Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני יותר דמיינתי איך ב-1st and goal אני הולך לשמוע את רומו צועק "!!!JIMMMM JIMMM LOOKOUT, Jimmy Graham is one on one with a safety" ואז את GOAT מוציא סנאפ ומשגר קשת אלוהית ל-TD קליל שמצמק את הפיגור מ-38-24 ל-38-31.

    אגב אם גרין ביי חושבים שפה זה נגמר ושכולם עכשיו הולכים למצוץ להם ולבלוע ולבקש עוד הם טועים. חייבים לפחות עוד רסיבר נורמלי אחד, רצוי עם מהירות שיוכל למתוח הגנות. מייק וואלאס היחיד שעונה על הקריטריון ולא יעלה הרבה. יכול להיות שילוב אולטרה נפיץ עם GOAT. אבל הנקודה היא שצריך עוד סקיל פליירס. אדאמס-ג'ימי-קוב זה עדיין לא מספיק כישרון שיכול להתגבר על השיטה הנכה מול הגנות איכותיות.

    גם לי לא אבל המינוי הזה בסופו של דבר הולך להתנקז לבחירה השנייה שלכם בדראפט. אם הוא לא לוקח שם את רוזן/QB כלשהו - הוא מחוק.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    PROVE IT DEAL אלוהי למו ווילקרסון.

    רוצה להאמין שבניגוד לשנים האחרונות בג'טס, הוא יבוא הפעם עם קצת מוטיבציה להזיז את התחת לקראת האפשרות של חוזה רציני אחרון בקריירה. אם כן - הוא, דניאלס וקלארק זאת חוליה רצחנית.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לגמרי. רחמים על מיץ׳.
     
  4. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    אל תצפה להרים וגבעות. מו הצליח לשכנע את על העולם (וגם את עצמו) שכל מה שיש לו זה בעיית מוטיבציה. ובכן, זה נכון שיש לו גם בעיית מוטיבציה, אם זה מעודד מישהו. אבל בתור אחד שראה אותו הרבה יותר מדי בעשור האחרון, התקרה שלו לא כל כך גבוהה.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הוא לא אתלט מטורף שדורס אנשים לארוחת בוקר ללא מאמץ? אני זוכר אותו ככזה כשהיה טוב, ומאוחר יותר סתם מתנהג כמו דפוק וזורק את הקסדה ומורחק וכאלה.

    כמעט באתי לשאול בהתרסה "אז למה הג'טס נתנו לו כזה חוזה מפלצתי אם הוא לא עד כדי כך טוב כמו שעושים ממנו?!" אבל אז שמתי לב שמדובר בשאלה רטורית כי אלו הג'טס.

    בכל אופן, אני לא יודע למה לצפות ועל מה לבנות. בתור אוהד גרין ביי אני לא רגיל לסיטואציות האלה של להביא שמות שכיכבו בקבוצות אחרות ובכל מקרה חצי מצמד האחים הכי דוחה בליגה הזאת השאיר בי צלקת קטנה שמבהירה לי לא להניח שכל החתמת פרי אייג'נסי, מתבקשת ככל שתהיה, בהכרח תהיה מוצלחת. אני מקווה שלשחק על חוזה תחת מאמן שהוא מכיר ופרח תחתיו והעובדה שבכל זאת לפי מה שאני זוכר בשיאו הוא הרבה יותר מוכשר מהממוצע בליגה = הצלחה, גם אם זה לא יגמר בבחירה לאול-פרו.

    לפי ההתלהבות של דניאלס וקלארק עושה רושם שבליגה לפחות עדיין תופסים ממנו.

    בקיצור, תוך כדי כתיבת ההודעה שיכנעתי את עצמי שמדובר בעילוי מטורף, לפאקרס סקודטו מובטח ושאני לא הולך לתת לפסימיות המובנית של אוהד ג'טס(?) לשבור את רוחי.
     
