Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אם הוא באמת בנה על פולר וחשב שיש סיכוי אמיתי להנחית אותו ולכן פעל ופועל כפי שהוא פועל אז טמבל. אם לא אז אפשר לזרום על נואש. לא יודע מה יותר גרוע האמת. לפחות שיגיד תודה ששיקאגו הודיעו תוך שעתיים שהם משווים את ההצעה ולא השאירו אותו על הקצה חמישה ימים בזמן שגם השאריות שנשארו בשוק היו נחטפות. אין לי מושג למה הם לא עשו את זה האמת.

    טאיירן מאת'יו דחוף. צריך להתחיל לצאת מהתבניות של הישן והמוכר (אני כבר רואה איך שוב הוא מביא את האוס ו/או טראמון וויליאמס וסוגר את הבסטה) ולהביא פליימייקר'ס מנוסים לסקנדרי. גם DRC עונה על ההגדרה הזאת למרות שאתלטית הוא קרוב מאוד לקבר. הוא עדיין מספיק ורסאטילי ויכול לשחק ברמה שמניחה את הדעות בכל העמדות חוץ מהסלוט. אבל אני יכול לחיות עם בקפילד אחורי של קינג, רולינס, מאתיו, DRC, ג'ונס וחחחחח. שילוב לא רע של גודל, מהירות וניסיון.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אליאור, מה דעתך על ארון לינץ׳?

    שמח שסגרנו את הסקנדרי שלנו אתמול. מקווה שנצרף עוד מישהו בדראפט אבל רק אחרי שנטפל בOLB, ILB, DE, וOL.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בקושי צפיתי בניינרס ב-3 שנים האחרונות מאז שהארבו עזב ככה שאין לי איזו דעה מוצקה עליו. ממה שאני זוכר מעונת הרוקי שלו הוא היה situational pass rusher לא רע (אלה שרואים מס' סנאפס מצומצם רק בדאוני מסירה ברורים והתפקיד שלהם מאוד מוגדר. בדרך כלל ב-3rd downs ו/או כשהקבוצה היריבה בפיגור ועוברת ל-passing mode) ששיחק את הפוטבול הטוב ביותר בקריירה שלו תחת פאנג'יו וממה שקראתי הוא זה שדחף להחתמה שלו ככה שאתה יכול להיות אופטימי. Low risk-high reward קלאסי.

    אתם עדיין צריכים עוד יותר מדי דברים בשביל להתחרות באמת אבל דברים סוף סוף נראים על המסלול הנכון ואם נאגי יהיה חצי ממה שחושבים שהוא יהיה זה יהיה תהליך מהיר מאוד כי בסופו של דבר וכמו שאני תמיד חופר פה - בליגה הזאת כמעט הכל מתנקז לאימון. לא חייבים תותחים בכל עמדה כדי לשחק פוטבול טוב ופאנג'יו הוכיח את זה בשנתיים האחרונות כשלא הפסיק להוציא מים מהסלע עם רמת הכישרון הבינונית שהוא קיבל לעבוד איתה. ככה שהפינה הזו סגורה בין אם יתווסף כישרון ובין אם לא (ואני מניח שכן מן הסתם, במיוחד בדראפט כי הכישרון ההגנתי>>>>התקפי). החיזוק האמיתי היה חייב לבוא בצד השני של הכדור ומהבחינה הזו עשיתם את המקסימום בשבוע האחרון עם A-Rob/גבריאל/ברטון, ויש מצב שהזרוע עדיין נטויה.


    מאת'יו ביוסטון בחוזה עם מספרים שמביך בכלל לציין. מבאס שהוא יתבזבז אצל QB GURU ואני עוד לא יודע אם העובדה שלא הייתה עליו תחרות מספרת את הסיפור על המצב הבריאותי שלו או על ה-incompetnce הרגיל של הליגה. אבל זה בא משום מקום ודיכא אותי פצצות. ברמת ההייתי מעדיף שיחתום בפאטס.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הראשונים לקבל את השיחה המיוחלת מאראלה הם הקולטס. פרקטית הלכו מקום אחד אחורה בלבד וקיבלו בתמורה 2 בחירות סיבוב שני העונה ואחת נוספת בעונה הבאה.
     
