סקר פתיחת העונה הגדול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Barcik, ‏24/8/05.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה בפתח, וזה הזמן לפרוש את התחזיות והציפיות שלכם. שחקו אותה מגדת עתידות.

    1) מי תזכה באליפות ספרד?
    2) מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה?
    3) מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה?
    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה?
    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א?
    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה?
    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה?
    8) כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)?
    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה?


    רבותיי, תהיו רציניים, מנומקים וכל העסק. בלי הודעות של 9 מילים.
     
  2. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי תזכה באליפות ספרד? : ברצלונה
    עם כל הצער, כל האופטימיות וכל האמונה, אני לא חושב שלקבוצה בפרימיירה יש סיכוי להתמודד עם סוללת הכישרון של בארסה. מעבר לכמות השחקנים הטובים, לרייקארד יש גיוון סגל מטורף שיוכל לחפות על הכל. למרות, ואולי בגלל, הרכישות של הלבנים שלי... אני חושב שהאליפות תחמוק בגלל פונט מזדיין של חלוץ בעמדת קשר אחורי.
    שוב, אני מאחורי ריאל 100%, עדין מאמין ונושם לתוך הצעיף בכל מהלך שיכול להוביל לשער אבל המפתח להצלחה שלנו זה לא ברוביניו, באפטיסטה או רונאלדו... המפתח זה ראול. עד שהוא לא יחזור לשחק, לא נניף גביע.
    תיחנק בוריס, בסדר? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx

    מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה? : ויאריאל
    אני יודע שהתואר שייך לעונה שעברה, לאחר מלכות שערים והעפלה היסטורית לגביע האלופות, אבל ההפתעה הצהובים תהייה בזה שהם יתמידו. הם לא יתפרקו כמו סוסיאדד לפני עונותיים ולא יתרסקו כמו ולנסיה ודפור אחרי עונות מדהימות.... אני נותן להם כמה שנים בטופ הספרדים. הצוללת עלתה ע להגל והיא לא תרד ממנו מהר מאוד.

    מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה? : ולנסיה
    בלי מילים מיותרות, הקבוצה כבר מזמן לא הקבוצה האדירה של תחילת העשור, הקישור האימתני שלה ירד מנכסיו והשאיר את איימאר ובאראחה להזדקן לצד המחלקה הגיריאטרית של העיר ועם כל הכבוד לכושי ההולנדי, קלייברט לא יהיה מה שיציל את העטלפים. אני גם בספק שהשינוי המטורף בסגל השחקנים יעשה למישהו טוב, במיוחד עם מנג'ר חדש.

    האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א?כן...?
    אני מפה שהעונה האירופית הקרובה של הספרדיות תסתיים בהצלחה. ברצלונה וריאל, מעבר לפייבוריטיות לשלבים הגבוהים, תסחוב איתה את 2 המצטרפות החדשות לאלופות, בטיס וויאריאל, לפחות לשלב מאוחר יותר משאר קבוצות נכשלות של מרכז אירופה. בכל מקרה, אני מצפה ש2 הקטנות של ספרד באירופה, יסיימו לפחות בשלבים גבוהים באופ"א.
    לגבי אספניול, אני מאמין שהם יחזיקו עד לרבע-גמר לפחות וזה רק כי הכדורגל הבלתי מתפשר שלהם לא יאפשר להם להפסיד לשאר האירופאים בירידה.


    כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)? + \ -
    אני מאמין שספרד תעפיל. למה? כי היא ספרד.... קבוצה טובה.
    אני לא מאמין שיצא מזה משהו. למה? כי היא ספרד... לוזרים.
    כל הסופרלטיבים והסטיגמות על אחת הנבחרות הכישרוניות בעולם, עדין נכונות. אין את החדות, ההברקה, האגרסיביות והשטף משחק שיש לליגה. הנבחרת נראית כאילו יש חוסר הבנה משוועה בין אזור לאזור ושחקן ושחקן...
    אבל כמו בריאל מדריד, הכל על כתפיו העייפות ונתונות ההוכחה של ראול אל ריי....

