נגמרה לצהובים העונה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏8/10/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    צהובים צהובים.... ישר אוהדי מכבי ת"א חושבים אני מדבר עליהם וגם אוהדי בית"ר... במיקרה הזה כולכם פה צדקתם... אני מתכוון לדבר גם על בית"ר וגם על מכבי ת"א..

    נכון אנחנו ממש ממש בסיפתח של עונתצ הכדורגל קבוצות יעברו עוד' משבריםיציגו משחקים גרועים, שחקנים יפצעו יהיו מורחקים הרבה הרבה בלאגן... אבל עדין.. עושה רושם שיש לנו ראש חץ העונה של הפועל ת"א ומכבי חיפה שוב.

    מכבי ת"א פתחה מבחינת את העונה בורה מעולה עם תוצאות טובות מאוד וגם תצוגות בהחלט יפות... קבילה מחמאות ותשבחות מכל כלי התקשורת הקיימים... ומה לא.. אבל כניראה הדבר הזה גרם להם להרים קצת את העף וכיום המצב שלהם הוא ממש לא הכי מזעיר. למרות הניצחון היום על ראשון.. מכבי נמצאת צעד אחד מאחורי הצמרת הגדולה... ועושה רושם שמבין מכבי חיפה הפועל ת"א ב"ש או מכבי ת"א... מכבי ת"א תיהיה זו שתימעד שוב ראשונה.

    בעניין בית"ר... דיברו בעקיפין על האליפות.. אבל דברו באופן ברור וגלךוי מאבק על מקום שני ביחד עם מכבי ת"א והפועל ת"א.. להחזיר לאוהדים שלהם את הכבוד גם בתצוגות שידרסו קבוצות אחרות... הביאו שחקן בשם קוביקה שיעזור לקבוצה לחורר רשתות (מה שלא קורה) ובהחלט התאמצו השנה שהביזיון שלח שנה שעברה לא יחזור על עצמו.. בתאחלס בית"ר נתנה משחק אחד טוב נגד כ"ס החלשה... חוץ מזה משחקים בינונים.. וכמו שזה ניראה עכשיו עם היא תיהיה בצמרת זה רק בכלל שכל הקבוצות שמתחת למקום 5 אצלנו ממש חלשות..
     
  2. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה שלנו לא ממש התחילה... היא הרי מתחילה תמיד בסביבות פברואר - מרץ שאם אנחנו מתחילים לצבור כושר וממש לקראת הסוף כמעט בלתי אפשרי לעצור אותנו... רק חבל שמקום שלישי לא מביא אליפות :?
     
  3. green-ape Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    103
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שמכבי ת"א כבר גמרה את העונה , יש עוד זמן עש סיום הליגה וכפי שאמרת יהיו עוד משברים , פציעות וכו'!

    בית"ר ירושלים נמצאת בשנת שיכום ולא מצפים ממנה ליותר מדי וכשרף הציפיות נמוך אין הרבה אכזבות.

    לפי דעתי מכבי חיפה והפועל ת"א יהיו גם השנה המתמודדת הרציניות על האליפות!
     
  4. יוגב אסולין Guest

    שי.. רק מהשורה האחרונה שלך... שאתם מאמין שהפועל ת"א וחיפה יתמודד על האליפות בסוף.. אתה סותר את עצמך וכבר אומר שרואים שהעונה אין למכבי סיכוי... אז ענית לעצמך..

    קבוצה שרוצה לאבק בצמרת צריכה לדעת גם בתקופות הקשות שלה והלא טובות לקחת את המשחקים של 1-0 משחקים נגד קבוצות תחתית כי בין קבוצות הצמרת זה פחות חשוב.... וזה מה שמכבי לא עושה.. לכן היא מתרחקת מהצמרת..


    בית"ר בשנת שיקום? אין ציפיות????... מועדון כמו בית"ר חייב לשאוף תמיד לתארים רק בגלל הקהל הגדול שלו... זה לא מועדון שיחפש עונה פיננסית או משהו כזה... ודווקא השנה הם דיברו על פיצוי לאוהדים.. פיצוי בעניי זה לא מקום 5-6 אלא מקומות 1-3.... אז הם כן יכולים לאכזב...
     
  5. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה שנת שיקום?...
    הם הביאו שחקנים לא כדי להשאר ליגה אלא כדי ללכת על מטרה רצינית כמו מקום שני, או אפילו בסיטואציה מסויימת אליפות...
    שחקן כמו קוביקה לא מביאים בשביל מאבקי תחתית...