  5. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    המרוויחים הגדולים הם בכלל הבראונס שבזכות זה יצאו גם עם דארנולד וגם עם בארקלי(אלא אם הג'איינטס יעשו ג'איינטס)
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני אתפלא מאוד אם לא נראה לפחות עוד טרייד אפ נוסף אחד מכיוון בפאלו עם הג'איינטס/קליבלנד. כל הליגה למעשה חיכתה לזה ואני מניח שזו הסיבה שהג'טס החליטו לפעול מהר בניסיון להקדים אותם, אבל בהנחה שהם נעולים על מישהו ספציפי (וזה בדרך כלל המצב כשעושים טרייד אפ עבור QB לא בטוח שהם יכולים להירגע לגמרי.

    אם אני מכיר את אלווי ודנבר כמו שאני חושב שאני מכיר וקולט נכון את הרמזים שלהם ב-48 שעות האחרונות - הם לא הולכים על QB ככה שהדראפט יתחיל פרקטית מהבחירה שלהם. אני כרגע מהמר על 4 QB's בטופ 4.
     
  7. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    מישהו שמבין בכל העסק הזה של קולג'ים ודראפטים ודראפט צ'ארטס וכו' יכול להסביר לי איזה ק"ב יהיה מתחת לסנטר של הג'טס בעונה הבאה?
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא נראה לי שמישהו יכול להסביר לך את זה כולל מקאגנן עצמו. הטרייד הזה מוזר פצצות וסוג של חסר תקדים, גם מבחינת הטיימינג שלו אבל בעיקר מבחינת המיקום שאליו הם טיפסו. בדרך כלל כשקבוצה עושה טרייד אפ מהגהינום עבור QB היא 1) עושה את זה לבחירה הראשונה/שנייה (כשברור לכולם מי הראשון שייבחר) מה שמוביל באופן טבעי ל-2) סימנה מישהו ספציפי ויודעת שהיא הולכת להשיג אותו. מה שאומר שיש כאן שתי אפשרויות - או שהג'טס יודעים (אין לי מושג איך אבל נניח) במי קליבלנד והג'איינטס הולכות לבחור או שיש להם על הלוח לא פחות מ-3 QB's שהם מרגישים שיכולים להפוך לפרנצ'ייז QB. אבל גם אם זה המצב - הטרייד אפ הזה לא מבטיח להם שהם לא ישיגו את זה שמדורג אצלם שלישי ברשימה, ושוב, הם ככל הנראה סבבה עם זה. אבל עדיין - פאקינג מוזר.

    אם אתה בקטע של שמות אז הדיבור הוא שסבירות גבוהה שדארנולד ייבחר ראשון ושהג'טס יחליטו בין ג'וש רוזן לג'וש אלן. אישית אני חושב שההבדלים בין השניים מטאוריים ואין לי מושג איך קבוצה יכולה לדרג אותם כל כך קרוב ברמה שאין לה בעיה לבחור את מי שיישאר אבל הליגה הזאת לא באמת מפתיעה אותי יותר ככה שהכל יכול להיות. אבל זה הדיבור.

    הג'איינטס נמצאים בעמדה המעניינת ביותר כרגע ומחזיקים את המפתח לכל הטופ 5 ואיך סדר ה-QB's ייראה. הם הולכים לקבל בימים הקרובים הצעות מטורפות של בפאלו (כמעט בוודאות) ופוטנציאל לדנבר/מיאמי/אריזונה. זה הולך להיות מחיר בסגנון של - סיבוב ראשון+שני+שלישי+סיבוב ראשון ב-2019 במינימום. וזה אומר שאם הם יסרבו לשמוע - הם ככל הנראה נעולים על QB בעצמם, כי לא משנה כמה גארד/ראנינג בק מחרמן אותם, הוא לא שווה מכרה של זהב כמו שהם יכולים לשדוד. אם זה אכן המצב - הקבוצות האלו ינתקו את הטלפון ויבדקו מה הקידומת בקליבלנד והבחירה הרביעית שלה. שגם זה אגב רחוק מלהיות אידיאלי ויהיה טרייד אפ מוזר ביותר, עבור QB שאתה לא יודע מי הוא יהיה, בהנחה שאין לך את עצבי הברזל לחכות עד יום הדראפט ורגע הבחירה עצמה כדי לראות איך הלוח מתפתח ולהסתכן שעד אז GM אחר יקפוץ לפניך.

