נבחרת האובר-רייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י AFC, ‏8/7/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתם שואלים מדוע השעה המאוחרת, פשוט אין לי כוח לישון 8).

    טוב, הרעיון ברור. כל אחד כאן ירשום נבחרת במערך 4-4-2 של שחקנים שלדעתו מקבלים הרבה יותר מדי קרדיט. אני מבקש, בלי שחקנים ישראלים.

    הנבחרת שלי :

    שוער : דידה. מי החזיק ממנו לפני גמר ליגת האלופות? אז סה"כ עצר כמה פנדלים (כולנו יודעים איך האיטלקים בועטים פנדלים, ע"ע נבחרת איטליה). השוער הברזילאי הוא ממש לא אחד השוערים הטובים בעולם, כפי שכמה תמהוניים טוענים.

    מגן ימני : גארי נוויל. צריך להסביר?! הבנאדם פותח בכל כך הרבה משחקים בנבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד, הרייט שהוא מקבל עצום - אבל הוא בקושי יודע לשחק כדורגל. סתם פועל בנין שהתיידד עם הכוכב הגדול של מנצ'סטר (בקהאם).
    מגן שמאלי : אואן האגריבס. האנגלי התמהוני מצא עצמו בבאירן מינכן שומר על מקום קבוע בהרכב נבחרת אנגליה, ואני שואל - למה? ברצינות, למה? כי הוא משחק בבאירן? אריקסון החמור.
    בלם : ריו פרדיננד. נכון, בלם מצוין, אבל 30 מליון פאונד??? בלמים טובים ממנו פי שניים לא שווין את הסכום העצום הזה. מה עוד שהעונה הוא לא עשה הרבה כדי להצדיק את זה - אומנם הציג יכולת טובה, אבל זה לא מספיק.
    בלם : קוסטקורטה. הבלם הקשיש העונה נתן יכולת סבירה, אבל משחק אחד טוב בדרבי המילאנזי בחצי גמר הצ'מפיונז מיד העלה אותו לדרגה עולמית של ממש. סורי, ממש לא.

    קשר אחורי : צ'אבי. למען האמת, מעולם לא ראיתי בנער המסכן והחלש מבארסה שחקן כדורגל, שלא לדבר על קשר אחורי ברמה שמספיקה למועדון גדול (כביכול) באירופה. הבנאדם פשוט בדיחה, הוא הטעות הכי גדולה של בארסה, יותר מהשחרור של קלייברט, יותר מהכל.
    קשר ימני : דיוויד בקהאם. אני לא אשקר - לדעתי מדובר בקשר ימני מצוין, ואילולא ליונברג ווילטורד הייתי מת שהוא ישחק בהייבורי. אבל הוא לא זוכה לתהילה בגלל זה. הוא זוכה לתהילה רק בגלל אשתו המפורסמת, ולמען האמת הכסף שריאל תרוויח ממנו זה הדבר היחיד שגרם לה לשפוך עליו 25 מליון פאונד. לא שווה את זה.
    קשר שמאלי : פיגו. רובכם בטח תתפלאו איך הוא נמצא ברשימה הזאת - אבל הבחור מזמן לא פוגע מלבד הברקות מדי פעם, הוא לא אותו שחקן מלפני שנתיים. כשמדברים על נבחרת החלומות של ריאל, לא ראוי להזכיר את שמו יחד עם ראול, זידאן, רונאלדו, רוברטו קרלוס וכו'.
    קשר התקפי : ריבאלדו. מאז ומעולם טענתי שהבחור הזה פשוט בלון שניפחו אותו יותר מדי - כשעבר למילאן כולם ראו זאת. הוא לא קיבל דקות משחק, וכשקיבל - הראה גמלוניות חמורה שמיד החזירה אותו לספסל. מצחיק אותי לשמוע את אוהדי בארסה עדיין מהללים את אותו השחקן שעבר זמנו.