  6. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    במושגים של NFL הוא לא אתלט מטורף, ויותר מכך, משתקים אותו די בקלות בגלל שהטכניקה שלו לוקה. אני לא אומר שהוא לא שחקן טוב, ושמדי פעם הוא לא נראה כמו פרו בולר לגיטימי. אבל הוא מביא לא מעט תסכולים.
    לכל השחקנים בהגנה של הג'טס מאז שרקס רייאן הופיע יש נטיה להיות אוברייטד. בגלל שלא שמים לב כמה ערך דראפט הושקע שם. מוחמד ווילקרסון אחד השחקנים שהרוויחו מזה.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הוא הרוויח מהעובדה שתמיד היו איתו ב-DL שחקנים טובים יותר ממנו (שלדון, סנאקס האריסון, ליאו וויליאמס) שהיו זוכים למירב תשומת הלב של קווי ההתקפה ומשאירים אותו ב-1 על 1 מול הגארד הימני שבשיאו הוא היה מנצח על בסיס קבוע. וכמו שציינתם השיא הזה היה לפני 1) שלוש שנים 2) רגל שבורה 3) PAYDAY ו-4) אלכוהליזם.

    having said that, וואטאבר. חוזה לשנה בלבד תמורת 5M$ הוא נטול סיכונים ותפור על קבוצה במצב של גרין ביי. פשוט צריך להנמיך ציפיות לריצפה והאמת היא שגם אם הוא ייראה טוב, הפאס ראש האמיתי בהגנות שמריצות 3-4 תלוי פחות בטריו על הליין אוף סקרימג' (בשונה למשל מהגנות 4-3 כמו פילי/אטלנטה/קרוליינה/מיאמי שבהן הפאס ראש מתבסס על לחץ פנימי של 3 Tech's כמו פלטשר קוקס/גריידי ג'רט/KK שורט/נדאמקונג סו וכו') ויותר באאוטסייד ליינבק'רס. וכל עוד ה-OLB's של גרין ביי הם עדיין ניק פרי ו-CMIII אני לא חושב שנראה שיפור רציני מהשנים האחרונות. לצערם גם הדראפט השנה חלש מאוד מהבחינה הזאת בניגוד לשנים האחרונות (זה הולך להיות בראדלי צ'אב שיילקח ב-3 הבחירות הראשונות שהן לא QB, הארולד לאנדרי ואז דרוף אוף די רציני).


    בחדשות אחרות - לא טוב לי כל השקט הזה מכיוון פוקסבורו מאסצ'וסטס ואני רשמית בכוננות מקלטים החל מ-12:00 איסט קוסט טיים זון ועד להודעה חדשה. נדאמקונג סו כבר סגור, סבבה, השלמתי עם המצב. אבל חוץ ממנו יש עוד כל מיני דברים מדאיגים שלא באים מבחינתי בחשבון כמו החתמה של ILB ראוי למאכל אדם שמסוגל לשמור על קונוס במשחק המסירה (זאק/פרסטון בראון), חוזים מגוחכים תמורת פיצוחים ושקית במבה לכישרונות כמו טיילר אייפרט (האמת ששכחתי עד הבוקר שהוא שחקן חופשי וזה קצת ביאס לי את התחת שגרין ביי לא הלכו עליו במקום על ג'ימי אבל לא נצא עכשיו חזירים מגעילים ונגיד תודה לאדושם על כל גרגיר אורז שמצאנו על המדרכה)/טאיירן מאת'יו/טרל פריור (נושרות לי הגבות רק מהמחשבה איזה חארטות הם יוציאו איתו לפועל), טרייד מטורף משום מקום על איזה ארל תומאס/ברוס אירווין/ג'סטין יוסטון. לא יודע אם אני אשרוד את זה.
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  8. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281