    קיצר כאוס. לא זוכר טירוף כזה סביב טופ 4. במקסימום תמיד יש זיקפה סביב 2 QB's, גג 3. אבל 4? וכמו שכתבתי אתמול - אני לגמרי צופה 4 QB's בטופ 4. אנשים צריכים להתחיל לצאת מהסרט של בארקלי ונלסון וצ'אב בבחירות האלה, במיוחד אחרי המהלך של הג'טס אתמול. הדראפט יתחיל מבחירה 5.
     
    מגןימני אוהב/ת את זה.
  9. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    מישהו פעם אמר לך שאתה בחור מאוד נאה וסימפטי?
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    למה רק 4? אין סיכוי שמייפילד ייבחר בטופ 5 לדעתך?

    עריכה: אה, לא משנה. הבנתי שהכוונה היא לרוזן, דארנולד, אלן ומייפילד.

    בכל מקרה, יש לי תחושה שבארקלי יהיה זה שייבחר מיד אחריהם (ואני מקווה שזה מה שיקרה), מה שמשאיר לנו אפשרות לבחור את אחד מנסלון/צ׳אב/פיץ/סמית׳/אדמונדס.

    אין לי הבנה ויכולת זיהוי של אנשים שעוקבים אחרי שחקנים שנים על גבי שנים, אבל ממה שראיתי אדמונדס הוא חתיכת פרויקט. צפיתי בסרטונים שמראים שהוא לחלוטין אבוד במהלך פלייז מסוימים ועדיין איכשהו הוא מצליח להיות זה שעוצר את הכדור בסוף.

    אם הייתי פייס הייתי הולך על רוקוקו סמית׳ בסיבוב הראשון וOLB בשני (קיז? לורנזו קרטר? סווט?).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/18
  11. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    @Sprewell אין מצב שאחד מבין ה-4 קיובי יסמן אצבע משולשת לבראונס או לבילס או שמישהו מלפני הברונקוס שם דגל אדם על מייפילד בגלל הגובה או משהו כזה? מאז דראפט 2014 לא הרגשתי ציפיה כזאת ואשכרה נתקעים גם העונה עם קיובי שאי אפשר לבנות עליו. באסה.

    @golding קשה לי להאמין שדנבר יבחרו רץ אחורי. בדרך כלל אלווי בוחר אותם בסיבובים האחרונים או לוקח ממה שנשאר.
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    "אצבע משולשת" = יעשה להם איליי מאנינג? אני מניח ש-never say never אבל הסיכויים די אפסיים. אין לשחקנים לברג' כמו בעבר לעשות את זה וטוב שכך. האמת שכל שנה התקשורת מנסה להדליק אש ולשאול את הטופ פרוספקטס אם "נראה להם" לשחק בבבתי קברות כמו קליבלנד ואף אחד מהם אפילו לא רמז בכיוון שלילי.

    בקשר למייפילד אני מניח שיש תרחיש אבל לא יודע כמה ריאלי. כעיקרון אם בפאלו לא היו עושים בשבועיים האחרונים כל צעד אפשרי בדרך לקחת QB בדראפט הייתי חושב שכן אבל הם כרגע בסיטואציה בעייתית שבה הם כבר סוג של התחייבו עם הקפיצה מהבחירה ה-21 ל-12 ונמצאים ב-no mans land. זה צעד שלא היה הגיוני עבורם אם הוא לא חלק מתכנית דו/תלת שלבית להשתחל לטופ 5. ולמרות שהג'טס הקדימו אותם אתמול וטרפו את הקלפים אני עדיין לא חושב שיש להם ברירה אחרת חוץ מלהמשיך בתיכנון המקורי ולבדוק עם הג'איינטס וקליבלנד (ובניגוד לג'איינטס שאולי נעולים על QB, לקליבלנד לא תהיה שום סיבה לא להתנפל על השלל העצום שיוצע להם). בהנחה שזו הג'איינטס - סיכוי סביר שמייפילד ידרדר (למרות שאז אי אפשר לפסול את מיאמי שלפי הדיווחים חמה עליו). בהנחה שזו קליבלנד - אני מהמר שהם ייאלצו להתפשר על מייפילד גם אם הוא לא היה העדיפות הראשונה או השנייה או השלישית שלהם. לא רואה בכלל טעם לספקלץ על למאר ג'קסון (שאני דווקא תופס ממנו אגב) אחרי הגירושים המכוערים מטיירוד.