    חלוץ : פיליפו אינזאגי : אני יודע שאני אחטוף על זה, תהרגו אותי, אבל אני לא רואה מה בדיוק מצדיק את המוניטין של הבחור. הוא פשוט לא חלוץ. הוא לא טורח לשמור על קו אחד עם ההגנה, הוא מאבד את הכדור בקלות בלתי נסבלת, הוא אנוכי, הוא פרובוקטיבי והוא מעצבן. אבל עדיין יש קולות שאומרים שהוא אחד החלוצים הטובים בעולם. מוזר.
    חלוץ : ווין רוני. הנער בן 17, בקושי בן 17, וכולם חוגגים סביבו. כבר קיבל זימון לנבחרת אנגליה ואפילו הציעו עליו 30 מליון פאונד. תנו לו קצת זמן להוכיח את עצמו, כי סה"כ הוא לא עשה כל כך הרבה.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אחלק את התשובה שלי לשני חלקים:


    נבחרת האוברייטד:

    שוער - בלי שום צל של ספק דידה. עשו ממנו אלוהים, ומדובר באותה אנשים שצחקו על עצמם עד השנה כשהוא פתח בשער. וגם השנה. בינוני לכל הדעות, סוף עונה מצויינת אבל עדיין, לא מספיק בשביל הסופרלטיבים שקיבל.

    מגן ימני - רציתי נורא לבחור בנוויל, אבל הרבה יותר מגיע למישל סלגאדו. עוד כשהיה בסלטה לא הבנתי מה רוצים ממנו. לא מהיר במיוחד, יותר מדי מאסיבי לדעתי, כאסחיסט בלי רגש, ומעל לכל - מכוער. בעע.

    מגן שמאלי - הרגריבס יותר קשר בני, אז אם לא אכפת לך אתה מוזמן לרשום - מיקאל סילבסטרה הוא הכי אוברייטד בעולם. עשו מהקנייה של פאגי הרבה יותר ממה שהיא, והצרפתי הוא עדיין מכני מדי, ופשוט לא מספיק טוב.

    בלמים - נו, מרקו מטרצי. בלם בינוני מאוד שלא ברור לי איך הצליח לתפוס לעצמו מקום בנבחרת איטליה וברוטציה של אינטר. מאוד גבוה, מאוד חזק, אבל מרוב גובה הוא לא מצליח לשלוט ברגליים שלו. פראי וחסר אחריות.
    והשני? אולי הוא לא גרוע, אבל הוא לא טוב כמו שעשו ממנו. אני מצטרף פה לקירק... סול קמפבל, ולא אחר.

    קשר ימני - זמברוטה מתאים פה? עוד שחקן שכל העולם מקבל אורגזמה מנגיעה שלו בכדור ואני עדיין לא מבין למה.

    קשר שמאלי - מארק אוברמרס. לא שומר לו חסד נעורים ולא בטיח. שחקן שאיכשהו שובה את כולם בקסמיו ותכל'ס הוא לא יותר טוב מהמחלקת נוער של בארנט...

    קשר דפנסיבי - סטיבן ג'רארד, אחרי עונה וחצי נוראיות עדיין שומר על מעמד סופרסטאר, וגם קודם לא ממש הגיע לו. מלבד המסירות הדי טובות שלו לשטחים ריקים הוא בעיקר בלון שיתפוצץ אני מקווה בקרוב.

    קשר התקפי - ריבאלדו, בלי ספק. לא צריך להכביר מילים.

    חלוץ - קרייג בלאמי. גירסא וולשית עם פחות שערים לאלן סמית'. שחקן שעיקר העבודה שלו היא בלהיכנס לנבדלים ולבכות. איך לעזאזל הוא שומר על מקום בהרכב של קבוצת צ'מפיונס??

    חלוץ נוסף - פטריק קלייברט. אין מה לעשות - מאז היורו הוא נרדם. פשוט ככה. לא מגיע לו אפילו אחוז מהדיבורים עליו.

    והחלק השני - האוברייטד של הפורום:

    יבוא מחר אם יהיה לי כוח.
     
  3. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער - קניזארס
    מגן ימני - רייזיחר
    מגן שמאלי - פיל נוויל
    בלמים - הנשוז ומטראצי
    קשר ימני - קארייר
    קשר שמאלי - פורצ'ן
    קשר דפנסיבי - פלאביו קונססאו
    קשר התקפי - ז'ואאו פינטו
    חלוצים - סולשיאר וחאבי מורנו
     
  4. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
  5. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, וואו, וואו... הגזמתם פה...

