מלפפונים במכבי חיפה - דטנה לופז חתם, גרגורי כבר לא.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ilan, ‏18/5/03.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות הצהרותיו של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, מיד לאחר ה-0:5 הגדול אתמול (שבת) על הפועל פ"ת, על כך שהמאמן יצחק שום ימשיך בקבוצה - עדיין לא הסתיימו השיחות עם המאמן האנגלי, ג'ון גרגורי, שנופש בימים אלו ביאכטה הפרטית שלו בחופי ספרד.

    גרגורי אימן ארבע שנים באסטון וילה, עד שעבר לדרבי קאונטי מהליגה הראשונה, ממנה פוטר בתחילת החודש. לגרגורי ברור שהוא לא יקבל בחיפה 1.6 מיליון דולר אותם קיבל באנגליה, אבל גם עבור כ-300 אלף דולר הוא יסכים לאמן קבוצה בישראל.

    גרגורי אמר ל-ONE: "הבוקר הבנתי מהסוכן שלי, דייויד אבו, שראשי מכבי חיפה מבקשים שאני אמתין עוד שבועיים כדי שהליגה תסתיים ורק אז יחליט יענקל'ה שחר בנושא המאמן. התעדכנתי על כך שחיפה ניצחה אתמול, אני שמח בשבילם, ואני מוכן לבוא ולאמן בחיפה - אני אוהב את ישראל, מדובר בארץ יפהפייה עם אנשים חמים. חוץ מזה, שלי באופן אישי יהיה טוב אם אני אצא מחוץ לאנגליה לאיזו שנה או שנתיים. כמובן שלפני הכל ארצה לשמוע פרטים מלאים על סגל השחקנים ועל הכוונות של מר שחר לעונה הבאה".

    ל-ONE נודע שאם יגיע גרגורי לחיפה, הרכש של שחר יהיה בעיקר מאנגליה, בעקבות העובדה שקיימים מאות שחקנים אנגלים מהליגות הבכירות ללא חוזה לעונה הבאה. אם המצב הביטחוני בישראל ישתפר - לא תהיה בעיה להביא אותם לארץ.

    בלי קשר למו"מ עם חיפה, מתעתד גרגורי להגיע לישראל ולנפוש באילת עם סוכנו. יש לציין כי שום חוזר ומדגיש שברשותו חוזה חתום לעונה נוספת בשורות הירוקים.

    (וואן).

    מה אתם אומרים? יהיה מעניין זה בטוח... חחח מסכן שום- מה הוא יכול לעשות מול מועמד כזה. אני עדיין יודע שזה שמועה, אבל זה שמועה עם ביסוס- תגובה מגרגורי!
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נשמע בהחלט מעניין. הסיבות לזה די הגיוניות- שחר עדיין באשליה שהוא משחק בליגה האנגלית, הוא מעוצבן על שומי, גרגורי רוצה קצת חופש מאנגליה. אבל זה עדיין נשמע די דימוני, זה לא איזה מאמן עם איזה שם של ליגה תשיעית- זה ג'ון גרגורי, מאמן מצוין, שלא בטוח שישראל, וגם מכבי חיפה הגדולה מתאימים לו.
    זה שאמרו שהוא הגיב זה לא אומר שום דבר, יכול להיות שזה נכון ויכול להיות שלא. עד שאני לא רואה אותו מתראיין בטלוויזיה אני לא מאמין לכלום. ואגב, אל תשכחו את ברקאמונטה, שגם היה "מועמד" לחיפה השנה, ומה יצא מזה? נאדה.
     
  3. Alessandro Nesta Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/03
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בספק מאוד גדול אם ג'ון גרגורי יבוא לאמן בארץ.
    אני לא חושב שיש מאמן בעולם שיהיה מוכן לוותר בכזאת קלות על יותר מ-80% (!!!) משכרו. ועוד כדי לבוא לקבוצה כמו מכבי חיפה, שעם כל הכבוד אליה, לא נחשבת כקבוצת פאר בכדורגל העולמי.
    גם אם בסוף שחר יעשה את המהלך שנראה (כביכול) כמהלך העונה, אני חושב שתראו את מכבי חיפה קבוצה עם הרבה כוכבים, אבל יותר מכך, עם הרבה בעיות אגו ומריבות. גרגורי לא יספק את הסחורה שכולם ציפו ממנו, ולקראת סוף העונה הוא יפוטר (אני אוהד מכבי ת"א, וזה התסריט הכי טוב שאני יכול לצפות אליו).
    אז אני מציע לא לעשות יותר מדי רעש סביב ההבאה כביכול של גרגורי. הוא לא יבוא בסוף !!!
     
  4. Kaka Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/03
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שגרגורי כן יגיע למכבי אבל השאלה היא האם הוא מה שאנחנו צריכים? אין ספק שהוא מאמן טוב ויצליח להביא את מכבי להישגים אבל הדרך שבה הוא בודאי ינקוט תהיה רכש מאסיבי, דבר שמנוגד ל"מטרות" של יעקב שחר שרוצה לשלב שחקני נוער. אם זה באמת מה ששחר רוצה אז הוא לא יחתים את גרגורי. צעד חכם לדעתי!
     