    ארתור, מחליט להתעלם משאר השאלות.
     
  3. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) מי תזכה באליפות ספרד? ברצלונה , קשה לעצור את רונאלדיניו , אט'ו ושות'. אני לא רואה קבוצה שמסוגלת לעצור את בארסה ההתקפית במומנטום טוב
    2) מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה? אתלטיקו מדריד , ההתחזקות שלה העונה מרשימה ביותר ואין ספק שהיא הולכת לתקוע יתד העונה בפרימיירה.
    3) מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה? ולנסיה, עושה רושם שלמרות סוללת השמות הגדולים שלה בסגל היא מתקדמת לעבר עוד עונה פושרת ותו' לא.
    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה? חזקה ושאפתנית
    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א? ללא כל ספק, לנוכח ההתחזקויות והסגלים המרשימים של הקבוצות הבכירות בספרד, אין ספק שכך יהיה.
    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה? אינייסטה לדעתי יעשה את הקפיצה הכי משמעותית העונה , במיוחד לנוכח טבילת האש שרייקארד עשה לו בעונה שעברה בבארסה שבה אינייסטה הוכיח שכשרון ברגליים לא חסר לא. נקווה שהעונה זה יבוא לידי ביטוי באופן רציף.
    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה? אני לא זוכר עונה שבה לא הוצגה רמה גבוהה של כדורגל אבל העונה הרמה תהיה פי כמה יותר גבוהה במיוחד מכיוון הקבוצות הגדולות שחיזקו את עצמן במקומות שצריך ובשחקנים אטרקטיבים.
    8)כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)?
    ספרד תתקשה מאוד לעלות מהמקום הראשון באופן אוטומטי , במיוחד כאשר סרביה מעליה ב-3 נק' ועם משחק חסר.
    לדעתי ספרד תעפיל למונדיאל , השאלה היא איזו נבחרת נראה, מכיוון שעד כה אני מתאכזב פעם אחרי פעם מהישגי הנבחרת שעל הנייר, עם חומר השחקנים שלה , צריכה להגיע הרבה הרבה יותר רחוק מאשר היא מגיעה(רבע גמר מקסימום)

    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה? לא יודע בנוגע לשאר הקבוצות , אבל ראסינג סנטאנדר לא נשארת עוד עונה בפריימרה.
    לשחרר 16 שחקנים ולהביא 10 במקומם כאשר האיכות של אותם עשרה שחקנים היא הרבה יותר נמוכה, זה לא מעשה של קבוצה שרוצה להישאר בליגה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/8/05
  4. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ממש הורג אותי, סמואל, אבל אני חייב לדעת איך בחרת איזה שאלה להציג בצבע אדום ואיזה בצבע כחול?

    ארתור, שובר ת'ראש.
     