    דידה ממש לא אובר-רייטד העונה. אמנם הוא לא אחד השוערים הטובים בעולם, אבל העונה הוא היה פשוט נפלא בליגה. על הספסל של מילאן יושב כריסטיאן אביאטי, שגם הוא שוער טוב, אבל לא יצא לו לשחק העונה. למה? כי דידה שיחק מצויין. אני חושב שבארטז הרבה יותר אובר-רייטד.
    אותו דבר עם קוסטהקרטה. שוב, הוא לא בין הטובים בעולם, ואני אישית לא מאמין שבעונה הבאה יהיה לו מקום בהרכב של מילאן, אבל העונה הוא שיחק מצויין. מטראצי הרבה יותר אובר-רייטד לפי דעתי.
    ריבאלדו באמת מאוד מאוד אובר-רייטד. אז הוא נתן מספרת מדהימה, העונה הייתי מעדיף לראות את חנן פדידה במקומו.
    והטעות הכי גדולה שלך, בני, היא פיליפו אינזאגי. מדובר בחלוץ שאתה מת עליו כשהוא בקבוצה שלך, ושונא אותו כשהוא אצל היריב. הוא נמצא המון בנבדל, נכון. הוא מאוד פרובוקטיבי, נכון, אבל זה דווקא יתרון. הוא מפעיל המון לחץ על השופטים ועל שחקני היריב, דבר שגורם להם אח"כ לשרוק לטובתו. יש לי עוד הרבה מה להגיד עליו, אבל יש על זה דיון באיטלקית כבר.
    זמברוטה קצת אובר-רייטד, למרות שאני חושב שהוא שחקן טוב. ניתן לכם להכניס אותו...

    אני לא אגיב על השחקנים שמשחקים בספרד, כי לא ראיתי ליגה ספרדית מאז שרביבו שיחק שם... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני, שאלה אחת - כמה משחקים ראית העונה של ריאל?
    לפי מה שאתה אומר אני מניח שלא הרבה.

    מלך השערים:
    Ronaldo 23
    Raul 16
    Figo 10 אומנם חצי מהם בפנדלים, אבל בכל זאת.

    מלך הבישולים:
    Figo 11
    Zidane 8
    Raul 7

    *הנתונים האלה מתייחסים רק אל הליגה.

    אובר-רייטד, לפיגו, אתה לא יכול לקרוא. כמה הברקות, אה? תראה איזו עבודה מצוינת הוא עושה על הקו הימני, כך גם על השמאלי מדי פעם. אובר-רייטז??? זה אובר רייטד? בכושר של יורו 2000 הוא בטח לא, אבל זה לא מונע ממנו לשחק, וטוב. אני לא קולט שאני מתווכח איתך על היכולות של פיגו, זה אמור להיות ברור.
    לא יודע איך הוא יהיה בשמאל, אם הוא ישחק באגף הזה, אבל אני יודע - שפיגו הוא הקיצוני ימני הכי טוב בעולם, כיום. לדעתי ולדעת הרבה אנשים אחרים.
    טכניקה אדירה, ראיית משחק, תפוקה וכו'...

    הוא נתן משחק טוב מאוד בדרבי המילאנזי, בגיל 35-36, משהו כזה... לא עשו ממנו אלוהים אבל הוא ראוי לקבל על זה הערכה. בסה"כ, את השיא שלו הוא עבר מזמן..............

    בני, אני מסכים איתך רק לגבי פרדיננד, בקהאם ורוני.

    עכשיו נעבור לפולדש,

    לא יודע מה איתך, אבל אני לא מסתכל על היופי של השחקנים... :twisted:
    מישל סלגדו אכן כסאחיסט, לא מהיר ומאסיבי. אבל למה אובר-רייטד? מעורך יותר מדי, הוא לא. לא ראוי להעריך אותו יותר מדי ואף אחד לא מעריך אותו יותר מדי... הוא אחד מנקודות התורפה בהגנה של ריאל.

