עונת 08-09 בפתח: הגיע הזמן לתחזיות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Pipe, ‏25/8/08.

  1. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הלה ליגה יוצאת לדרך בשבוע הבא, עונת ההעברות לקראת סיום, מרבית הקבוצות כבר מוכנות וזה הזמן להתחיל ולהכנס לעניינים כאן באייסוקר. כמאמר הכותרת, זה המקום לניחושים ולתחזיות שלכם באשר לדירוג 20 הקבוצות בטבלה של הליגה הספרדית בסיום העונה. רצוי לכתוב נימוקים ליד הבחירות כדי להפוך את הדיון למלא ומענין ולא לסתם רשימת מכולת.
    בנוסף, אתם מוזמנים לשתף אותנו בשאר הנבואות שלכם:

    * מי תיהיה מחזיקת הגביע?
    * מי תיהיה הקבוצה המאכזבת?
    * מי תיהיה הקבוצה המפתיעה?
    * מי יהיה השחקן המצטיין?
    * מי יהיה מלך השערים?
    * מי יהיה הזאמורה?
    * מי השחקן שייפרוץ?
    * מי השחקן שייאכזב?
    * מי יהיה המאמן הראשון שייתפטר או יפוטר?
    * מה יצליחו לעשות הקבוצות הספרדיות שלנו במפעלים האירופאים השונים, ליגת האלופות וגביע אופ"א?


    let the games begin. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/8/08
  2. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חלשים אתם...

    יאללה, אני אתחיל.
    מכיוון שהדיון כולו מונע בעיקר על תחושות בטן, אני אתן שני תרחישים מאוד ריאליים ואבחר את ההימור שלי על סמך תחושה בלבד בסיומם.

    תרחיש א':

    1. ברצלונה - אחרי שנתיים שהם ראו את הגב של ריאל הרעב להחזיר את התואר ואת הכבוד יהיה עצום ובנוסף אני מאמין בסגל של פפ ואני חושב שהוא יתחבר בייחד לתלכיד מאוד מאוזן. לדעתי הנרי ישתדרג משמעותית ויצור יחד עם אטו ליידו שילוב איכותי ופורה ואינייסטה יעשה את הקפיצה קדימה ויהפוך לקראק אמיתי. יחד עם מסי, ההתקדמות הטבעית של בויאן, הקישור האחורי האיכותי וההגנה המעובה יותר אני חושב שבפוטו פיניש התואר יחזור לקטלוניה.

    2. ריאל מדריד - העונה לדעתי בארסה תהיה כוח רציני ובלי שדרוג מהכדורגל של שוסטר בשנה שעברה אני לא מאמין שנראה אליפות שלישית ברציפות בריאל. בעיני הבעיות בהגנה עמוקות יותר ממה שאנשים חושבים ופציעה אחת של היינצה או ראמוס ומרסלו ומיצ'ל יסריחו את הקבוצה יותר מגרוזיני אחרי אימון כושר, שלא לדבר על מעלליו של חאבי גארסיה באמצע במקרה של פציעות למצלדר או פפה או קנא קשישא, שהם תרחישים לא מופרכים לחלוטין.
    הקישור הוא עוד נקודת תורפה. כמה שאני רוצה ומנסה אני פשוט לא מאמין בגאגו ולא חושב שהוא ישתדרג משמעותית מעבר לתווית הדי פושרת ולמלמית שלו. עם גוטי שיציב כמו חומה סינית מפלקאל לא יוצאים למלחמה ועונה יחסית פרודוקטיבית כמו העונה שעברה לא תחזור, דיארה ישאר פועל שחור ודה לה רד... כמה שאני אשמח לראות משחק ולראות האם כל הקרמים שארתור מסיים היו מוצדקים, אני לא מאמין שהוא יקבל מספיק הזדמנויות משוסטר להוכיח את עצמו ולא חושב שהוא יהיה פאקטור אמיתי.
    החוד דווקא לא רע בכלל, בטח ובטח אם וייה, הנטלאאר או קאפל יצטרפו, אך אני לא מאמין שזה יספיק. בעיני רובן יתן 25+ משחקים שלו ויהיה נהדר כהרגלו וVDV יתן את התרומה שלו גם כן, אך לדעתי ראול לא ישחזר את העונה הנהדרת מאשתקד וגם התפוקה של רוד תרד משמעותית.