    WTF. אוונס בטח מרגיש סופר פראייר עכשיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/3/18
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין ספק שזה overpay אבל לא חושב שברמת ה-WTF ואני בקלות יכול לראות סנאריו שהוא יוכיח שהוא שווה את המספרים האלה. קודם כל אסור לשכוח שהוא עדיין בסך הכל בן 25 (וגם זה רק ביוני) ושקנזס חייבים לעשות הכל כדי לתת למהומס את התנאים הטובים ביותר להצליח. סמי לטוב ולרע היה הצעצוע הכי טוב בשוק. זה נכון שהוא לא סיפק מספרים ותפוקה מפוצצת אבל איזה מספרים ותפוקה מפוצצת אתה יכול להקריץ בגהינום כמו של בפאלו שלא ידעה לנצל חצי מהיכולות שלו בגלל שהמאמן העתיק עדיין חושב ש-GROUND AND POUND זה המודל ב-2018 ומביא יצורים כמו גרג רומאן ואנתוני לין להריץ את ההתקפה. שנה שעברה הוא אכן נחת בגן עדן התקפי אבל הסיטואציה לא הייתה הכי אידיאלית מבחינת הטיימינג של הטרייד והוא נאלץ להתאים את עצמו מהר תוך כדי תנועה ל-QB+פלייבוק חדש לגמרי. ולמרות שהוא לא העמיד גם שם מספרים מדהימים (חוץ מ-TD's) הוא עדיין היווה איום עמוק ופינה טונות של שטח לכל הראוטים הקצרים/בינוניים שקאפ/וודס/גרלי/היגבי טחנו ויש סיבה למה הראמס התלבטו עד הדקה ה-90 אם לשים את הפרנצ'ייז טאג עליו או על ג'וינר ובסופו של דבר הלכו עם העמדה היותר בעייתית וחשובה.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אפרופו WTF. חוזה מביך בפני עצמו עוד לפני שלוקחים בחשבון את השיחרור של קראבטרי.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    דיברת על רסיבר לגרין ביי והזכרת את וואלאס מבין החופשיים - יש מישהו רלוונטי לדעתך שניתן להביא בטרייד? כי יש לנו הכי הרבה בחירות דראפט (12). ריאלי להביא מישהו ראוי תמורת בחירת סיבוב חמישי או משהו בסגנון? שווי כספי אני כבר יודע להעריך לא רע, אבל אני ממש גרוע בלהעריך שווי של שחקנים במונחי בחירות דראפט.

    מה אתה יודע על דבנפורט וטרמיין אדוורדס? השני אני יודע שהיה לו קומביין פסיכי שהדליק את כולם אבל יש ספק לגבי ה"הבנת משחק" שלו. את שניהם ראיתי מוזכרים לא מעט בהקשר של הפאקרס.
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא באמת. טריידים בשלב הזה של השנה הם יותר יוזמות של sellers שמעוניינות לקבל כלום בפיתה במקום כלום כלום על שחקנים שהן מתכוונות לשחרר ממילא. בגלל שאנחנו תכף ביום הרביעי של הפרי אייג'נסי כמעט כל הקבוצות כבר סגרו את הפינות האלה. היחיד שאולי יכול להתאים בעיניי והצעתי אותו גם בטרייד דדליין בגלל הבלאגנים שהיו איתו זה מארטייוויס בראיינט. נשארה לו עוד שנה אחת בחוזה תמורת 1.9M ודי ברור לכל העולם שהוא סופר את השניות לעוף מהצל של AB וג'וג'ו. וזה אומר שהלברג' של פיטסבורג לא חזק בכלל (גם שנה שעברה הוא לא היה חזק אבל הם חיו בסרט שהם קונטנדרים ו"שומרים על הלהקה" כל הדרך ללומבארדי, וסיכוי טוב שהם עדיין חיים בסרט הזה אבל העובדה שכבר אין בלימון הזה עוד שנתיים אלא רק אחת די משמעותית) והם יחטפו בחירת סיבוב 4 לדעתי. יש מצב שאפילו 5. תוך כדי שאני כותב חשבתי על עוד שם של מאכזב שמרוויח מעט אבל מוכשר פצצות - דאבנטה פארקר. גם הוא מסיים חוזה, גם במקרה שלו אני לא רואה סרט שמיאמי שמים עליו בעונה הבאה פרנצ'ייז טאג או שוברים את הבנק עבורו. גם פה בחירת סיבוב 4 ומטה יכולה להספיק אם כי טננבאום ה-GM הוא די זונה של שמות אז זה טריקי.