    אם אתה מתכוון בכלליות, אז אני מסכים איתך לחלוטין, אבל אם רק לגבי העונה הזאת, אז לא כ"כ מסכים. מאז שואן חאל הלך, אוברמארס השתפר מאוד.

    עכשיו, הנבחרת שלי, בלי הסברים (כל אחד אמור להבין למה הם בנבחרת):
    שוער - רושטו.
    בלם - אז'אלה.
    בלם - פרדיננד.
    מגן שמאלי - ליזארזו.
    מגן ימני - סילבסטרה.
    קשר דפנסיבי - דווידס.
    קשר דפנסיבי - ג'רארד.
    קשר ימני - בקהאם.
    קשר שמאלי - אם אני יכול לשים את סיידרוף בעמדה הזאת, אז סיידרוף.
    חלוץ - קלייברט.
    חלוץ - קלאודיו לופז.
     
  7. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם לא יכולים לשפוט יכולת של שחקן רק על-פי היכולת שלו בליגת האלופות!
    דווידס וסיידורף שיחקו מצויין השנה בליגה... דווידס וטקינארדי היו שילוב מצויין של הורסי התקפות יריב, והראשון גם בנה התקפות.
    סיידורף גם היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של מילאן העונה, ואני חושב שגם בליגת האלופות הוא שיחק מצויין, אז אני לא מבין למה הוא נכנס לרשימה הזאת.
    קלאודיו לופז מזמן לא מוערך יתר על המידה, במיוחד לא אחרי העונה הגרועה שלו לפני שתי עונות (עונת 01/02). העונה הוא היה הכוכב של לאציו, והזכיר במעט את לופז של ולנסיה.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיגו - מגן ימני סילבסטרה?

    ובקשר לסלגאדו, העובדה שהוא בונקר בטוח בהרכב ובכלל בסגל של ריאל כבר אומרת שהוא אוברייטד, יחסית לתרומה שלו כמובן.

    ובקשר לפיגו, אני מבין שאתה מתעצבן, אבל גם אני הייתי נותן 11 בישולים בעונה אם הייתי משחק עם הרכב כזה...

    חוצמזה - אף אחד לא אמר שהוא גרוע, פשוט אומרים שהוא מוערך יותר ממה שמגיע לו.

    זה יותר מקובל?

    ובקשר לבארתז... הוא לא אובררייטד. הוא מקרה מיוחד. שוער ענק עם בעייה מנטלית קשה. אני לא חושב שזה הופך אותו לאוברייטד, הרי זה לא שמישהו באמת מעריך אותו. בחייאת, ריקארדו וקרול שיחקו במקומו העונה כמה פעמים...
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש באמת הגזמת......

    בלאמי הוא החלוץ הכי אוברייטד בעולם? תגיד לי התחרפנת? קודם כל להשוות אותו לאלן שמית' זה עוול גדול.... אלן סמית' לא מבקיע שערים בכלל, לבלאמי היו איזה 8 שערים בליגה העונה. חוץ מזה בלאמי, בניגוד לסמית', לא מרבה לאבד כדורים, ואם הוא לא בועט הוא שחקן איכותי שכל קבוצה הייתה רוצה... בלי האסיסטים שלו לשירר ניוקאסל הייתה מסיימת במקום העשירי... ומה בדיוק אוברייטד בו? הוא לא איזה בקהאם שכל היום מדברים עליו, סך הכל לא הרבה משבחים אותו ורק אנשים שעוקבים אחרי הליגה האנגלית מכירים אותו... אני לא אכתוב בנבחרת שלי את אלן סמית' למרות שמהרגע הראשון שראיתי אותו אמרתי לעצמי "הוא כל כך אוברייטד", כי פשוט היום לא נשאר ממנו כלום (מבחינת הערכה ציבורית).

    ולבני - אני מסכים עם ניב. פיגו הוא ממש לא אוברייטד... עזבו סטטיסטיקות, רק לראות את הדריבלים שלו (בצד ימין!) של התקפת ריאל מדריד עושה לי את זה...

    אני אפרט מאוחר יותר את ההסברים, אני פשוט חייב ללכת...

