נבחרת הולנד- תם עידן ואן באסטן עם עוד אכזבה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏29/5/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יש פה קצת היסחפות יתרה. אני מאלה שבהחלט היו רוצים לראות את סיידורף בסגל ואני בהחלט חושב שהוא כן היה מוסיף לנבחרת.

    אבל מפה ועד ללומר שההצלחה או הכישלון יפלו על ההחלטה לא להביא אותו, המרחק הוא רב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/6/08
  2. mr.shmactics Member

    הצטרף ב:
    ‏6/2/06
    הודעות:
    591
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סידוף היתרון שלו לעומת שני הקשרים האחרים זה שתמיד הוא נמצא במאני טיים
    אבל מבחינת יכולת גם שניידר וגם ואן דר וארט עולים עליו והם עוד לא נבחנו ברגעי האמת.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסתמן - רובן ייפתח מחר בהרכב

    http://www.as.com/recorte/20080615dasdasftb_10/C280/Ies/HABRA_CAMBIOS_Van_Basten_dara.Xxx

    נבחרת הולנד ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק חסר החשיבות שלה נגד רומניה מחר. "למרות שאנחנו כבר הבטחנו את המקום ברבע הגמר, אנחנו לוקחים את המשחק הזו ברצינות. אנחנו מקצוענים ורוצים לנצח בכל משחק. כל מי שיעלה על הדשא ייתן מעצמו את הכל", הבטיח ואן באסטן. המאמן הודיע בפומבי שכצפוי, הנבחרת לא תשחק בהרכב מלא. "ייעשו מספר שינויים בהרכב. שחקנים שבסכנת השעייה עקב כרטיסים צהובים, או כאלו שעייפים, ינוחו, ובמקומם יישחקו שחקנים רעננים".
    לפי הדיווחים של התקשורת הספרדית, אריאן רובן יהיה מאלו שכן יישחקו. "רובן נמצא בכשירות מלאה, הוא בכושר טוב מאוד ומלא אמביציה לשחק", אמר ואן באסטן, שהתייחס גם לצורת המשחק של הנבחרת שלו. "אנחנו משחקים כדורגל מצויין. אני שמח וגאה בתוצאות של הנבחרת וגם בדרך שהיא השיגה אותן".
    רוד ואן ניסטלרוי פירגן גם הוא לנבחרת שלו:"שיחקנו נפלא עד עכשיו והשגנו ניצחונות על נבחרות גדולות ובתוצאות מרשימות. לא האמנו שהמשחק הנוכחי יהיה חסר חשיבות עבורינו".

    --------------------------------------------------------

    אני לא בידיוק התלהבתי מההחלטה להכליל את רובן בהרכב הפותח. בשביל מה? ואם הוא ייפצע?; גם סניידר, ואן דר והארט ורוד צריכים לקבל מנוחה, אפילו קאוט, למרות שלשחקנים האלו יש כושר גופני מעולה(בעיקר לסניידר שאותו ראיתי מידי שבוע במדי ריאל מדריד שורף שטחים עצומים וגם קאוט לא הולך אפילו לא לשנייה). הולנד צריכה לא להתבייש ואם צריך אז להעלות את ההרכב השני. היא לא חייבת שום דבר לאף אחד.

     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו, שהיא כן חייבת. היא חייבת לכל אוהד הולנדי שבה למשחק החסר משמעות הזה, ושילם ממיטב כספו לראות אותם משחקים. להם הם חייבים.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הולנד כן חייבת לנצח, אבל מה זה חייבת.. כמו שצ'אבי6 אמר, חייבת לאוהדיה. איטליה.. צרפת.. רומניה... את מי זה מעניין? לא מעניין. זה לגטימי לעלות עם ההרכב השני אבל גם ההרכב השני יכול לנצח את רומניה. ואני חושב שכן יש מקום לפתוח בהרכב עם רובן, הוא חזר מפציעה, הוא צריך דקות משחק כדי להיכנס לעיניינים לקראת הרבע גמר, אם יפצע....? לא סוף העולם.
     