    תרחיש ב':
    1. ריאל מדריד - רביעיית הקסם בהגנה משלימה חודשים ארוכים בלי פציעות, גאגו משתדרג, היגואין קופץ רמה אחת קדימה, דה לה רד הופך לשחקן לגיטימי בהרכב, ראול שומר על הפורמה מאשתקד, ואן דר ואארט עם עונת בכורה חלומית, ורובן מוכתר כמלך החדש של ברנבאו בדרך לשושלת ולאליפות שלישית ברציפות.

    2. ברצלונה - הסגל לא מתחבר, שוב בלאגן במועדון, לאפורטה מתפטר ואולגר ממונה לנשיא החדש. (טוב, זה סתם פנטזיה)

    ההימור שלי: אופצייה א'. למה? לא יודע. כמו שאמרתי בתחילת הדיון, תחושות בטן בלבד.

    כל השאר:

    3. אתלטיקו מדריד - סגל עמוק, בסיס שרץ בייחד כבר כמה עונות בדרך לעונה יציבה בצמרת ולעוד הזדמנות להכנס לליגת האלופות.
    4, 5: ולנסיה/סביליה. יש לי תחושה טובה בקשר לקבוצה של אמרי. על הנייר יש להם סגל טוב מאוד וכשויאריאל וסביליה לא בדיוק יציבות יש לה סיכוי ריאלי לנצל את המעידות שלהם ולהשתחל למקום לצ'מפיונס ווייה הוא זה שיעשה את ההבדל. איתו זה אפשרי בעיני, בלעדיו לא.
    6. ויאריאל - קשה לשמור על יציבות לאורך זמן בליגה הזו אלא אם קוראים לך ריאל מדריד או ברצלונה. לדעתי הסגל שלהם דליל מדי ועוד בלי ניהאט בתחילת העונה הם לא התחזקו מספיק בחלון ההעברות הזה, תהיה להם ירידת מתח אחרי עונה נהדרת והקושי שבהתמודדות גם בליגה וגם בליגת האלופות יעשה את שלו.

    7....20: מבחינתי יש 6 קבוצות ששוות התייחסות אמיתית. שמישהו יעשה עבורי אנדנדינו וישבץ את השאר בסדר לוגי כלשהוא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/8/08
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0

    טוב, נראה לשדיון הזב אין תקווה אבל אני אתן את התגובה שלי..

    האלופה: ריאל מדריד, אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי ולמרות שאני מפחד מברצלונה, אני מאמין בסגל השחקנים הקיים שיכול להביא את האליפות גם בעונה הקרובה. הכל תלוי באיך הדברים יתנהלו, ברור לי שראול יכבוש פחות משכבש בעונה שעברה ואני מקווה שהוא גם ישחק פחות. אין טעם להעמיס עליו דקות משחק סתם. תנו להיגוואין את המפתחות והוא יכבוש.

    הסגנית: יותר ממה שאני מפחד מברצלונה אני מפחד מאתלטיקו מדריד. ברצלונה עם מאמן חדש ואני לא בטוח שיש לו את הכלים להצליח בלחץ ולגרום לקבוצה לשחק כדורגל ברגעים החשובים, בקאמפ נואו הם בטוח יעשו עונה טובה יותר משר מבעונה שעברה אבל ההרגשה שלי היא שברצלונה לא תסתדר עם משחקי החוץ. אתלטיקו מתחילה להגיע לשיא לאחר עונות של שינויים ובנייה ואני מאמין שבשנתיים-שלוש הקרובות היא תהיה פקטור רציני במירוץ לאליפות ואני מהמר עליה.

    אם לא הבנתם מהדברים שלי, ברצלונה מקום שלישי.

    מקום רביעי: ולנסיה. עברה על ולנסיה אמנם עונה נוראית אבל סגל השחקנים שלה טוב מאשר סגל השחקנים של ויאריאל וסביליה וזה למעשה בידיים שלה. המנטליות של השחקנים זה נושא שטעון שיפור ומהר (בעיקר במשחקי החוץ) אבל אונאי אמארי מאמן טוב ואחרי קיץ לא משהו במחינת ולנסיה. מקום רביעי זה ריאלי עבורם.