    שוער: פליצולי.
    מגנים: גארי נוויל וקאפו.
    בלמים: קוסטקורטה וקמפבל.
    קשרים: סטיבן ז'רארד (הכי בעולם!), דייויד בקהאם, ריבאלדו וקמוראנסי.
    חלוצים: אינזאי וקלוסה.
     
  10. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעע... שכחתי שסילבסטרה שמאלי... טוב, אני לא רואה יותר מדי משחקים של מנצ'סטר... אני מתבלבל עם כל התפקידים של שחקני ההגנה של יונייטד...
    :?

    בקשר לפיגו, פיגו לא מעורך יותר ממה שמגיע לו. הוא פשוט הקיצוני ימני הכי טוב בעולם.
    אתה היית נותן 11 בישולים בליגה? טוב, לך תככב בליגה הספרדית..

    באמת שאני לא מבין על מה אני מתכווח פה...
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו בחיאת, פיגו, לונג דיסטנס - תנמקו את הבחירות!

    בקשר לבחירה שלי בפיגו - שוב, הוא שחקן מצוין, אבל אני שונא כשמדברים אליו כאילו הוא שווה לכוכבים כמו ראול, רונאלדו, רוברטו קרלוס, מקללה ועוד. הוא כבר מזמן לא אותו שחקן ענק שהיה פעם, הוא אכזב העונה ועוד איך בריאל מדריד (לא מבין איך אתה לא שמעת על זה), הוא מקבל יותר מדי שבחים.
     
  12. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה עושה צחוק מעצמך? מצטער, אבל לא שמעתי שפיגו איכזב העונה. להיות מלך הבישולים ולכבוש עשרה שערים, זה לא לאכזב.
     
  13. סביולה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    201
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער - דידה והסבירו קודם... אני עדיין זוכר את הגול האומלל של לי בוייר (אני!!!) מולו... חוץ מזה למרות שאני מאד אוהב אותו, דייוויד סימן היה אובר-רייטד כל הקריירה...
    מגן ימני - פויול. מצטער. אני יודע שעכשיו חצי פורום רוצה להרוג אותי (מה השתנה...?). מחשיבים אותו לאחד הטובים בעולם. אבל אני בתור אחד (כל עוד סביולה שם) שרוצה שברסה ינצחו, כל פעם שהכדור מתקרב אליו פוחד מאד שהוא יפשל, וזה קורה די הרבה. חוץ מזה כל פעם שהוא מנסה לעזור להתקפה הוא פשוט אפס... וזה דבר חיוני בשביל מגן.
    מגן שמאלי - רוברטו קרלוס. שחקן התקפה טוב. שחקן הגנה בין הגרועים שראיתי... מגן צריך לדעת להגן. רוברטו קרלוס לא יודע.
    בלם - לורן בלאן. בחיים שלו הוא לא היה בלם טוב. למרות זאת היה קבוע בהרכב של צרפת. ובשנה האחרונה פתאום התחילו להתלהב ממנו. על מה בדיוק...?
    בלם - לוסיו. נחשב לאחד הטובים בעולם. אבל הוא ממש ממש לא. עושה הרבה טעויות מפגרות שלא מתקבלות על הדעת אצל שחקן שאמור להיות ברמה גבוהה. ותסלחו לי, אבל הגולים שהוא מכניס לא בדיוק הופכים אותו לבלם טוב.
    קשר ימני - בקהאם. מגביה מצוין. בועט בעיטות חופשיות מצוין. כל שאר הדברים בכודרגל הוא לא יודע לעשות. מדבר כזה עושים אותו השחקן הכי טוב בעולם?
    קשר שמאלי - דנילסון. לוקח את הכדור 10 מטר מהשער שלו. רץ איתו לכל אורך המגרש ויוצא איתו לקרן. זה מה שהוא עושה כל המשחק. פשוט שחקן דביל. אז תגידו שהוא לא בדיוק נחשב מי יודע מה. אבל עצם העניין שקבוצה מסכימה שהוא ישחק אצלה בהרכב זה כבר הערכה יתר על המידה...
    קשר אחורי - הלגרה. שחקן הרכב קבוע בריאל. בינוני מאד גם בהגנה וגם בהתקפה.
    קשר קדמי - ריבלדו. לא שהוא שיחק בכלל השנה, אבל אני עוד זוכר לו את הימים בברסה... הורס משחק מקצועי.
    חלוץ - רונלדו. אחרי הפציעה הוא לא יותר מחלוץ בינוני פלוס. לא מתקרב בכלל להיות הכי טוב בעולם.
    חלוץ - די ואיו. לא מתאים להרכב הראשון של יובה ולא מצדיק את כל הסופרלטיבים שאמרו עליו בתחילת העונה.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די ואיו היה ההתלבטות שלי עם בלאמי, אבל במקרה שלו נרגעו מאז המעבר ליובה.