  6. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שהאוהדים האמיתיים של הולנד יעדיפו הפסד מבייש היום ונצחון בשלב הבא אם אלה באים אחד על חשבון השני. מי מכם באמת ובתמים היה שורף אנרגיות לשחקנים על משחק שגם אם יגמר ב-100:0 לא ישנה כלום בזמן שפחות משבוע אחר-כך מחכה בפינה רבע הגמר של אחד משני הטורנירים החשובים בעולם הנבחרות?

    שישמור כוח ויריץ רק מי שצריך.
     
  7. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אני חושב שההתלבטות הזאת לא רלוונטית בעניין הזה כי גם הרכב משני של הולנד עדיף בהרבה על רומניה לא בגלל השחקנים המחליפים אלא הצורה שבה רומניה משחקת, מה שמתאים להולנדים. אומניה לא מרבה ליזום, לא מניעה כדור טוב ותלויה בידוד של שחקן האגף שלה (לרוב מוטו) על המגן כדי שמשהו יוכל להתפתח. אני חושב שכשהכדור יהיה ברגליים של הרומנים יהיה להם קשה מאוד להתנהל במרכז המגרש ולהתקדם לשער של ההולנדים.
    כאן שוב צריך לקחת בחשבון את המתפרצות של הולנד, שמרבות ליצור מצבים מסוכנים.
     
  8. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נכון מאוד, הפסד ברבע הגמר ימחק את כל מה שהולנד השיגה עד עכשיו לי ממש לא משנה להפסיד במשחק ידידות(הרי זה למעשה המצב של המשחק היום), ולנצח מתי שצריך. להולנד לא כדאי לקבל את צרפת או איטליה אם וכאשר מהסיבה הפשוטה שהפסד מולן ישכיח כמעט לחלוטין את אחד השבועות הגדולים ביותר שהיו לאוהדים ההולנדים מזה שנים. אבל אם הולנד באמת רוצה לזכות בתואר היא צריכה להתגבר עליהן שוב אם וכאשר ואני מעדיף שזה לא יקרה שוב בטורניר הזה.

    לגבי סיידורף הויכוח הוא באמת עקר, גם איתו הולנד לא זכתה בשום טורניר ולא רק זה אלא שהוא לא היה שם מתי שהיה צריך פרט לכמה משחקים ביורו הקודם, תמיד היו שחקנים אחרים שסחבו את הנבחרת. סיידורף בנבחרת הוא לא אותו שחקן של מילאן\ריאל פרט אולי להחטאות הפנדלים. במקום שהוא היה פותח את הפה אחרי שהיה משחק כמה דקות בשני המשחקים הראשונים והורס את המרקם החברתי, הוא עשה לכולם טובה ועזב בזמן.
    ואן באסטן למעשה הראה לו את הדרך והעדיף שחקנים אחרים, האגו של סיידורף גדול מדי מכדי לשבת על הספסל ולהיות שותף לנבחרת אז הוא בחר בהחלטה הנכונה. אין כאן שום דבר של בדיעבד וגם אף אחד בהולנד לא ממש מתגעגע לאחד השחקנים השנואים ביותר על חלק נרחב מההולנדים.

    כרגע נראה שואן באסטן בהחלט מבין שמה שחשוב זה הטורניר כולו ולא מה שבאיטליה יגידו, והוא ככל הנראה יושיב לנוח הרבה מאוד שחקני הרכב.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    בקשר לסיידורף אני חושב שכמו שציינו כאן לפני כשאתה לוקח שחקן לנבחרת, בטח אחד בגילו של סיידורף, יש שיקולים נוספים ( חוץ ממקצועים ) שאתה צריך לשאול.
    בלי קשר לסוגיה האם מבחינה מקצועית הוא יכול לשחק בהרכב או בסגל זה בעיתי מאוד להזמין לסגל מישהו שחושב שהוא בעל מעמד אחר משל האחרים ולא יכול לקבל את העובדה שיעדיפו עליו מישהו אחר בהרכב.
    את ההזדמנויות בנבחרת סיידורף כבר קיבל, ולא רק שהוא לא הציג את היכולות שהוא הציג בקבוצות באירופה, הוא גם הציג אופי מאוד בעייתי שגרם למרבית ההולנדים לזכור אותו באור הרבה פחות חיובי משזוכרים שחקנים כמו האחים דה בור, אוברמארס ודניס.