    אבל עזוב אותך בחייאת. בשביל מה כאבי ראש. וואלאס, קראבטרי, מקלין, מייקל פלויד, פריור (הכי בעייתי כי הוא טיפוס שאארון ירצה לשרוף חי אחרי אימון וחצי ולא יקליק איתו בחיים, אבל אתלטית זה מעניין כי גרין ביי צריכים אתלטים). לכולם יש פוטנציאל להיות WR2 קטלניים עם רודג'רס (שבהיררכיה ההתקפית אמורים להיות בכלל על תקן #3 ואם אארון ג'ונס/וויליאמס אשכרה יטחנו על הקרקע אז אפילו #4) ויגיעו תמורת חפיסת קבוקים מקולקלת. השאלה היא רק הרצון ואם אנחנו לא בקטע של "מאמינים ביכולות של ג'רונימו אליסון" ו/או "draft ane develp" למרות הזמן האינסופי שבוזבז על ג'ניס/אברדרס.

    קודם כל תפקידים; דבנפורט פאס ראשר עם מימדים שמתאימים יותר לדיפנסיב אנד בהגנת 4-3 מאשר 3-4 כמו שלכם. אדמונדס ילד בן 19 (השחקן הכי צעיר בדראפט) אינסייד ליינבקר עם יכולות אתלטיות אלוהיות על גבול החסרות תקדים. מדברים עליו כאופציה להפוך לפאס ראשר פשוט בגלל שלא זכור לאף אחד מעולם ILB עם שילוב של גובה/משקל/wingspan כמו שיש לו וכי GM's הם חזירים שלא אוהבים להסתפק "רק" בליינבקר שבעיניהם היא עמדה בעלת ערך נמוך מפאס ראשר (זה אמנם נכון אבל ב-2018 הרבה הרבה פחות מבעבר). ככה שאני אישית מסתכל ובוחן אותו כליינבקר.

    מקצועית, דבנפורט הוא פרוייקט. ה-NFL אוהבים פרוייקטים ולכן אתה שומע עליו פימפומים ואיזכורים בהקשר שלכם ובכלל בטופ 15 (במיוחד במיינסטרים) אבל מבחינת מה שרואים ממנו בוידאו הוא נכון להיום אפילו לא 1st rounder. שיחק בקולג' בליגה ז' (קולג'ים איכותיים לא גייסו אותו בגלל שהוא היה שחקן כדורסל בתיכון ושקל בסך הכל 88 קילו. לצורך הקונטקסט, היום הוא משחק במשקל 120) נגד קולג'ים ואתלטים בליגה ח' וכל מה שאתה רואה שם זה רק ניצחונות שלו בזכות הגודל והפיזיות - כמעט אפס בטכניקה ושימוש בידיים. ב-NFL אתה לא תנצח בצורה הזאת ובמקרה הכי טוב תהיה ג'אדביון קלאוני שאיכזב פצצות מבחינת סאק'ס ויכולת להגיע ל-QB אבל מתמחה בלהחזיק את האדג' ולא לתת לרצים טיפת שטח. במקרה שלו - קלאוני לעניים כי הוא אתלט פחות אקספלוסיבי וחזק, אבל התוצאות שלהם במבחני הזריזות על שטח קטן כמעט זהות (מתחת לממוצע של אדג' ראשרים, בטח המוצלחים שבהם) וזה כאמור לא מנבא טובות לגביו כפאס ראשר.

    בכל מקרה כמו שאמרתי - לא חושב שהוא מתאים בכלל להגנה שאתם מריצים ולהיסטוריית ה-Threshold שלכם בעמדה. המלצה שלי - אם אתה בקטע של פאס ראשר בבחירה ה-14, תתמקד בהארולד לאנדרי. הוא שחקן שנחשב בתחילת העונה לפאס ראשר הכי טוב בקולג'ים אבל שיחק פצוע והיה פושר אז מבחינת ה-NFL זה אוטומטית מוחק את השנתיים הקודמות כשהוא לא ראה בעיניים. הידרדר משמעותית בדירוגים ובמוק'ס אבל אז הוא רצח את הקומביין אז כולם שוב נזכרו בו. הוא הפאס ראשר הכי טהור בדראפט אבל לא ייבחר לפני צ'אב בגלל שהוא חלש נגד הריצה ולא נחשב ל"חבילה השלמה". ב-2018 כשכמעט 70% מהזמן קבוצות רק מוסרות זה על הזין שלי. תן לי פאס ראשר תותח, אני כבר אשבור את הראש אחר כך.