    ויאריאל וסביליה לגביע אופ"א. למה? תחושת בטן.

    זוכה בגביע: חטאפה. בליגה אין לה הרבה מה להציע אבל בגביע נראה לי שהמפעל הזה פשוט תפור עליה.

    מלך השערים: אני רוצה להאמין שזה יהיה מישהו מריאל מדריד כאשר היגוואין הוא הפנטזיה שלי אבל הראש אומר לי שזה אגווארו. אחרי העונה הקודמת הוא בקוו עלייה בלתי פוסק.

    השחקן המצטיין: במידה והוא יהיה כשיר אז רובן. אם לא? אז שאלוהים יעזור לנו, זה כנראה יהיה אגווארו/מסי.

    השחקן שיפרוץ: אני רוצה מאוד שהיגוואין, ואם לא הוא אז דרנתה. קשה לי לחשוב על שחקן מסויים בליגה שיעשה את הפריצה שלו.

     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קשה מאוד לקבוע את זהות האלופה.
    ברצלונה עשתה אומנם הרבה שינויים, וחלקם טובים כמו רכישתם של קייטה ואלבס, שייצור בייחד עם מסי אגף קטלני, אבל עדיין חסר לה משהו בסגל. אני לא בטוח שברצלונה תהנה כל-כך מחלב למשל, חסר לה קיצוני אמיתי והיא צריכה לקוות לעונה של מסי בלי פציעות. גם הנרי או אינייסטה לא כאלו, וקשה לי לראות את בוז'אן זוכה למקום קבוע בהרכב. מה שכן, גוארדיולה עשה בשכל שהשאיר את סמואל אטו, הוא חייב לשחק משום שהוא נראה הרבה יותר טוב מהנרי.
    ריאל מדריד בעלת קאדר שחקנים טוב מאוד, רק אני בספק אם שוסטר יידע להשתמש בו כמו שצריך. היגואין הוא אחד מאלו שחייבים לשחק. למרות הקאמבק הנפלא נגד וולנסיה, המערך בו התחלנו את המשחק פשוט לא יעבוד, האמצע שלנו היה פשוט עלוב וגם ההתקפה הייתה תקועה. שוסטר חייב לעבור למערך 4-3-3 ולוותר על ראול. רכישתו של ואן דר וארט כל-כך מיותרת, וחבל שלא נראה את דה לה רד שהוא אולי השחקן הכי מאוזן אצלינו, בהרכב. רובן בוודאי ייפצע באיזשהו שלב ואני לא צופה שיפור גדול ביכולת של רוביניו. גוטי נראה מנומנם. הרוב בינתיים תלוי ברובן, כמה שהוא יחזיק מעמד, וואן ניסטלרוי.

    אני לא מאמין שאתלטיקו תשיג את אחת מהשתיים האלו. היא נתנה משחק אדיר נגד שאלקה, זה נכון, היא גם חיזקה את ההגנה שלה, אבל עדיין זה לא מספיק. לא בטוח שהיא תוכל להתמודד בשתי החזיתות. בהתקפה יש לה רק מחליף אחד - סימנה פונגול, והמצב לא השתנה משנה שעברה. לואיס גארסיה הוא המחליף היחידי לקיצוניים, אם מקסי רודריגז או סימאו(שנראה רע מאוד ביורו וגם לא הבריק במשחקי ההכנה) ייפצעו, אתלטיקו בבעייה. לא בטוח שבאנגה הוא הפיתרון לאמצע. הוא מוכשר מאוד, אבל גם קמאצ'ו כזה. אסוסנאו הוא לא הקשר האחורי שיעשה סדר. אני גם מזהה בעייה בהגנה בכל-זאת: אסור לוותר על היכולת של פראה במרכז, חבל שהוא מגן ימני. בנוסף, בצד שמאל יש את אנטוניו לופז או פרנייה הלא משכנעים.