    בקשר למשחק היום, אסור לשכוח שהטורניר הנוכחי מגיע אחרי עונה ארוכה שמרבית השחקנים שלנו שיחקו בהם לא מעם משחקים.
    נעזוב לרגע את העובדה באיזה קבוצה ובאיזה ליגה, אבל העומס קיים על כולם.
    אסור לשכוח שגם המצב בנבחרת הוא שונה מקבוצה רגילה. בנבחרת, בגלל שבוחרים את הטובים במדינה, אין "לעלות עם הילדים והמחליפים " ( למרות שהילדים שלנו אלופי אירופה ) אלא יש לתת את הדקות לשחקנים לא פחות מוכשרים וטובים מאלה שבהרכב.
    יש למישהו ספק שמלכיוט, הונטלאר, רובן ויאן הסלינק שיעלו היום הם לא שחקנים ראוים?
    אני לא רואה כזה שינוי גדול בתוצאה גם אם ניתן לנוח לרוד, אדווין ויתר השחקנים.

    אסור לעולם לוותר על משחק, וחיבים לבוא כדי לנצח את המשחק ולהמשיך את המומנטום, אבל לאור העומס של השחקנים אחרי העונה הארוכה אין ספק שעדיף לעשות את הרוטציה כבר היום ולא לעשות אותה בשלבים מאוחרים יותר כשהיא תבוא בגלל פציעות או צבירת כרטיסים צהובים.

    אגב, מי היה מאמין שזה יהיה הנושא שנדבר עליו במחזור השלישי של האליפות? איזה הרכב לעלות למשחק האחרון אחרי שהבטחנו סופית את העלייה כמוליכי הטבלה...
     
  10. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז הולנד עלתה עם הרכב משני ובכל זאת נצחה. האמת? טיפשים. אמנם הסיכוי שרומניה היתה עוברת את ספרד ומסדרת שוב מפגש קל בחצי היה מינימלי, אבל להולנדים היתה אפשרות לשלוח במו רגליהם את איטליה וצרפת היומרניות הביתה ולהמנע ממפגש אפשרי איתן בחצי. עכשיו, כשאיטליה שוב במשחק, ולהזכירכם מדובר פה בנבחרת של ווינרים עם נטייה לקבל שריקות הזוייות במאני טיים, ההולנדים עוד עלולים לאכול את הנעל כשבחצי גמר הסקוואדרה תקפץ מעליה בקלילות בעזרת כל הכוח שהיא לא בזבזה בשלב הבתים.

    מצד שני, וייה וטורס זה לא פחות גרוע לכתומים והשטן שאתה מכיר עדיף על השטן שאתה לא מכיר, ככה אומרים באירלנד.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    ואני חושב שהנקודה שאתה מסתכל עליה היא לא מקצוענית ומתאימה למחוזות של הארץ שלנו ולא של מפעל כמו אליפות אירופה.
    הולנד מסתכלת רק על עצמה. אם הולנד תשחק את הכדורגל שלה, הכדורגל שראינו מול צרפת ואיטליה, היא תהיה תלויה רק בעצמה.
    להתחיל לעשות חישובים של מה יהיה אם, בטח כשלפי דברייך האופציות הן ספרד או איטליה בחצי הגמר ( כשעדיין הולנד לא שיחקה בכלל ברבע ) זה לא לרמות האלה.
    ונגיד ובאמת השיקולים היו כאלה שעדיף שרומניה תנצח, מה אתה מצפה, שהולנד יעלו עם 9 שחקנים או שהם יבקיעו גול עצמי ויתמסרו בינם לבין עצמם עד הסוף?
    גם כשהשחקנים המרכזים שלנו נחו ניצחנו את הרומנים 2-0, אז מה אתה היית עושה שונה?