    בפארמה עוד היו מתלהבים ממנו כאילו הוא מינימום איזה פאולו רוסי משופר.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מס' הערות,אתה טועים בהגדרה של אובר - רייטד(דיי ארוך,אבל שווה).
    מצטער אבל שחקנים כמו בקהאם או פרדנינד לעולם לא יהיו אובר רייטד,בגלל שהם שחקנים מעולים.
    המחיר ששולם עליהם מוחזר תוך זמן מועט.
    בקהאם יחזיר לריאל את המחיר ששילמו עליו בתוך זמן מועט,ממכירת חולצות ושיווק הקבוצה בעולם.
    פרדינד שנה שעברה,היה אחד מהגורמים לאליפות של היוניטד.
    נכון שבקהאם פופלארי הרבה בגלל דברים אחרים חוץ מהכדורגל,ונכון שאין שחקן ששווה את המחיר שעלה פרדינד,אבל העובדה,ששניהם החזירו את ההשקעה בהם.
    העובדה,ששניהם שחקנים מצוינים.
    אובר רייטד זה שחקן,שאתה לא מבין איך הוא הגיע לכדורגל,ולמעמד שלו.
    דיויד בקהאם,אחרי אין סוף תארים,גולים,ובישולים,הוכיח שהוא שחקן מצוין,ושמגיעה לו כל הערכה.
    ריבאלדו הוא ממש לא אובר רייטד.
    הוא הוביל את ברזיל לזכייה במונדיאל.
    ואל תזבלו לי את השכל,רונאלדיניו ורונאלדו לא מספיקים,ריבאלדו היה הצלע השלישית במונדיאל.
    הוא נתן שנים נפלאות בברצלונה,ובמו רגליו לקח אותם לליגת האלופות.
    ככה גם פיגו,כמה שאני שונא אותו,הוא נתן עונה טובה בריאל.
    הוא היה מעורב בכל ההישגים השנה של ריאל,והיה מרכיב חשוב באליפות של ריאל.
    נכון,הרעש התיקשורתי והתענינות בו לא היו באותה עוצמה שכשהוא בדיוק עבר לריאל מברצלונה,אבל זה טבעי,זה לא מפחית מהתרומה שלו לריאל,וזה שהוא לא טוב כמו זידאן,ראול או רוברטו קרלוס לא אומר כלום,עדיין הוא שחקן מצוין.
    רוני הוא ממש לא אובר רייטד.
    אף אחד לא הכריז עליו כשחקן הטוב בעולם,אבל בהחלט מדברים עליו כדבר הבא.
    לא מבין למה לאנשים יש בעייה עם זה.
    רוני השנה כשקיבל את הצאנס(במעט פעמיים שזה קרה)לקח את הצאנס בשתי ידים.
    זה לא איזה שחקן אלמוני בן 13 מאמריקה שלא ידוע עליו כלום,רק שהוא בעל פונטציאל,זה שחקן שבכל פעם שהוא משחק כולם רואים איזה יכולת פנומנלית יש לו,זה לא חתול בשק,ועם אני הייתי קבוצה באנגליה,בהחלט הייתי מעדיף לקנות חלוץ כמוהו,שיש לו עוד שנים ארוכות לתת,על חלוץ בגיל 28-29,השקעה לטווח ארוך שמעתם?
    על אינזאגי אני ממש לא צריך לדבר.
    נכון הוא מסוג השחקנים שהכי קל לשנוא,עושה פרובקציות,פוזות,נופל בלי הפסקה,אבל הוא חלוץ מצוין.
    אי אפשר לסלף את העובדה,שהשנה הוא היה פשוט מעולה,כבש מס' רב של שערים למילאן,והיה אחד מהסיבות לזכייתה בגמר ליגת האלופות.
    כל שבח שהוא מקבל מגיע לו,נכון הוא עושה הרבה פוזות,אבל הוא שחקן נהדר.