    מכבי ת"א? כמו כל עונה... תמשיך לאכזב ולגלגל את כדור השלג של הלחץ מההנהלה והאוהדים, עד שקלינגר יקום ויילך או יפוטר, וכמו שגבי אמר, בסיבוב האחרון היא תהיה בלתי ניתנת לעצירה, רק שזה לא ייתן לה כלום....
     
  6. green-ape Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    103
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי שהפועל ת"א ומכבי חיפה יהיו שתי הרציניות , אבל אני גם אומר שהכל עוד יכול לקרות וכרגע כמו שזה נראה הפועל ת"א ומכבי חיפה הם הרציניות!

    לבית"ר ירושלים אחרי העונה הקודמת אין הרבה ציפיות אחרי שניצלה ממירידה מהעונה שעברה , אפילו היו"ר שלה מאיר פניג'ל אמר בתוכנית "בטריבונה" שאם הם יסיימו השנה במקום הרביעי זו מבחינתו תיהיה הצלחה.

    כרגע איך שזה נראה ואני חוזר כרגע הפועל ת"א ומכבי חיפה יאבקו!
     
  7. Ronaldo Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/02
    הודעות:
    372
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה של מכבי עוד לא גמורה, עברו רק 4-5 מחזורים!
    אבל לדעתי יהיה אותו דבר כמו בעונות האחרונות (מכבי פותחת גרוע את העונה ושהיא נזכרת לשחק טוב כבר יהיה מאוחר מדי)
    אז בקיצור הפועל לוקחת את האליפות ומכבי חיפה שניה! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  8. green-ape Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    103
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל לורחת אליפות??? מכבי חיפה שניה?? לא נראה לי!
    לי אישית קשה לדמיין תסריט כזה כי אני אוהד של מכבי חיפה , קל יותר לומר ששתי הקבוצות יאבקו עד המחזורים האחרונים.
    אבל בינינו , למכבי חיפה יש מן יתרון כזה קטן שהיא הצליחה לפתח גם על הקבוצות הגדולות של ליגת העל.
    השנה יהיה קשה לנצח את מכבי חיפה בליגה , ואני אפילו הייתי מהמר שעונה כמו 93/94 תשוחזר.
     
  9. יוגב אסולין Guest

    אני לא רוצה לדבר פה על חיפה אז אני לא יגיב לענייןעלייה..

    רק יגיד שבקשר למכבי ת"א.. כל הקטע שתמדי הם מתעוררים מאוחר משפיע באופן מנטלי על הקבוצה.. בצורה פסיכולוגית... ברגע שמשהו לא הולך הם ישר מתייאשים ומרימים ידיים... וחבל... בכל מיקרה בעני העונה הזאת עבודה להם..

    בקשר לבית"ר... פינגל יכול להגיד מה שהוא רוצה.. הוא עושה את זה להרויד ציפות להוריד לחץ... אבל שום מועדון בארץ לא ישקיע מעל 20 מיליון שקל כדי להגיע לאינטרטוטו או לשום מקום...
     
  10. green-ape Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    103
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק השנה הזו הם מתכוונים להגיע לאינטרטוטו , הם רוצים לאט לאט לחזור ולהיות אימפריה כמו פעם.
    העונה הזאת אין להם סיכוי!
     
  11. Ronaldo Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/02
    הודעות:
    372
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למכבי ת"א יש קבוצה מצויינת ואין להם סיבה ללכת רק על האינטרטוטו!
    וגם נראה לי שבחיים מכבי לא תצליח להיות אימפריה כמו פעם!!

    ואיך קבוצה כמו מכבי ת"א יכולה לחכות לעונה הבאה עם יש להם חומר שחקנים מהטובים שבארץ, בשנים האחרונות מכבי פתחה את העונה ממש גרוע ואז באמצע העונה הם כבר חושבים על העונה הבאה, העונה הזאת רק התחילה אז לא נראה לי שזה מה שיקרה!
     
  12. bennym Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/02
    הודעות:
    257
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלכולם נגמרה הליגה חוץ מלמכבי חיפה כאוהד מכבי תל אביב אני מאוד מאוכזב מפתיחת העונה כי חשבתי שהעונה סוף סוף מכבי יעלו על הגל ויתחילו להביא הצגות
    אבל לא מי שמביאה הצגות זה כאמור מכבי חיפה ואני לא רואה אותה מפסידה באף מחזור
    חיפה חזקה מאוד אבל המאבק יהיה בין הפועל למכבי על המקום השני!!!!!
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב בכלל לא גרוע. יש לנו 4 נקודות מ4 משחקים, נכון, אבל אנחנו שיחקנו מול קבוצות טובות מאד.