    ויאריאל אמורה לזכות שוב בכרטיס לצ'מפיונס, יש לה בהחלק סגל עמוק. ליורנטה יוכל לשמש פרנטנר לרוסי עד שניהאט יחזור, ואז יהיה מעניין מי מבין השלושה יסופסל. כל קבוצה הייתה רוצה מחליף ברמה של איבאגזה. עוד נקודות חיוביות הן הכושר הפנטסטי של סנה מהיורו וגם העובדה שהקבוצה מצאה את הנוסחה הנכונה לעמדת השוער - דייגו לופז.

    וולנסיה תצטרך הרבה מזל להגיע לצ'מפיונס-ליג, ואני בספק. היא אומנם הצליחה להשאיר את כל הכוכבים, אבל האמצע נשאר פרוץ. אלבלדה ובראחה הם בעיקר שמות גדולים, היכולת שלהם רחוקה מלהרשים. בנוסף, מצחיק שהבלם שנמצא בכושר הכי טוב מבחינתה הוא דווקא מרצ'אנה, שכרגע פצוע. אמארי צריך לשחק עם דל-הורנו כמגן שמאלי ולא עם מוראטי, ועם מורו בהתקפה ואפשר לוותר על סילבה. הילדבראנד צריך לגלות יותר יציבות, ואם חואקין השנה ייפרוץ וויסנטה לא ייפצע כל שני וחמישי, אז המקום החמישי יהיה מובטח.

    כרגע אין פייבוריטית אחרת להשיג את הכרטיס השני לאופ"א, אבל אני בספק אם סביליה תוכל לזכות בו. האמצע נחלש מאוד עם עזיבתם של קייטה ופאולסן. דושר לא ברמה שלהם, לפחות לא לדעתי. בנוסף הקבוצה איבדה חלק מכוח ההרתעה שלה בגלל עזיבתו של דני אלבס, שפשוט עשה הכל על המגרש. אני צופה ירידה ביכולת של פביאנו, אבל לעומת זאת קאפל אמור להשתדרג. לפחות אפשר לציין שסביליה חיזקה את ההגנה עם הבאתו של סקילאצ'י.

    בטיס אולי תיהיה הקבוצה המפתיעה, נבנית שם קבוצה מצויינת. החתמתו של אאורליו התורכי המצויין היא נכונה מאוד כמו גם של נלסון מבנפיקה, ורוב הקבוצה לא עברה שינוי. אם היא הייתה מחתימה את סואזו זה בכלל היה נהדר.
    מאיורקה איבדה הרבה מאוד שחקנים חשובים. היא תמשיך להציג כדורגל משובח ולשלם ביוקר על ההגנה המוזנחת שלה. אולי חוסמי יישפר קצת את המרכז. אני מקווה שאראנגו ימשיך מהיכולת שלו בקיץ והלוואי ונראה את קאייחון משחק. מאיורקה תיהיה בעשירייה הראשונה וללא מטרות.
    אספניול עדיין יוצאת בזול מהקיץ הזה, במידה ולואיס גארסיה יישאר. הרבה מאוד שחקנים רוצים ללכת ולא מובן מה קורה שם. עזיבתו של ריירה במידה ולא יהיו הפתעות, היא אבידה רצינית מאוד עבור הקבוצה, אבל זה ייאפשר לרופטה לקבל יותר דקות משחק. אספניול צריכה את דלה-פנייה בשיאו בניגוד לעונה שעברה.
    לה קורוניה עשתה רכש בינוני, אבל מה שבטוח זה שהיא תיהיה קבוצה פחות אפורה מאשר בשנה שעברה. לאפיטה אמור להשתפר, וואלרון מוסיף לקבוצה המון כאשר הוא משחק, ועומר בראבו צריך לפתוח במקומו של ריקי. אם היא תמשיך במסורת הנהדרת נגד ריאל מדריד היא תקבל זריקת מרץ רצינית.

    אני צופה ירידת מתח רצינית בקשר לאלמרייה, אסור לה לוותר על נגרדו.
    חטאפה יכולה לסיים בין עשר הראשונות. גראנרו צפוי להמשיך להשתפר ואני מאחל לסולדאדו שיישחזר את העונה הטובה שלו באוססונה מלפני שנתיים.
    רקראטיבו נפרדה משני שחקנים מאוד משמעותיים בקיץ והיא תסתבך בתחתית.
    אוססונה תישאר בחיים בעיקר בזכות המאמן המצויין שלה.


