מקס, שאלת השאלות של המרנגס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏9/10/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עריכה: מתוך "פרשן קטן"

    היי מקס, הרבה אנשי כדורגל כבר ניסו ולא הצליחו בחודשים האחרונים- קיירוש, קמאצ'ו ועכשיו גם מאמן השוערים נקרא אל הדגל. איך פותרים את הבעיה של ריאל מדריד? ואולי אפילו לפני כן- מה היא בדיוק הבעיה של ריאל מדריד? הייתי מעוניין לשמוע את דיעותיך בנושא- מה צריך לעשות ולחזק, מי צריך לסלק.
    תודה, גל.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/10/04
  2. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לך מקס.
    בבתור אחד שמתעב את ריאל וכל מה שהיא מייצגת אני אשאל אותך, מדוע אתה חושב שריאל לא מצליחה להתרומם למרות הרכש הנכון לכאורה שהיא ביצעה {סמואל, וודגייט]?הרי משחקים שם השחקנים שעל הנייר אמורים להיות הטובים בעולם כמעט בכל עמדה....
     
  3. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    שלום מקס.

    כידוע ריאל מכונה בשם הגלאקטיקוס, כוכבי העולם, שחקנים שכל קבוצה היתה רוצה אצלה.
    כעת נוצר מצב ששחקנים כמו מייקל אואן, כמו מוריינטס, כמו בקהאם (בכמה משחקים אחרונים) יושבים על הספסל, נשמע לא הגיוני, אבל ככה זה אצל קבוצת הכוכבים, בה כל אחד סופרסטאר בפני עצמו.
    מה דעתך על שיטה זאת של מנהל הקבוצה, האם היא נכונה? האם לא? והאם לדעתך יש קשר בין האופי של השחקנים הגדולים למצב שבו נמצאת ריאל כיום?

    תודה ויום טוב
     
  4. Max Member

    הצטרף ב:
    ‏18/11/03
    הודעות:
    983
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גל, התשובה לשאלתך מונה הרבה מאוד סיבות, אין סיבה אחת ברורה לכך.
    לדעתי האישית, זה שילוב של אגו שפיתחה כל המערכת במהלך השנה וחצי האחרונות, בעיקר בגלל בואו של בקהאם ועימו, של התקשורת האנגלית ובכלל כל מונח הגאלקטיקוס, עם ניהול ספורטיווי לא נכון, עם החוסר באיזון הקבוצה (מה שמוריניו אמר בעצם, חסרים השחקנים שעושים את העבודה השחורה ועושים אותה טוב), איכשהו גם נראה לי שהתנפקות השחקנים, כאשר שחקנים מתלוננים על האימונים הקשים של קמאצ'ו, זה לא סימן טוב ולא מראה מקצוענות ועוד סיבות רבות אחרות, אני אפרט עליהן עכשיו.

    סתכל, בשנים של פיגו וזידאן (נדבר כבר על עידן הגאלקטיקוס, לצערי לא היו לי האמצעים לראות את ריאל לפני כן) ריאל שיחקה כדורגל יפהפה, מסירות קצרות מרגל לרגל, חילופי מקומות, הקבוצה שיחקה כמו קבוצה, מאוחדת וכמו גוף אחד, לא אוסף אינדיבידואלים, עם שחקנים כמו מקאללה, הלגרה והיירו גם היה לה שקט יחסי בהגנה, למרות שההגנה עדיין נחשבה לחלשה, בשביל ריאל היא הספיקה.
    אחרי זה הביאו את רונאלדו, אז הוא עדיין לא השפיע על המשחק של ריאל, הוא כבש גולים, אח"כ התעצל, היה אגואיסט, קיבל את שריקות הבוז שלו בברנבאו, התחיל למסור ולרוץ והביא לריאל את האליפות, אז הוא עוד לא השתלט על ריאל מבחינת סיגנון משחק.
    בשנה אחרי כן נעשו כל הטעויות האפשריות, אי חידוש החוזה של דל בוסקה והיירו, מכירתו של מקאללה קנייתו של בקהאם תוך כדי הויתור על רונאלדיניו והבאתו של קיירוש.
    כל זה פשוט הוציא מריאל מדריד את האיזון שלה, וזאת ראינו כמעט בכל מהלך העונה שעברה, פרט לחודשיים הראשונים, את ריאל מציגה כדורגל בינוני ביותר, ללא כל חזון או דימיון, מנצחת בשער אחד עם שערים של רונאלדו וזהו, אבל זה לא יכל להימשך לעד, חוסר העומק בספסל, חוסר האיזון וחוסר הרוטציה עשו את שלהם והבועה התפוצצה לפרז בפרצוף בסוף העונה עם 5 הפסדים רצופים ללא אף תואר.
    אז נראה שפרז למד את הטעויות, החתים מייד את קמאצ'ו, סמואל, ואלדנו התפטר, הבטיחו לנו הבטחות מפה ועד להודעה חדשה (ויירה, קראבליו, צ'אבי אלונסו, אמרסון, קולוצ'יני, הינקל, סיטארידיס, לאם, קנאברו ואחרים), בסוף הביאו את אואן, למה הביאו אותו אין לי מושג, לא בשביל כסף זה בטוח, בשביל תדמית כנראה, בקיצור רכישה סתמית של פרז, ואז התחילו לחפש בלם, מתוך כל האופציות בחרו את ההימור הכי מסוכן ושילמו עליו הכי הרבה כסף, מי לעזעזל משלם על שחקן שלא שיחק 5 חודשים 22 מיליון יורו?