    בית"ר, אם היה לה מנהיג ולא רכיכה כמו איציק זוהר (שעוד מעז לקלל את קורנפיין הקדוש), הייתה יכולה להוציא הרבה מאד מהעונה הזאת. אבל מה לעשות שכבר יש תחושה של משבר, כשהעונה עדיין לא התחילה, זה מה שהפיל, שמפיל ויפיל את בית"ר לאורך כל השנים.

    הקבוצה זקנה, ולשחקנים כבר אין מה לתת. לשחק עם טלקר זה כמו עם עשרה שחקנים, ועם דל-ריו (שהוא בכלל חלוץ, אבל כמובן שיש לנו מאמן גאון) זה כמו תשעה. עם זוהר הניצחון כבר מובטח ליריבה.

    בתיקו מול נתניה המגרש ממש פצפון וקשה לשחק מול הקבוצה הביתית שם, ושיחקנו לא רע, אין תלונות, גם לגבי המשחק מול כפ"ס.

    בהפסד לבני יהודה פשוט זלזלנו קשות, בא מאמן שידע שאנחנו נזלזל, ולקח את הנקודות.

    מאוחר יותר נסענו לבלומפילד, הפועל ת"א לא נתנה לבית"ר לגעת בכדור. כל פעם שבית"ר חשבה על לצאת למתפרצת - נבדל. קוביקה חסר האיי קיו, שמכבי ת"א שלחה כדי להכשיל אותנו, נתפס שוב ושוב בנבדל לעומת הבלמים החכמים של הפועל.

    אלי כהן הגאון גם עלה במערך 5-3-2, עם בלם אחד שהוא בעצם מגן ובלם בן 30. הקישור היה זוועתי וההתקפה בנבדל. אלי כהן לא הסיק מסקנות וכמו טמבל פשוט ויתר. השער בדקה השניה לא עזר לתחושה, כמובן.

    איציק זוהר לא בכושר והורס את הקבוצה. הוא לא מנהיג והוא זה שאחראי לחלק מהמצב הזה.

    חבל שבית"ר מפגינה כזאת לוזריות מיותרת. הפסדנו לקבוצה יותר טובה מאיתנו בחוץ, אחרי שהם כבשו כבר בדקה השניה. היו גם נקודות אור כמו כפיר אדרי, קורנפיין, טלסניקוב (לפחות בחלק מהמשחק) ואינדיו.

    הבעיה המרכזית במשחק היא היעילות הטקטית של קשטן מול הבלבול של אלי כהן. לא פעם ראינו שחקן אחד אדום עובר שני צהובים, ושחקן אדום רץ על הקו ללא שמירה, כאשר מאחוריו דולק שחקן צהוב עם לשון בחוץ. הכושר של הפועל טוב יותר, בזה אין ספק.

    בית"ר ירושלים היא קבוצה עייפה וזקנה. היא לא בכושר, השחקנים גמרו את הסוס, המאמן חושך והמנהל מטומטם. אבל אנחנו אוהדי בית"ר חייבים להתייחס למשחק מסוג זה בסארקזם, ואפילו להפסיד בכבוד. הרי אנחנו לא רוצים בעוד כמה שנים לשיר על הפועל בית שאן.
     
  14. chaos Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    928
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חייבים למצוא איזה הודעה של וידוקה מלפני פתיחת העונה שתספר על זה שבית"ר קבוצה מצוינת וצעירה, איציק זוהר הוא מנהיג גדול ובין השחקנים הכי טובים בליגה, ואלי כהן רק בטעות לא הוביל את ריאל מדריד לאליפות אירופה שנה שעברה
     
  15. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל יש עוד 29 מחזורים לליגה,אז שום דבר עוד לא גמור. הבעיה של מכבי הייתה שהשחקנים חשבו שהם לקחו אליפות אחרי שני המשחקים המצוינים מול פ"ת ובואבישטה, והם התחילו לזלזל. הפסד מול ב"ש לא הספיק להם, וגם לא המשחק מול חיפה, ורק הדחה מגביע אופ"א בשלב מוקדם(כבר התרגלנו לאוויר פסגות, אין מה לעשות) עשתה להם את הסוויץ'. לפי דעתי קלינגר הוא ממש לא הבעיה, להפך, עם מאמן אחר הקבוצה הייתה נקלעת לבאלגן גדול באמת(ולא כמו שהתקשורת עשתה את זה). קלינגר הוא אולי חסר ניסיון, ומכבי עוד ישלמו על זה העונה, אבל הוא ממש לא האשם, ורק הוא יוכל להוציא את מכבי מהמשבר