עבד על כולם בעיניים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י makak, ‏24/10/02.

  1. makak Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאן אוסטרץ ששיחק בשנה שעברה בהפועל ת"א עזב אותה כי הסוכן שלו דיווח לנו האוהדים, לאוהדי הפועל ת"א להנהלה של הפועל ת"א ולאוסטרץ. על מספר גדול של קבוצות שמוכנות להשקיע בו לקחת אותו לקנות אותו. וכולנו התלהבנו פה בארץ משחקן ענק נוסף שיוצא מהארץ לחו"ל.

    אבל בתאחלס לא היתה שום הצעה רצינית לאוסטרץ קבוצות שהוא הלך ליבחן מהם לא רצו אותו והאחרונה שהיתה היא בולטון שפשוט אמרה לו "אתה לא מתאים, אתה לא בכושר".

    עכשיו אוסטרץ חוזר הביתה לסלובניה והוא בקשר עם הסוכן שלו אני בטוח... ובטח הוא נזכר כמה טוב היה בישראל ואולי בכל זאת היה כדאי לו להמשיך עוד עונה בליגה הבינונית שלנו מאשר לעזוב לעבר הלא נודע.
     
  2. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד שסכמת כתבה מעיתון ספורט לפני שבועיים... בכל מקרה, הסוכן שלו אמר לו שיש לו הרבה הצעות בשבילו רק בשביל שאוסטרץ' ימשיך את החוזה עם הסוכן, ועכשיו אוסטרץ מתברבר בין מבחנים בליגה האנגלית הראשונה והפריימר ליג, והאופציה הכי הגיונית שיש לו היא הליגה השניה בסלובניה..
     
  3. יוגב אסולין Guest

    קודם כל ברוך הבא "מקק"?!?

    בקשר לאוסטרץ... אכן הוא די נדפק מכל העיסקה שהיתה טעות של הסוכן שלו כניראה.. שרצה לפתות ככה את הפועל ת"א להערעך תחוזה או לא יודע מה.. כרגע ששום קבוצה לא רוצה אותו ובכושר שהוא נמצא הוא לא מתאים לשום קבוצה באחד מהליגות הטובות בעולם.. אני חושב שעם הוא יגיע לארץ הוא יוכל למצוא קבוצה שתתן לו גם דקות משחק.. סה"כ הוא בנוי פיזית ממש מעולה
     
  4. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה כולם מתפלאים.

    שחקן שמבקיע שער אחד בליגה, פשוט לא יכול להגיע למועדון גדול, עד כמה שהוא הבקיע שערים יפים באירופה. לפי דעתי הוא קיבל את עונשו, כי השחצנות שלו עברה כל גבול, ושנתיים לפני סוף הליגה הוא כבר הודיע שהוא "עומד לחתום במועדון מהפרמייר ליג באנגליה". למה הוא אמר את זה?
    כי אחרי שהוא אמר שהוא לא חוזר לישראל, הוא היה מתפדח קשות אם הוא היה חוזר לישראל. בדיעבד, מה קרה? הוא קרוב לחתום במועדון מהפרמייר ליג. הסלובנית.

    מגיע לו.
     
  5. The Eagle Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה רק מראה כמה הכדורגל איבד מערכו עם כניסת הכסף...
    שחקנים מחליפים קבוצות כמו גרביים ולא נשארים נאמנים לסמל....

    אוסטרץ' לדעתי עשה את טעות חייו שלא נשאר בהפועל ת"א... שנהייתה כבר לקבוצה מן המניין באירופה (אפילו פרגוסון מכיר אותם והוא לא שיחק נגדם!) אם הוא היה נותן עוד שנה אירופאית כמו שנתן בעונה שעברה לדעתי הוא היה מגיע לאחת האריות של אירופה... אבל הוא הלך אחרי כסף... ועשה טעות שספק אם עכשיו הוא יכול לחזור ממנה
     
  6. יוגב אסולין Guest

    שחקנים עם מעמד כמו של אוסטרץ' יש להם סוכן.. שהם צריכים לסמוך עליו שיסדר תקבוצות. עם הסוכן שלו אמר לו לעזוב אז הוא צריך לבטוח בו.. וזה מה שהוא עשה. הטעות פה היא של הסוכן שהפיל את אוסטרץ.
     
  7. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שזו גם הטעיה של הסוכן, אבל גם מילאן אוסטרץ לא בדיוק היה נלהב מהאפשרות להמשיך עוד שנה בהפועל או בארץ

    ההצלחה עלתה לו לראש, והוא חשב שחצי יבשת רודפת אחריו בגלל גולים מול לוקומוטיב ופארמה במגרשיהן... (ואצל צ'לסי... אבל שם זה יותר גול של פישונט- קטטסטרופה אם הוא בכלל היה חושב להחטיא)
     
  8. The Eagle Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לומר בעצם שזו טעות של כולם... אבל לדעתי אוסטרץ' הוא הטועה..

    הוא היה יכול להישאר בקובצה שגם שילמה לו כסף טוב, גם היתה באירופה, וגם היה לו מקום בהרכב..

    אבל במקום זה הוא רצה ללכת אחרי הכסף והרמה הגבוהה...
     
  9. ראול המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/02
    הודעות:
    375
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוסטרץ' מה שנקרא שיחק אותה באירופה ולפעמיים בליגה היו לו גולים יפים אך הוא אינו יציב וכזה חלוץ לא יתאים לקבוצות אירופאיות והאמת הרבה יותר טוב להפועל עם אק ואודי מאשר אוסטרץ'