  5. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1: לטעמי ברצלונה..הקטלונים שכבר בעונה שעברה היו גדולים על הליגה התחזקו עוד יותר עם ון בומל ואסקרו שביחד עם החזרה של אדמילסון ושאר הפצועים ה"קשים" מעמידים קבוצה פנטסטית שלא נראה שיש מי שיוכל עליהם בספרד או באירופה..גם אי חיזוק של ריאל בהגנה יעזור לקטלונים מכיוון שאני לא רואה את ריאל נלחמת ברצינות מול בארסה על התואר..
    2:ויאריאל, ההימור שלי שהם יסיימו במקום השני שיהווה מבחינת המועדון הצנוע מהעיר הקטנה הישג ענק, בסה"כ הם שימרו את הסגל הטוב שלהם שירוץ ביחד כבר עונה שנייה ברציפות ואני מהמר עליהם..
    3:ריאל מדריד, אני לא מאמין עד עכשיו שריאל לא הביאו עוד בלם לצידו של הלגיירה לאחר עזיבת סמואל וזה מה ששוב יהרוס את העונה שלהם, הם אולי יקרעו קבוצות קטנות ואומללות עם ההתקפה האימתנית שלהם אבל קבוצות שיעמידו מולם אתגר משמעותי יאכלו את ההגנה שלהם בלי מלח..
    4: אני חושב שטוב יותר מבעונות קודמות ואולי סוף סוף הם יוכלו להשתחל לצ'מפיונס ליג, קודם כל הבאתו של ביאנצ'י מבשרת על שינוי בחשיבה במועדון וכמובן הרכשיות של פטרוב והשאר יכולים להרים את הקבוצה לגבהים חדשים..
    5:זה עיניין של מזל, העונה שעברה הייתה חד פעמית מבחינת החולשה של וולנסיה ולה קורוניה וגם ההדחות של בארסה וריאל יכלו להיות הפוכות כך שלא נראה לי שנראה את אותן תמונות גם העונה..
    6:אני חושב שזאת תהיה העונה שבה טורס יבסס את מעמדו כשחקן הספרדי הטוב ביותר והחלוץ מספר אחד של ספרד, ואני מעריך שגם אינייסטה מבארסה{אם יקבל את המושכות לידיים} יוכל לעשות את קפיצת המדרגה שכולם מייחלים לה בקטלוניה..
    7:לטעמי כמו בכל עונה, עדיין יש קבוצות מעולות בליגה עם מיטב השחקנים בעולם, אין מצב שהרמה לא תמשיך להיות גבוהה..
    8:קודם כל ספרד תעפיל, בקשר לשאלה הראשונה אי אפשר לדעת הכל יכול לקרות, אבל אני בטוח שכל אותם שחקנים מובילים יודעים שזאת היא שנת מונדיאל ויעשו את הכל בשביל לשמור על רמה גבוהה כדי להיות בסגל..
    9:סנטאנדר שעושה רושם נחלשה מאוד ואני לא יודע אם כל המחליפים שהביאה יעזרו לה לשרוד גם העונה, בקשר לשני האחרות סביר להניח שהם יבואו משלוש העולות אבל אני לא מכיר אותן מספיק בשביל לחוות דעה..
     
  6. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלק תאמין לי אפילו אני לא יודע
     
  7. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. ברצלונה. הקבוצה שלא ממש התקשתה לקחת אליפות בעונה שעברה התחזקה עם 2 שחקנים מבחוץ, 4 שחזרו מפציעה ומסי שהולך לקבל תפקיד הרבה יותר מרכזי השנה. לרייקארד יש סגל יותר איכותי ורחב מזה שלקח אליפות די בהליכה ואין סיבה שזה לא יקרה שוב(אולי לא בהליכה אבל זה יקרה)

    2. כל הקבוצות המפתיעות של העונה שעברה שנתנו עונה גדולה(בטיס, ויאריאל, סביליה ואולי אספניול) שומרות על סגל מצוין וכישרוני שיכול להמשיך לעשות דברים גדולים וקשה להצביע על קבוצה מיוחדת.
    אני יכול לצאת מהעיניין הזה יפה אם אני אגיד אתלטיקו, אבל לדעתי אחרי הקיץ שעבר עליה זה בכלל לא יהיה מפתיע אם היא תסיים במקומות 1-4.

    3. דפורטיבו. אחרי עונה עלובה הקבוצה הנחמדה הזאת רק נחלשה וקשה לי לראות אותם מסיימים מעל המקום שבו סיימו השנה.

    4. ויאריאל של העונה החדשה. תשחק את הכדורגל הכי אטרקטיבי בליגה אחרי בארסה ומלך השערים ייצא ממנה כנראה(קז'מן או טורס)

    5. אין שום סיבה שלא. בעונה שעברה רק מזל מנע מהקבוצות הספרדיות להתקדם לשלבים הגבוהים.

    6. חואקין. לדעתי הקשר הימני הכי טוב בעולם והגיע הזמן שהוא יקבל את ההערכה שמגיעה לו. שחקן מאוד אנדר רייטד. אולי השנה תבוא קבוצה גדולה ותשים עליו איזה 60 מיליון. אולי גם דויד וייה
    7. אין כזה דבר רמה נמוכה בליגה הספרדית.

