר יש כמה כאלה, אם כי לא בכמויות מסחריות כמו בוואן).
    אז לסגור אותו לא אפשרי, אבל להפסיק לצטט אותו ולהביא לינקים ממנו לפורום זו תהיה התחלה טובה, ואם חרם הצרכנים של ASOCCER יצליח וכולם באמת יעמדו בו - מה זה משנה אם האתר פועל או לא?
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מי שלא רוצה את אופירע וברקו-ביץ' בוואן, יקבל אותם בדיון על הנבחרת בצ'רלטון לפני משחק הידידות ברומניה ביום רביעי. בוודאי יהיה טהור וחף מכל אינטרסים.
     
  6. שלו Guest

    אני לא מבין את הטענות שלכם. אולי בנוגע לכדורגל העולמי אפשר להתעלם מהאתר הזה. אבל בנוגע לכדורגל הישראלי זה האתר הכי עדכני ואמיתי שיש, ככה לפחות אני רואה את זה ובטוח שעוד רבים. לפעמים לוקח שעות רבות עד שמתפרסמים דברים באתרי ספורט שונים כגון ספורט 5 וכו'. ONE לרוב מפרסמים ראשונים ודואגים לפירוט מלא בכל כתבה ושוב, בכל הקשור לכדורגל הישראלי האתר הזה אמין ונכון.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    עדכני, כן. האמינות שלו בתחת. כל האתר הזה אינטרסים. דברים שמתאימים לו ייכנסו, דברים שלא מתאימים לו, לא ייכנסו. דברים שאינם נכונים אבל מתאימים לחברים-סוכנים של הבוסית, גם ייכנסו. חבל שיש אנשים שפשוט לא יודעים את זה - כי אלה דברים שלא תמיד אפשר לראות - אבל מדובר באתר שמבזה את המלה 'עיתונאות'. אמינות, עלק.
     
  8. Zico Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/05
    הודעות:
    169
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הבלאגן שהולך עכשיו בב"ש אנשים שוכחים את התרומה של התקשורת בעיקר את התרומה השלילית שמביא האתר האומלל הזה שמסית ומנסה לקדם את האנשים שלו לתפקידים בכירים כמו לדוגמא מאמן ב"ש.
    אנשים נכנסים לאתר הביזיוני הזה שמוכר להם זבל והם מאמינים לזה ואז קורה מה שקורה.

    אז לפני שמפנים אצבע מאשימה כלפי אוהדי ב"ש צריך לבדוק את השטיפת מוח שהולך באתר המלוכלך הזה.

    וזה רק דוגמא אחת למעשי הבצע שהולכים שם. גם סדום חגגו וחגגו עד שקיבלו את עונשם. יום אחד אופירע, יום אחד זה יחזור אלייך
     
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד נשכח בכל הדיון הזה: ONE נמצא שם מכיוון שיש לו ביקוש! יש אנשים שהרכילות הזולה והדביקה והכתבות הנגועות באינטרסים מעניינות אותם. בדיוק כמו שרכילות סלבריטי מעניינת אנשים גם רכילות ספורט מעניינת אנשים. בגלל זה אנשים כמו עמנואל רוזן ואיל ברקוביץ' מוציאים כתבות שנגועות בשנאת אנשים אחרים רק בגלל שהם אוהדי מכבי/בעלי ניסיון באימון, בהתאמה, ומוצאים בית חם באתר. אופירה אסייג אולי אישה רעה ומפלצת לא קטנה, אבל טיפשה היא בטח לא. היא נותנת לקהל שלה בדיוק מה שהוא רוצה וגם עושה בוכטות יפות על הדרך. לכו תסבירו לה שהיא טועה. הג'יפ שלה טוען אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/10
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מהבחינה הזו אתה צודק. הבעיה היא לא בוואן, אלא שגם מתחריו החליטו שבמקום להתחרות במיץ של הזבל באיכות אמיתית, הם מנסים לסחוט מעצמם קצת מיץ בעצמם.