    ושוב, הולנד היא נבחרת גדולה שעד עכשיו ביורו מבחינת יכולת עולה על כל שאר הקבוצות, אם אנחנו נמשיך לשחק את המשחק שלנו אנחנו ננצח גם אם מדובר ברוסיה/שבדיה וגם אם מדובר בספרד/איטליה, אם לא? טוב אתם יכולים לבד להיזכר במוקדמות ובאיך הנבחרת ההולנדית נראתה כשהדברים לא התחברו.
    לדעתי לקרוא לנבחרת הולנד טיפשה ( כשלמעשה המושג כאן צריך להיות או נפלאה או ספורטיבית לאור היכולת והניצחון שהשגנו במשחק שלא קבע לנו שום דבר ) זה לעשות עוול לכדורגל הספורטיבי והיפה שהולנד מציגה בטורניר.

    אמרתי את זה בעבר ואני אגיד את זה שוב, הצורה שהולנד שיחקה עד עכשיו בשלב הבתים מייצגת משהו.
    מייצגת רומנטיקה שהרבה חשבו שעברה מין העולם, מייצגת נבחרת שב1-0 מכניסה עוד 2 כלים התקפים. מציגה נבחרת שתמיד רעבה לעוד, שממוצא ההבקעות שלה הוא 3 שערים למשחק כשבבית שלה שיחקו אלופת העולם וסגינתה והקבוצה שסיימה מעל הולנד במוקדמות.
    הולנד הראתה בשלב הבתים לכל העולם שהדימוי שנוצר לכדורגל בשנים האחרונות, שמשחק מבוקר והגנתי עדיף על משחקי התקפי זה שטות מוחלטת. אם יש לך את הכלים ההתקפים ( ולהולנד כמו להרבה קבוצות ונבחרות יש ) אז אתה צריך להשתמש בהם, והם יעילים אפילו יותר מהכדורגל ההגנתי.

    האמת, גם אם נכשל בהמשך הדרך, הוכחנו משהו בטורניר הזה ולמעשה השגנו ניצחון מסוים בטורניר הזה.
    נכון, אולי בסופו של דבר הדרך הזאת לא תביא לנו את הגביע, אבל היא מייצגת שאפשר גם אחרת, היא מייצגת את הדרך של הכדורגל ההולנדי לאורך שנים, ואני מקווה שיש מאמנים שלמדו מהמשחקים של הולנד עד עכשיו שבכדורגל אפשר לנצח גם דרך משחק התקפי ואטרקטיבי.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    צריך לשים לב לאורלנדו אנגהאלר. נכון, במשחק הראשון הוא היה פנטסטי במרכז מול האיטליקם, אבל מול צרפת הייתה לו מחצית חלשה מאוד (בסופה הוחלף והולנד טסה קדימה), וגם אתמול הוא לא היה בשיאו.

    מדובר בשחקן טוב, אין ספק וכל אחד שמכיר את הליגה שלנו יודע את זה, אבל לפעמים הוא קצת לא מתאים ומוגבל למשחק המעבר המהיר מאוד של הנבחרת. הוא בולם נהדר אך הוא מסורבל וקצת מוגבל בשליטה שלו בכדור. לפעמים זה לא תופס ומאט את הנבחרת.

    מה שכן, בעוד שדה יונג נותן טורניר מצויין אך עדיין לא דומננטי כמו אנגהאלר, אין יותר מדי ברירות - כי דה זיוו, כמו שראיתם אתמול, לא ממש התאושש מעונת הבלהות שלו באלקמאר.
     
  13. -RAUL Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/07
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טרגדיה לחלאיד בולארוז ובעיה לנבחרת הולנד.
    אישתו של החלוץ חוותה סיבוכים בלידה וילדה לפני הזמן, והתינוקת מתה כמה שעות אחרי הלידה.
    בולארוז עזב את המחנה ולא יחזור ככל הנראה.
    מרחם עליו מסכן..טרגדיה גדולה.
    מבחינת הולנד זה יוצר גם די בעיה מכיוון שבולארוז שהיה מצויין עד עכשיו יהיה חיסרון משמעותי לדעתי בהגנה, ואני לא ממש סומך על מלכיוט האמת.
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?fold...d=39819&lang=HE
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/08
  14. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מסכן, קרה גם למאמן הכדורסל שלי, חוויה איומה.

    במעבר חד, מי צפוי להחליפו בהרכב?
     
  15. -RAUL Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/07
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מלכיוט לדעתי..