    8. אני יכול לחתום בעיניים עצומות שספרד תעלה למונדיאל. השאלה היחידה היא האם מהמקום הראשון או מהפלייאוף. את השאלה השניה אני לא כ"כ מבין...

    9. תמיד יש לפחות קבוצה אחת מהפייבוריטיות לירידה שלא יורדת. ובכל זאת, סנטאנדר שנחלשה בצורה משמעותית וקאדיז... בקשר לשאר הכל פתוח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/05
  8. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) מי תזכה באליפות ספרד?- ריאל מדריד, ללא ספק. ההתחזקות המסיבית ביותר בליגה וההיפטרות מ-"הגלאקטיקו" עאלק, תוביל לבסוף לסלילת הדרך לאליפות.
    2) מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה? אתלטיקו, הכושר הירוד בעונה שעברה רק ידרבן את הקבוצה שהתחזקה בצורה משמעותית ורכשה שחקנים רבים וטובים.
    3) מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה? אתטיק בילבאו.
    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה?כמו שאמרתי, תיראה מצוין, ואפילו תהווה יריב ראוי ל2 המלכות הבלתי מעורערות של הליגה.
    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א? כמובן, כל הליגה כמעט התחזקה בשחקנים מצוינים בלי שמץ של ספק, השנה תהיה אחת המעניינות ביותר בליגה הספרדת.
    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה? נציגים של הכדורגל הספרדי? בהכרח ספרדים? אם לא, מסי ורוביניו. 2 התותחים הצעירים יהוו רכש חשוב מאוד ל-2 קבוצותיהם.
    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה? כמובן, הרמה הטובה ביותר בעולם.
    8) כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)?
    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה? קאדיז , אני לא מניח שהעולות החדשות יצליחו לעשות חיל.
     
  9. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור אוהד ריאל, והדובר השפוי בדיון הזה אני רוצה להתנצל בשם חברי המסטול. יש לנו רגשי נחיתות על 2 העונות האחרונות. קשה לו. לכולנו.

    ארתור, Real will never walk alone http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  10. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/drunk.Xxx
    אנחנו חייבים לזכות!
    נמאס לי מכל אוהדי ברסה המצתדקים שכל הזמן מרצים לי על הפשיזם שנוצח, קטלוניה, והגנרל פרנקו.
    אולי לעזאזל נזכה כבר באיזה תואר מסריח?!
    אולי לעזאזל נביא גם אנחנו שחקנים בהעברה חופשית?!?!
    אולי לעזאזל גם אנחנו נמכור שחקן עלוב ב-54 מיליון יורו לירביתנו שאחרי זה תמכור אותו ב16 עלובים?!?
    אולי לעזאזל גם אנחנו נדע לנצל את הכוכבים שלנו עד תום?!?
    אולי לעזאזל גם אנחנו נביא שחקן אנונימי בן 17 שיתגלה כמצטיין של המונדיאל של הנבחרת הצעירה שלו?!
    למה אנחנו לא יכולים להיות כמו ויאריאל, מביאה שחקנים בגרושים ומוציאה מהם את המקסימום והופכת אותם לסופר-שטארים ואת החלוץ שלהם לבעל "נעל הזהב"?
    זהו, התפרקתי.
    ריאל בנשמה, לעולם.
     
  11. dkaro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/05
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) מי תזכה באליפות ספרד?
    ריאל מדריד. עם כל הכבוד לזה שריאל לא קנו בלם, יש לריאל את השוער הטוב בעולם, וודי חזר, ופאבון הופך להיות אחד הבלמים הספרדיים היותר טובים שיש. אני מאוד בעד שיביאו בלם, אבל גם בלי בלם אפשר להסתדר, ריאל לא נראה לי כל-כך תתקשה לקחת אליפות השנה, אבל ביארופה הם יותר יתקשו.