  5. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, דבר ראשון זיו, בכלל לא בטוח שגרגורי יעשה רכש מאסיבי. להפך, הוא יכול דווקא למצוא לכל שחקן צעיר את המיקום המתאים לו.
    אני מאוד אשמח אם גרגורי יגיע לחיפה (הוא בטוח עדיף מאלי אוחנה...טפו טפו טפו), כי זה ברור שהוא לא סתם הגיע לאן שהוא הגיע והוא יכול להביא לחיפה גם שחקנים אנגליים לשם שינוי.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אוהדי חיפה יכולים להרגע- אוחנה בשלבים סופיים עם בית"ר להחתמתו.

    אישית אני חושבת שאם גרגורי יחתום במכבי חיפה (למרות שאני בטוחה 90% שזה לא יקרה) זה יכול להביא לפריצת דרך של ממש לכדורגל הישראלי. מצד שני, כאוהדת הפועל אני בהחלט מקווה שגרגורי יתאהב באי הספרדי ויחליט להשאר שם לפרק זמן בלתי מוגבל ועד להודעה חדשה.
     
  7. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיהיה לכם ברור דבר אחד. אם שחר רוצה משהו, הוא עושה אותו.
    שחר כבר הביא מאמן שנחשב באותו זמן ליחסית(!!!) גדול, דשואן אורין (ככה כותבים? אני כבר לא זוכר...) הצ'כי שנעצר ביורו 96 (?) רק בגמר ע"י גרמניה.

    מה שבטוח יהיה עונת מלפפונים מעניינת... יהיה אדיר אם הוא יבוא, ושיביא איתו כמה אנגלים :)
     
  8. שגיא Guest

    העונה הזאת, או לפחות הסוף שלה, היה סיוט אחד גדול.

    עם כל זאת שהדבר נראה דמיוני כלכך, אני אתחייס לדבר במידה והוא יקרה.
    מכבי נמצאת במצב, שאם היא מביאה את גרגורי (או למען האמת, כל מאמן אחר), היא צריכה להחליט שהיא לוקחת אותו לנגיד - שלוש שנים - ונותנת לו לבנות את הקבוצה מחדש, עם שחקני רכש זרים, ושחקני בית צעירים.

    שוב, עד כמה זה נכון אני לא ממש יודע, הרבה את כל האמרות האלה הם היו יכולים סתם להמציא, כדי לכתוב כתבה "בלעדית" שכזאת.

    וכפי שכבר אמרו, מהלך כזה בהחלט יכול להביא לפריצת דרך מסויימת של הכדורגל הישראלי. אני גם מאמין שאם המהלך יתבצע, יבואו לחיפה שחקן או שניים אנגליים, מה שיביא גם למודעות יותר גדולה, ומי יודע מה יכול לקראות הלאה. אבל שוב, כרגע המהלך הזה, לי לפחות, נראה דמיוני ביותר.

    אבל בשביל כל זה, נצטרך לחכות ולראות מה יהיה.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן,ולא ממש נראה לי עם כל הכבוד ששחר רוצה את גרגורי. הוא נשמע מאוד חד משמעי במוסף הספורט לפחות.
     
  10. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעומת זאת לפני שבוע בחדשות הספורט הוא נשמע כמישהו שממש לא בטוח בזה ששום ימשיך, וכל פעם ששאלו אותו ישירות אם שום ממשיך הוא ניסה להתחמק ("עד שלא אמרתי אחרת שום הוא המאמן", "כמובן שיהיו שינויים גם בצוות המקצועי", "תחכו ותראו בסוף העונה"), זה נשמע יותר משכנע מאשר עיתון.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן אבל מאז חיפה נתנה 5 חתיכות על הפועל פ"ת
    לא ראיתי את המשחק הייתי בעבודה אבל לפי השמועות המשחק של חיפה לא הצדיק ממש את התוצאה
    מה שכן יעקב שחר אמר שאם שום יביא לחיפה אליפות הוא מבטיח את השארותו בקבוצה עונה נוספת.
     
  12. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז את אומרת שיש סיבה לחייך אם חיפה לא יקחו אליפות... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז דבר אחד בטוח עכשיו, זה לא סתם שמועות- זה באמת משהו רציני.
    הראו בחדשות הספורט את הסוכן של גרגורי אומר שאם חיפה רוצה אותו- הוא בחיפה, וזה לא עוד שמועה- גרגורי באמת חושב על חיפה וגם יבוא לראות את חיפה נגד אשדוד... מעניין.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן בייב
    אני לא הייתי מתלהבת יותר מידי במקומך , עד שהוא לא יושב עם שחר למו"מ כל הידיעות מסביב לא שוות הרבה. מה שבטוח, שומי יעשה הכל בשביל להוציא את חיפה ענקית מהמשחק מול אשדוד בשביל לשמור לעצמו סיכוי (קלוש ככל שיהיה) מול המאמן האנגלי.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח מה שמצחיק בכל העניין הוא ההתלהבות מגרגורי. מאמן בינוני ומטה, שהרס את אסטון וילה לטעמי וכבר כמעט גמר גם את דרבי, ואם לא אכפת לכם הקשר היחידי שלו לכדורגל הישראלי הוא הייבוש שהוא עשה לגרייב...