    אבל עדיין קיוו לטוב בריאל, עם קמאצ'ו והגנה משופרת קיוו לגדולות מריאל, אבל שכחו לאזן את הסגל, והקבוצה פשוט לא זרמה, כאילו לא רצתה לשחק כדורגל, קשה להם מדי עם קמאצ'ו, אז קמאצ'ו הבין שפה לא יצא לו כלום (השמועות אומרות שהעזיבה שלו הייתה על רקע אישי) ועזב, הגיע ראמון, הדל בוסקה הבא (למרות שהוא טוען שהוא לא קמאצ'ו ולא דל בוסקה, הוא ראמון, ושנמאס לו עם ההשוואות האלה), נתן הרצאה לשחקנים ואלה התחילו לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, אז כנראה לשחקנים האלה לא מתאימה יד קשה, וחבל.

    ריאל צריכה לקנות קשר אחורי טוב, שחקנים מחליפים נוספים, להיפטר מחלוץ אחד (לדעתי להיפטר מרונאלדו יהיה הכי טוב, הקבוצה מסתמכת עליו יותר מדי ורואים שכאשר ראול נוצץ במשחקים האחרונים רונאלדו נעלם), להיפטר מבקהאם, ולבנות קבוצת כדורגל ולא קבוצת כוכבים, אין לי בעיה עם קבוצת כוכבים, רק שהכוכבים הללו באמת יהיו נחוצים לקבוצה ולא רק בגלל שחייבים לקנות כוכבים.

    לגבי מאמן, בינתיים צריכים להביא לראמון את ההזדמנות, רואים שיפור באיכות המשחק, למרות שאיך שזה נראה הוא לא מאמן מספיק סמכותי עם כוח במועדון, לכן זו יכולה להיות בעיה, לדעתי אם פרז גם יביא מאמן כוכב, ז"א שגם ישלם לו בהתאם, אני בספק אם פרז יעיז אז להתערב בעניינים הספורטייווים של הקבוצה ואז אולי נראה קבוצה.

    מקווה שעניתי לך, אם לא, תפנה אותי לנקודות ספציפיות יותר, כי יש פה הרבה מאוד דברים לרשום ויש עוד שאלות שמחכות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    רובסון, אני מאמין שתמצא את התשובה שלך בתשובה שלי לגל.

    לאיתי, כן, זה מצב נכון, ששחקנים כמו אואן, בקהאם, רונאלדו, זידאן ופיגו ישבו על הספסל מדי פעם, קודם הם צריכים מנוחה ולא פעם אנחנו רואים את הנרי, ואן ניסטלרוי, שבה, נדבד או טוטי יושבים על הספסל כדי לקבל מנוחה, ודבר שני, כאשר אתה כוכב ורק בגלל כך נמצא בסגל אתה לא נלחם בשביל המקום שלך בהרכב ומשחק יותר באדישות, פיתוח תחרות טוב לקבוצה, גם אם זה על חשבון ישיבת השחקנים הגדולים על הספסל, ראול ישב על הספסל משחק אחד ומאז הוא נוצץ, אולי זה קשור לזה או לא, לך תדע.
    וכן, לדעתי לאישיותם של חלק מכוכבי הקבוצה יש חלק במצב של ריאל, לדעתי אלה הם בעיקר רונאלדו ובקהאם שהורסים לריאל, האחד בגלל היותו עצלן ואגואיסט והשני בגלל היותו מחפש תהילה תמידית.
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיי מקס אחלה תשובה. היה שווה לחכות. תודה