    2) מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה?
    חטאפה, הקבוצה תסיים לא פחות ממקום 10

    3) מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה?
    ולנסיה, למרות הקנייה של קלייברט הם לא יצליחוף ולא יעברו את מקום 5

    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה?
    מצוינת. הם עשו רכש טוב העונה, ויסיימו במקום לליגת האלופות

    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א?
    אני מאמין שבארסה תצליח השנה באירופה יותר מריאל. ושבטיס וויאריאל יגיעו למקומות גבוהים באופ"א

    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה?
    ספרדי: חואקין
    זר: רוביניו

    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה?
    מאוד. אני חושב שהעונה לא יהיה את ההפרשים שהיה שנה שעברה בין ה-2 הגדולות לאלה שמתחת

    8) כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)?
    לא יודע, אבל נראה לי שספרד לא תעפיל למונדיאל... תחושת בטן

    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה?
    אין לי מושג בקשר לאחרות, אבל אני כמעט בטוח שראסינג תרד העונה ליגה. לא יכול להיות שקבוצה תחתית שניצלה בליגה תשחרר בערך אץ ה-5 שחקנים הכי טובים שלה, ותעשה רכש של שחקנים ברמה הרבה יותר נמוכה
     
  12. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אבל כמה חולצות בארסה מכרו העונה? כמעט כלום...

    ארתור, מצתרף לתסכול. (בוריס, תעשה טובה, תמחוק את האחרונות.)
     
  13. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אי אפשר לדעת איך ריאל יהיו השנה אבל הנה משהו לכל הפסימיים:
    כולם מרבים לשכוח שיש לנו מאמן שלפי מה שהוא עשה עד עכשיו הוא די שועל.
    לפני שנתיים היה את קרלוס קיירוש שהיה סתם מאמן מהתחת ונכשלנו
    לפני שנה היתה אופטימיות עם קמאצ'ו,אבל לא ידעת למה לצפות בתחילת העונה...
    לקראת סוף העונה לושמבורגו הוכיח את עצמו בצורה חלקית עם ההצלחות היחסיות של ריאל בליגה
    השנה אני מקווה שהוא יוכיח את עצמו עד הסוף ונראה קבוצה ראויה לשם ריאל מדריד ולא חבורה של גמורים
    וחזרה לנושא:
    1) מי תזכה באליפות ספרד? ריאל(מקווה מאוד)\בארסה(מקווה מאוד שלא)

    2) מי תהיה הקבוצה המפתיעה של העונה? בטיס\סביליה,שתי קבוצות עם המון כשרון

    3) מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה? באמת לא יודע

    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה? מאמין שטוב,מקומות 2-5

    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א? כן,הספרדיות התחזקו בצורה מרשימה,יש סיכוי טוב להצלחה.

    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה? הממ לא כל כך יודע,מקווה שחואנפראן שהושאל לאספניול יתן עונה טובה.

    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה? ברור,הליגה הטובה בעולם(לדעתי)

    8) כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)?
    לא הבנתי את השאלה כל כך,אבל למונדיאל הם יעפילו בטוח

    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה? בטח קאדיז,חוץ מזה לא יודע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/05
  14. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלופה - אני פשוט פסימי ויש לי את כל הסיבות בעולם להיות כזה. אני בטוח שריאל מדריד תתן עונה טובה, אבל זה פשוט לא יספיק מול העומק של ברצלונה. אין לי ספק שנכבוש לא מעט שערים, אולי אפילו יותר מבארסה. אצלנו כמעט כל שחקן התקפה יכול לייצר גול. לבארסה לעומת זאת אין אף אחד מלבד אטו שייתן את הגולים שבוע אחרי שבוע ואת כל משחק ההתקפה שלה היא בונה סביבו. פעם רונאלדיניו מבריק, פה ושם ג'יולי ודקו, אבל בלי אטו הכל תקוע. הבעיה שלנו בהגנה היא ברורה. אין לנו בלם שיכול לקחת פיקוד בחלק האחורי, לעשות את התפקיד של היירו בזמנו. אין אחד כזה. על וודגייט, הלגארה ופאבון אי אפשר לסמוך. פשוט לא. זו הנקודה שתכריע הכל.

