ענייני דיומא: הנסיך הארי מדאיג את הממלכה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/7/20.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הארי קיין קרע את הגיד בינואר ועבר ניתוח והיה אמור לחזור במקרה הטוב רק ממש במחזורי הסיום של העונה, כאשר הייתה גם דאגה לגבי כשירותו ביורו. למציאות היו תוכניות אחרות וכמובן קורונה שינתה את כל הלו"ז. החלק החיובי הוא חזרה למגרש של כל השחקנים שסחבו פציעות קשות במהלך העונה.
    מאז החזרה מפגרה כפויה אנו רואים הארי שונה לגמרי. יותר איטי וכבד, מתקשה להגיע למצבים, וכך גם תפוקתו ירדה.
    מה הגורם מספר אחד לנסיגה רצינית ביכולת שלו כרגע - הכדורגל חסר מעוף ויצירתיות של מוריניו שמסתמך במידה רבה על פעולות אישיות בהתקפה או המצב הגופני של קיין בעקבות הפציעה?
    האם בכלל הארי לא צבר יותר מדי פציעות בשנים האחרונות והאם בממלכה לא צריכים לחשוש מכך שכבר לא יחזור למה שהיה בעבר ובכך יצטרף למועדון של כשרונות אנגלים גדולים, שפציעות פגעו בקריירה שלהם בצורה רצינית?
     
  2. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,659
    לייקים שהתקבלו:
    1,101
    מוריניו לא אשם בכל הדברים, זה קשור לפציעה שהוא עדיין לא חזר לעצמו
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חשבתי בהתחלה שמדובר בהארי מגווייר בכלל, קראתי איזה משפט עליו, נדמה לי ואן דר וארט שעקץ אותו שהוא כל כך גרוע אבל הכסף נכנס לחשבון אז למי אכפת. היורו נדחה בשנה כמובן ואני בטוח שהוא יגיע אליו בפורמה אחרת, ולא חסרות דוגמאות של שחקנים שנתנו עונה מחורבנת ובטורניר החשוב הפגיזו. דקו ביורו 2008 גרם לשאלות 'איך ברצלונה ויתרו עליו?', זידאן במונדיאל 2006 - "הריקוד האחרון", צ'אבי ביורו ההוא, ואן ניסטלרוי בעונה מרובת פציעות היה מצויין ביורו 2008 בהולנד ועוד ועוד. אני חושב שכל טוטנהאם חזרה בצורה מחורבנת מהפגרה וזה מאוד משפיע עליו הוא לא מגיע למצבים נוחים. מבט על מספר המשחקים שלו - הוא יחצה גם השנה את 30 הופעות הליגה. 28 אשתקד, 37 לפניכן, 30 ו-38. אני לא רואה כאן משהו חריג. והילד רק בן 26.