    את אדמונדס אני מכיר פחות ושמעתי עליו לראשונה רק לפני חודש וחצי האחרון אז זה מסתכם פחות או יותר במה שכתבתי עליו למעלה. הוא פריק אתלטי וזה מה שהופך אותו לכל כך מעניין ומחרמן מבחינת ה-NFL. אבל כמו אצל דבנפורט, מבחינת הוידאו אתה לא רואה את ה-ILB הכי טוב בדראפט (רוקואן סמית מג'ורג'יה) אלא שחקן שעושה לא מעט טעויות ברמת זיהוי וניתוח מהיר של מהלכים שהיא די קריטית לעמדה ומכסה עליהם בזכות אתלטיות. לזכותו ייאמר שראו אצלו שיפור ניכר מהבחינה הזאת ככל שהעונה התקדמה ובשיקלול הגיל הסופר צעיר שלו אפשר לתת לו להנות מהספק ולהיות אופטימיים שזה משהו שהוא יוכל להמשיך לפתח ולשפר. מצד אחד זה הימור, מצד שני האפסייד מטורף לגמרי.
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    באופן כללי אם מתעלמים מהיצע השחקנים במחזור הדראפט הקרוב, אני מעדיף קורנר מאשר OLB/DE. קליי ופרי לא עלית, אבל הם סבירים ויכולים לתרום. המצב בקו האחורי אבל מחריד. כלומר פאס ראש אפשר להביא מישהו שהוא פרויקט ולהסתדר, בעוד ש-DB צריך מישהו שכבר די מוכן עכשיו לתת תרומה סבירה. אני סבבה עם קורנר ב-14 (יש סרט שדנזל וורד עוד יהיה על הלוח?) ואז לעשות טרייד חזרה לסוף הסיבוב הראשון ולקחת איזה ונדר אש או משהו כזה. חייב לשמור על מכסת הליינבקר לבן אחד בכל דראפט לדעתי.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    גוטה טמבל. או נואש. או שניהם ביחד.
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לדעתי זה יהיה בין פאס ראשר לסקנדרי עם נטייה לסקנדרי, במיוחד אם גוטי לא יעשה שם משהו מעניין בימים הקרובים עם איזה מאת'יו/DRC/ריד/בוסטון. אני יכול לראות את וורד מידרדר בגלל קבוצות שיפחדו מהגובה שלו אבל גם אם לא - ממה שקראתי בחודש האחרון וראיתי בקומביין הוא לא ה-clear cut #1 והפערים בינו לבין ג'איר אלכסנדר ומייק יוז לא כאלה גדולים. נתקלתי בלא מעט דעות של אנשים שאני מעריך שמעדיפים אותם על פניו. אם לא קורנר טהור, גם פיצפאטריק (הוא סוג של טאיירן מאת'יו ואין לו עמדה אחת מוגדרת, מה שעלול לגרום לו להידרדר) ודרווין ג'יימס יכולים להתאים לכם ולתת אימפקט מיידי.

    "טרייד חזרה לסיבוב הראשון"... הבאת לעצמך כאפה איך ששלחת Send או שחיכית לראות אם מישהו ישים לב?


    מפה לשם משם לפה מינסוטה סגרו את שלדון ריצ'רדסון ואיתו גם את הסגל הכי טוב ושלם בליגה רשמית. כל דבר שהוא פחות מגמר חטיבה וניצחון/הפסד מכובד ביותר = כישלון מהדהד. הבאסה מבחינתם היא שהם משחקים ב-NFC שידוע בימים אלה יותר כ"אלוהים ישמור מה הולך פה בג'ונגל המפחיד הזה". כל כך הרבה סגלים מוכשרים ועמוקים ו/או QB's מפחידים ו/או מאמנים תותחים שבא לבכות כשמסתכלים על הגועל נפש שהולך בצד השני. פילי, ראמס, סיינטס, אטלנטה; GOAT, קאם ניוטון, ראסל ווילסון, ג'ימי GQ?; בייבי שאנהאן, חיקוי מוצלח של בייבי שאנהאן, מצטיין דיקן הרווארד לאימון פוטבול בע"מ ו...פיט קארול. פאקינג בלאגן. שנה שעברה הייתה מדוכא פצצות לפני שהתחילה העונה אבל לא עוד בייבי.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.