    התחזית - עשר הראשונות:

    1. ריאל מדריד
    2. ברצלונה
    3. ויאריאל
    4. אתלטיקו מדריד
    5. וולנסיה
    6. סביליה
    7. בטיס
    8. לה קורוניה
    9. מאיורקה
    10. אספניול

    שאר ההימורים:

    מחזיקת הגביע - כמו תמיד, הגדולות ייפלו בדרך. אחת מאלו שסוגרת את העשירייה הראשונה בדירוג שלי.
    השחקן המצטיין - אגווארו ושני השבירים - מסי ורובן.
    מלך השערים - סמואל אטו
    הקבוצות הספרדיות באירופה - וולנסיה יגיעו לשלבים האחרונים באופ"א, סביליה וה קצת פחות. בליגת האלופות: ריאל מדריד מגיעה לחצי הגמר, ברצלונה לרבע הגמר, ויאריאל ואתלטיקו מדריד נופלות בשמינית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/08
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    * מי תיהיה מחזיקת הגביע? ולנסיה
    * מי תיהיה הקבוצה המאכזבת? ולנסיה
    * מי תיהיה הקבוצה המפתיעה? אתלטיקו
    * מי יהיה השחקן המצטיין? מסי
    * מי יהיה מלך השערים? רוד
    * מי יהיה הזאמורה? ואלדס
    * מי השחקן שייפרוץ? באנגה
    * מי השחקן שייאכזב? אינייסטה ובוז'אן
    * מה יצליחו לעשות הקבוצות הספרדיות שלנו במפעלים האירופאים השונים, ליגת האלופות וגביע אופ"א?

    ברסה לוקחת את ליגה האלופות, ריאל נופלת בחצי גמר, אתלטיקו נופלת ברבע גמר, ויאריאל נופלת בשלב הנוקאאוט הראשון.



    1. ברצלונה
    2. ריאל מדריד
    3. אתלטיקו מדריד
    4. ויאריאל
    5. סביליה
    6. אספניול
    7. ולנסיה

    כל השאר לא מעניינות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/08
  6. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלופה - ריאל מדריד
    למה? כי אין לליגה הזאת משהו יותר טוב להציע. בדיוק כמו בעונה הקודמת אנחנו נדרוס את כולם, קצת יותר בגלל שאנחנו ריאל מדריד אבל הרבה יותר כי כל השאר סתם יפרפרו ויעשו כולות של חיים. ברצלונה מצויינת אבל התחלשה בקיץ ברכש נוראי ובמאמן שעלול לעלות לגדולה אבל ביינתים חסר ניסיון וצעיר. מסי? אטו? אינייסטה? חלום של כל קבוצה - לא מספיק. אתלטיקו מדריד? הסטיגמה של הלוזרים תתחזק רק בגלל הרכש המצויין והשחקנים הנוכחייים והמצויינים.

    מחזיקת גביע - ולנסיה
    עונה שניה ברציפות, זאת תהייה הסיבה של העטליפם לשחק בגביע אופ"א. למרות הישארותם של הדוידים וכל הסופרלטיבים על התחברות, הינצלות ובלה בלה בלה, זה כל מה שייצא מהקבוצה הזו. לצער כולנו, גם הפעם הם לא יספיקו בשביל להתברג בראש הטבלה.

    הפתעת העונה - לה קורוניה
    בכיוון תחושת הבטן. ב-6 המקומות הראשונים, אופ"א לפחות. ותודה לשליחנו בליגה הספרדית(?), דודו אוואט.