    אבל צריך להפריד בין שני האלמנטים המרכיבים את וואן. הצהוב, והאינטרסים. רוצה להיות צהובון - תהיה צהובון. אבל כשאנחנו מדברים על כלי תקשורת, חייבת להיות לו מחויבות מסוימת. להתעלם מאירועים מסוימים או מפקטורים מסוימים - למשל, לא לציין את שמו של אלי אוחנה בכתבה שמדברת על הזימונים שלו לנבחרת ישראל, לא להעלות ידיעות על נושא בגלל שהוא פורסם לראשונה באתר מתחרה, או בגלל שהוא מפריע למקורבי האתר - זה כבר מעבר לצהבהבות. זו כבר הורדת התקשורת לזנות. לנפח סיפור או לצמצם אותו הוא דבר שהעיתונים עושים כבר שנים. להתעלם לחלוטין זה כבר משהו שונה מאוד.

    וואן לא יוצר תקשורת מסוג אחר, ברמה אחרת. הוא מנסה ליצור מציאות אחרת, בה חדשות שאינן מתאימות לו אינן קיימות. וזה משהו שאי אפשר לקבל.
     
  11. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע, אמיר, אני באמת מנסה לא להיכנס לאתר וואן, משל "נאה דורש נאה מקיים", אבל נכנסתי בעקבות דבריך האחרונים ולא האמנתי: כתבה שלמה על נבחרת ישראל לפני המשחק מול רומניה ואלי אוחנה לא מוזכר בכלל! שחקנים זומנו והודחו מהסגל כאילו הם מחליטים ואיזושהי אינרציה מנהלת את העניין ולא אוחנה. באמת גועל נפש, זו ה"פראבדה" במיטבה, עיתונות בולשביקית שצריכה להעלם מהעולם.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    נו, בוודאי. וכשאיל ברקוביץ' חשף באותה מסיבת עיתונאים שבוואן התקשרו לבקש ממנו אישור להעלות ידיעה על דונאדוני או טרים, זה רק הסביר לך כיצד העסק עובד. זה היה מקרי בודד. לך תדע כמה עוד מקורבים יש שם שדברים הנוגעים אליהם לא עולים ללא אישור ולא עולים בכלל. וידוע שיש לא מעט מקורבים בעניין.

    לפני כמה שנים היה את הסיפור של הנבחרת הצעירה ואיזה בילוי לילי או משהו, אני כבר לא זוכר. זה היה בקמפיין בו הצעירה עלתה לאליפות אירופה. הידיעה פורסמה ראשונה באתר ערוץ הספורט. כתוצאה, הסיפור מעולם לא פורסם בוואן. גם כשהשחקנים ספגו עונשים מההתאחדות. אין, לא קיים.

    בשנה האחרונה, כמעט בכל פעם שנבחרת הנוער מנצחת, היא נשארת בוואן נבחרת הנוער ושמו של מאמנה לא מוזכר בידיעה לחלוטין. כשהיא מפסידה, זאת "נבחרת הנוער של אוחנה". זה כמובן לא מקרי.

    על זה אני מדבר. וואן ממציא מציאות, ומי שנכנס לאתר הזה ולא יודע לקחת אותו בערבון מוגבל - גם בפורום הזה יש כאלה - פשוט רואה עולם מעוות, אחר. עולם הספורט של וואן.

    אני ממעט להיכנס לאתר הזה, אבל כאדם נבון - במידה מסוימת בלבד, כנראה, מאחר שעבדתי בוואן בעבר - אני לוקח אותו כדאחקה. צוחק עליהם. כי אני רואה מה הם עושים ומבחין מה יש מבעד למסכה. הבעיה שלא חסרים כאלה שלוקחים את זה ברצינות ומושפעים מכך.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    שום עצומה לא תסגור את האתר המגעיל הזה.
    אבל לאסור על הבאת קישורים ממנו, זה בהחלט אפשרי ולדעתי רצוי.
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאסור??? את לא רציני, אלכס. מצד אחד אתה נגד המדיניות של האתר, מצד שני אתה עושה בדיוק כמוהו. כאן זה לא ONE, תודה לאל...
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    כאן זה לא אתר חדשותי, אלא פורום אוהדים.
    אני חושב שהאתר הזה מנוגד לערכי העיתונאות. רמתו מאוד נמוכה והוא סתם מטעה אנשים.
    כל פורום אוהדים צריך לעודד עיתונאות ברמה גבוהה עד כמה שאפשר, כתבות אובייקטיביות ומעניינות.
    חופש הביטוי זה לא הפקרות. אתר כמו ONE מנצל אותו לרעה ואני לא חושב שצריך לשתף איתו פעולה, בהבאת קישורים ממנו.