    אני שותף לתחושה שלך ולכן כתבתי אחרי ההחתמה של קינאם שאם אלוויי לא יביא את רוזן/דארנולד/מייפילד הוא סיים כג'נרל מנג'ר. זו תהיה טעות בלתי נסלחת אחת יותר מדי לרצף טעויות בלתי נסלחות שכבר לא יהיה ניתן להחליק בגרון יותר. בשנה שעוד הייתה הגנה היסטורית וסבא ווייד עדיין לא גורש מהעיר וכל מה שהיה צריך כדי להמשיך להתחרות ב-AFC זה להנחית וטראן סטייל קאפרניק/טיירוד הוא התקמצן וכפה את הבחירה האומללה בפאקסטון הפיראט. עכשיו אחרי שנתיים של זוועת עולם עם תפוקה של בוטום 3 בעמדה הוא כבר לא מתקמצן יותר וזורק 25M$* (!!!)על יצור עם רזומה של 5 עונות חלשות ואחת פושרת כשהוא מוקף בסגל טופ 3 בליגה. כל זה קורה בטיימינג שבו מגיע לליגה אחד ממחזורי ה-QBs היותר עמוקים עם וכשיש לו את הבחירה החמישית. זה כבר יהיה יותר מדי סירחון של אהבל שאיבד את זה וכבר לא יודע מה הוא עושה.

    *שנה הבאה הוא הולך לשבת על 21M cap hit, שזה לדעתי מספר את כל הסיפור על התכניות שלו לקראת הדראפט.
     
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הג'איינטס מפחידים אותי. לא יודע מה הולך להיות. גטלמן לא הכי סגור על עצמו עד עכשיו. אי אפשר להאשים אותו במאת האחוזים כי מצב התקרה של הג'איינטס עגום בעקבות ג'רי ריס הגאון (JPP וורנון 35 מיליון ביחד, אלוקים שישמור). אבל עדיין, הטרייד על אוגלטרי (שתי בחירות דראפט השנה הלכו), העובדה שהוא לא משחרר את מרשל והאריס משום מה למרות שזה יפנה לנו 9 מיליון, ההחתמה של סטיוארט (3.5 מיליון). זה לא מהלכים שאופייניים לקבוצה שעושה REBUILD. וזה מה שמדאיג אותי עם הבחירה השנייה אוברול. גטלמן נתן את הווייב שהוא רוצה את איליי כפותח לעתיד הקרוב, ואני מבועת שנבחר את בארקלי בעקבות ההכרזה הזאת. התסריט האידיאלי זה איזה ג'וש רוזן שיישב על הספסל שנה שנתיים. אבל אחרי הטרייד של הג'טס אני לא אתנגד גם לטרייד דאון עסיסי, אפילו עם הברונקוס ואז ניקח את קוונטין נלסון.

    בקיצור, למה אני לא עמוס תמם.
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    הרבה זמן לא נדלקתי על שחקן כמו שאני דלוק על היהודון הזה.

    במילים אחרות - אלוויי תתעורר ו/או גטלמן לך לישון (בג'טס/מיאמי/בפאלו ננוחם אני מניח)
     
  15. Bobby Pires Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/10
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    7
    הרבה אנשים אומרים שרוזן הוא הQB הכי מוכן לNFL בדראפט. אז למה למרות זאת עדיין כולם טוענים שהבראונס יקחו את דארנולד ולא אותו?
    בגלל השטויות שאנשים אומרים על ה"אהבה" למשחק של רוזן או שיש לזה גם סיבות מקצועיות?