    עוד שחקן שאני לא מסכים לגבי הקביעה כלפיו הוא סטיבן ג'רארד.
    מה אם רוצים ממנו?
    הוא ואואן הם היחידים שעושים דברים בליברפול.
    על אף גילם הצעיר,הם לוקחים את ליברפול על הגב כבר מס' עונות,הביאו לה תארים,הישגים,גם בנבחרת אנגליה הוא נפלאר,אבל כמה אפשר.
    בניגוד לקבוצות אחרות בסדר גודל של ליברפול,שם האחריות מופלת על מס' שחקנים,בליברפול הכל נופל על סטיבן ומייקל.
    שניהם העונה היו הסיבה לזה שליברפול הצליחה במשך זמן מה להיות במקום הראשון,ובלי שניהם,ליברפול לא יכולה לקחת אליפות.
    מישהו כאן בחר את קניזארס,בחירה מוזרה,אחד מהשוערי הטובים בספרד.
    עוד בחירה מוזרה היא סולשיאר.
    הוא מוערך יתר על המידה?
    אף אחד לא אמר שהוא בין החלוצים הטובים בעולם,הדבר היחיד שכן אומרים שהוא המחליף הטוב בעולם,זה קביעה נכונה.
    כל משחק שהוא נכנס הוא עושה את השינוי,לא אכפת לו לעלות מהספסל להשאיר את האגו בצד ולתת הכל בשביל הקבוצה,כל קבוצה הייתה רוצה שחקן כזה.
    סיידוף לא מוערך יתר על המידה.
    להזכיר לכם השחקן היחיד שזכה באליפות אירופה על 3 קבוצות שונות.
    והוא באף אחת מהם לא חימם את הספסל בזכייה,בכולם הוא היה מעורב.
    השנה הוא היה נפלא במילאן,זכה איתה כאמור בליגת האלופות,במשחקי הגביע באיטליה הוא היה נפלא,במשחק הראשון מול רומא הוא ואינזגי פשוט פוררו את ההגנה של רומא,ונתנו למילאן את הגביע.
    הוא שחקן נפלא,אחד מהטובים שיש,כל מחמאה במקום.
    גם סילבסטרה,שעל תקופתו באינטר בהחלט אפשר לומר שאז הוא הוערך יתר על המידה,היום לא.
    פרגי הפך אותו לאחד מהמגינים הטובים בעולם.
    הוא יכול לשחק בכל מקום בהגנה,פרגי והיוניטד גרמו לו לשינוי המתבקש,הוא עלה מדרגה,וכמו כל האחרים שהזכרתי,בהחלט מגיעים לו מחמאות,היה אחד מהסיבות להצלחה של היוניטד השנה.
    דוידס גם נכנס לקטגוריה של לא מוערך יתר על המידה.
    כל תואר של יובה בשנים האחרונות הרבה בגללו,קשר מבריק,חם מזג,אבל ביחד עם נדבד המנוע של יובה.
    אני לא רואה את יובה לוקחת בלעדיו את האליפות האחרונה.
    הסממן הכי טוב לזה,כל קיץ יובה מקבלת עליו שלל הצעות,ותמיד מסרבת.
    הוא אחד מהקשרים הטובים בעולם ללא ספק.
    הרבהאנשים כאן מדברים על ליגות שהם לא מכירים,ומסתמכים על משחק בודד שהם ראו את השחקן.
    כמו שאני לא מדבר על שחקנים מהקבוצות הפחות עשירות באיטליה,כי אני יודע שאני מתמצא רק בטופ של הליגה האיטלקית,ככה אני מצפה שאנשים כאן לא יבחרו את סילבסטרה למשל כמוערך יתר על המידה למרות שהם ראו אותו אולי פעמיים,ולמרות שהוא מגן שמאלי,האדם שבחר בו ציין שהוא מגן ימני(לא משהו נגדך פיגו,סתם הערה).