    הקבוצה המפתיעה - המועמדות שלי להפתיע הן אתלטיקו מדריד ומאיורקה. בשלבים מאוחרים יותר של הליגה, אתלטיקו מדריד תוכל לנצל את העייפות של סביליה, ויאריאל ובטיס שישחקו בגביעי אירופה השנים, וכך להתקדם לעבר הצמרת הגבוהה. לצערי ביאנצ'י נראה כאחד שנכנס מיד לתפקיד, אחד שייקח את אתלטיקו למעלה מהרגע הראשון. ממאיורקה אני לא מצפה להאבק על מקום באירופה, אלא לעבור את העונה הזאת בשלום ולא להקלע למצב שממנו יצאה רק ברגע האחרון בעונה שעברה.

    הקבוצה המאכזבת - הייתי מהמר על אספניול להיות הקבוצה המאכזבת של השנה. אחרי העונה המוצלחת שחוותה, הקבוצה הקטלונית נראית רע מתמיד. אני צופה שייקרה לה מה שקרה לסלטה לפני שנתיים - עונה גרועה לאחר העפלה לליגת האלופות. אז אימן את סלטה מיגל אנחל לוטינה - איפה הוא עכשיו? ניחשתם נכון, באספניול. לא יודע אם היא תרד, אבל איך שזה נראה עכשיו, היא צפויה לבלות בתחתית. אספניול לא שיחקה בעונה שעברה כדורגל מלהיב, היא ניצלה את חולשתן של קבוצות כמו דפורטיבו וולנסיה והתקדמה עד המקום החמישי. הפעם, זה יהיה סיפור אחר. רוב הקבוצות התחזקו בקיץ הזה. אספניול נחלשה. מקסי רודריגז, השחקן מספר אחת בעונה שעברה עזב ואספניול שכחה להביא מחליף. בליגה היא אולי תסתדר איכשהו, באירופה אני בטוח שלא. הרכש הארגנטינאי זבאלטה יכול להיות שחקן נפלא בעתיד אך כיום הוא צעיר מדי ולא מנוסה, אין ספק שהוא לא ייכנס לנעליו של מקסי במהרה. טאמודו הוא החלוץ הנורמלי היחיד שנשאר, והוא כבר לא טוב כמו לפני הפציעות שעבר. לכן, אם לא יגיע חיזוק (מדברים על לואיס גרסיה של מאיורקה), אספניול פשוט תיכשל. כבר במשחקי ההכנה היה אפשר לראות שזה פשוט לא זה, הקטלונים לא ניצחו ולו משחק אחד ובסה"כ כבשו רק שני שערים בשבעה משחקים.

    הספרדיות בגביעי אירופה - אני מאמין שכל ארבעת הספרדיות יעברו שלב בליגת האלופות. שם, הכל תלוי בהגרלה. הכי רחוק תגיע ברצלונה, שעם ואן בומל יכולה ללכת ממש עד הסוף. בגביע אופ"א, אני לא אופטימי לגבי אספניול. סביליה בהחלט יכולה לתת הופעה מרשימה, אך צריך לראות כמה זמן ייקח לראמוס להסתגל.

    שחקנים צעירים - מסי ואינייסטה לא יקבלו מספיק דקות בברצלונה, לכן אני לא רואה איך הם יתקדמו. סביר להניח ששחקניה הצעירים של סביליה ימשיכו להצעיד את הקבוצה קדימה. ואגב, זאת צריכה להיות העונה של טורס. אם הוא באמת רוצה להיות אחד מהחלוצים הדומיננטים ביבשת ולצאת סוף סוף מהקלדרון - זו ההזדמנות שלו.