    השחקן המצטיין - קון \ דה לה רד
    מסי? זה כמו להגיד שרובן יהיה השחקן הטוב במדריד העונה. שקר. ספרי רפואת ספורט שלמים נכתבו על שני החבר'ה וכל עוד מסי לא יימצא את שביל הזהב בין "אני הכי טוב בעולם" לבין "תביא לי עוד אטופן פורטה", הוא לא יהיה בעמדה הזו.
    אגוארו ייקח קבוצה מלאת כישרון ארגנטינאי וספרדי ו"ינהיג" אותם להישגים נאים מאוד. אני בטוח שהוא יוכיח לנו שוב ושוב שהוא לא סתם עוד "קראק ארגנטינאי" שהגיע איכשהו לספרד. השילוב שלו בין בישולים לגולים הוא לא משהו שאין להרבה שחקנים בליגה הוא פשוט עושה את זה יותר טוב מהרוב.
    רובן דה לה רד? כי הוא השחקן הכי טוב בליגה הספרדית כרגע. למה הוא לא בקטגוריית "פריצת השנה"? כי כל עוד אני אחראי על הקטגוריות, הוא הטוב בספרד כבר כמה שנים. עכשיו רק נותר לכם להיווכח.

    מלך השערים - אטו
    גם בקטגוריה הזאת יש את השחקן הטוב בעמדתו וגם פה הוא לא יאכזב. אין באמת מה להרחיב על השטן הזה.

    הזאמורה - ויקטור ואלדז
    סתם...
    קאסיאס, אלא מי? סבתא שלי?

    פריצת השנה - בוז'אן
    היו לו את כל ההזדמנויות. בגלל קבוצה כושלת וניהול קלוקל הוא נהרס. השנה אמור להיות לו יותר קל עם קבוצה משתקמת וקישור משופר. איכשהו, הילדון נכנס אצלי ישירות לרשימה עם שמות כמו אינייסטה ומסי ברשימת השחקנים של ברצלונה שאני אשאיר בחיים אחרי שאבחר לדיקטטור.

    שחקן מאכזב - פויול
    אבל לא אותנו.

    אירופה
    ריאל מדריד - חצי גמר אלופות
    ברצלונה - רבע גמר אלופות
    אתלטיקו מדריד - גמר גביע אופ"א
    ויאריאל - מי?
    ולנסיה - תעוף ע"י קבוצה קטנה מסלובניה ברבע הגמר
    כל השאר לא מעניינים אף אחד. אפילו לא את עצמם.

    ארתור, עם כדור בדולח.
     
  7. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    * מי תיהיה מחזיקת הגביע? ולנסיה תשמור על תוארה.

    * מי תיהיה הקבוצה המאכזבת? אתלטיקו מדריד התחילה טוב, אבל תגלה בהמשך שקשה להתמודד בשתי חזיתות, והם ייכנסו לתקופה רעה בליגה.

    * מי תיהיה הקבוצה המפתיעה? נלך על בטיס בגלל החיזוק שהביאו בקיץ.

    * מי יהיה השחקן המצטיין? ניתן את זה לאינייסטה.

    * מי יהיה מלך השערים? לואיס פביאנו. למרות היחלשות הקישור של סביליה, הצמד פביאנו את קאנוטה ימשיך לקרוע רשתות.

    * מי יהיה הזאמורה? קאסיאס.

    * מי השחקן שייפרוץ? בוז'אן בהחלט אופציה.

    * מי השחקן שייאכזב? ואן דר וארט יתגלה כמיותר ובקושי ישחק, בדיוק כמו הנרי.

    * מי יהיה המאמן הראשון שייתפטר או יפוטר? לא יודע.

    * מה יצליחו לעשות הקבוצות הספרדיות שלנו במפעלים האירופאים השונים, ליגת האלופות וגביע אופ"א?
    ריאל ובארסה-לפחות רבע גמר.
    ויאריאל ואתלטיקו-לא יותר מרבע גמר.
    סביליה-חצי גמר אופ"א לפחות.
    ולנסיה-רבע גמר לפחות.
    לא זוכר אם סנטאנדר גם באופ"א אבל אם כן ניתן לה שמינית.
    בכל מקרה-בהצלחה לכולן, עד שיפגשו את ביירן מינכן...

    הטבלה בסוף העונה:
    1.ריאל מדריד
    2.ברצלונה
    3.ויאריאל
    4.ולנסיה
    5.סביליה
    6.אתלטיקו מדריד
    7.לה קורוניה
    8.בטיס
    9.סנטאנדר
    10.חטאפה
    11.אספניול
    12.מיורקה
    13.בילבאו
    14.אלמריה
    15.נומנסיה
    16.אוססונה
    17.רקראטיבו
    18.חיחון
    19.ויאדוליד
    20.מלאגה