    ספרד לקראת המונדיאל - ספרד חייבת להתקדם לשלבים הגבוהים ולייצג את המדינה בכבוד, וזה אומר לא לעוף למן דרום קוריאה ברבע הגמר. לארגאנוס אין כבר תירוצים, יש לו את אחת ההגנות הטובות ביותר שספרד יכולה הייתה להציע ואין כבר צורך להשתמש בליצנים כראול בראבו. איך אמר פרננדו היירו לפני משחק שמינית הגמר נגד אירלנד ב-2002? - תמיד ספרד תסבול מחוסר מזל. באותו משחק מול אירלנד ניתן לירוקים פנדל בדקה ה-90, מי עשה את העבירה? נכון, היירו, השחקן הכי מנוסה על המגרש דאז. מה שאני בעצם אומר זה שהכל תלוי בשחקנים, אם הם יאמינו שאפשר לעשות את זה, הם יצליחו (בהנחה שראול לא ייפצע שוב). אם לא יאמינו, שוב משהו יידפק. באחריותם.

    מי תפרד מהפרימה - לא יודע מי אלו קבוצות ירדו בסופו של דבר, אבל להערכתי ראסינג, סוסיאדד, חטאפה, אלאבס וקאדיז ישתתפו במאבק. לגבי אלאבס, אני כמעט משוכנע שהיא תרד. לאלבאס משחקי ההכנה היו נוראים והחלק הזה הוא מאוד חשוב לעולה חדשה. דמיטרי פיטרמן הנבלה פיטר את מאמנו כשבוע לפני פתיחת הליגה, זאת לאחר שהקבוצה הפסידה 4-1 לנומנסיה. הקבוצה הבאסקית אמנם הביאה את השחקנים המתאימים אבל עם הניהול המגוחך של פיטרמן, זה יהיה בגדר הבלתי אפשרי להשאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/05
  15. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0


    1) מי תזכה באליפות ספרד?

    ברצלונה. אני לא הכי אופטימי לגבי ריאל השנה זה כמו לקנות חתול בשק (הימור של וודגיט+פאבון הרכב).
    מול החבורה הנפלאה והמגובשת של ברצלונה, אם ההגנה של ריאל תשחק ללא דופי רק אז היא תוכל לקחת את האליפות, כולי תקווה.
    2) מי תהיה הקבוצה המפתיע של העונה - בטיס ללא ספק, חומר שחקנים טוב, שקט תעשייתי, מאמן טוב, תהיה קפיצת מדרגה השנה.
    3) אספניול, אני חושב שהם מאוד נחלשו עם שיחרורים של וייה וגאלטי, לא יודע יש לי הרגשה שהם יגיעו לאינטרטוטו שנה הבאה משהו כזה.
    4) כיצד תראה אתלטיקו מדריד בעונה הקרובה? מקומות 3-4 עשו רכש טוב ויש להם הגנה לא רעה, נראה אם ביאנצ'י יצליח להוציא אותם מהבינוניות.
    5) האם הספרדיות ישובו לשלבים הגבוהים בליגת האלופות וגביע אופ"א? בהחלט כן, ברצלונה תגיע לפחות לחצי גמר ליגת האלופות אני חושב, ריאל לבטח תעבור את הבתים, גם בטיס תעבור את הבתים וכל שלב הבא יהיה הישג. גם באופ''א ולנסיה וסביליה יגיעו לשלבים המאוחרים.
    6) אילו מנציגי הדור החדש של הכדורגל הספרדי יעשו צעד משמעותי קדימה? אייניסטה - השנה הוא יתפוס מקום בהרכב של בארסה אני מאוד אופטימי לגביו. אולי חואנפרן יעשה צעד משמעותי באספניול.
    7) האם לדעתכם תוצג רמה גבוהה בליגה הספרדית העונה? בוודאי.
    8) כיצד לדעתכם יגיעו שחקניה המובילים של הנבחרת למונדיאל (או לחילופין, האם לדעתכם ספרד תעפיל)? הם יגיעו נחושים אבל אני חושב שהם יעצרו ברבע או בחצי הגמר, הדור הבא נראה מבטיח.
    9) מי תפרד בסיום העונה מהפרימרה?

    קאדיז, אלבס ואולי חטאפה.